Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2015

κεφάλαιο 54-μα δεν ξέρει αυτή και ξέρεις εσύ;


«Ε όχι κι ερωτευμένη» είπε εκείνος, φοβερά αμήχανα. Την έσφιξε στην αγκαλιά του αποφεύγοντας το βλέμμα της. «Απλώς λίγο ενθουσιασμένη. Είχες μπερδέψει λίγο τι σημαίνει αγάπη και έρωτας. Με αγαπούσες σαν μεγάλο αδερφό σου και ίσως ένιωθες κάποια έλξη. Αλλά όχι κι ερωτευμένη!» αναίρεσε με μερικές φράσεις ό,τι του είχε πει. Η Σοφία δε σκόπευε να τον αφήσει ήσυχο όμως.
«Όταν ήμουν 13 ή 14 μπορώ να το δεχτώ ότι είχα μπερδέψει τα συναισθήματά μου. Αλλά στα 17 ήμουν σχεδόν ενήλικη. Πίστεψέ με, ήμουν ερωτευμένη μαζί σου» απάντησε σταθερά, γελώντας όμως, για να απαλύνει λίγο τη βαρύτητα της δήλωσής της. Ένιωθε απίστευτη ανακούφιση που του το έλεγε πια.
«Καταλάβαινα ότι με κοιτούσες λίγο πιο πολύ από όσο θα έπρεπε και έβλεπα ότι μου είχες αδυναμία, αλλά ήταν λογικό να είσαι ενθουσιασμένη μαζί μου επειδή ήμουν μεγαλύτερος και είχα περισσότερη…αίγλη. Ξέρεις, το απαγορευμένο και τα λοιπά».
«Ε…ποιο απαγορευμένο;» τον διέκοψε νευρικά. «Επειδή ήμουν ανήλικη; Σε λίγους μήνες θα γινόμουν 18».
«Απαγορευμένο επειδή είσαι η αδερφή του κολλητού μου. Ήσουν. Συγγνώμη ήσουν» διόρθωσε άτσαλα.
«Ε και; Πού ζούμε; Στον 19ο αιώνα; Αν με έκανες ευτυχισμένη τι πρόβλημα θα είχε ο αδερφός μου;» ρώτησε. Είχαν πια απομακρυνθεί λιγάκι. Δεν την κρατούσε αγκαλιά αλλά την  κοιτούσε με ένα βλέμμα φουρτουνιασμένο.
«Σοφία, η συζήτηση έχει ξεφύγει λιγάκι» της είπε αυστηρά.
«Ξεγλιστράς, αλλά συμφωνώ. Εγώ σου είπα ότι ήμουν ερωτευμένη μαζί σου. Πώς είναι δυνατόν να προσπαθείς να με πείσεις ότι δεν ξέρω πώς ένιωθα;»
«Μα ήσουν πολύ μικρή για να ξέρεις!».
«Ω πίστεψέ με! Ήξερα! Και στην αρχή ίσως ήταν ενθουσιασμός αλλά μετά…το σώμα μου αντιδρούσε παράξενα όταν σε έβλεπα. Ήταν πολύ ξεκάθαρο. Όπως ήταν ξεκάθαρη και η απόρριψή σου» τον προκάλεσε. Η συζήτηση θα κατέληγε σε μετωπική. Η Σοφία οδηγούσε ένα μικρό αυτοκινητάκι και η νταλίκα ερχόταν με φόρα. Αλλά δεν ήθελε να αποφύγει τη σύγκρουση.
«Ποια απόρριψη; Αυτή είναι η πιο άβολη συζήτηση μετά από σεξ που έχω κάνει» δυσανασχέτησε εκείνος.
«Στα 17 μου. Στο πάρτι μου. Δε θυμάσαι;» συνέχισε να τον προκαλεί. Είχε θυμηθεί και δεν το παραδεχόταν. Το έβλεπε. Είχε σφίξει τα χέρια του σε γροθιές και ανέπνεε ακανόνιστα.
«Θυμάμαι ότι είχες ντυθεί προκλητικά. Θυμάμαι ότι η Σάρλοτ σε δηλητηρίαζε σαν φίδι που ήταν. Θυμάμαι να σου λέω να αλλάξεις. Τίποτα άλλο» πείσμωσε.
«Θυμάσαι τι μου είπες; Ότι ήμουν ντυμένη σαν τσουλάκι» του πέταξε. «Με διέταξες να αλλάξω και εκείνη τη στιγμή πέθανε η θηλυκότητα που πρόσφατα προσπάθησες να αναστήσεις. Τώρα ξέρεις γιατί παραιτήθηκα. Ξέρεις γιατί δεν πρόσεχα τον εαυτό μου, γιατί ήμουν και είμαι ντροπαλή, γιατί άργησα να εμπιστευτώ κάποιον» συμπλήρωσε ήρεμα. Προσπάθησε να μην ακουστεί πικραμένη, αλλά ήταν.
«Δεν μπορεί να μου λες ότι εγώ φταίω…» ψέλλισε εκείνος. Του χαμογέλασε.
«Κι όμως. Φυσικά φταίει και η φύση μου. Κάποια άλλη μπορεί να άκουγε τα ίδια και να μην επηρεαζόταν. Αλλά εγώ…ήμουν όσο ερωτευμένη που μου άλλαξες…τα φώτα!» γέλασε. Εκείνος όχι.
«Ερωτευμένη! Μεγάλες κουβέντες!» επέμεινε εκείνος.
«Μα τι σε έχει πιάσει;» θύμωσε η Σοφία ξαφνικά. «Δε σου λέω ότι είμαι ερωτευμένη τώρα. Ηρέμησε! Δε θα σου ζητήσω γάμο». Ευτυχώς που δεν του είπε ότι δεν τον ξεπέρασε ποτέ. Ότι πάντα ζούσε μέσα της. Και ότι πριν από μερικά λεπτά την έκανε την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο. Έπρεπε να προσέχει μαζί του. Να είναι φειδωλή με τις εκφράσεις της κι ας καιγόταν από αγάπη για εκείνον. «Αλλά μη μου λες ότι δεν ήμουν ερωτευμένη μαζί σου! Ξέρω ότι ήμουν. Ζούσα για να σε βλέπω. Σε λάτρευα σαν θεό μου. Δε θέλω να σε κάνω να νιώσεις πιο άβολα, αλλά πίστεψε με, σε αγαπούσα».
«Δεν ξέρω τι να πω» την κοίταξε μπερδεμένος. «Νιώθω άσχημα, νιώθω ότι με χρεώνεις για κάτι. Και τώρα…είναι νωρίς ακόμα, και μεταξύ μας είμαστε καλά, αλλά είναι πολλά τα εμπόδια και πρέπει να προσέχουμε…»
«Τι εμπόδια πάλι;» ύψωσε τον τόνο της φωνής της. «Έχω βαρεθεί να ακούω δικαιολογίες. Εγώ είμαι εδώ και σε θέλω κι ελπίζω κι εσύ. Θα κάνουμε ό,τι μας αρέσει για όσο μας αρέσει και δε δίνουμε λογαριασμό σε κανέναν».
«Δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα».
«Έχεις κάποια άλλη σχέση;» τον ρώτησε με ανασηκωμένο το φρύδι. Της έγνεψε αρνητικά. «Τότε θα κάνουμε σεξ μέχρι να βαρεθούμε» του είπε ανάλαφρα. Μέσα της όμως ένιωθε να βράζει. Πώς είχε βρεθεί να του προσφέρει σεξ χωρίς δεσμεύσεις και να τον παρακαλάει να μην τη δει σοβαρά; Αν αυτή ήταν η στρατηγική του τα είχε καταφέρει.

«Καλή ιδέα» είπε εκείνος και την πλησίασε με ένα βλέμμα που φανέρωνε ότι το βράδυ τους απείχε πολύ από το να τελειώσει. Η Σοφία σκέφτηκε ότι τα πράγματα που είχαν κάνει μαζί, τα ταξίδια, οι περίπατοι και οι ατελείωτες κουβέντες, η οικειότητα που μοιράζονταν και οι κοινές αναμνήσεις σίγουρα έκαναν τη σχέση πιο βαθιά από όσο ήθελε εκείνος να παραδεχτεί. Αλλά όταν τα χέρια του άρχισαν να χαϊδεύουν διεκδικητικά το δικό της και το στόμα του ζάλισε το μυαλό της με το βαθύ φιλί του δεν κρατήθηκε και αναρωτήθηκε τι τον έσπρωχνε να βγάλει από την εξίσωση της σχέσης του τον παράγοντα αγάπη.

7 σχόλια:

  1. Ο Φίλιπ με έχει μπερδέψει τελείως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Φίλιπ με έχει μπερδέψει τελείως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καποιος εδω φοβατε τα συναισθηματα του !!!!
    Λες να τον κολαγε σε αυτο τοσο καιρο οτι ειναι αδερφη του κολλητου του???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ή κατι εγινε με τον κολλητο του ή με τη μητρια της και εχει κολλησει ετσι. ψηφιζω το δευτερο. κατερινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωχχχ αυτος ο Φιλιπ πολυ κλειστομυαλος μας εγινε ρε παιδι μου!! Μπορω να πω με ευκολια οτι ειναι απο τις πιο αγαπημενες μου ιστοριες αυτη:):)
    Γωγω Τσιαμπουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα εχει κι άλλη κρυφή συνομιλία με τον αδελφό της;ΠΟΤΕ θα μας αποκαλυφθεί ο "οπισθοδρομικος" ;Ποιο ειναι το δικό του πρόβλημα με τα 17 γενέθλια της;Γιατί,κάτι κρύβει κι αυτός στη ντουλάπα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με εχει μπερδέψει πολυ και δεν μπορω να καταλάβω γιατι ο Φίλιπ δεν αποδέχεται οτι ήταν (και ειναι) ερωτευμένη μαζι του, μάλλον θα φοβάται τα συναισθήματα του. Επίσης δεν μπορω να καταλάβω που κολαει ο αδελφός της σε όλη αυτή την ιστορία. Απλα υπεροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή