Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015

κεφάλαιο 57-ανεστήθη ο Λάζαρος...! Ευχαριστώ για τα περαστικά!

Η Σοφία έμενε σαν στήλη άλατος να κοιτάει εναλλάξ τον αδερφό της και τον Φίλιπ. Δεν ήξερε αν έπρεπε να χαρεί ή να συγκλονιστεί. Από τη μία έβλεπε τον αδερφό της μετά από καιρό, αλλά από την άλλη ο τρόπος που κοιτούσε τον πρώην φίλο του την έκανε να τρομάζει με τις αποκαλύψεις που σίγουρα θα ακολουθούσαν. Τι έκανε εκεί ο αδερφός της; Πού ήξερε που μένει ο Φίλιπ; Ο Φίλιπ γιατί κοιτούσε νευρικά τα πόδια του και ο αδερφός της γιατί τον κοιτούσε με ένα βλέμμα γεμάτο κατηγορίες;
Τι ακριβώς της διέφευγε;
«Πέρνα μέσα, Αλεξ» τον παρότρυνε ο Φίλιπ, αλλά εκείνος δεν έκανε βήμα.
«Δεν μπαίνω σπίτι σου» έφτυσε σχεδόν τα λόγια. Η Σοφία ειλικρινά δεν ήξερε τι να φανταστεί.
«Ο,τι έχω είναι και δικό της» είπε απλά ο Φίλιπ και η Σοφία τον κοίταξε. Αυτό που είχε πει…ήταν υπέροχο. Αλλά γιατί ένιωσε την ανάγκη να πει κάτι τέτοιο στον αδερφό της; «Άρα μπορείς να περάσεις» επέμεινε και έκανε χώρο. Ο Αλεξ πέρασε στο σαλόνι διστακτικά και κάθισε βαριά στον καναπέ. Είχε μαζί του ένα μικρό βαλιτσάκι. Μάλλον είχε έρθει κατευθείαν από το αεροδρόμιο.
«Μπορεί να μου πει κάποιος τι συμβαίνει επιτέλους!» ύψωσε η Σοφία τη φωνή της μετά από μερικά δευτερόλεπτα σιωπής. Και οι δύο άντρες έδειχναν να τα έχουν χαμένα. Αλλά εκείνη πιο πολύ.
«Δε σου είπε;» την κοίταξε επιτέλους ο Αλεξ και του έγνεψε αρνητικά.
«Δεν της είπες;» ρώτησε τον Φίλιπ αλλά δεν περίμενε απάντηση.
«Άλλο πράγμα είχαμε συμφωνήσει, φίλε» πέταξε με κακία, τονίζοντας την τελευταία λέξη. «Είσαι ένα ύπουλο κάθαρμα. Μέχρι χθες νόμιζα ότι είσαι απλά γυναικάς αλλά τουλάχιστον τιμούσες τις φιλίες σου. Τώρα είμαι σίγουρος ότι έκανα λάθος»
«Πρόσεχες πώς μου μιλάς» προειδοποίησε ο Φίλιπ. «Και άσε την Σοφία έξω από αυτό. Η τουλάχιστον άσε με να της μιλήσω πριν της πεις τη δική σου εκδοχή» τον παρακάλεσε σχεδόν. Η Σοφία δεν ήξερε τι να πει. Ένας κόμπος είχε φωλιάσει στο στομάχι της. Έτρεμε ότι η σημερινή συζήτηση θα την πλήγωνε. Το ένιωθε ότι μετά από αυτό η ζωή της δε θα ήταν ποτέ η ίδια. Είχε ξυπνήσει όλο κέφι. Πώς σε μερικά λεπτά αλλάζει η ζωή σου… Είχε κακό προαίσθημα.
«Να σε αφήσω να της πεις τι;» είπε ο Αλεξ και έσφιξε τα δόντια του. Προσπαθούσε μάταια να ελέγξει το θυμό του. Η Σοφία δεν τον είχε δει ποτέ τόσο θυμωμένο. Ο Αλεξ ήταν πάντα ήρεμος και πράος. Τώρα έδειχνε να τα έχει χάσει. «Άλλο πράγμα είχαμε πει! Δε σου είπα να τη ρίξεις στο κρεβάτι!».

Η Σοφία κοίταξε τον Φίλιπ μπερδεμένη. Τι έλεγε ο αδερφός της; Γιατί έπρεπε να πει το οτιδήποτε στον Φίλιπ. Και ο Φίλιπ γιατί δεν έλεγε κάτι; Τι στο καλό συνέβαινε;
«Η Σοφία και εγώ είμαστε ενήλικες, Αλεξ» είναι το μόνο που του είπε.
«Ενήλικες; Αλήθεια;» γέλασε ο Αλεξ ξερά. «Η ενήλικη από εδώ είναι  αδερφή μου, κάθαρμα. Για μένα θα είναι πάντα μικρή!» του είπε. «Σε παρακάλεσα να τη βοηθήσεις να βρει τον εαυτό της, να βγει από το καβούκι της, να γίνει κοινωνική! Να φορέσει ωραία ρούχα! Σου ζήτησα να βγείτε για φαγητό, να τη βοηθήσεις! Όχι να τη ρίξεις στο κρεβάτι! Δεν την έχω για τα δόντια σου» συνέχισε ο αδερφός της και η Σοφία ένιωθε το αίμα να στερεύει μέσα της. Τι;
«Και αυτό έκανα» είπε ο Φίλιπ νευρικά.
«Το στοίχημα ήταν να γίνει κορίτσι της ηλικίας της!» επέμεινε ο Αλεξ πυροβολώντας τη.
«Στοίχημα;» ψέλλισε η Σοφία. «Είχατε βάλει στοίχημα για μένα;» δεν πίστευε αυτό που άκουγε. Της ερχόταν να κάνει εμετό.
«Μόνο έτσι θα τον έπειθα να σε βοηθήσει. Ήσασταν στην ίδια πόλη και σκέφτηκα ότι…»
«Πάψε!» ούρλιαξε η Σοφία και οι δύο άντρες την κοίταξαν σοκαρισμένοι. «Πώς τόλμησες να επέμβεις έτσι στη ζωή μου; Πώς τόλμησες να με εκθέσεις τόσο πολύ;». Ο Αλεξ την κοίταξε λιγάκι. Ούτε και αυτή ύψωνε τον τόνο της φωνής της εύκολα και μάλλον τον είχε σοκάρει, αλλά δεν την ένοιαζε.
«Το έκανα για το καλό σου!»
«Το καλό μου το ξέρω μόνο εγώ!» συνέχισε να φωνάζει. «Τι στο διάολο κατάφερες με όλο αυτό;» τον ρώτησε δείχνοντας τον Φίλιπ. «Να με ξεφτιλίσεις; Να με κάνεις άλλο ένα θύμα του;».
«Σοφία…» ξεκίνησε να λέει απολογητικά ο Φίλιπ αλλά τον διέκοψε με μια απότομη κίνηση.
«Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να επέμβεις στη ζωή μου, Αλεξ;» ρώτησε τον αδερφό της αυστηρά. «Ποιος σου έδωσε την εντύπωση ότι σε χρειάζομαι; Ποιος μου λύνει τα προβλήματα της καθημερινότητας; Εσύ; Ποιος πήρε το βραβείο Πέριν; Εσύ; Ποιος με βοήθησε στις εκατό μετακομίσεις που έχω κάνει; Εσύ; Όλα μόνη μου τα έχω κάνει!» συνέχισε να φωνάζει, προσπαθώντας όμως να μην κλάψει αν και ήθελε πάρα πολύ να ανακουφιστεί. «Θυμήθηκες να με…πώς το είπες; Να με κάνεις πιο κοινωνική; Χαίρεσαι τώρα; Με ξέβγαλε για τα καλά» είπε.
«Πάψε!» άκουσε τη φωνή του Φίλιπ πίσω της και αναπήδησε από το σοκ. Ήταν σαν αγρίμι. Τον κοίταξε φευγαλέα και φοβήθηκε με αυτό που είδε. Αλλά δεν είχε χρόνο να τον λυπηθεί. Αυτή τη στιγμή ένιωθε να πνίγεται από την οργή, από το μίσος.
«Εγω να πάψω;» του είπε προκλητικά. «Πίσω από την πλάτη μου πήρατε αποφάσεις για τη ζωή μου λες και είμαι κανένα κοριτσάκι! Μου πούλησες ελπίδες για ένα στοίχημα;» τον κοίταξε. Εκείνος δεν απάντησε. Το βλέμμα της πρέπει να ήταν τόσο ταραγμένο που του έκοψε τα πόδια.

«Τόσα ψέματα!» είπε μετά από μερικά δευτερόλεπτα που κανείς δεν μιλούσε. «Τάχαμ δεν κάνατε παρέα ε;» τους ρώτησε αλλά δεν απάντησαν. «Γι αυτό κρυβόμασταν;» ρώτησε τον Φίλιπ. Δεν πήρε απάντηση. «Γι αυτό σου έστελναν χαιρετίσματα για τον Αλεξ; Πώς μπόρεσες; Ένα στοίχημα ήμουν για σένα;»
«Μην το λες αυτό!» διαμαρτυρήθηκε και έκανε να την πλησιάσει αλλά δεν τον άφησε. «Δε γίνεται να μην κατάλαβες πώς νιώθω για σένα! Άφησε με να σου εξηγήσω!»
«Τι να εξηγήσεις; Είσαι ένας αθεράπευτος γυναικάς! Αλλάζεις τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα! Μην τολμήσεις να ξαναγγίξεις την αδερφή μου!» είπε ο Αλεξ.
«Σταμάτα πια!» είπε ο Φίλιπ και έκανε να του ορμήσει αλλά η Σοφία μπήκε στη μέση. «Έχω αλλάξει! Γιατί δεν το καταλαβαίνεις; Γιατί δεν πιστεύεις ότι μπορεί να άλλαξα; Για χάρη της;» επέμεινε, δείχνοντας προς το μέρος της Σοφίας.
«Δεν αλλάζει ο λύκος τριχιά! Σου ζήτησα να τη βοηθήσεις! Κι εσύ την έριξες στο κρεβάτι. Ποιος άντρας το κάνει αυτό στον φίλο του;» επέμεινε ο Αλεξ.
«Ποιος άντρας ζητάει από τον φίλο του να ξεβγάλει την αδερφή του;» τον διέκοψε η Σοφία. Αυτή τη στιγμή δεν μπορούσε να διαλέξει ποιον μισούσε περισσότερο. Ειλικρινά.
«Και να μαθαίνω από τρίτους ότι κυκλοφορείτε μαζί;» επέμεινε ο Αλεξ, αγνοώντας τη. Δεν τον συνέφερε μάλλον. «Αν ήσουν σωστός έπρεπε να με πάρεις τηλέφωνο, να μου πεις ότι έχετε σχέση».
«Φοβόμουν την αντίδρασή σου» είπε πικρά ο Φίλιπ.
«Νομίζω ότι άκουσα αρκετά» είπε η Σοφία και άρπαξε την τσάντα της. Ευτυχώς δεν είχε προλάβει να ξεντυθεί. Ήθελε να φύγει τρέχοντας. Ο Φίλιπ προσπάθησε να την σταματήσει αλλά ο Αλεξ τον έπιασε από το μπράτσο.

«Αφησέ την ήσυχη!» άκουσε τον αδερφό της να του λέει και μετά τον Φίλιπ να ουρλιάζει το όνομά της. Έκλεισε την πόρτα πίσω της. Λίγο πριν μπει στο ασανσέρ άκουσε πράγματα να σπάνε.  

10 σχόλια:

  1. Έχω μείνει κάγκελο!!!! Δεν το περίμενα!!!! Φανταστική τροπή των γεγονότων!!!!!Συγγραφέα έσκισες σήμερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αστο καλο ο αδεφος φταιει για ολα αυτα!!!!!! Με το δικιο της να γινει πυραβλος η σοφια
    Πωω δεν θα τους συχωρεση ποτε με απο αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πο πο με τίποτα δε περίμενα τέτοια εξέλιξη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ LOVETALER..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο !!! Συγχαριτηρια !!!! Δεν περίμενα τέτοια τροπή της ιστορίας ... Έχω μείνει άφωνη !!!! Και πάλι μπράβο, αγαπημένη μας συγγραφέα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακου εκει να την ξεβγαλει!!!! Ωραιος αδερφος να βαλει στοιχημα για την αδερφη του. Και ο αλλος? Μετα την αγαπησε βεβαια αλλα φτιαξε τα τωρα ετσι που τα εκανες. Καλυτερα ετσι που τα κανατε!!! Ωραιο κεφαλαιο, μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αα ρεε αντρες γουρουνια δολοφονοι της ψυχης μας.ακου ο αλλος (αλεξ) βαζει στοιχημα ας βοηθουσε αυτος την αδερφη του. Εγω κοριτσια δεν κατηγορω τον Φιλιπ :$
    Γωγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ειναι κακη η αποκαλυψη αν και περιμενα κατι πιο απαγορευμενο (σχεση με τη μητρια της πχ). κατερινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιιιιιιιιι!!!! Εχω μεινει παγοκολωνα...τι ηταν αυτο παλι?? Μεγαλο το μυστικο των δυο φιλων...κατα τη γνωμη μου το λαθος ειναι του Αλεξ...βεβαια και ο φιλιπ ειναι ενηλικας κι αρκετα ωριμος ωστε να κατανοησει οτι δν επρεπε να επεμβει στη ζωη της αλλα κι αυτος το εκανε για χαρη του κολλητου του.Συγγραφεα μου εχω διαβασει ΟΛΕΣ σου τις ιστοριες και πραγματικα θεωρω οτι αυτο ειναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ απο ολες τις ιστοριες. Πολλα συγχαρητηρια...♥
    Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή