Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017

κεφάλαιο 40-πού θα τα πιει ο Τζαρεντ απόψε;

40

Έκλεισε την πόρτα πίσω μου με φόρα και με ακολούθησε στο εσωτερικό του δωματίου. Έδειχνε εκνευρισμένος αλλά δε φοβόμουν την οργή του. Άλλωστε δεν είχε κανένα δικαίωμα να νιώθει έτσι.
«Ο λόγος που ήρθαμε ως εδώ και θα παίξουμε τη φαρσοκωμωδία, είναι για να τιμήσουμε μια κοινωνική περίσταση και να δείξουμε στον κόσμο πόσο ευτυχισμένοι είμαστε» μου λέει. Μέσα στη λιμουζίνα δε μίλησε σχεδόν καθόλου, αλλά ήξερα πολύ καλά τι τον είχε κάνει να ξεφυσάει έξαλλος. Όχι ότι το είχα κάνει επίτηδες. Δε λειτουργώ έτσι. Δε σκόπευα να τραβήξω την προσοχή του.
«Και δεν το δείξαμε;» τον ρωτώ. Ανοίγω την πόρτα του μπάνιου και σέρνω μέσα τη ρόμπα μου. Ξεντύνομαι χωρίς να με βλέπει. Πώς φτάσαμε ως εδώ;
«Δεν υπάρχει κάτι που δεν έχω ξαναδεί» ειρωνεύεται την ξαφνική ντροπή μου, αλλά δεν απαντάω. Φαντάζομαι δεν περίμενε να μείνω μπροστά του με τα εσώρουχα λες και δεν έχει συμβεί τίποτα. Απλώς ξεντύνομαι και βγαίνω έξω μετά από λίγα δευτερόλεπτα. Εκείνος έχει μαζέψει τις πιτζάμες του ήδη για να κοιμηθεί στο διπλανό δωμάτιο.
«Είναι απαράδεκτο να περνάς όλο το βράδυ μιλώντας, όχι με άντρες, αλλά με έναν μόνο! Έχεις ιδέα πώς μπορεί να φάνηκε αυτό;» με ρωτάει. Σφίγγει και ξεσφίγγει τις γροθιές του.
«Δεν μιλούσα όλο το βράδυ με τον άνθρωπο. Μιλήσαμε μισή ώρα. Αυτή τη μισή ώρα ακριβώς που εσύ μιλούσες με 3 γυναίκες ταυτόχρονα» του θυμίζω. Δεν ήταν όλες νέες αλλά η μία ήταν πολύ εντυπωσιακή.
«Και θα επαναλάβω! Είναι πολύ πιο ύποπτο θέαμα να μιλάς με ένα άτομο! Και με ποιο άτομο μάλιστα…» λέει δείχνοντας την απαξίωσή του.
«Καταλαβαίνω ότι εσύ και ο ξάδερφός σου έχετε μια αμοιβαία αντιπάθεια, αλλά με μένα ήταν ευγενικός. Δεν είχε έρθει καν στο γάμο μας επειδή έλειπε σε κάποια αποστολή και ήθελε να με γνωρίσει. Τι λάθος έκανα;» τον ρωτάω απλά.
«Μιλούσατε και γελούσατε λες και δεν υπήρχαν άνθρωποι γύρω σας!» μου λέει. Ίσως και να έχει δίκιο. Ένιωθα άβολα και πιάστηκα από τον πρώτο άνθρωπο που μου έδειξε ενδιαφέρον. Και ο ξάδερφός του ήταν πραγματικά αστείος και με βοήθησε να χαλαρώσω. Ούτε που κατάλαβα ότι πέρασε η ώρα ή ότι ο Τζάρεντ μάς στραβοκοιτούσε από την άλλη άκρη της αίθουσας.
«Δεν ήξερα ότι δεν μπορώ να μιλάω με άλλους άντρες» είπα.
«Κάνε ό,τι θες αλλά προσπάθησε να μην ερωτοτροπείς δημόσια, σε παρακαλώ» με ειρωνεύτηκε.
«Σε βολεύει;» φώναξα τελικά, ανίκανη να καταπνίξω την οργή μου. «Σε βολεύει να σκέφτεσαι έτσι για μένα; Να σκέφτεσαι ότι ερωτοτροπώ και ότι με κάθε μου κίνηση σε προδίδω; Σε βολεύει να σκέφτεσαι ότι είμαι ανήθικη για να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου που φέρεσαι παιδιάστικα;».
«Εγώ φέρομαι παιδιάστικα;» γελάει ξαφνικά. Φοράει ακόμα το κοστούμι του. Δεν πρόκειται να αλλάξει εδώ μέσα. Θα περάσει το βράδυ αλλού. Ελπίζω μόνος.
«Εγώ φέρομαι παιδιάστικα; Εσύ άφησες έναν ηλίθιο να σε πείσει ότι είμαι η πηγή του κακού. Ότι είμαι μέρος μιας πλεκτάνης με σκοπό την εκθρόνισή σου! Περίμενες να υπερασπίσω τον εαυτό μου; Να σε παρακαλέσω να με εμπιστευτείς; Δε μου αξίζει όλο αυτό. Έχω αξιοπρέπεια! Με το ζόρι μένω εδώ μέσα, και αυτό για να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα».
«Ε μείνε με την αξιοπρέπειά σου λοιπόν και μη ζηλεύεις όταν μιλάω με άλλους άντρες!» ανταπαντάω.
«Δε ζηλεύω! Ο,τι υπήρχε μεταξύ μας έχει τελειώσει και δεν έχω όρεξη να προσπαθήσω ξανά» με αποτελειώνει. Κυριολεκτικά ακούω την καρδιά μου να σπάει. «Απλώς δε θέλω να βάλω σε κίνδυνο την δημόσια εικόνα μας!».
«Δε σε είδα να ανησυχείς για τη δημόσια εικόνα μας όταν αγνοούσες τα μέιλ που θα μπορούσαν να με σώσουν από τη δημόσια ξεφτίλα!» του θυμίζω. Είμαι έξαλλη και εκτοξεύω κατηγορίες για τις οποίες δεν είμαι 100% σίγουρη. Δεν το απολαμβάνω όμως. Δε χαίρομαι όταν τον βλέπω να κάνει ένα βήμα πίσω λες και τον χτύπησα. Σφίγγεται ολόκληρος και χαμογελάει σκληρά. Δε θέλω να ξέρω τι σκέφτεται για μένα. Τρομάζω στην ιδέα ότι με μισεί, αλλά προτιμώ να με μισεί και να είναι κοντά μου, παρά να φύγει και να περάσει το βράδυ του με κάποια άλλη.
«Είσαι μια ηλίθια σκύλα» μου λέει ήρεμα και το βλέπω ότι το εννοεί. Η προσβολή του δεν με πονάει όμως. Δεν είναι τα λόγια του αυτά που με ανατριχιάζουν, όσο το παγωμένο βλέμμα του. Είναι τόσο άδειο… Σαν να μην υπάρχω πια για εκείνον. Σαν να πέθανα.  «Και προσεύχομαι να μην είσαι έγκυος, γιατί προτιμώ να αντιμετωπίσω την πιθανότητα να μην έχω διάδοχο ποτέ, να υποστώ τις συνέπειες και την οργή του πατέρα μου, παρά να μοιραστούμε ένα παιδί» συνεχίζει. Προσπαθώ να μην κλάψω. Ξέρω ότι σύντομα θα φύγει και θα μπορέσω να κλάψω όσο θέλω. Όχι μπροστά του όμως. Όσο και αν με σκοτώνει με όσα λέει.
«Μην ανησυχείς» λέω ξερά. «Είμαι σίγουρη ότι ο καλός Θεός δε θα έχει αφήσει να συμβεί ένα τόσο μεγάλο λάθος».





7 σχόλια:

  1. θελω να ειναι εγκυος, ετσι για σπασιμο!!!!! να δω τι θα κανουν!!!(εβελινα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι και μετα αυτη να του το κρυψει γιατι θα νομιζει οτι δεν το θελει ο τζαρεντ και να γινει ενας μικρος χαμουλης!!!!(κατια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωωωωω γιατί μου φαίνεται ότι ο καλος Θεουλης θα έχει βάλει το χερακι του πάλι και θα τα κάνει όλα άνω κάτω. Πφφφφφφφ. Αμαν μωρε μάθε σίγουρα αν το έκανε αυτός ή όχι να μην του λες χαζομάρες. Αφού δεν είσαι σίγουρη αν είναι τόσο κάθαρμα όσο "δείχνει" η κατάσταση. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω εχουν μπλεξει τα μπουτια τους. Ο ένας κατηγορεί τον άλλον και δεν βλέπουν την ουσία ... Η Ινγκριντ έχει μπερδευτεί και δεν ξέρει τι της γίνεται, έχει τυφλωθεί. Και ο Τζαρεντ δεν κάνει τίποτα για να την πείσει. Και τώρα φτάσαμε στο σημείο που κατηγορεί ο ένας τον άλλον και παρακαλάνε να μην έχουν παιδί... Σκατα τα έχουν κάνει !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωωωωωωω Θεέ πολύ σκληρές κουβέντες και από τους δυο.... (ΧΔ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ τι είπε τώρα έχω μείνει κάγκελο ηλιθια σκύλα ας τον μαζέψει κάποιος και ο μόνο που μπορεί είναι η συγγραφέας μας .και τώρα αρχίζει ο πόνος λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγνωμη τι ειναι ενα παιδι για να το μοιραστουν? Πετσετα? Ειπαν και οι δυο βαρια λογια και στο τελος θα τα μετανιωσουν και ειμαι σιγουρη γι΄αυτο. Κριμα ομως γιατι εστω κι αν ειχαν ξεκινησει την σχεση/γαμο τους λιγακι ανορθοδοξα ειχαν καταφερει να νιωσουν κατι ο ενας για τον αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή