Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2015

κεφάλαιο 59-θα ερθει κ η Σαρλοτ; χαχαχα

Αδύνατο, σκέφτηκε η Σοφία. Δεν μπορούσε να πιστέψει τα μάτια της. Ο πατέρας της είχε έρθει από την Ανατολική Ακτή μέχρι τη Βοστόνη. Και σίγουρα όχι επειδή του έλειψε.
«Μπαμπά;» ψέλλισε και τον αγκάλιασε, προσπαθώντας να συγκρατήσει τις άπειρες ερωτήσεις που είχε να του κάνει. Εκείνος πέρασε στο διαμέρισμά της και κάθισε στον καναπέ.
«Με πήρε ο Αλεξ. Έπρεπε να έρθω» της είπε χωρίς πολλά πολλά.
«Δεν έχεις έρθει όσα χρόνια βρίσκομαι εδώ ποτέ. Ούτε όταν μετακόμιζα, ούτε όταν είχα πάθει πνευμονία, ούτε όταν κινδύνευσα από τη νόσο των δυτών πριν από μήνες. Αλλά σε πήρε ο Αλεξ και έτρεξες να σώσεις την τιμή της κόρης σου;» είπε σκληρά. Ο πατέρας την κοίταξε σοκαρισμένος.
«Ποτέ…εσύ δε μιλούσες ποτέ έτσι. Σε έστρεψε εναντίον μας ο αλήτης;» τη ρώτησε. Η Σοφία είχε επιμείνει στη στάση της και δεν απαντούσε στα μηνύματα του Φίλιπ, που εναλλάσσονταν από ευγενικά και ερωτικά σε απότομα και απαιτητικά. Αλλά αυτό δε σήμαινε ότι θα επέτρεπε να του φορτώσουν τόσες κατηγορίες. Αλήτης; Ο Φίλιπ; Όχι δα.
«Ασε τον Φίλιπ έξω από αυτό» του είπε ήρεμα αλλά σταθερά. Ο πατέρας της έδειχνε καταπονημένος, και παρόλο που δυσανασχετούσε με την παρουσία του εκεί δεν μπόρεσε να μην παρατηρήσει πόσο είχε γεράσει. «Θες να σου φέρω κάτι; Πού θα μείνεις;» τον ρώτησε.
«Είμαι καλά. Έφαγα πριν έρθω. Ήξερα ότι θα γυρίσεις αργά. Έχω κλείσει ένα δωμάτιο στο ξενοδοχείο όπου μένει ο Αλεξ».
«Ευκαιρία να τα πείτε κιόλας» είπε η Σοφία ειρωνικά. Δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί.
«Ανησυχούμε για σένα και τις επιλογές σου» της είπε εκείνος αυστηρά. Η Σοφία γέλασε.
«Πετούσες τόσες ώρες για να μου μιλήσεις για τις επιλογές μου; Είσαι πατέρας μου, αλλά αυτό δε σου δίνει το δικαίωμα να παρεμβαίνεις στη ζωή μου!».
«Αυτός ο άντρας δεν κάνει για σένα! Είναι άξιος επιχειρηματίας και ήταν καλός φίλος για τον Αλεξ αλλά φέρθηκε ύπουλα. Δεν έπρεπε να σε πλησιάσει. Και εσύ; Είσαι τυφλή; Δε βλέπεις ότι αυτός ο άντρας δεν είναι για τα δόντια σου;».
«Και γιατί παρακαλώ;»
«Γιατί κοιμάται κάθε βράδυ με άλλη! Γιατί από τα 17 του είχε πιο πλούσια σεξουαλική ζωή από πολλούς σαραντάρηδες! Γιατί βγαίνει με μοντέλα! Τι δουλειά έχει με ένα κοριτσάκι απλό σαν εσένα;» της είπε, με απόλυτη ακρίβεια, όλα όσα αναρωτιόταν κι εκείνη πριν από καιρό. Αλλά ο Φίλιπ με απίστευτη υπομονή είχε απαλύνει τους φόβους της.
«Δεν είμαι ούτε απλό, ούτε κοριτσάκι. Είμαι μια σύνθετη γυναίκα, και μπορώ να πάρω τις αποφάσεις μου. Γι’ αυτό γύρνα στο ξενοδοχείο να ξεκουραστείς, πάμε και για ένα γεύμα αύριο και μεθαύριο με το καλό επιστρέφεις σε αυτό που είσαι καλός. Στη δουλειά σου».
«Τι στο καλό σημαίνει αυτό;» την κεραυνοβόλησε με το βλέμμα του. Η Σοφία είχε πάρει φωτιά και δεν έλεγε να σταματήσει. Ήταν αποφασισμένη να δείξει σε όλους ότι δεν ήταν στα χέρια τους η ζωή της.
«Σημαίνει ότι ήσουν απών σε όλη μου τη ζωή. Μεγάλωσα με πρότυπο τη Σάρλοτ. Το πιστεύεις;» γέλασε η Σοφία πικρά. «Αυτό ήταν το πιο επικίνδυνο! Όχι που έμπλεξα με τον Φίλιπ. Ήταν κάτι που ήθελα πολύ και δε μετανιώνω. Και εσύ δεν έχεις δικαίωμα να μου πεις τι να κάνω».
«Προσπαθούσα να βγάλω χρήματα για να είστε ασφαλείς».
«Ασφαλείς ήμασταν για δύο ζωές από πολύ μικροί. Ας μη γελιόμαστε. Σου άρεσε το κυνήγι του πλούτου και καλά έκανες. Δε σε κρίνω. Αλλά μην περιμένεις να χαίρομαι που σε βλέπω ξαφνικά στο σπίτι μου να μου κάνεις κήρυγμα για κάτι που έχασα και πόνεσα πολύ. Η σχέση μου με τον Φίλιπ είναι κάτι πολύ δικό μου και με το να μου φέρεστε έτσι με σπρώχνετε κοντά του» του είπε ήρεμα. Φαινομενικά.
«Δεν έχεις καμιά δουλειά μαζί του. Είναι ακατάλληλος για σένα».
«Και ποιος είναι κατάλληλος;».
«Ο Αλεξ έχει ένα φίλο στην πόλη, μου είπε. Είναι καλό παιδί. Είναι καιρός να βγεις από το καβούκι σου».
«Θεέ μου!» ύψωσε τον τόνο της φωνής της! «Μια χαρά είμαι! Δε χρειάζομαι βοήθεια στην προσωπική μου ζωή! Το μόνο που θέλω είναι να ηρεμήσω και να αποφασίσω τι θέλω να κάνω σε σχέση με τον Φίλιπ».
«Θα μπλέξεις με έναν άντρα που έπαιξε τέτοιο παιχνίδι στο φίλο του; Τι λέει αυτό;» την προκάλεσε.
«Ότι με ήθελε αρκετά για να το κάνει» του απάντησε, χωρίς να το πιστεύει, αλλά για να πλήξει τη σιγουριά του. Και το έκανε. Είδε το βλέμμα του να χαμηλώνει.
«Δε με ρώτησες τι κάνει ο Αλεξ. Ο Φίλιπ σου τον έστειλε στο νοσοκομείο. Του έσπασε τη μύτη».
«Και ο Αλεξ τον χτύπησε» είπε η Σοφία αδιάφορα. Ειλικρινά δεν ήθελε να ακούσει τίποτα για κανέναν από τους δύο.
«Σοφία, φοβάμαι ότι πρέπει να προβώ σε δραστικά μέτρα» προειδοποίησε το πατέρας της. «Αν συνεχίσεις να ασχολείσαι με αυτό το κάθαρμα, θα κόψω επαφές μαζί σου» την αιφνιδίασε. Η Σοφία τον κοίταξε μόνο για ένα δευτερόλεπτο. Δεν το έκανε για τον Φίλιπ, αλλά για τον κάθε Φίλιπ που μπορεί να έμπαινε στη ζωή της στο μέλλον και ο πατέρας της δε θα τον ενέκρινε.
«Αν συνεχίσεις να βάζεις τελεσίγραφα, πατέρα, θα χαρώ αν το κάνεις» του είπε μελιστάλαχτα. Ο πατέρας της την κοίταξε για λίγο. Έδειχνε μπερδεμένος.

«Βγάζεις γλώσσα στον πατέρα σου; Σοφία, δεν περίμενα να το ζήσω αυτό ποτέ» της είπε νευριασμένος.
«Πατέρα, δεν ανέχομαι απειλές για κάτι τόσο ευαίσθητο» είπε λογικά, αλλά σίγουρα δεν την άκουγε.
«Πρέπει να τον αγαπάς πολύ. Πότε έγινε αυτό;» τη ρώτησε.
«Τον αγάπησα σχεδόν από τη στιγμή που τον είδα και τον περίμενα μια ζωή. Δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί, αλλά δε δέχομαι υποδείξεις».
«Για εμένα να ξέρεις δεν είναι επιθυμητός ως σύντροφός σου» της είπε και σηκώθηκε απότομα.
«Δεν ξέρω αν θέλω να τα ξαναβρούμε. Αλλά είναι δικιά μου επιλογή».
«Αξίζεις κάτι καλύτερο. Δεν έχει ηθικούς φραγμούς» την προειδοποίησε. Η Σοφία δεν απάντησε. Ήθελε να του πει κάτι και να τον υπερασπιστεί αλλά δεν το έκανε. «Ελπίζω να μην το μετανιώσεις» είπε ο πατέρας της και αφού έβαλε ξανά το μπουφάν του βγήκε από το διαμέρισμά της. Η Σοφία χάζεψε από το παράθυρο και τον είδε να μπαίνει σε μια λιμουζίνα. Δεν είχε ιδέα πότε θα τον ξανάβλεπε και τι σήμαινε η συζήτηση που είχαν απόψε για τη σχέση τους.

Για ένα πράγμα ήταν σίγουρη. Έπρεπε κάποια στιγμή να καταλάβουν οι δικοί της ότι είχε μεγαλώσει πια…

8 σχόλια:

  1. Αμαν πια ολη φαγωθηκα με την σχεση της με τον φιλλιπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαφωνώ με όλους τους συγγενείς της Σοφίας που προσπαθούν να βάλουν φραγμούς στην σχέση τους. Μπορεί να θέλουν να την προστατεύσουν αλλα οχι και ο Φίλιπ αλήτης. Πρεπει να τον γνωρίσουν πολυ καλα πρώτα για να βγάλουν συμπεράσματα... Οχι και αλήτης ... Δεν ξέρουν καν καλα την κατάσταση, δεν μπορούν να της λένε οτι δεν κάνει για εκείνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνωμη ειδατε την καινουργια διαφημιση με τον Ιαν μας?Η μονο εγω την ειδα?και δεν θυμαμαι και τι διαφημιζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας κορίτσια, μια άσχετη ερώτηση. Εγω έχω διαβάσει μονο την ιστορία του Ντειβιντ και της Ελιζαμπεθ και τωρα του Φίλιπ και της Σοφια που ειναι σε αναμονή... Ποιες ειναι οι αγαπημένες σας ιστορίες απο την συγγραφέα μας για να τις διαβάσω πρώτες ;;;; :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δρ Πιρς και Εμμα ασυζητητί!!!!!Την εχω σχεδόν μάθει απ έξω τόσο που την εχω διαβάσει!!!Μιμη

      Διαγραφή
  6. Μάντι Κρίστοφερ! Όντι και Κάθριν!! Καταπληκτικες ιστορίες.. Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή