Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

Κεφάλαιο 50-τέλος

"Νομίζω ότι αυτός ο γάμος ήταν ο καλύτερος" χαμογέλασε η Ινγκριντ ενώ ο Τζάρεντ τήν κρατούσε σφιχτά πάνω του. Χόρευαν ένα αργό βαλς στη μικρή δεξίωση μετά την τελετή.
"Αν θες μπορούμε κάθε χρόνο να κάνουμε μια μικρή γιορτή και να φοράς νυφικό" γέλασε εκείνος. 'Ηξερε πόσο είχε χαρεί την επιλογή του νυφικού αυτή τη φορά.
"Δεν είναι κακή ιδέα. Και να μαζευόμαστε λίγοι και καλοί φίλοι" του είπε, δείχνοντάς του τον θείο της και τα ξαδέρφια της, φίλους τους και από τα δύο νησιά αλλά και από το εξωτερικό. Και φυσικά τους γονείς του. Ναι, είχαν έρθει. Ο πατέρας του είχε πει το αμίμητο "δεν μπορώ να ζητήσω συγγνώμη, γιατί δεν έχω μάθει πώς, αλλά υπόσχομαι να μην ξαναμπλεχτώ στα πόδια σας". Ο Τζάρεντ τη ρώτησε πώς θα ένιωθε αν τον καλούσαν και εκείνη δέχτηκε αμέσως. Η καρδιά της δεν είχε χώρο για μίσος. Ήθελε να βάλει τελεία σε όλο αυτά.
"Σου έχω μια έκπληξη" τη φίλησε εκείνος. "Θέλω να μετακομίσουμε στο δικό μας σπίτι και αγόρασα ένα. Δεν είναι παλάτι, αλλά είναι άνετο. Θέλω να το διακοσμήσεις εσύ και να το γεμίσουμε με δικε΄ς μας αναμνήσεις. Τι λες;" τη ρώτησε. Εκείνη είχε ήδη συγκινηθεί.
"Σου έχω κι εγώ μια έκπληξη" έγλειψε τα χείλη της ντροπαλά. "Είμαι έγκυος".

Ο Τζάρεντ έχασε το βήμα του και κοκάλωσε. Μυριάδες συναισθήματα πέρασαν από το πρόσωπό του αλλά τελικά χαμογέλασε. Πλατιά. και τη σήκωσε στον αέρα. Ολοι σταμάτησαν και τους κοίταξαν!
"Είμαι πολύ ευτυχισμένος μαζί σου. Μου φτάνεις και μου περισσεύεις. Αλλά ένα παιδί θα μας ολοκληρώσει".
"Είσαι σίγουρος ότι είσαι έτοιμος;" τον ρώτησε αγχωμένη.
"Είμαι μαζί σου και αυτό με γεμίζει αυτοπεποίθηση. Θα κάνουμε την πιο όμορφη οικογένεια. Σε αγαπώ πολύ, κορίτσι μου" τη φίλησε.
"Κι εγώ, ζωή μου" ανταπέδωσε κι εκείνη.

2 σχόλια:

  1. Τους αξιζει η ευτυχια!!!! Και μπραβο στον Τζαρεντ, πολυ καλα το σκεφτηκε. Να πανε στο δικο τους σπιτι, μακρια απο ολους. Μονο οι δυο τους να φτιαξουν την οικογενεια τους και να ζησουν ευτυχισμενοι και αγαπημενοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή