Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

κεφάλαιο 43-πριν τελειώσουμε τελειώνει η τηλεκάρτα... Ποιος το θυμάται;

«Και πώς πάει η συγκατοίκηση; Συνεχίζεις να είσαι εκνευριστικός με την τάξη και την καθαριότητα;»
«Βασικά δεν πάει. Δεν έχει έρθει ακόμη η Κριστίνα σπίτι. Το σκεφτόμαστε ακόμα. Μόλις αρραβωνιαστήκαμε».
«Δηλαδή δεν είναι από αυτούς τους αρραβώνες που συνεπάγονται αντίστροφη μέτρηση; Νόμιζα ότι είχατε ορίσει ημερομηνία».
«Θα σου το έλεγα».
«Πότε να μου το πεις; Αν δεν πάρω εγώ εσύ ποτέ δε σηκώνεις το χέρι σου. Ειδικά τον τελευταίο καιρό».
«Είχα τρεχάματα, με συγχωρείς».
«Είσαι καλά, φίλε; Ακούγεσαι προβληματισμένος. Μήπως το μετάνιωσες;».
«Όχι, ρε, όλα καλά. Απλώς έχω πολλή δουλειά και είμαι πνιγμένος. Συγγνώμη».
«Δύο συγγνώμη μέσα σε ένα λεπτό. Σίγουρα κάτι έχεις αλλά δε θα επιμείνω».
«Όχι, όλα καλά. Αλήθεια. Εσύ πώς είσαι;»
«Κι εγώ καλά. Βγαίνω και με μια κοπέλα, αλλά δεν είναι κάτι σοβαρό. Έτσι όπως είναι τώρα η ζωή μου, το μόνο που μου λείπει είναι μια γυναίκα να γκρινιάζει που λείπω συνεχώς».
«Ίσως είναι καιρός να βρεις μια σταθερά».
«Αυτό είναι το τελευταίο που περίμενα να ακούσω από σένα».
«Γιατί ρε; Τι είμαι εγώ;»
«Ο πιο ασταθής άνθρωπος στα προσωπικά του!».
«Όχι πια».
«Θα το δούμε αυτό».
«Κοφ’ το. Έχω αλλάξει. Τι σε έχει πιάσει;»
«Τίποτα. Ίσως μου φαίνεται ακόμα δύσκολο να συνηθίσω ότι ο πλέιμποϊ φίλος μου νοικοκυρεύτηκε».
«Σιγά τον πλέιμποϊ μωρέ!».
«Ξέχασες εκείνες τις αδερφές που δεν ήξεραν ότι τα είχες και με τις δύο ταυτόχρονα; Την καθηγήτρια που της τα έριξες για να σε περάσει στο μάθημα; Τα βράδια που βγαίναμε και γυρνούσες με διαφορετική γυναίκα κάθε φορά στο σπίτι;».
«Ήμουν μικρός τότε».
«Ο λύκος κι αν εγέρασε…»
«Μα γιατί πήρες τώρα; Για να με εκνευρίσεις;»
«Γιατί θυμώνεις; Πάντα κάναμε πλάκα με τη πολυτάραχη ζωή σου. Τι σε έπιασε; Εμένα ήσουν πάντα το πρότυπό μου!».
«Ωραίο πρότυπο έχεις κι εσύ».
«Πω πω νεύρα. Σίγουρα δεν έχει συμβεί κάτι;»
«Με τρελαίνει που μου έχεις κολλήσει μια ταμπέλα. Δεν είμαι αυτός που ήμουν κάποτε».
«Δεν έχεις κάτι για να ντρέπεσαι. Είσαι και ήσουν ελεύθερος άνθρωπος. Δεν χρωστάς σε κάποιον. Δεν ήσουν παντρεμένος, ούτε είσαι ακόμα. Καλά έκανες και έζησες τη ζωή σου στο μάξιμουμ. Και καλά θα κάνεις να συνεχίσεις έτσι».
«Βαρέθηκα λιγάκι αυτούς τους ρυθμούς».
«Εγώ πάντως δε σε κρίνω, αν αυτό σε ανησυχεί. Απλώς πίστευα ότι μπορώ να κάνω και λίγη πλάκα μαζί σου. Τον τελευταίο καιρό είσαι στην τσίτα όμως».
«Σου είπα ότι έχω δουλειά».
«Πάντα είχες. Πάντα ήσουν φιλόδοξος και εργατικός. Δε σε θυμάμαι ποτέ χαλαρό».
«Είναι σημαντικό να έχουμε στόχους».
«Ναι, ναι, συμφωνώ. Πώς πάει η επιχείρησή σου; Πες μου κανένα νέο».
«Πολύ καλά, δόξα τω Θεώ. Είχαμε 13% κέρδος το τελευταίο τετράμηνο και τα νέα υποκαταστήματα σκίζουν στις τοπικές αγορές. Τώρα σκέφτομαι να συνεργαστώ με τον Νέιθαν και να αγοράσουμε δύο τάνκερ. Θέλω να δραστηριοποιηθώ στις μεταφορές φυσικού αερίου».
«Ωραία ιδέα. Ο Νέιθαν είναι αξιόλογος επιχειρηματίας. Απλώς να έχεις λίγο το νου σου γιατί είναι οξύθυμος. Θυμάσαι».
«Ευτυχώς το ξέρει και πρότεινε μόνος του να τα κανονίσουν όλα οι δικηγόροι μας για να μην επηρεαστεί η σχέση μας».
«Πολύ σωστό εκ μέρους του. Χαίρομαι για την επιτυχία σου. Κάθε φορά που διαβάζω για σένα στα περιοδικά και στις εφημερίδες νιώθω μεγάλη περηφάνια, φίλε».
«Και εγώ για σένα».
«Ε σιγά…τίποτα δεν κάνω εγώ».
«Μην το λες αυτό. Η πορεία σου είναι αξιοθαύμαστη. Είσαι πολύ καλός στον τομέα σου. Απλώς έχεις μεγάλη γλώσσα».
«Αν ήμουν εκεί θα έτρωγες μία στο σαγόνι».
«Δεν είσαι όμως!».
«Είσαι τυχερός, φιλαράκι».
«Τρομάξαμε, ρε!».


4 σχόλια:

  1. μην μου πεις αυτος ειναι ο αδερφος της σοφιας????οποτε μιλανε? :ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντωνης και Γιαννης Βαρδης!Δεν ξαναγραφονται τετοια τραγουδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατάλαβα καλά?? Ο Φίλιπ μας δεν είναι και πολύ σίγουρος για τον αρραβώνα του?? Να δεις που αυτή η καμίλα τον επιρρέασε....ελπίζω να καταλάβει το λάθος του ο Φίλιπ
    Καλλιόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή