Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2017

κεφάλαιο 33-μέσα

33

«Τι κάνει το κορίτσι μου;» τη ρώτησε ενώ ξεντυνόταν. Είχαν και οι δύο μια πολύ δύσκολη βδομάδα, αλλά το βράδυ πάντα έβρισκαν χρόνο για να μιλήσουν, να πιούν ένα ποτό και να χαλαρώσουν. Την ηρεμούσε και τη χαλάρωνε και τη βοηθούσε να είναι σίγουρη ότι ο άντρας της ήταν ο καλύτερος άντρας στον κόσμο.
«Το κορίτσι σου είναι καλά τώρα που σε βλέπει» του είπε και εκείνος τη φίλησε τρυφερά στο κεφάλι. Τακτοποίησε τα ρούχα του όπως έκανε συνήθως και έκανε στα γρήγορα ένα ντους.
«Τι νέα;» τη ρώτησε και ξάπλωσε στο πλάι της.
«Είμαι λίγο ανακουφισμένη που καταλάγιασε αυτή η βλακεία στα μέσα και έχω επιτέλους ενέργεια να ασχοληθώ με τις αλλαγές στα σχολεία. Απλώς φοβάμαι ότι θα αντιδράσουν στις ιδέες μου» του εκμυστηρεύτηκε.
«Έχω μελετήσει τις ιδέες σου και σου εγγυώμαι ότι μπορεί αρχικά να φανούν λίγο τολμηρές και να έχουμε αντιδράσεις, αλλά σε λίγα χρόνια, θα φανεί το όραμά σου. Μερικές φορές πρέπει να είσαι αποφασιστική και να μη σε νοιάζει τι θα πει μια μικρή ή και μεγάλη μερίδα του λαού, αλλά αυτό που θα γίνει στο μέλλον. Και στο μέλλον όλοι θα σε ευγνωμονούν».
«Το καταλαβαίνω, αλλά ακόμα δυσκολεύομαι στην ιδέα να μην είμαι αρεστή» παραδέχτηκε.
«Δεν είναι δυνατόν να είσαι πάντα αρεστή. Εκτός φυσικά αν δεν κάνεις τίποτα. Όταν πρέπει να πάρεις αποφάσεις και να τις εκτελέσεις, κάποιον θα δυσαρεστήσεις. Μη φοβάσαι. Εγώ είμαι εδώ» την αγκάλιασε. Η Ινγριντ ένιωσε αμέσως την καρδιά της να λιώνει. Της άρεσε να νιώθει ότι τη στήριζε και ότι την πίστευε.
«Είσαι πολύ παραπάνω από μια όμορφη γαλαζοαίματη. Είσαι έξυπνη και ικανή. Πίστεψε στον εαυτό σου» της είπε όταν εκείνη δεν απάντησε. Ένας κόμπος έκλεινε το λαιμό της όμως. Την πίστευε και αυτό την έκανε ευτυχισμένη.
«Πότε έγινες εσύ ο καλύτερος σύζυγος στον κόσμο;» τον τσίμπησε και εκείνος γέλασε.
«Είναι πολύ εύκολο. Είσαι ακαταμάχητη» είπε και τη φίλησε. Βαθιά.
«Και θέλω να σου κάνω μερικά πολύ βρώμικα πράγματα απόψε» της ανακοίνωσε. Εκείνη κοκκίνισε αλλά όχι από ντροπή. Το είχε ξεπεράσει προ πολλού αυτό. Επειδή την έκανε να νιώθει άνετα ακόμα και όταν σε αυτό το κρεβάτι, αλλά και σε άλλα μέρη, έκαναν πράγματα που δεν είχε καν σκεφτεί στο παρελθόν. Τώρα απλά κοκκίνιζε από αδημονία. Γιατί δεν άντεχε να περιμένει να τον νιώσει πάλι κοντά της.
«Νόμιζα ότι θα μιλούσαμε όλο το βράδυ» αστειεύτηκε εκείνη. Εκείνος έγνεψε αρνητικά. Φίλησε το λαιμό της αργά και μετά της έβγαλε αργά το μεταξένιο νεγκλιζέ που της είχε αγοράσει από κάποιο ταξίδι του στο Παρίσι. Τα δάχτυλά του άρχισαν να εξερευνούν το σώμα της και εκείνη αναστέναξε από ηδονή όταν άγγιξε το στήθος της.
«Σε θέλω τόσο πολύ» είπε απεγνωσμένα στο αυτί της. «Σε σκέφτομαι συνέχεια όταν δουλεύω και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. Θα περάσει άραγε ποτέ αυτό;»
«Ελπίζω όχι» είπε εκείνη και έτρεξε τα χέρια της στην πλάτη του, στο γυμνασμένο στήθος του, στους ώμους του. «Εγώ δε θα σε βαρεθώ ποτέ».
«Χαίρομαι» αναστέναξε εκείνος, χαμηλώνοντας το κεφάλι του στο στήθος της, τυραννώντας τις θηλές της με ένα μαγικό τρόπο. Έριξε το κεφάλι της πίσω και άφησε τον εαυτό της να απολαύσει την αίσθηση του στόματός του πάνω της. Τον λάτρευε. Και όχι μόνο όταν έκαναν σεξ. Κάθε ώρα και στιγμή, τον αγαπούσε με όλο της το είναι. Έμενε τα βράδια ξάγρυπνη, τρομαγμένη από την ιδέα ότι κάποτε θα τέλειωνε αυτή η φάρσα και θα γνώριζε μια γυναίκα που θα την αγαπούσε. Θα πέθαινε όταν την άφηνε. Ήταν σίγουρη γι’ αυτό.
«Θέλω…» είπε εκείνος αλλά σταμάτησε. Έσμιξε τα φρύδια της, περιμένοντας. Τι μπορεί να ήθελε που δεν το είχαν ήδη κάνει; Γιατί έδειχνε τόσο φοβισμένος;
«Θα πονέσω;» ρώτησε εκείνη, πιο πολύ χιουμοριστικά, αλλά εκείνος δεν χαμογέλασε. Έδειχνε ταραγμένος.
«Θέλω να γίνεις δική μου» είπε αποφασιστικά, λες και μάζευε δύναμη για να το κάνει. Κάλυψε το σώμα της και το δικό του και κινήθηκε μέσα της με φόρα. Η Ινγκριντ έκλεισε τα μάτια στιγμιαία. Ήταν δική του, με κάθε τρόπο. Τι άλλο ήθελε;
«Νομίζω ότι αυτό έχει ήδη γίνει» του είπε με νόημα, αλλά δεν μπορούσε να μιλήσει πιο πολύ. Όταν άρχιζε να αυξάνει το ρυθμό του, ήξερε ότι δεν είχε πολύ χρόνο στη διάθεσή της μέχρι να αρχίζει να χάνει επαφή με το περιβάλλον.
«Θέλω να γίνεις δική μου» επέμεινε εκείνος.
«Είμαι δική σου» του είπε εκείνη, ειλικρινά.
«Δε θέλω να κάνω σε κανέναν το χατίρι, σου το ορκίζομαι» της είπε αργά, κοιτώντας τη βαθιά στα μάτια. «Το θέλω εδώ και καιρό και το θέλω για εμάς».
«Πες μου» τον παρότρυνε εκείνη. Γιατί δε σταματούσε να την τρελαίνει, για να μπορεί να καταλάβει τι της έλεγε;
«Θέλω αυτό που νιώθω αυτή τη στιγμή, το πάθος μας, να γίνει κάτι όμορφο» συνέχισε.
«Μη σταματάς» του είπε εκείνη, λες και υπήρχε περίπτωση να το κάνει. Εκείνος φυσικά, την άκουσε. Σε μερικά δευτερόλεπτα θα ούρλιαζε το όνομά του.
«Θέλω να κάνουμε μαζί το πιο όμορφο, το πιο υπέροχο μωρό» της είπε και μόνο στιγμιαία έχασε το ρυθμό του. Εκείνη είχε αρχίσει ήδη να λαχανιάζει, αλλά δε  χρειάστηκε ούτε ένα δευτερόλεπτο για να καταλάβει τι της ζητούσε, ούτε να το σκεφτεί. Το ήθελε κι εκείνη καιρό και ένιωθε πολύ ευτυχισμένη που το ήθελε κι εκείνος. Αν ήταν να αποκτήσει ποτέ παιδί, ήθελε να είναι μαζί του, έτσι, μια απλή νύχτα όπως αυτή.
«Κι έλεγα ότι δε θα μου το ζητήσεις ποτέ» του χαμογέλασε και βυθίστηκε και πάλι στην απόλυτη ηδονή.




2 σχόλια:

  1. Αχ.. ειναι τοσο υπεροχος!!!!
    Μπραβο υπεροχο κεφαλαιο ❤
    Καλη Χρονια ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή