Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2016

Winner!

Δείτε αναλυτικά τις ψήφους για τη διαφάνεια της διαδικασίας. χαχαχαχα

Μαριάνα....1
christina.....13
Μαρία Π......1
Ελίζα Κ.....8
Δήμητρα.........5
Ελιζα Παπ..........11
μαρια2310..........1
Σουζάνα.....11
Τζουλιέτα..........2
Γεωργια Αντων...........3
Νικολετα........10
Ελενη......1
Γεωργια.......5
Πωλινα........10
Ιωαννα........6

Νικήτρια είναι η... που έστειλε τα πρώτα στέφανα.
Προσωπικά ευχαριστώ όσες με ψήφισαν (11)!
Εγώ ξετρελάθηκα με τα στέφανα από λεβάντα και αμυγδαλιά.

Η Christina να μου στείλει τη διεύθυνσή της!


3 σχόλια:

  1. Εε οχι ρε παιδι μου 8 μερες ελειψα και εχασα αρκετα θα θελα πολυ να ψηφισω κ εγω και η κοπελα μου το ιδιο, που παρεπιπτοντος ξετρελαθηκε με τα στεφανα νουμερο 3α.
    Ικαρος Μπουγιουρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα... ικαρε εχεις καμια σχεση με τον παναγιωτη? Τον αγαπω😍

      Διαγραφή
  2. Μπαα οχι απλη συνωνυμια αν και σπανια τ ακους.χαχα ολοι με ρωτανε και κυριως γυναικες αν εχω σχεση μαζι του!! Και σιγα τον αντρα χαχα.
    Ικαρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή