Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2016

κεφάλαιο 61-φιλενάδες





61

«Μην κουράζεσαι» είπε η Μπέτι στη Λέξι μερικές μέρες μετά. Ήταν η τρίτη φορά που το έλεγε και η Λέξι χάρηκε επειδή υπήρχε βελτίωση. Την πρώτη μέρα που επέστρεψε στη δουλειά, σχεδόν δεν την άφησαν να δουλέψει από τη συνεχή φροντίδα και προσοχή. Η Μπέτι ακούμπησε ένα δίσκο με τσάι και βουτήματα μπροστά της. «Κάνε ένα διάλειμμα» συνέχισε ανήσυχη η φίλη της.
«Είμαι καλά και σκοπεύω να συνεχίσω τη ζωή μου. Παίρνω συμπληρώματα διατροφής και προσέχω» είπε η Λέξι αλλά ήξερε ότι δεν την άκουγε. «Αντιδράς υπερβολικά».
«Δε φταίω εγώ. Με έχει τρομοκρατήσει ο Νόα να σε προσέχω» είπε η Μπέτι ντροπαλά και η Λέξι γέλασε. Το ήξερε ότι αυτός κρυβόταν πίσω από όλα αλλά πάντα ήλπιζε.
«Πες του ότι το κάνεις και άσε με ήσυχη» πρότεινε διπλωματικά η Λέξι αλλά δεν την έπεισε. «Τι σου έταξε;».
«Ένα καινούργιο κινητό» απάντησε η Μπέτι γρήγορα και μετά γούρλωσε τα μάτια απότομα. Η Λέξι γέλασε. Την είχε ρωτήσει για πλάκα τι της είχε τάξει για να την έχει από κοντά, αλλά η Μπέτι καρφώθηκε.
«Δέχεσαι δώρα από τον εχθρό;» είπε η Λέξι ανάλαφρα.
«Ποιον εχθρό;» τον υπερασπίστηκε με πάθος η Μπέτι. «Ο εχθρός είναι πιο φίλος και από φίλος».
«Καλός είναι» είπε η Λέξι με τη σειρά της και προσπάθησε να μην κοκκινίσει.
«Πώς τα πάτε;» είπε η Μπέτι απλά. Ήταν η πρώτη φορά που τη ρωτούσε κάτι τόσο άμεσα, παρόλο που μάλλον έβλεπε τι συμβαίνει εδώ και καιρό.
«Δεν ξέρω τι να απαντήσω σε αυτό» είπε η Λέξι τελικά.
«Αν δε θες να μιλήσεις, καταλαβαίνω…» έκανε να φύγει η Μπέτι αλλά η Λέξι την απέτρεψε.
«Δεν ξέρω τι να σου πω. Δεν είναι ότι δεν θέλω. Ο Νόα κι εγώ έχουμε μεγάλη ιστορία μαζί» είπε η Λέξι. Η Μπέτι έγνεψε. «Για έναν τρίτο ίσως είναι εύκολο να βάλει το συμπέρασμα ότι πρέπει ή ότι δεν πρέπει να είμαστε μαζί. Η αλήθεια όμως είναι πιο σύνθετη» είπε.
«Δηλαδή;» την προέτρεψε η Μπέτι και κάθισε στην καρέκλα απέναντι από το γραφείο της Λέξι. Η Λέξι υπολόγισε νοερά τι έπρεπε να κάνει πριν το μεσημέρι. Ευτυχώς το έργο προχωρούσε πολύ καλά και τώρα δούλευαν μόνο μικρές λεπτομέρειες. Είχε λίγο χρόνο να συζητήσει με την Μπέτι. Ίσως χρειαζόταν μια καθαρή ματιά, αν και δεν ήταν σίγουρη ότι η φίλη της θα ήταν αντικειμενική.
«Είναι πολλά αυτά που έχουν συμβεί. Εγώ δεν τον εμπιστεύομαι ότι θα είναι εκεί για μένα και εκείνος μάλλον νιώθει ενοχές για όσα έγιναν στο παρελθόν. Δεν μπορώ να σου μιλήσω για αυτό».
«Καταλαβαίνω. Συνέχισε».









«Ξέρω ότι ενδιαφέρεται και με κολακεύει η προσοχή που μου δείχνει» παραδέχτηκε η Λέξι.
«Μιλάς για τα λουλούδια; Για τα κοπλιμέντα; Για τη φροντίδα;» γέλασε η Μπέτι. Η αλήθεια ήταν ότι τον τελευταίο καιρό ο Νόα ήταν παραπάνω από δίπλα της.
«Σε έναν ιδανικό κόσμο θα ήθελα να είμαστε μαζί» συννέφιασε η Λέξι «αλλά δε θέλω να είμαι με κάποιον που με λυπάται».
«Εγώ βλέπω ότι σε θέλει ειλικρινά. Γιατί βασανίζεσαι;».
«Το να θέλει ο ένας τον άλλον δεν είναι αρκετό. Το παρελθόν θα μας πνίξει αργά ή γρήγορα. Τα φαντάσματα θα μπουν ανάμεσά μας».
«Αν τα αφήσετε εσείς» είπε η Μπέτι αυστηρά. Η Λέξι ζύγισε τα λόγια της φίλης της.
«Σε τι φάση είστε τώρα; Πού το αφήσατε;».

Η Λέξι σκέφτηκε τι να απαντήσει. Δεν ήταν απόλυτα ξεκάθαρο, ούτε καν στην ίδια, που ήταν παρούσα στη συζήτηση.
«Νομίζω ότι ο Νόα έκανε σαφή τη θέση του να προσπαθήσουμε και μου είπε ότι αν θέλω κι εγώ θα πρέπει να του δώσω ένα σημάδι».
«Κι εσύ;» ρώτησε η Μπέτι με κομμένη την ανάσα.
«Εγώ σκέφτομαι» είπε η Λέξι.

«Σταμάτα να σκέφτεσαι και ξεκίνα να νιώθεις, φιλενάδα» είπε η Μπέτι τελικά και σηκώθηκε για να επιστρέψει στο γραφείο της. «Άντρες σαν τον Νόα, δεν υπάρχουν πολλοί».

2 σχόλια:

  1. Οχι απλα δεν υπαρχουν πολλοι....ειναι ειδος.προσ εξαφανιση...περιμενω να αφεθει επιτελους στο τι λεει η καρδια της..
    Καληνυχτα,Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλασικά το διάβασα μαζεμένο....Ααααχ! Ακόμα μια τέλεια ιστορία <3 Νομίζω ότι πρέπει να τις διαβάσουν και άνδρες για να μπουν εντελώς στο μυαλό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή