Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 31 Ιουλίου 2017

κεφάλαιο 13-κορίτσια, θα λείψω 7 μερούλες να ξεκουραστώ! Υπομονή

Κεφάλαιο 13

«Είμαι  έξαλλη» ξεφυσώ ενώ ψάχνω στη ντουλάπα μου κάτι να φορέσω. Είναι ανώφελο. Πάλι θα καταλήξω να φορέσω κάτι της Ντάνι. Σήμερα θα βγω με τον Ρομπ. Θα πάμε σε ένα μικρό μπιστρό κοντά στο κέντρο της πόλης, αλλά άλλο είναι αυτό που με απασχολεί.
«Μην θυμώνεις. Ξέρεις ότι η Κέντρα δεν είναι καλό αφεντικό και ο Κίραν δεν μπορούσε να κάνει κάτι» μου λέει ενώ ξεφυλλίζει ένα περιοδικό. Το αίμα μού έχει ανέβει στο κεφάλι από το μεσημέρι που έμαθα τα νέα και δε λέει να κατέβει. Αναρωτιέμαι πώς θα βγω ραντεβού έτσι πως είμαι.
«Δεν ντράπηκε που μου ανακοίνωσε ότι θα πάει στο συνέδριο με τον Κίραν;» τη ρωτάω και η Ντάνι γελάει.
«Γιατί να ντραπεί; Μάλλον τον γουστάρει. Ένα διήμερο συνέδριο είναι ευκαιρία να ρίξει τα δίχτυα της».
«Είναι ξετσίπωτη. Αλλά κι αυτός…» μου έρχεται εμετός από τα νεύρα.
«Αφού μου είπες ότι τη ρώτησε γιατί δεν πας κι εσύ» μου θυμίζει η Ντάνι.
«Θα ένιωσε άσχημα, αλλά δεν είδα να τον χάλασε που θα πάει. Ο ζιγκολό! Πόσο έξω έπεσα με αυτό τον άντρα. Εγώ δε θα πήγαινα, αν ήμουν στη θέση του»
«Μην υπερβάλεις. Εσύ πήγες πέρσι».
«Η Κέντρα μού είπε ότι πέρσι με είχε πάρει επειδή ήμουν καινούργια στη δουλειά και τώρα είναι η σειρά του Κίραν» λέω στη φίλη μου. «Υπάρχει λογική σε αυτό. Αλλά ο Κίραν ούτε ένα μήνα δεν είναι στο γραφείο. Δε θα ξέρει τι να πει εκεί που θα πάει. Δε θα ξέρει κανέναν!».
«Κι εσύ πέρσι τέτοιο καιρό, ήσουν απλά ένα μήνα περισσότερο στη δουλειά. Εγώ πιστεύω ότι θα τα καταφέρει. Αλλά εσύ πρέπει να σκεφτείς κάτι» λέει και καθαρίζει τη φωνή της. «Αν ήταν ο οποιοσδήποτε καινούργιος υπάλληλος έτσι θα αντιδρούσες; Εσύ δεν είσαι ανταγωνιστική. Βοηθάς τους πάντες. Θέλεις να ανελιχθείς, αλλά δεν σου έχει βγάλει ποτέ κανείς τέτοια φονικά ένστικτα στην επιφάνεια».
Για λίγο δε μιλάω γιατί δεν έχω κάτι να πω. Έχει δίκιο σε αυτό που λέει. Γιατί μου έχουν σπάσει τόσο τα νεύρα; Θεωρητικά τον έχω ξεπεράσει. Θεωρητικά είναι ο νέος μου συνάδελφος. Θεωρητικά η θέση μου δεν κινδυνεύει.
«Είμαι μπερδεμένη» παραδέχομαι και η Ντάνι γελάει.
«Δεν το είχα καταλάβει» με πειράζει ενώ με βοηθάει να φορέσω το φόρεμα που διάλεξα. Είναι μπλε σκούρο και μέχρι το γόνατο. Απλό, αλλά κομψό.
«Ελπίζω να περάσω καλά απόψε και να μη σκέφτομαι όλο το βράδυ το τι θα κάνουν μέσα στο δωμάτιο η Κέντρα και ο Κίραν».
«Το συνέδριο είναι σε δύο βδομάδες και κάτι. Σκοπεύεις να το σκέφτεσαι μέχρι τότε;» με μαλώνει η Ντάνι και ίσως έχει δίκιο.
«Όχι, απλά είναι φρέσκο» λέω αλλά δεν το εννοώ Εννοείται ότι θα το σκέφτομαι. Θέλω να τους πνίξω και τους δύο. Ειδικά τη στιγμή που μας το ανακοίνωσε κι εκείνος έκανε τον τάχαμ έκπληκτο και μετά ρώτησε τάχαμ ντροπαλά γιατί δεν πάω εγώ που έχω πιο πολλή εμπειρία.
«Καμιά απάντηση για συνέντευξη έχεις;» με ρωτάει η Ντάνι, αλλά γνέφω αρνητικά. «Έχω στείλει βιογραφικό σε 2 εταιρείες που πιστεύω ότι έχω ελπίδα αλλά δεν έχει απαντήσει κανείς. Μακάρι να φύγω από κει μέσα».

Συναντώ τον Ρομπ στις 21.00 ακριβώς έξω από το μπιστρό στο οποίο με έχει προσκαλέσει. Είναι πολύ κομψά ντυμένος. Λίγο πιο κομψά από τα γούστα μου αλλά μου αρέσει που δείχνει ότι προσπάθησε.
Περνάμε στο εσωτερικό και παραδέχομαι ότι είναι πολύ ωραίος χώρος και το μενού είναι πλούσιο. Παραγγέλνουμε και ξεκινάμε να συζητάμε ανάλαφρα, για τις δουλειές μας και τα χόμπι μας. Δεν είναι πολύ ομιλητικός, αλλά με ακούει με ενδιαφέρον όταν μιλάω.
Μου λέει ότι του αρέσει να έχει σχέση και όχι να αναλώνεται σε ευκαιριακό σεξ, μου λέει ότι του αρέσουν οι γυναίκες με προσωπικότητα, μου λέει ότι θέλει να ταξιδέψει και ότι δε θέλει να είναι στατικός, μου λέει ότι έχει μεγάλη οικογένεια και ένα σωρό πράγματα που ακούγονται τέλεια. Δεν λέει ούτε κάνει κάτι που να μου κάνει άσχημη εντύπωση.

Εγώ του λέω για τις σπουδές μου, την οικογένειά μου, τη σχέση μου με τη Ντάνι και ένα σωρό άλλα μικροπράγματα και με ακούει προσφέροντας κάποιο ανάλαφρο σχόλιο. Είναι τέλειος. Τόσο τέλειος που αρχίζω να βαριέμαι. Είμαι τρελή, το ξέρω, αλλά χωρίς να το θέλω τον συγκρίνω.

Κατά τις 23.00 αποφασίζουμε να γυρίσουμε γιατί αύριο δουλεύουμε και οι δύο. Λίγο πριν χωριστούμε, μου φιλάει ευγενικά το χέρι. Είναι πολύ καλός και με εκνευρίζει που δεν μπορώ να του βρω ένα ψεγάδι. Η Ντάνι θα κάνει πάρτι όταν της πω ότι επιτέλους μου γνώρισε κάποιον που αξίζει. Θα με τρελάνει στα «σου τα ‘λεγα εγώ».

Κατά τα μεσάνυχτα, έχω ενημερώσει την Ντάνι, έχω ξεντυθεί και έχω ξεβαφτεί και έχω ξαπλώσει στο κρεβάτι μου. Προσπαθώ να χαλαρώσω αλλά νιώθω την υπερένταση να με ταλαιπωρεί. Στο μυαλό μου τρυπώνει πάλι εκείνος. Άραγε μένει στο ίδιο διαμέρισμα; Το λάτρευα το διαμέρισμά του. Ξυπνάει νωρίς και τρέχει; Καμιά φορά πηγαίναμε μαζί. Δεν ήξερα πολλά για εκείνον και έτσι πάντα πρόσεχα λεπτομέρειες. Πώς πίνει τον καφέ του, πώς στρώνει το κρεβάτι, πώς στοιχίζει τις κολόνιές του. Ακόμα και τώρα, στο γραφείο, άθελά μου παρατηρώ τις κινήσεις τους.

Ο ύπνος με παίρνει μετά από λίγο. Ονειρεύομαι ότι είμαι σε μια λίμνη και κολυμπάω μόνη μου, αλλά ξέρω ότι κάποιος με παρακολουθεί από μακριά.



2 σχόλια:

  1. Καλη ξεκουραση!!! Καλα να περασεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να περάσεις τέλεια κορίτσι...:)
    Να γεμίσεις τις μπαταρίες σου, όσο περισσότερο μπορείς!
    Καλές διακοπούλες...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή