Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 7 Νοεμβρίου 2016

tAKE IT EASY!

ΚΟΡΊΤΣΙΑ!

Έχω βαρεθεί να το γράφω! Ενημερωθείτε και εσείς οι καινούργιες λοιπόν!
Κάποτε έγραφα κάθε μέρα, μέχρι που έπαθα break down. Ξεκίνησα ξανά μόνο για χάρη σας, και είπα 2-3 κεφάλαια τη βδομάδα. Αυτό κάνω. Μη ζητάτε πιο πολύ. Δε σας ξέχασα. Κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ.
Εσάς μπορεί να σας παίρνει 3-5 λεπτά να διαβάσετε ένα κεφάλαιο, αλλά εμένα μου παίρνει 1, 5 ώρα να το γράψω. Και δουλεύω, ρε κορίτσια. Δεν κάθομαι. Το μπλογκ δεν είναι κερδοσκοπικό. Είναι χόμπι!

Φιλιάααααααα

6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, σχολιάζω πρώτη φορά αν και έχω διαβάσει όλα όσα έχεις γράψει και σε ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές που μας χαρίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ! Είσαι πολύ καλή! ΦΙλάκι<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανέβαζε όποτε το νιώθεις... Αρκεί το ότι όλα τα κεφάλαια και οι ιστορίες σου είναι υπέροχα, όσο συχνά ή σπάνια και αν μπαίνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχως υπαρχουμε κι εμεις που σου κανουμε την ζωη δυσκολη... Απλα ειναι τοσο ωραια αυτα που ανεβαζεις που δεν μπορουμε να ικανοποιηθουμε με τιποτα... 😂😂
    Σε αγαπαμε πολυ οσο κι αν μας αφηνεις στην αναμονη 😚😚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειαααα, εγώ δεν είμαι καινούργια βασικά αλλα ναι ... Συγγραφέα μας μην ανυσηχεις, γράφε οποτε θελεις, έχεις χρόνο και έμπνευση !!! Εμείς περιμένουμε με ανυπομονησία οποτε μπορείς να ανεβάζεις !!! Σε αγαπάμε ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειαααα, εγώ δεν είμαι καινούργια βασικά αλλα ναι ... Συγγραφέα μας μην ανυσηχεις, γράφε οποτε θελεις, έχεις χρόνο και έμπνευση !!! Εμείς περιμένουμε με ανυπομονησία οποτε μπορείς να ανεβάζεις !!! Σε αγαπάμε ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή