Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Κυριακή, 18 Οκτωβρίου 2015

ένα μικρό κυριακάτικο δώρο...

Ο τρόπος που τη φιλούσε την έκανε να λιώνει. Λεηλατούσε το στόμα της με επιδέξιες κινήσεις και παρόλο που δεν μπορούσε να της μιλήσει, της έλεγε τόσα πολλά που η Σοφία δεν προλάβαινε να αποκωδικοποιήσει όλα τα μηνύματα. Άνοιξε το στόμα σου, κι άλλο. Υπόκυψε. Είσαι δική μου. Μόνο εγώ σε κάνω να νιώθεις έτσι. Μόνο εγώ.

Ένας αναστεναγμός ακούστηκε αλλά η Σοφία δεν ήταν σίγουρη για το ποιος τον άφησε. Εκείνος ακούμπησε το χέρι του κυριαρχικά στη βάση του λαιμού της και  έχωσε το χέρι του στα μαλλιά της. Την έσφιξε κι άλλο πάνω του και συνέχισε να τη φιλάει. Στα χείλη, βαθιά και απόλυτα και μετά τρυφερά και ξανά με πάθος. Πρέπει να έμειναν εκεί μερικά λεπτά ή ώρες. Δεν είχε ιδέα. Το μόνο που ήξερε ήταν ότι της άρεσε να την κρατάει έτσι κοντά του και να τη διεκδικεί.

Εκείνος ξαφνικά σταμάτησε, σχεδόν ξαφνιασμένος με την πρωτόγονη αντίδρασή του, και την κοίταξε βαθιά στα μάτια σαν να περίμενε κάποια έγκριση για να συνεχίσει.
«Πόσες ακριβώς γυναίκες έχεις ξελογιάσει εδώ μέσα και δε φοβάσαι μήπως σε δει η γραμματέας σου;» τον ρώτησε ξέπνοη. Του χαμογελούσε πειρακτικά αλλά εκείνος δεν έδειξε να χαλαρώνει.
«Πρέπει να μάθεις πότε να το βουλώνεις» είπε εκείνος απότομα, με έναν τρόπο απειλητικό. Η Σοφία ανατρίχιασε αλλά δεν αντιστάθηκε όταν τη φίλησε ξανά. Το πάθος τους ήταν τόσο μεγάλο που φοβήθηκε ότι θα την ξάπλωνε πάνω στο γραφείο του και θα…
«Φίλιπ, αυτό που κάνουμε είναι τρελ…» πρόλαβε να πει ανάμεσα στα φιλιά του. Τη φιλούσε αχόρταγα, τη ρουφούσε σχεδόν, τη δάγκωνε και τη γευόταν σαν να ήταν ένα τροπικό φρούτο που δεν είχε ξαναδοκιμάσει άλλος άνθρωπος.

«Απόλαυσέ το» είπε εκείνος βραχνά ενώ χάιδευε τον λαιμό της «και άσε εμένα να ανησυχώ για τις συνέπειες…».

13 σχόλια:

  1. ΤΟΝ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ. Ε δε νομίζω μετά από αυτό να συνεχίσει να είναι με την Κριστίνα (το ελπίζω)
    -Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χριστε μου! αυτο ηταν...ΥΠΕΡΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! νομιζω πως ο Φιλιπ ειναι μακραν ο πιο αγαπημενος μου πρωταγωνιστης ως τωρα! καλα...μετα τον Οντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο όντι σε ποια ιστορία είναι? Πότε δημοσιεύτηκε? Φανή

      Διαγραφή
    2. Αχ ο όντι... Όντι Στάμος αν θυμάμαι καλά ήταν ή ιστορία που εξελίχθηκε στην Ελλάδα...
      Σεπτεμβρίος του 2013 Έρωτας στις Κυκλάδες

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ! Φανή

      Διαγραφή
  3. Συγγραφεα μας δεν το πιστευω ποσο μας σκεφτεσαι!!! Να σαι καλα τι ωραιο δωρο! Ακομα με την Κριστινα ειναι?? να την χωρισει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εισαι τελεια!Σ'ευχαριστουμε!Ηταν μια μουντη γενικα χαλια μερα και μολις εγινε υπεροχη!αφου στη γιορτη μου θα με ικανοποιει πλεον μονο ενα κεφαλαιο απο μι ιστορια σου!ειναι το καλυτερο δωρο που μπορουν να μου κανουν!εστω και ας το εχω ξαναδιαβασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εισαι τελεια!Σ'ευχαριστουμε!Ηταν μια μουντη γενικα χαλια μερα και μολις εγινε υπεροχη!αφου στη γιορτη μου θα με ικανοποιει πλεον μονο ενα κεφαλαιο απο μι ιστορια σου!ειναι το καλυτερο δωρο που μπορουν να μου κανουν!εστω και ας το εχω ξαναδιαβασει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κανε μια αναζητηση πάνω δεξιά, γραψε όντι ή έρωτας στις κυκλαδες, 14 ιστοριες εχω γραψει,,..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Απόλαυσε το και άσε εμένα να ανησυχώ για τις συνέπειες..." αχχχ...θεούλης ειναι! και εγω τον αγάπησα τώρα :$ Άντε να πέφτουν σιγά σιγά η μάσκες! Άντε!
    Τέλειο κεφάλαιο!!!! Ευχαριστούμε για το δωράκι!!! Ανυπομονώ για το επόμενο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελειο δωρο!!!! ευχαριστουμε <3 ελπιζω να το μετανιωσει μετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελειο και αναπαντεχο κεφαλαιο...περιμενουμε πως και πως το επομενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή