Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 18 Αυγούστου 2016

Hello

Τι κάνετε κορίτσια μου; Πού διακοπάρετε;
Εγώ είμαι ακόμα μπλοκαρισμένη, αλλά σκέφτομαι συγχρόνως και κανένα σενάριο.
Εντωμεταξύ, μια πιστή αναγνώστρια, παλεύει με μια fake ανάρτηση στο wattpad.
Σας ευχαριστώ που δείχνετε κατανόηση και υπομονή. Πιέστηκα πολύ με το μπλογκ.
Σιγά σιγά επανέρχομαι. Δεν έχω έμπνευση, αλλά πιστεύω ότι μπορεί από Σεπτέμβριο να ξεκινήσω κάτι, αλλά θα ανεβάζω 2-3 κεφάλαια τη βδομάδα, για να μην τρελαθώ.
Δεν υπόσχομαι τίποτα! Μη λυσσάξετε!

Εντωμεταξύ, στείλτε μου τι κάνετε το καλοκαίρι!

Σας φιλώ,
Π.

ΥΓ. Διαβάζω τις ιστορίες μου μετά από καιρό. Ορισμένες είναι πολύ ωραίες! Ειδικά ο Δρ Πιρς, ο Οντι και ο Κρίστοφερ.

14 σχόλια:

  1. εμεις εδω θα ειμαστε συγγραφεα της καρδιας μας!! σε περιμενουμε να ερθεις παλι κοντα μας με τις υπεροχες ιστοριες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γίνεται συγγραφέα μας, είσαι ακόμα διακοπές?! Καλά να περνάς! Φέτος το καλοκαίρι ήταν πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο wattpad είχα δει και γω μκς ιστορία σ αλλά οταν το είπα στη κοπελα μ είπε οτι της έχεις δώσει άδεια(ηταν η ιστορία με το συμβολαιο γάμου με τον Ντέιβιντ αν δεν κάνω λάθος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονο με τον όρο να αναφερει από πού το βρηκε! Αν δεν αναφερει πηγη θα κανουμε report. Μιλας για την pickingfruit?

      Διαγραφή
    2. Μονο με τον όρο να αναφερει από πού το βρηκε! Αν δεν αναφερει πηγη θα κανουμε report. Μιλας για την pickingfruit?

      Διαγραφή
  4. ναι και εμενα αυτες οι ιστοριες ειναι οι αγαπημενες μου!!!!!!!!τις λατρευωωω!!!!!να ξερες ποσα βραδια ξενυχτησα για να τις διαβασω!!!!!!μερικα κεφαλαια τα ξερω απεξω!!!!χαχαχα!!!!παντως δεν σε πιεζουμε συγγραφεα μας!!!!!!οτι σου ερθει....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δρ Πιρς και τα μυαλα στα καγκελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεμένοι ο Όντι και ο Κρίστοφερ.... να ξεκουραστείς και να γράψεις όποτε νιώσεις έτοιμη... το καλοκαίρι ήταν πολύ όμορφο! Καλά να περνάς! :) Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμένα η αγαπημένη μου είναι η ιστορία με τον Τρόι και την Σάρλοτ!!!!!! Συγγραφέα ξεκουράσου όσο θες το αξίζεις άλλωστε!!!!!!Πώς ήταν η Αγγλία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ λατρεύω την ιστορία του Ιαν και της Βαλεριας ��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγω μολις γυρισα απο Παρο!ηταν υπεροχα!Μας εχεις λειψει πολυ!Δεν φανταζεσαι ποσο χαρηκα οταν ειδα ανακοινωση σου!Ειναι κριμα να εγκαταλειψουμε το μπλογκ!Συγγραφεα μας οποτε νιωσεις ετοιμη εμεις εδω θα ειμαστε!Με την ησυχια σου!Και χωρις ιστορια αρκει που θα σε εχουμε παρεα και να σχολιαζουμε τα παλια!εσυ πως περασες το καλοκαιρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ελπιζω να νιωθεις καλυτερα. προπαντων υγεια και να εισαι καλα :) νομμιζω πως θα επιζησουμε αν αργεις να ανεβαζεις <3 εμεινα αθήνα και αλλωνιζα στις παραλιες της Αττικης για μαθηματα επιβιωσης :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ελπιζω να νιωθεις καλυτερα. προπαντων υγεια και να εισαι καλα :) νομμιζω πως θα επιζησουμε αν αργεις να ανεβαζεις <3 εμεινα αθήνα και αλλωνιζα στις παραλιες της Αττικης για μαθηματα επιβιωσης :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή