Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2017

εντωμεταξυ

«Τζάρεντ, το λάπτοπ μου δεν έχει μπαταρία και πρέπει να στείλω ένα μέιλ. Πες μου λίγο τον κωδικό σου για να μπω στο δικό σου ή τέλος πάντων, πληκτρολόγησέ τον εσύ και έρχομαι» είπε η Ινγκριντ μέσα από το μπάνιο. Εκείνος δεν απάντησε αμέσως. Μάλλον κοιμόταν;
«Κι εμένα δεν έχει μπαταρία. Περιμένω να πάω στο γραφείο, γιατί εκεί είναι ο φορτιστής μου» της είπε. Εκείνη απόρησε, αλλά συνέχισε να απλώνει το μακιγιάζ της.
«Μα χθες το βράδυ δούλευες κανονικά».
«Ε ναι. Σταμάτησα όταν έκλεισε. Υποχρεωτικά» γέλασε εκείνος. Η Ινκριντ δεν έδωσε άλλη σημασία. «Γιατί δεν μπαίνεις από το κινητό σου;» της πρότεινε.
«Ε ναι, αυτό θα κάνω» συμφώνησε μαζί του. «Απλώς η οθόνη είναι μικρή και θέλω να στείλω ένα μικρό κειμενάκι. Θα μου βγουν τα μάτια» παραπονέθηκε.

«Μην υπερβάλεις» της είπε και όταν βγήκε από την τουαλέτα, σηκώθηκε για να την αγκαλιάσει. «Καλημέρα, μωρό μου» της είπε ζεστά. Η Ινγκριντ ξέχασε τι σκεφτόταν, ξέχασε το σύννεφο που έκρυψε στιγμιαία τον ήλιο μέσα της και αφέθηκε στα χάδια του.  

5 σχόλια:

  1. Α, δε θα τα παμε καλα Τζαρεντ. Τι κρυβεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑ! Το ήξερα..
    -Βενετια[ ήμουν ή χωρίς όνομα κοπέλα με το τεράστιο πρώτο σχόλιο στο προηγούμενο κεφάλαιο]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε μην μου πεις ότι το κάθαρμα αυτό κρύβεται πίσω από τα πάνταααα. Κι εμείς κατηγορουσαμε τον φίλο της. Πφφφφφφφ. Θα σκάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπιζω μονο να μην ειναι αυτος πισω απο τα δημοσιευματα. Ελπιζω να μην την προδωσε με αυτον τον ατιμο τροπο. Ελπιζω να μην της πουλαει φουμαρα και μεταξωτες κορδελες με σκοπο να διεκδικησει και το δικο της βασιλειο. Ελπιζω να την αγαπαει πραγματικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια συμφωνώ ελπίζω κι εγώ να μην είναι αυτός ... αλλά δεν νομίζω. Φαίνεται να νοιάζεται για εκείνη πραγματικά. Ελπίζω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή