Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017

κεφάλαιο 45-Τζάρεντ Loaded

45
«Είμαι καλά» ήταν το μόνο που την άκουσα να λέει. Και όσες φορές και αν ξανάπαιξα το στιγμιότυπο στο μυαλό μου δεν κατάφερα να καταλάβω αν είναι όντως καλά.  Δεν της έδωσαν το ακουστικό. Της είπα απλά να φωνάξει ότι είναι καλά. Και αυτή το έκανε. Σκέφτηκα ότι η φωνή της ακούστηκε δυνατή και δυναμική. Αλλά αυτό δε λέει και πολλά. Η Ινγκριντ δε θα άφηνε ποτέ να φανεί ότι φοβάται. Ειδικά στα καθάρματα που την κρατάνε.

Τους ρώτησα τι θέλουν από εμάς. Τους έβρισα και εκείνοι γέλασαν μαζί μου. Μου είπαν ότι κρατάνε ό,τι πιο πολύτιμο έχει η χώρα. Σκέφτηκα να τους πω  ότι λίγο με νοιάζει η χώρα. Κρατάνε ό,τι πιο πολύτιμο έχω εγώ. Και γι’ αυτό κοντεύω να τρελαθώ.  Αλλά δεν τους νοιάζει. Μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν σύντομα μαζί μου για να μου πουν τι πρέπει να κάνω και εγώ δεν κατάφερα ο ηλίθιος να κρατήσω αρκετά τη γραμμή και έτσι η ομάδα ασφαλείας δεν εντόπισε την κλήση. Πρόλαβαν μόνο να περιορίσουν την πηγή. Και το σήμα ερχόταν από την Εστόρια. Σε δύο ώρες ήμουν εκεί. Όχι ότι ήξερα πού να ψάξω αλλά έπρεπε να είμαι κοντά. Να νιώθω κοντά της και ας ήμουν ανήμπορος να βοηθήσω. Ο Πάτρικ θέλει να έρθει, αλλά δεν τον αφήνω. Του λέω να αναλάβει μερικές εκκρεμότητες, τάχαμ ότι τον εμπιστεύομαι, για να τον ξεφορτωθώ. Δεν μπορώ ούτε να τον βλέπω, γιατί πολύ απλά ξέρω πόσο σκοτεινή είναι η ψυχή του.

Στο παλάτι με υποδέχεται ο πατέρας μου. Ξέρει τι έχει συμβεί γιατί τον ενημέρωσα. Η πληροφορία δεν έχει διαρρεύσει στα ΜΜΕ ευτυχώς και έτσι ο λαός κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Εγώ συνεχίζω να είμαι άυπνος, πέρα από μερικά λεπτά που αποκοιμήθηκα στο πίσω κάθισμα της λιμουζίνας από το αεροδρόμιο προς το παλάτι. Αρνούμαι να φάω. Αν την έχουν νηστική; Πώς είναι δυνατόν να τρώω εγώ κι εκείνη να υποφέρει;
«Έχουμε κανένα νέο;» με ρωτάει ο πατέρας μου με επίπεδη φωνή. Αν ενδιαφέρεται ειλικρινά, δεν ξέρω. Αλλά ευτυχώς έχει την ευπρέπεια να ρωτήσει.
«Τίποτα» ξεφυσάω. Είναι από τις λίγες φορές που θέλω μια πατρική συμβουλή, μια βοήθεια. Θέλω να με στηρίξει. Αλλά δεν τον κάνει. Ποτέ δεν το κάνει.  «Κοντεύω να τρελαθώ» παραδέχομαι. Πρέπει να είμαι εμφανές ότι δεν είμαι καλά. Κοιτάχτηκα στον καθρέπτη και τρόμαξα από τους μαύρους κύκλους και τα κόκκινα μάτια.
«Κάνε υπομονή και θα εμφανιστούν πάλι» μου λέει ενώ σερβίρει στον εαυτό του και σε μένα ένα ακριβό μπράντι που του είχα αγοράσει εγώ κάποτε.
«Δε θέλω να πάθει κάτι» λέω τελικά. Είμαι κουρασμένος και δεν έχω όρεξη να φιλτράρω όσα λέω. Δεν είμαι τελείως σίγουρος ότι ο πατέρας μου δεν έχει καμία σχέση με την απαγωγή, αλλά αυτή τη στιγμή θέλω κάπου να μιλήσω. Πόσο αστείο είναι αυτό;
«Δεν είναι χαζοί να πειράξουν ολόκληρη βασίλισσα» λέει ο πατέρας μου. Έχει δίκιο. Κι εγώ το πιστεύω αυτό. Θέλω να το πιστεύω δηλαδή. 
«Θα κινήσω γη και ουρανό και όταν τους βρω θα τους τιμωρήσω όπως τους αξίζει» ξεκαθαρίζω, λες και με ακούνε οι θύτες. Μήπως με ακούνε;
«Ήσυχα, γιε μου» μου λέει σχεδόν αυστηρά. «Άσε τη δικαιοσύνη να τους δικάσει. Μην ρισκάρεις τη θέση σου και την εικόνα σου. Πρέπει να συγκρατήσεις την οργή σου».
«Στο διάολο!» φωνάζω και κοπανάω με φόρα το ποτήρι στο τραπεζάκι δίπλα μου. «Στο διάολο η θέση και η εικόνα μου» ξεσπάω.
«Τζάρεντ, τι λες;» δείχνει μπερδεμένος.
«Λέω ότι δε με νοιάζει να χάσω τον τίτλο μου, να μπω φυλακή. Δε με νοιάζει τίποτα. Μόνο να τη βρω ζωντανή και θα τιμωρήσω τους πάντες. Όσους εκτέλεσαν την απαγωγή και όσους τη σχεδίασαν».
«Μπορεί να είναι άνθρωποι που ξέρεις μπλεγμένοι. Τι θα κάνεις;» με ρωτάει και παγώνω. Τι ακριβώς μου λέει;
«Ο,τι προείπα» λέω αργά. «Και ο πατέρας μου ο ίδιος να είναι μπλεγμένος, θα φροντίσω να πληρώσει».
«Βάζεις μια Γρεδόρια πάνω από τον πατέρα σου;» συνεχίζει το, ελπίζω, υποθετικό σενάριο. «Δεν είχα καταλάβει ότι την…εκτιμάς τόσο».
«Βάζω την Ινγκριντ πάνω από όλα. Πάνω και από τη ζωή μου. Και είμαι έτοιμος να τα παρατήσω όλα. Σπίτι, τίτλους, λεφτά και οικογένεια, αν νιώσω ότι απειλείται η ζωή της και η σχέση μας».
«Είχα καταλάβει ότι είχατε χωρίσει».
«Πού το ξέρεις; Αυτός ο σπιούνος;»
«Ο Πάτρικ συνεχίζει…να με ενημερώνει. Είναι δυνατό χαρτί» μου λέει και θέλω να ουρλιάξω. Πού είναι η Ινγκριντ να τον ακούσει τώρα;  «Είδα και τις φωτογραφίες με τη φίλη σου στη Νέα Υόρκη. Ένα κι ένα κάνει δύο» χαμογέλασε.
«Τα φαινόμενα απατούν» λέω και σηκώνομαι. Ήταν λάθος να έρθω εδώ. «Δεν χωρίσαμε ποτέ. Θα τη βρω και μετά θα ξεφορτωθούμε παρέα όλα τα βαρίδια της ζωής μας» τον κοιτάω με νόημα αλλά δεν συγκινείται.
«Δεν έχεις τα κότσια» με απειλεί ανοιχτά.

«Θα εκπλαγείς» χαμογελάω και εξαφανίζομαι.

8 σχόλια:

  1. Ο πατερας του ειναι πισω απο ολα αυτα? Για ποιο λογο? Τι εχει να κερδισει? Ελπιζω να την βρει ο Τζαρεντ και οπως ειπε να τιμωρησει ολους τους εμπλεκομενους. Ποιο πολυ θελω να πληρωσει και ο Πατρικ που υποτιθεται ηταν το δεξι της χερι. Ενα φιδι ομως ηταν που δαγκωσε το χερι που τον ταιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τον Πάτρικ πραγματικά δεν το περίμενα ... Στην αρχή είχε φανεί τόσο καλός ... Παντως χρειαζόντουσαν και οι δυο σπρώξιμο για να ξεπεράσουν τον εγωισμό τους και αυτό ήταν ένα πολύ καλό πάτημα, για τον Τζαρεντ τουλάχιστον ... Δεν ξέρουμε ακόμη για την Ινγκριντ αλλα υποθέτω πως και εκείνη θα αφήσει τον εγωισμό της και θα καταλάβει ποιος κρύβεται πίσω από όλα αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα ολα αυτα αλλα με εκεινο το τσουλι γιατι ξανα συναντηθηκε ο τσουλος? χαχαχα. αγαπω Τζαρεντ οκ. και χαιρομαι που ειναι τοοοοοοσο ερωτευμενος. ααααχ!!! ^_^ <3 :P αντε να βρει το κοριτσι μας και να το παρει καμια δυνατη αγκαλια γιατι της χρωσταει αρκετες ο αλητης που την στεναχωρουσε τοσo καιρο. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστευω πως ο πατερας του ειναι πισω απο την απαγωγη. Νομιζω οτι θελει να την σκοτωσει για να γινει ο Τζαρεντ βασιλιας και των δυο χωρων. Αλλα αν ειναι ετσι,δεν θα ηταν ηδη νεκρη? Δεν θα υπηρχε λογος να την κρατανε ακομα ζωντανη σωστα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο πατέρας ήθελε το ζευγάρι να κάνουν απογόνους ίσως μια τακτική του για να πιέσει τις καταστάσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ήθελα να ρωτήσω πότε ανεβάζεις κεφάλαιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όταν έχω έμπνευση 2-3 φορες τη βδομάδα... Τώρα μου βγαίνει λιγο δυσκολα, οπότε υπομονη! σορρυ!
    αυτη τη στιγμη γραφω παντως!χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγω σορρυ που ρώτησα αλλά σε λατρεύω ως συγγραφέα,
    Γράφεις μοναδικά και είσαι η καλύτερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή