Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016

κεφάλαιο 20- Σοκ

20

«Ήταν να έρθεις αύριο, δε σε περίμενα…» του είπε σαν χαζή.
«Συγγνώμη. Την επόμενη φορά θα σε ενημερώσω, για να προλάβεις να τον κρύψεις στην ντουλάπα» της είπε σφίγγοντας τα δόντια του. Έδειχνε πολύ απειλητικός έτσι όπως στεκόταν από πάνω της, ψηλός και επιβλητικός. Είχε να τον δει μερικές μέρες, και αμέσως η παρουσία του την έκανε ανατριχιάσει. Είχε έναν αέρα αριστοκρατικό, αλλά και κάτι αρρενωπό πάνω του, πιο άγριο και πιο επιθετικό.
«Μα τι λες…; Δεν είναι αυτό…» ψέλλισε εκείνη και έκανε ένα βήμα πίσω. Ήξερε ότι τους είχε πιάσει σε μια πολύ παραπλανητική στάση.
«Τι; Δεν είναι αυτό που νομίζω;» γέλασε εκείνος, αλλά όχι με την καρδιά του. Στα μάτια του έκαιγε μια μικρή φωτιά. Ήταν εκενυρισμένος.
«Τι κάνεις εδώ;» προσπάθησε να αλλάξει συζήτηση. Μάταια όμως.
«Επέστρεψα από το ταξίδι μου και σκέφτηκα να σε δω. Έχουμε καιρό να μιλήσουμε. Δεν περίμενα να σε βρω αγκαλιά με τον εραστή σου. Είχαμε συμφωνήσει κάτι αν δεν κάνω λάθος!» είπε εκείνος. Η Ινγκριντ δεν πίστευε στα αυτιά της. Έκανε άλλο ένα βήμα πίσω αλλά εκείνος μείωσε ξανά την απόσταση, κάνοντας ένα βήμα μπροστά.
«Πώς τολμάς; Με τον Πάτρικ είμαστε παιδικοί φίλοι!» του είπε θιγμένη.
«Έπαιξες όλο αυτό το δράμα όταν κυκλοφόρησαν οι φήμες για εμένα και την Ιρένε! Έκανες λες και σε δάγκωσε φίδι! Μου ζήτησες λίγο πολύ να μην έχω σχέσεις!» της θύμισε. Έκλεισε τα μάτια της. Ντρεπόταν ακόμα για τον τρόπο που είχε αντιδράσει τότε. Ήταν πραγματικά λες και το σώμα της και το μυαλό της επικοινωνούσαν παρά τη δική της θέληση.
«Σου ζήτησα να είσαι διακριτικός» είπε εκείνη απλά. Έβραζε όμως.
«Όπως είσαι κι εσύ;»
«Δε βλέπω τον λόγο να είμαι διακριτική όταν είμαι με έναν φίλο μου. Έκλαιγα και με παρηγορούσε» του είπε. «Στον κόσμο σου οι γυναίκες και οι άντρες δεν μπορούν να είναι φίλοι;» τον προκάλεσε.
«Όχι όταν η γυναίκα είσαι εσύ!» κάγχασε εκείνος. Η Ινγκριντ παραξενεύτηκε.
«Τι σημαίνει αυτό; Θα με τρελάνεις. Δεν ξέρω αν αυτό που είπες είναι καλό ή κακό».
«Είναι προφανές ότι υπάρχει κάτι μεταξύ σας! Και σε ρωτάω. Είσαι ερωτευμένη μαζί του και έκλαιγες επειδή εξαιτίας μου είστε χώρια;» τη ρώτησε. Τύλιξε το χέρι του σε μπουνιά και το έφερε στα χείλη του. Έσφιξε το σαγόνι του και περίμενε. Η Ινγκριντ έκανε να απαντήσει κάτι, αλλά δεν τα κατάφερε. Ήταν τόσο παράλογο όλο αυτό που δεν ήξερε από πού να ξεκινήσει καλά καλά. Εκείνος περίμενε όμως. Έπρεπε να του πει κάτι.
«Εγώ δεν…»
«Κάνετε απλώς σεξ ή τον αγαπάς κιόλας;» επέμεινε εκείνος.
«Θα με αφήσεις να μιλήσω;» τον ρώτησε. Ήταν πολύ κοντά της και δεν μπορούσε να σκεφτεί καθαρά. «Λες βλακείες. Δεν έχουμε σχέση» του είπε ήρεμα. Αλλά δεν τον έπεισε. Το έβλεπε.
«Αυτό κάνεις τα βράδια; Γι’ αυτό εμείς δεν…ποτέ…» άρχισε να της λέει και κατέβασε το βλέμμα του. Ντρεπόταν; Αν είναι δυνατόν. Και τι ακριβώς της έλεγε; Ότι αν δεν υπήρχε ο Πάτρικ εκείνος είχε σκεφτεί την πιθανότητα να έρθουν πιο κοντά; Μετά τον τσακωμό το πρωί που τον βρήκε στο κρεβάτι της, της είπε πει «τέρμα». Και της το είχε δείξει και με κάθε τρόπο. Την απέφευγε καθημερινά και σχεδόν είχε μειώσει την οπτική επαφή στο ελάχιστο.
«Δεν έχω σχέση με τον Πάτρικ. Όχι ότι σου χρωστάω εξηγήσεις».
«Γιατί έκλαιγες;» απαίτησε να μάθει.
«Του έλεγα ότι νιώθω μόνη».
«Έχεις άντρα και γκόμενο. Πόση παρέα θες πια;» γέλασε εκείνος χαιρέκακα.
«Δεν έχω ούτε το ένα ούτε το άλλο».
«Είμαστε παντρεμένοι» είπε εκείνος αργά, λες και το εξηγούσε σε παιδάκι.
«Έχεις άντρα. Εμένα» της είπε και χτύπησε το στέρνο του με τον δείκτη του τόσο δυνατά που η Ινγκριντ ήταν σίγουρη ότι θα πόνεσε.
«Δεν καταλαβαίνω την επιθυμία σου να μου επαναλαμβάνεις ότι είμαστε παντρεμένοι και ότι είσαι άντρας» τον προκάλεσε.
«Κι εγώ δεν καταλαβαίνω το θράσος σου να τσιλιμπουρδίζεις με τον Πάτρικ ενώ εμένα μου έχεις απαγορέψει να έχω σχέσεις» της είπε εκείνος.
«Δε σου το απαγόρεψα» είπε εκείνη και αμέσως δαγκώθηκε. Είχε πέσει στην παγίδα που της είχε στήσει ή απλώς συνέβη; Εκείνος πάντως την κοιτούσε θριαμβευτικά. Σίγουρα θα εκμεταλλευόταν την ευκαιρία που του έδωσε.
«Δηλαδή δεν θα ξαναπάθεις κρίση πανικού αν βγω με άλλη γυναίκα;» τη ρώτησε. Αυτό ήταν. Την είχε παγιδεύσει.
«Την τελευταία φορά έπαθα κρίση επειδή βγήκα και εγώ μαζί της» του θύμισε. «Εφόσον είσαι διακριτικός μπορείς να κόψεις και το κεφάλι σου».
«Διακριτικό θεωρείς εσύ να φιλιέμαι μέσα στο γραφείο μου;» την ειρωνεύτηκε.
«Δε φιλιόμουν!» είπε εκείνη έξαλλη και τινάχτηκε μακριά του αλλά την άρπαξε από τον καρπό πριν απομακρυνθεί. Την τράβηξε πάνω του. Η Ινγκριντ βρέθηκε ακινητοποιημένη πάνω στο στήθος του. Αν δεν την είχε μεθύσει το άρωμά του, ίσως είχε αντισταθεί πιο έντονα.
«Πώς είναι δυνατόν να κοιμάσαι με δαύτον;» τη ρώτησε εκνευρισμένος, αλλά και με ειλικρινή περιέργεια.
«Ο Πάτρικ δεν είναι εμφανίσιμος αλλά είναι πολύ συμπαθητικός. Και για τελευταία φορά, δεν κοιμάμαι μαζί του» του είπε και έκανε να τραβηχτεί αλλά δεν την άφησε. Την έσφιγγε πάνω του.
«Για όλους έχεις κάτι καλό να πεις. Για μένα ποτέ» την σόκαρε με το παράπονο που άκουσε στη φωνή του. Την απομάκρυνε από κοντά του ήρεμα και την κοίταξε.
«Τι θες να σου πω; Είσαι σπάνια εδώ και εμείς δεν έχουμε τέτοια σχέση» του θύμισε.
«Έχεις δίκιο» συνοφρυώθηκε εκείνος. Η Ινγκριντ παρατήρησε τα μάτια του να σκουραίνουν κάπως. Είχε μαγικά μάτια. Έπαιζαν περίεργα παιχνίδια με τον φωτισμό. Άμα ποτέ έκαναν παιδί θα ήθελε να έχουν τα μάτια του. Μα τι σκεφτόταν; Μάλωσε τον εαυτό της.
«Δε θέλω να πιστεύεις ότι είμαι με τον Πάτρικ. Δε σου χρωστάω εξηγήσεις αλλά δε θέλω να το πιστεύεις» του είπε εκείνη με όση ειλικρίνεια μπορούσε να διαθέσει δεδομένης της κατάστασης.
«Χαίρομαι» είπε εκείνος ήρεμα.
«Μπορεί να είμαι με κάποιον άλλον» τον πείραξε εκείνη. Εκείνος δε γέλασε.
«Ο,τι σε κάνει ευτυχισμένη» της είπε και μετά από μερικά ατελείωτα δευτερόλεπτα, βγήκε από το γραφείο της, αφήνοντας τη μόνη, χαμένη στις σκέψεις της.

Γιατί κάτι της έλεγε ότι σιγά σιγά ήξερε τι ήταν αυτό που θα την έκανε ευτυχισμένη.

4 σχόλια:

  1. Μα ποσο χαζη ειναι? Δεν καταλαβαινει οτι αυτος αισθανεται κατι γι΄αυτην? Και γιατι δεν του δειχνει οτι και αυτη ενδιαφερεται. Αχχχχ εχεις τετοιο αντρα διπλα σου και τον αφηνεις. Αν τον δεις παλι με καμια θα σου πω εγω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα.Εγω ειμαι καινουργια αν και εχω διαβασει ηδη καμποσες ιστοριες. Θελω να σε συγχαρω Lovetaler. Οι ιστοριες σου ειναι συναρπαστικες και μπορω να πω οτι με κανεις να κολλαω. Δεν εχω διαθεση να βγω εξω βρε!!!!!!!!!! Μα ουτε σουπερ μαρκετ??????? Προβλεπω να πειναμε σε λιγο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξένια, προσοχή! πρώτα τρώμε,μετά διαβάζουμε! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασε ρε συ εχω παθει πορωση!!!!! Ολη τη μερα διαβαζω και εχω παρατησει τα παντα!!! Εισαι απιθανη κοπελα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή