Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2016

κεφάλαιο 75-sex and the city -1

«Δεν σου έχει δώσει κανένα δικαίωμα αυτή τη φορά» είπε αυστηρά η Λόρα ενώ τσιμπολογούσε από το πιάτο της Κατ, η οποία ήταν παράξενα σιωπηλή.
«Κάτι μέσα μου, δεν ξέρω πώς να σας το εξηγήσω, μου λέει ότι κάτι δεν πάει καλά» είπε η Σοφία. Βρίσκονταν σε ένα εστιατόριο έξω από την πόλη και προσπαθούσαν να βάλουν λίγο τάξη στις σκέψεις που βασάνιζαν τη Σοφία. Ευτυχώς δεν είχαν πολλή δουλειά στο πανεπιστήμιο και δεν τους απασχολούσε κάτι και σε αυτόν τον τομέα.
«Αυτή είναι ίσως κάποια έμφυτη καχυποψία, την οποία πρέπει να καταπολεμήσεις» επέμεινε η Λόρα.
«Ποια έμφυτη; Θυμάσαι τι πλεκτάνη είχε στηθεί από πίσω μου;» αντέδρασε η Σοφία.
«Αυτό ήταν πριν ο Φίλιπ αρχίσει να νιώθει πράγματα για σένα» τη διόρθωσε η φίλη της σθεναρά.
«Εσύ με ποιανού το μέρος είσαι;» είπε στεγνά η Σοφία. «Άλλωστε ποια πράγματα νιώθει; Δεν μας έχει πει και τίποτα» συμπλήρωσε. Τα ζιζάνια είχαν πια φυτρώσει για τα καλά μέσα της και δεν την άφηναν να αναπνεύσει.
«Μην επανερχόμαστε σε αυτό. Είναι ένας υπέροχος σύντροφος. Δε σου έχει πει ότι σε αγαπάει. Ε και; Το δείχνει με κάθε τρόπο όμως. Το προτιμώ χίλιες φορές αυτό σε σχέση με κάτι τύπους που το χρησιμοποιούν για να σε ρίξουν στο κρεβάτι» είπε η Λόρα. Η Κατ έγνεψε.
«Γιατί δε μιλάς εσύ;» τη ρώτησε η Σοφία. Η Κατ ήπιε μια γουλιά από το κρασί της και καθάρισε τη φωνή της.
«Δεν ξέρω τι να πω» είπε ήρεμα. «Θέλω να έχω εμπιστοσύνη στον Φίλιπ. Δεν νομίζω ότι έχω πέσει τόσο έξω. Φαίνεται να νοιάζεται για σένα, αλλά πιστεύω και εσένα. Αν δε σου πάει κάτι καλά, μπορεί να έχεις δίκιο».
«Μπορεί απλά να είναι ζηλιάρα!» αντέδρασε η Λόρα και η Σοφία έκανε μια γκριμάτσα.
«Δεν είμαι» αντέδρασε.
«Πρέπει να είσαι λίγο» είπε ήρεμα η Κατ. «Τι στοιχεία έχεις για να τον υποψιάζεσαι;».
«Σας τα έχω πει εκατό φορές. Επιμήκυνε το ταξίδι-αστραπή και δε μου είπε να πάω μαζί του, πράγμα που έκανε πάντα. Δεν απαντάει το τηλέφωνο αμέσως και είναι η πρώτη φορά που δεν ανοίγει την κάμερα για να μιλήσουμε στο σκάιπ. Λέει ότι έχει χαλάσει κάτι».
«Πολύ ύποπτο» είπε ξερά η Κατ, σχεδόν ειρωνικά.
«Τι άλλη ένδειξη θα ήθελες εσύ;» είπε η Σοφία. «Να μου στείλει καρτ ποστάλ με την γκόμενα από τη Ρώμη;».
«Τίθεται θέμα γκόμενας;» ρώτησε η φίλη της. «Νόμιζα ότι κάτι άλλο υποπτευόσουν».
«Δεν ξέρω τι να υποπτευθώ. Είμαι μπερδεμένη».
«Αν το ψάξεις και αποδειχτεί ότι κάνεις λάθος θα πας πίσω τη σχέση σας» είπε η Λόρα μετά από μια μακρά σιωπή.
«Κι αν έχω δίκιο;».
«Αποκλείεται να έχεις δίκιο. Αν ήθελε να κάνει σχέση, θα σε χώριζε. Δεν είστε παντρεμένοι» είπε η Κατ με σιγουριά.
«Μπορεί να νιώθει ενοχές επειδή ήρθα αντιμέτωπη με την οικογένειά μου για χάρη του και να μη θέλει να με αφήσει για να μη φανεί ότι ήταν επιπόλαιο» είπε η Σοφία και η Λόρα γέλασε.
«Αν είναι δυνατόν; Πώς σκέφτεσαι έτσι;» τη μάλωσε.
«Μπορεί να υπερβάλω. Δεν ξέρω» είπε η Σοφία.
«Οι δικοί σου; Έχετε μιλήσει καθόλου;» άλλαξε τη συζήτηση η Κατ. Τη ρωτούσαν σπάνια γιατί ήξεραν ότι τη στενοχωρεί το θέμα.
«Μιλάω με τον πατέρα μου μια φορά τη βδομάδα, αλλά με τον Αλεξ πιο σπάνια. Δεν ξέρω καν πού είναι. Έχουμε ένα μήνα περίπου να μιλήσουμε. Ακούγεται πιο χαλαρός, αλλά δε ρωτάει ποτέ για τον Φίλιπ. Υποθέτω ότι δεν το έχει αποδεχτεί αλλά δεν του αφήνω περιθώρια να επέμβει».
«Λυπάμαι» είπε η Κατ. «Ξέρω ότι είναι σκληρή η στάση τους».
«Λίγο με νοιάζει».
«Μακάρι να ήταν αλήθεια αυτό. Είναι οι δικοί σου. Σίγουρα θες να είναι κι αυτοί μέρος της ζωής σου, μέρος της ευτυχίας σου».
«Είναι ανελαστικοί. Αυτό δεν το συγχωρώ» είπε η Σοφία αποφασιστικά, αν και μέσα της ήξερε ότι οι φίλες της είχαν δίκιο. Λυπόταν πολύ για την κατάσταση, αλλά προτεραιότητα αυτή τη στιγμή είχε ο Φίλιπ.
«Τι σκέφτεσαι να κάνεις;» την αιφνιδίασε η Λόρα. «Σχετικά με τον Φίλιπ εννοώ» διευκρίνισε. Είχαν σταματήσει να τρώνε και απλώς συζητούσαν ενώ το φαγητό κρύωνε. Η κουβέντα είχε βαρύνει.
«Αυτό ήλπιζα να μου πείτε εσείς» τους είπε ντροπαλά.
«Να κάτσεις στα αβγά σου» είπε η Κατ. «Όταν ξαναμιλήσετε πες του ότι ανησυχείς και παραδέξου ότι ζηλεύεις».
«Δεν μπορώ να το κάνω αυτό!».
«Και τι προτιμάς; Να βάλεις ντετέκτιβ και να ρεζιλευτείς;» είπε η Κατ. Η Λόρα δε μιλούσε.
«Άντε τώρα να συνεννοηθώ με τον Ιταλό ντετέκτιβ» είπε ανάλαφρα η Σοφία για να γελάσουν αλλά τα κορίτσια παρέμειναν σοβαρά.
«Ο Φίλιπ αξίζει την εμπιστοσύνη σου» είπε η Λόρα. Η Σοφία κοίταξε τις φίλες της διαδοχικά και πήρε μια βαθιά ανάσα.

«Παίρνουμε άλλο ένα κρασί; Τελειώσαμε ήδη το πρώτο και εγώ δεν έχω ακόμα ιδέα τι να κάνω…»

5 σχόλια:

  1. Αχ γιατι να εχει αμβειβολιες?? Ελπιζω να μην επαληφθουν οι υποψιες της...επεισης θα ηθελα να δωσω πολλα μπραβω σε σενα συγγραφεα μας σου αξιζει!!! Τα κεφαλαια εινα υπεροχα!! Παντα τετοια!!
    Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Egw pistevw oti i sofia exei pesi me ta moutra stin sxesi kai isws o filip theli ligo xrono monos kai giauto ton logo menei ki alles meres sto taksidi tou kai isws giauto den tis leei na paei ekei.
    Gwgw Ts.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!
    Ανακάλυψα το blog σου πριν από περίπου 2 μήνες και διάβασα ΟΛΕΣ τις ιστοριές . . .
    Εντάξει το παραδέχομαι είναι εξαιρετικές . . .
    Ωραία γραφή, ωραίες ιστορίες, δυνατοί χαρακτήρες!
    Ένα μεγάλο μπράβο για την δουλειά που έχεις κάνει μέχρι σήμερα και καλή δύναμη για την συνέχεια!!
    Φιλικά,
    Σταματία...

    Υ.Γ.: Μου θυμίζεις λίγο Ρόζαμουντ Πίλτσερ και τείνεις να γίνεις εθισμός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή