Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2015

Κεφ 48-αυλαία

«Τον βλέπεις αυτόν εκεί;» ακούω ξαφνικά τη φωνή του πίσω μου και νιώθω το χέρι του να στηρίζεται στον ώμο μου. Με το ελεύθερο χέρι του μου δείχνει έναν νεαρό που σερβίρει καναπεδάκια σε κάτι καλεσμένες. «Μόνο με αυτόν δεν έχεις χορέψει απόψε» μου λέει και γελάω.
«Έχεις δίκιο. Σπεύδω» του λέω και κάνω να κινηθώ προς το μέρος του σερβιτόρου, αλλά το χέρι του Φίλιπ αρπάζει τον καρπό μου νευρικά. Έχει δίκιο. Έχω χορέψει πολύ απόψε και με διάφορους παρτενέρ αλλά μόνο γιατί δεν ξέρω να λέω όχι. 
«Έχεις όρεξη για πλακίτσες μού φαίνεται» λέει και με στρέφει προς το μέρος του. Κοιτάω φευγαλέα τριγύρω μου. Η Κριστίνα μιλάει με κάποια νεαρή κοπέλα, η Κατ με κοιτάει από μακριά, η Λόρα και τα αγόρια τρώνε με τον δρα Λόιντ σε ένα τραπέζι στη άλλη άκρη της αίθουσας. Είμαστε ασφαλείς. Όχι ο ένας από τον άλλον ωστόσο. Αυτός δείχνει έτοιμος να με δολοφονήσει, κι εγώ θέλω να τρέξω μακριά από αυτή τη φαρσοκωμωδία. Ντύθηκα με ό,τι πιο όμορφο βρήκα, βάφτηκα και έφτιαξα τα μαλλιά μου σε μια προσπάθεια να νιώσω αυτοπεποίθηση και να καταφέρω να έρθω. Μάλιστα απέσπασα τόσα κομπλιμέντα, απόλαυσα τόσα βλέμματα θαυμασμού που πραγματικά απόρησα με το πόσο επιφανειακός είναι ο κόσμος. Τόσα θετικά σχόλια δεν έλαβα ούτε όταν πήρα το διδακτορικό μου. Ωστόσο, όλη αυτή η προσπάθεια δεν μου εξασφάλισε ανοσία στο βλέμμα του. Αυτό είναι που με λύγισε. Όλο το βράδυ με κοιτάει, με πλησιάζει κι εγώ απομακρύνομαι. Ξέρω τι θέλει να μου πει. Να μου πει ξανά ότι είμαι όμορφη, και ότι με θέλει, αλλά δεν μπορεί να με έχει. Βαρέθηκα όμως. Βρίσκομαι στο πάρτι του αρραβώνα του και δείχνω να διασκεδάζω. Τι άλλο θέλει από μένα;
«Είναι ευχάριστη η περίσταση» του χαρίζω ένα αστραφτερό χαμόγελο και απλώνω το χέρι μου ενστικτωδώς για να του ισιώσω τη γραβάτα αλλά το αφήνω να πέσει. Φοράει ένα μπλε σκούρο κοστούμι, τόσο κομψό, που τον κάνει να δείχνει σαν πρίγκιπας. Βλέπει την κίνησή μου και καταλαβαίνει. Ισιώνει τη γραβάτα του και με σέρνει στην πίστα.
«Αυτόν τον χορό μού τον χρωστάς» λέει επιτακτικά και με σφίγγει πάνω του. Παίζει ένα μπλουζ και λικνίζομαι στο ρυθμό του. Είναι ικανός χορευτής και απολαμβάνω το σταθερό κράτημά του και το αλάνθαστο βήμα του.
Για λίγο δε μιλάμε. Οι καρδιά μου πάει να σπάσει. Προσπαθώ να μην αφεθώ αλλά το άρωμά του είναι μεθυστικό, το δέρμα του απαλό, κάθε κύτταρό του εισβάλλει μέσα μου. Πόσο λάθος είναι να νιώθω έτσι; Ανήκει αλλού. Η Κριστίνα άραγε πού είναι; Μας βλέπει; Κοιτάω τριγύρω ξανά. Κανείς δε μας κοιτάει ευτυχώς.
«Η δεξίωση είναι πολύ καλόγουστη. Ευχαριστούμε για τη πρόσκληση» του λέω, μιλώντας εκ μέρους των συμφοιτητών μου, οι οποίοι εκατό φορές απόψε εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους.
«Παρακαλώ» λέει μέσα από σφικτά χείλη. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά του.
«Δεν περίμενα τόσο κόσμο όμως. Πρέπει να είμαστε 100 άτομα εδώ μέσα… Νόμιζα ότι δε θα είμαστε πάνω από 50. Θυμάσαι εκείνα τα Χριστούγεννα που διοργάνωσε ο πατέρας μου μια μικρή οικογενειακή γιορτή και η Σάρλοτ το μετέτρεψε σε κανονικό γκαλά;» φλυαρώ χωρίς λόγο, για να καλύψω την αμήχανη σιωπή. Μακάρι να μην τελειώσει το τραγούδι, σκέφτομαι. Μου αρέσει να τον αγγίζω. Άραγε θα το ξαναζήσω αυτό ή κατευθείαν…στον γάμο; Ανατριχιάζω στην ιδέα. Ο γάμος του. Πόσο τελεσίδικο.
«Σώπα» μου λέει εκείνος ανυπόμονα και με σφίγγει πιο πολύ πάνω του. Το στήθος μου συνθλίβεται πάνω στο δικό του, και ακουμπάω το μάγουλό μου στο στέρνο του. Ακούω την καρδιά του.
«Ελπίζω να σου αρέσει αυτό που σου πήραμε. Το διάλεξε η Κατ. Εγώ ήθελα κάτι πιο μοντέρνο, αλλά σκέφτηκα ότι η Κριστίνα έχει πιο κλασικά γούστα και εμπιστεύτηκα την Κατ. Αν θέλετε να το αλλάξετε…».
«Σώπα, κορίτσι μου» μου λέει ξανά. Αφουγκράζεται το άγχος μου, νιώθει την αμηχανία μου.
«Κάτι πρέπει να πω» παραδέχομαι. «Αλλιώς νιώθω ότι θα αρχίσω να ουρλιάζω» συμπληρώνω χιουμοριστικά. Έχουν πέσει πλέον οι μάσκες. Συζητάμε ανάλαφρα το πόσο ζηλεύω. Αυτός πρέπει να είναι ο απόλυτος ξεπεσμός.
«Απόψε όλοι ρωτάνε για σένα. Δύο φίλοι μου θέλουν να μεσολαβήσω για να βγείτε» λέει ξαφνικά.
«Αυτός εκεί με το άσπρο σακάκι μού αρέσει πάντως» του δείχνω έναν άντρα στην ηλικία του.
«Αυτός είναι ξάδερφος της Κριστίνα» λέει ξερά.
«Λες να έχω ελπίδα;» τον ρωτάω.
«Θα σε σκοτώσω» μου λέει ήρεμα.
«Δηλαδή για να καταλάβω…εγώ δεν μπορώ να έχω ούτε εσένα ούτε κανέναν; Λίγο εγωιστής δεν είσαι;» λέω λίγο ανάλαφρα αλλά το εννοώ.
«Ναι» παραδέχεται χωρίς ντροπή.
«Νέο κορίτσι είμαι και κάναμε τόσο κόπο για να βρω…τη θηλυκότητά μου, όπως έλεγες» του θυμίζω. «Να μη χαρεί κάποιος τον καρπό των προσπαθειών; Να μη χαρώ κι εγώ λίγο σεξ;» τον τσιγκλάω. Περιμένω να γελάσει, αλλά δεν το κάνει.
«Σεξ; Θέλεις σεξ;» με ρωτάει και χαμηλώνει τη φωνή του. Το τραγούδι τελειώνει και απομακρύνομαι μηχανικά. Εκείνος δείχνει να δυσφορεί με την αλλαγή αυτή. Δεν απαντάω. Δεν ξέρω τι να του πω.

«Αν θέλεις σεξ, εγώ προσφέρομαι» λέει και χαμογελάει. Εκνευρίζομαι λιγάκι.
«Μπα…να μου λείπει» χαμογελάω κι εγώ. «Δε θέλω ημίμετρα. Λίγο σεξ και μετά να φεύγεις σαν τον κλέφτη για να γυρίσεις στην αρραβωνιαστικιά σου. Αξίζω κάτι καλύτερο από αυτό. Αξίζω τα πάντα. Αγάπη, τρυφερότητα, συντροφικότητα» λέω δυναμικά.
«Χαίρομαι που βγήκε κάτι από όλο αυτό» λέει. «Επιτέλους κατάλαβες τι θέλεις και το διεκδικείς».
«Πάντα ήξερα τι ήθελα και πάντα το διεκδικούσα. Απλώς όταν ήμουν 17 το έκανα με λάθος τρόπο. Τώρα πια είναι αργά. Φαίνεται έχουμε κακό timing» λέω πικρά.
«Δεν καταλαβαίνω. Τι έγινε όταν ήσουν 17;» με ρωτάει αλλά δεν απαντώ ποτέ. Η Κατ με πλησιάζει και μου λέει ότι είναι ώρα να φύγουμε. Φοράει ένα μακρύ φόρεμα στο χρώμα της μόκας και είναι εντυπωσιακή. Συμφωνώ αμέσως με την ιδέα της.
«Μη φύγετε ακόμα» μας λέει εκείνος αλλά επιμένουμε.
«Είναι αργά και νυστάζουμε» απαντάει αποφασιστικά η Κατ. Θέλει να με σώσει. Είναι εμφανές.

Ένας γκριζομάλλης άντρας γύρω στα 40 πλησιάζει τον Φίλιπ εκείνη τη στιγμή και του εύχεται. Κάποιον μου θυμίζει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιον. Περιμένουμε να τελειώσει η στιχομυθία για να αποδεσμευτούμε. Μιλάνε για επαγγελματικά ενώ εγώ και η Κατ συζητάμε λίγο πιο δίπλα για το ταξί μας.
«Χαιρετίσματα και στον Αλεξ αν μιλήσετε» ακούω τον άντρα να λέει στον Φίλιπ και γυρνάω αυτόματα προς το μέρος του άντρα, ο οποίος έχει ήδη αρχίσει να κατευθύνεται στην έξοδο. Ο Φίλιπ με κοιτάει με ένα βλέμμα σκοτεινό.
«Ποιον Αλεξ;» τον ρωτάω όταν μένουμε ξανά οι τρεις. «Τον αδερφό μου; Μιλάτε;» επιμένω μπερδεμένη. Εκείνος γνέφει αρνητικά.
«Δεν είναι δα και τόσο ασυνήθιστο όνομα. Αλεξ λένε τον συνεργάτη μου στο Λονδίνο» μου λέει αλλά δε με κοιτάει. Τι στο καλό συμβαίνει; Αυτόν τον άντρα εγώ κάπου τον ξέρω. «Πώς θα φύγετε;» αλλάζει θέμα γρήγορα. «Θα πω στον οδηγό μου να σας πάει» προτίθεται αλλά η Κατ αρνείται ευγενικά.
«Θα πάρουμε δύο ταξί. Λέμε να πάμε για ένα ποτάκι όλοι μαζί» χαμογελάει σατανικά στον σοκαρισμένο Φίλιπ. "Είναι κρίμα με τέτοιο ντύσιμο να πάμε για ύπνο μόνες απόψε!"

8 σχόλια:

  1. Θα κατσει να βασνιζεται για πολυ ακομα ο Φιλιπ μεχρι επιτελους να μας για ποιο τρελο λογω δεν μπορει να την εχει ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάλλον θα συνεργάζονται ο Φίλιπ με τον Άλεξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε μπορώ να τα καταλάβω τι κρύβεται πισω απο τις λέξεις του την θέλει αλλά δεν ενδίδει δε μπορεί θα υπάρχει σοβαρός λογος. Αγαπημένη συγγραφέα μας έχεις τρελάνει έχουν περάσει εκατό σενάρια απο το μυαλό κ σε κάθε κεφάλαιο μπερδευομαι κ πιο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε μπορώ να τα καταλάβω τι κρύβεται πισω απο τις λέξεις του την θέλει αλλά δεν ενδίδει δε μπορεί θα υπάρχει σοβαρός λογος. Αγαπημένη συγγραφέα μας έχεις τρελάνει έχουν περάσει εκατό σενάρια απο το μυαλό κ σε κάθε κεφάλαιο μπερδευομαι κ πιο πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρεπει επιτέλους να μάθουμε τι στο καλο συμβαίνει... Ειναι μαγικό αλλα έχω τόση αγωνία !!! Γιατι να βασανίζεται και ο Φίλιπ αλλα και η Σοφια ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανακάλυψα χτες αυτο το υπέροχο "βιβλίο" και διάβασα όλα τα κεφάλαια σε 1 απόγευμααα ... Πρεπει να μάθω τι συμβαίνει αλλιώς θα τρελαθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θελουμε κι αλλες φωτο του Φιλιπ!Σ'αυτη την ιστορια βαζεις πιο πολλες της ηρωιδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειμαι ενθουσιασμενη!! Αρχιζω και λατρευω την πρωταγωνιστρια..δυναμικη,μορφωμενη που αντιμιλα οσο πρεπει χωρις να προσβαλλει αλλα ταυτοχρονα βαζοντας ενα ξυλαρακι στη φωτια. Εχω σπασει το κεφαλι μου τι γινεται μεταξυ φιλιπ και αλεξ. Ποιος να ειναι αυτος ο κυριος??? Ανυπομωνω για την συνεχεια. Αγαπημενη μας συγγραφεα πολλα συγχαρητηρια..μια εντελως διαφορετικη ιστορια απο τις υπολοιπες♥
    Καλλιόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή