Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2017

κεφάλαιο 41-μυρίζει βροχή

41

«Μπορώ να σε απασχολήσω για δέκα λεπτά;»ρώτησε ντροπαλά η Ιγκριντ, παίρνοντας βαθιές ανάσες για να ηρεμήσει. Το βράδυ στην Εστόρια φυσικά κοιμήθηκαν χώρια. Δεν είχε ιδέα πού πήγε και τι έκανε. Το πρωί έφαγαν πρωινό με τους γονείς του, άκουσαν καρτερικά τις καθιερωμένες σαχλαμάρες περί τεκνοποίησης και αναχώρησαν λίγο πριν το μεσημεριανό. Αυτή τη φορά ο Τζάρεντ, αφού άκουσε τον πατέρα του να του λέει να βιαστούν το παιδί, του απάντησε ένα ξερό «αν είναι να γίνει, θα γίνει». Η Ινγκριντ συνειδητοποίησε ότι ήταν η πρώτη φορά που μιλούσε στον πατέρα του και άφηνε να εννοηθεί ότι υπήρχε και η πιθανότητα να μην κάνουν παιδί. Ο πατέρας του πέταξε μερικές απειλές αλλά δεν συνέχισε. Ευτυχώς. Δεν είχε και πολύ όρεξη να τον ακούει. Είχαν περάσει δύο βδομάδες από τότε και σχεδόν δεν είχαν ανταλλάξει κουβέντα τόσο καιρό.

Η κατάσταση στο παλάτι ήταν πνιγηρή. Την απέφευγε συστηματικά και ακόμα και όταν οι δρόμοι τους διασταυρώνονταν, εκείνος κοιτούσε με πάθος τα πόδια του.
«Δεν έχω χρόνο» της είπε χωρίς να σηκώνει το βλέμμα του από τα χαρτιά του και την έβγαλε βίαια από τις σκέψεις της.
«Δέκα λεπτά» επέμεινε εκείνη, με το χέρι στη μέση. Ο Πάτρικ έλειπε στο Παρίσι και έπρεπε να αντιμετωπίσει μόνη της ένα θέμα που είχε προκύψει.
«Μίλα» τη διέταξε, ενώ έστρεφε την προσοχή του στο λάπτοπ του. Άρχισε να πληκτρολογεί κάτι. Η Ινγριντ παρατήρησε ότι τα μαλλιά του είχαν μακρύνει αρκετά. Δεν είχε ιδέα ότι είχε κατσαρά μαλλιά. Φυσικά του πήγαιναν πολύ.
«Είναι σημαντικό» του είπε εκείνη.
«Είμαι σίγουρος» είπε εκείνος ξερά, στάζοντας ειρωνεία.

Η Ινγκριντ πήρε μια βαθιά ανάσα και προσπάθησε να μιλήσει, αλλά ήταν πολύ εκνευρισμένη για να το κάνει. Τελικά κατέληξε να λέει κάτι άσχετο, αλλά και πολύ σχετικό.
«Πώς συμπεριφέρεσαι έτσι; Θέλω να μιλήσουμε!»
«Λείπει ο Πάτρικ και έπεσες στην ανάγκη μου;» συνέχισε εκείνος.
«Πώς γίνεται πριν από μερικές βδομάδες να μου φερόσουν τόσο τρυφερά και τώρα να είσαι τόσο ψυχρός; Δεν είναι φυσιολογικό να περάσεις από το ένα άκρο στο άλλο τόσο γρήγορα!» είπε εκείνη. «Εκτός φυσικά αν υποκρινόσουν» κατέληξε θριαμβευτικά. Επιτέλους είχε πει αυτό που τη βασάνιζε.
«Λέγε τι θες και ας μη μιλάμε άλλο για το παρελθόν» είπε εκείνος βαριεστημένα και την κοίταξε φευγαλέα. Δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει και αυτό την έκανε ακόμα πιο έξαλλη.
«Οι Ελεύθεροι θέλουν να με συναντήσουν» του είπε εκείνη τελικά. Ήξερε ότι του ανακοίνωνε κάτι αναπάντεχο. Οι Ελεύθεροι ήταν μια ομάδα με όλο και μεγαλύτερη δύναμη και επιρροή στην Γρεδόρα και σταδιακά και στην Εστόρια. Επιθυμία τους ήταν να διοικήσουν τη χώρα σε συνεργασία με τη βασιλική οικογένεια. Ως εδώ καλά. Δεν ήταν παράλογη η ιδέα να συνεργάζονται με ομάδες πολιτών ώστε να λαμβάνονται πιο δημοκρατικά οι αποφάσεις. Το θέμα ήταν ότι οι Ελεύθεροι είχαν διασυνδέσεις με ριζοσπαστικές οργανώσεις σε όλο τον κόσμο και μερικά μέλη τους ήταν κάποτε ή παρέμεναν εγκληματίες.
«Αποκλείεται» είπε εκείνος χωρίς περιστροφές. Εκείνη έκατσε στην καρέκλα απέναντί του γιατί πονούσαν λίγο τα πόδια της.
«Είναι δεύτερη φορά που ζητάνε συνάντηση. Δεν είναι ευγενικό να αρνηθώ πάλι. Είναι δημοφιλείς!».
«Γιατί δε συναντούν εμένα; Τον Πάτρικ; Τον θείο σου; Γιατί εσένα; Είναι επικίνδυνοι. Ούτε να το σκέφτεσαι» της το ξέκοψε. Συμφωνούσε μαζί του κι εκείνη, αλλά δεν ήταν τόσο κάθετη.
«Εγώ είμαι η αρχηγός του κράτους. Είναι τιμή να συναντήσουν εμένα» του θύμισε.
«Και τι θα πείτε; Πόσο άσχημη είναι η εξουσία και ότι αυτοί θα το έκαναν καλύτερα; Μην πας. Οι άνθρωποι είναι εγκληματίες».
«Όχι όλοι. Κάποιοι είναι αξιόλογοι. Νέοι άνθρωποι με ιδέες. Και δε θέλω να τους αγνοώ συνέχεια. Μήπως θες να έρθεις μαζί μου;» ρώτησε ντροπαλά.
«Ούτε εγώ θα έρθω, ούτε εσύ θα πας».
«Δεν είμαι κτήμα σου».
«Δεν είσαι. Φυσικά» την κοίταξε εκείνος. «Μπορείς να κόψεις το κεφάλι σου. Λίγο με νοιάζει». Η Ινγκριντ ακόμα δεν μπορούσε να συνηθίσει την καινούργια τάξη πραγμάτων. Δεν της άρεσε ο τρόπος που της μιλούσε.
«Να μου μιλάς με σεβασμό» του είπε εκείνη κοφτά. «Μπορεί να μην πέτυχε η σχέση μας, και μπορεί να μη συμφωνείς με όσα λέω και κάνω, αλλά παραμένω γυναίκα σου».
«Όχι για πολύ» της είπε.
«Τι εννοείς;»
«Προσπαθώ να βρω τρόπο να απεμπλακώ σύντομα. Θα δω» της είπε και χαμογέλασε ονειροπόλα το κάθαρμα. Ανυπομονούσε.
«Μέχρι τότε, να μου μιλάς καλύτερα» επέμεινε εκείνη. «Δεν είμαι από τις γυναίκες που έχεις συνηθίσει».
«Για ποιες γυναίκες μιλάς ακριβώς;» ρώτησε εκείνος και έκανε πίσω στην καρέκλα του. Τώρα είχε την αμέριστη προσοχή του.
«Αυτές που γυρνούσες. Αυτές που γυρνάς. Αυτές που κοιμούνται κάθε βράδυ με άλλον άντρα και σκοπός τους είναι να σπέρνουν θύματα».
«Μην ανησυχείς και κανένας άντρας δεν υποφέρει από αυτές τις γυναίκες. Από κάποιες άλλες γυναίκες υποφέρουν οι άντρες!» σούφρωσε τα χείλη του. «Από αυτές τις κυρίες που δεν ξέρουν τι θέλουν, ποιες είναι και πού πάνε».
«Υπονοείς ότι εγώ είμαι μία από αυτές;»
«Εσύ δεν είσαι απλά μία από αυτές! Εσύ είσαι η βασίλισσα!».


7 σχόλια:

  1. που θα πάει αυτή η κατάσταση? έλεος δηλαδή... από το κακό στο χειρότερο και ακόμα ποιο πέρα! Ας συναντηθεί με τους Ελεύθερους μπας και κινδυνέψει για να βάλει μυαλό ο Τζάρεντ και να αφήσει την σκληρότητα για τις πέτρες και το φαρμάκι που στάζει το στόμα του για τα φίδια....(ΧΔ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχει ξεφυγει κατα πολυ ο Τζαρεντ μου φαινεται.. το γεγονος οτι προσπαθει να απαλλαγει απο το γαμο μπορει να χαρακτηριστει το λιγοτερο ανωριμοτητα και εγωιστικο. Η αλλη εντομεταξυ ειναι τοσο τυφλη που οτι πει ο Πατρικ το πιστευει? Ξερεις κοριτσι μου πως σε γουσταρει. Δεν υποπτευεσαι οτι θελει να σας χωρισει? Τι να πω.. ωραια μυαλα κυβερνουν 😂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω ... Δεν υπάρχει η κατάσταση. Ο εγωισμός τους δεν έχει όρια και δεν κάθονται να συζητήσουν σας ώριμοι ενήλικες !!! Το μόνο που κάνουν είναι να πετάνε σπόντες... που θα πάει αυτή η κατάσταση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κρατάει την μέση της. Πονάνε τα πόδια της. Ωχ αμάν κι έρχεται το μπεμπακι. Χεχε. 😍😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω βλέπω έναν άνθρωπο να ποναει κ να υποφέρει! Οσες κακίες κ να πει οσο κ να την πληγώσει δε μπορει να νιώσει όμορφα! Τζάρεντ αλλαξε τακτική! Εσύ χάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή