Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

Ανακοίνωση/end of an era

Κορίτσια,

την Παρασκευή τελειώνει η ιστορία και φεύγω για μερικές βδομάδες για δουλειά.
Θα ήθελα να ανακοινώσω ότι μάλλον αυτή θα είναι και η τελευταία ιστορία μου.
Είμαι κουρασμένη εδώ και καιρό και δεν έχω καθόλου έμπνευση.
Θα το αποφασίσω μέσα στο καλοκαίρι αν θα ξεκινήσω κάτι από Σεπτέμβριο αλλά το θεωρώ λίγο απίθανο.
Θα σας δώσω το ΟΚ να μου στείλετε τα μέιλ σας, για να είμαστε σε επαφή αν αλλάξει κάτι.

Φιλικά,
Π.

ΥΓ. Παρακαλώ μη μου το κάνετε πιο δύσκολο με τα μηνύματά σας. Αν εσείς λυπάστε, φανταστείτε πόσο πιεσμένη και φορτισμένη νιώθω εγώ. Ειλικρινά έχω φτάσει στα όριά μου.

18 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά και σε ευχαριστούμε για τα γεμάτα όμορφες ιστορίες χρόνια που μας χάρισες! Καλή ξεκούραση... Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι είσαι καλά και σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες στιγμές που μας χάρισες εχεις ταλέντο και οι ιστορίες σ ηταν ξεχωριστές και όλες αγαπημενες ❤❤αν ποτε αποφασίσεις να γράψεις κάτι καινούργιο εμείς εδώ θα είμαστε καλά να περάσεις οπου και οτι και αν κάνεις❤❤❤(τελικά δεν ηταν αντιγραφή μιλσα με την κοπελα και συγνώμη αν σε στεναχωρησα και σενα μ εξήγησε οτι έχετε μιλήσει και οτι η συνεχεα είναι διαφορετική συγνώμη για την αναστάτωση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη μου συγγραφέα δεν θα μπω καν στον κόπο να σου πω ποοοσο θα μου λείψεις...ωστόσο ενας καλλιτέχνης σαν εσένα γιατί καλλιτέχνη σε θεωρώ, δημιουργεί όσο εχει φαντασία...αν αυτό λείψει δεν αρέσει σε κανένα ούτε στον δημιουργό ούτε στο κοινό...οπότε εσύ ξερεις καλύτερα...σου εύχομαι καλή συνέχεια και είμαι σίγουρη οτι με οτι κι αν καταπιαστείς θα σημειώσεις επιτυχία...είσαι απιστευτη και μας χάρισες πανέμορφες στιγμές θυμιζοντας μας οτι πάντα υπαρχει χώρος για ρομάντζο και ονειρεμένους ερωτες στη ζωή μας...Σε λατρεύω...Καλλιόπη♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ειμαστε σε επαφη. Μη με αποχαιρετατε χαζουλια! Σνιφ😢 υγ. Θα δωσω οδηγιες τελος του μηνα. Ισως κανουμε ενα γκρουπ στο facebook. Θα δουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ,εγω δυστυχως δε χρησιμοποιω facebook...Παρολα αυτα θα ηθελα να μαθαινω νεα σου!!!Επισης απο το χαμο που γινεται καταλαβαινω οτι αποχωρεις πανω στην ακμη σου!!!Καλη ξεκουραση παρολα αυτα...Μιμη

      Διαγραφή
    2. Μιμη, θα βρουμε μις λυση. Μη σκας! Υγ. Η μονη ακμη που εχω ειναι στο δερμα!!χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Μιμη, θα βρουμε μις λυση. Μη σκας! Υγ. Η μονη ακμη που εχω ειναι στο δερμα!!χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Καλή ξεκούραση να έχεις, καλές διακοπές και ελπίζω να τα ξαναπούμε με νέα ιστορία στο μέλλον <3

      Διαγραφή
  5. Να σαι καλά σ ευχαριστούμε πολύ κ ότι είναι να γίνει θα γίνει για το καλύτερο.Μην στεναχωριεσαι μπορεί κάποια στιγμή να σου ξαναβγεί η όρεξη και η έμπνευση κ τότε θα σε ξανά στηρίξουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πιστεύω οτι αφού το αγαπάς αυτο που κανεις θα σου ξανά έρθει η έμπνευση αλλα αυτη την φορά χωρίς πίεση. Κανεις δεν δημιουργεί υπό πίεση.
    Να είσαι καλά να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και εγώ προσωπικά θα ξανά διαβάσω όλες τις ιστορίες απο την αρχή Χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστεύω οτι αφού το αγαπάς αυτο που κανεις θα σου ξανά έρθει η έμπνευση αλλα αυτη την φορά χωρίς πίεση. Κανεις δεν δημιουργεί υπό πίεση.
    Να είσαι καλά να περάσεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και εγώ προσωπικά θα ξανά διαβάσω όλες τις ιστορίες απο την αρχή Χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κριμα, μας εχεις ταξιδεψει με τις ιστοριες σου. Γραφεις παρα πολυ ωραια και θα μας λειψεις. Ελπιζω το καλοκαιρι να ξεκουραστεις, να γεμισεις τι μπαταριες σου και το Σεπτεμβρη να επιστρεψεις με το καλο γεματη με εμπνευση!!!!!
    Ωραιο αυτο με το Φατσομπουκι, να το κανεις να μαθαινουμε νεα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hey ms Π.!! Φανταστικές οι ιστορίες σου...φοιτήτρια ήμουν (κ εσύ advisor-translator κτλ) κ τώρα μάνα(!!) σ αγαπάμεεε!!σ ευχαριστούμε!!!❤️❤️φιλάκια- jo jk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσυ να εισαι καλα και εμεις εδω ειμαστε δεν φευγουμε αμα αλλαξει τιποτα ;) αλλωστε το μικροβιο της συγγραφεις δεν θεραπευτε γρηγορα παλι κοντα μας θα εισαι.... Στο λεω απο προσωπικη πειρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό που ήθελα να σου πώ εγώ είναι πως πραγματικά κάθε μέρα με ταξίδευαν οι ιστορίες σου και πως αν και είχα πολλές έγνοιες, κάθε βράδυ και κάθε κεφάλαιο με ταξίδευε μακριά από τα πάντα και σε κόσμους φανταστικούς που σε έκαναν να νιώθεις πως ακόμα υπάρχουν ρομαντικοί άνθρωποι που βλέπουν τον έρωτα σαν μαγεία!!! Με γέμισες ελπίδα και χαρά και πραγματικά κάποιες δύσκολες μέρες γινόταν πιο όμορφες μέσα από τις ιστορίες σου!!!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα και σου εύχομαι καλή τύχη σε ότι και αν κάνεις!!!! Και σε ευχαριστώ για αυτές τις υπέροχες ιστορίες που μας χάρισες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να εισαι παντα καλα...σε ευχαριστουμε για τις ομορφες ιστοριες,που προσωπικά με εκαναν τελικα ρομαντική και σε λιγο θα την φορέσω την κουλουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλη ξεκουραση να εχεις και φως μα ερθει στην εμπνευσμένη ζωη σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη συνέχεια σε οτι κ να κανείς! Ενα είναι το σίγουρο θα μας λείψεις παρα πολύ! Είσαι μέσα στην καθημερινότητα μας! Καλη δυναμη στη δουλειά σου κ οτι άλλο επιθυμείς εύχομαι μπροστά στα πόδια σου να το βρεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή