Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015

κεφάλαιο 31-σκέψεις Χάρινγκτον

Σκατά τα έκανα. Τελείως σκατά. Αλλά πράγματα είχα αποφασίσει, άλλα πράγματα σχεδίαζα και άλλα τελικά έκανα. Έγινα ένας από αυτούς τους άντρες που σκέφτονται με το κάτω κεφάλι. Ντροπή. Νιώθω μόνο ντροπή για την ανώριμη συμπεριφορά μου. Μπορώ να έχω όποια γυναίκα θέλω και τελικά επιτέθηκα στη μόνο που δεν μπορώ να έχω. Γιατί αυτό έκανα. Της επιτέθηκα. Μου μιλούσε με το υπέροχα αυθάδικο τρόπο της και εγώ τη φίλησα. Εγώ, εγώ φταίω και μόνον εγώ.

Δε μετανιώνω που τη φίλησα. Είμαι σίγουρος για αυτό. Μου άρεσε πολύ, και ο τρόπος που ανταποκρίθηκε με γέμισε πολύ σαν άντρα. Ποτέ δεν είχα φιλήσει γυναίκα τόσο αθώα, τόσο άπειρη. Το φιλί της ήταν ανεπιτήδευτο, σαν κι εκείνη. Καμία προσπάθεια να αρέσει. Αγνή και ωμή γοητεία. Σε όποιον αρέσει. Και αρέσει πολύ.

Έχει φύγει τρεις μέρες και το μόνο που σκέφτομαι είναι πώς περνάει το χρόνο της με τον Πίτερ. Δεν είναι φυσιολογικά πράγματα αυτά. Άλλος ήταν ο σκοπός αυτής της προσπάθειας. Να τη βοηθήσω να γνωρίσει κόσμο, να μάθει να ντύνεται και να κυκλοφορεί. Ένας αντικειμενικός παρατηρητής θα έλεγε ότι ο στόχος επετεύχθη. Τουλάχιστον σε μεγάλο ποσοστό. Δεν είχε γίνει πάρτι άνιμαλ, δεν ντυνόταν σαν τη Κοκό Σανέλ, δεν είχε εκατό τηλέφωνα από υποψήφιους εραστές στο κινητό της, αλλά είχε μπει σε καλή τροχιά. Φορούσε φακούς, είχε αλλάξει κούρεμα, έβγαινε με τους συναδέλφους της και είχε ένα φλερτ. Οι υπηρεσίες μου δεν είναι και τόσο απαραίτητες. Ο στόχος δεν ήταν να αλλοτριωθεί αλλά να έρθει σε επαφή με τη γυναικεία φύση της. Αυτό εν μέρει είχε προχωρήσει. Δε θα τη φανταζόμουν ποτέ να βάφει φούξια τα νύχια της ή να στολίζει το σαλόνι της με ροζ μαξιλάρια. Δεν έχουν όλες οι γυναίκες μοναδικό σκοπό της ζωής τους να γίνουν Μπάρμπι.

Πόσες φορές μου έχει περάσει από το μυαλό να πάρω το τζετ και να πάω; Εκατό φορές έχω σηκώσει το ακουστικό για να δώσω στον πιλότο μου εντολή να πάρει άδεια απογείωσης. Και εκατό φορές το έχω κατεβάσει. Σκέφτομαι τι θα της πω μόλις με δει. Ότι πήγα να δω αν είναι καλά; Ότι μου ήρθε όρεξη για καρμπονάρα; Θα φανώ σαν ηλίθιος και εκείνη θα εξαπολύσει μύδρους για τον ενεργειακό μου αποτύπωμα. Μόνο που το σκέφτομαι γελάω. Τη φαντάζομαι να ζαρώνει τη μύτη της και να μου κάνει κήρυγμα για την κατανάλωση καυσίμων και την ασυνειδησία μου να πετάξω με τζετ αντί να πάρω εμπορική πτήση και ένα σωρό άλλες τέτοιες οικολογικές μπαρούφες αγνοώντας την προφανή αλήθεια: ότι θα έχω κάνει χιλιάδες μίλια μόνο για να τη δω και να βεβαιωθώ ότι ο Πίτερ δεν απλώνει τα χέρια του σε αυτό το θεσπέσιο, θελκτικό, ζουμερό κορμί της. Το οποίο, παρεμπιπτόντως, δεν είχα ιδέα ότι είχε. Είχα προσέξει τις απαλές καμπύλες της μέσα από μερικά πιο στενά ρούχα που είχαμε πάρει μαζί αλλά άλλο να το βλέπεις, άλλο να το νιώθεις…

Έχω τρελαθεί. Νιώθω ακόμα τη ζεστασιά του κορμιού της πάνω μου. Ήταν τόσο απόλυτη παράδοσή της, τόσο σέξι οι μικροί αναστεναγμοί που άφηνε… Η πιο έμπειρη σεξουαλικά γυναίκα, η πιο δυναμική, δεν με έχει κάνει να νιώθω έτσι. Τι ακριβώς προσπαθώ να αλλάξω πάνω της και γιατί;

Όλο αυτό που γίνεται είναι τελείως λάθος. Από κάθε άποψη. Το μόνο που μπορεί να συμβεί μεταξύ μας είναι κάτι επιπόλαιο. Εγώ δεν είμαι για πολλά πολλά. Δε γουστάρω τις δεσμεύσεις. Και η Σοφία δεν είναι για τέτοια. Είναι για κάτι σοβαρό. Εγώ δεν επιτρέπεται να μπλέξω μαζί της. Είναι σχεδόν ανήθικο. Είμαστε οικογενειακοί φίλοι και πρέπει να την προσέχω. Όχι να την ξελογιάσω. Ποιος ξελόγιασε ποιον τώρα που το σκέφτομαι. Αυτή η μικρή μάγισσα είναι αποφασισμένη να με τρελάνει. Δεν ήξερα ότι θα είναι τόσο γλυκό το φιλί της. Με μέθυσε. Αλλά δεν μπορώ να κάνω αυτό που θέλω.

Ο Πίτερ ίσως είναι η καλύτερη επιλογή. Φαίνεται να ενδιαφέρεται ειλικρινά και είναι του στυλ της. Θα μιλάνε με τις ώρες για μικροκύτταρα και θα ανταλλάζουν ιδέες για την κλωνοποίηση. Με εμένα τι θα έχει να λέει; Θα με βαριέται. Κάποτε μιλούσαμε με τις ώρες αλλά τώρα πια είναι πολύ δύσκολο να την πλησιάσω. Σαν να με αποφεύγει. Περνάμε χρόνο μαζί αλλά νιώθω ότι δεν είναι όλο της το είναι παρόν. Ένα κομμάτι της πάντα διαφεύγει. Σαν να έχει πληγωθεί από κάποιον και να προφυλάσσει τον εαυτό της. Ποιος να το έκανε άραγε; Αν τη ρωτούσα θα μου έλεγε; Όταν ήταν στην εφηβεία μού έλεγε τα πάντα. Το μόνο μελανό σημείο στη σχέση μας ήταν εκείνο το βράδυ που φόρεσε ένα απαίσιο φόρεμα και ντύθηκε σαν αντίγραφο της Σάρλοτ. Φοβόμουν την επιρροή που ασκούσε αυτό το παλιοθήλυκο στη Σοφία αλλά δεν περίμενα να τη δω ποτέ σαν φτηνή απομίμηση. Δε θυμάμαι τι της είπα, αλλά θυμάμαι ότι τελικά άλλαξε ρούχα. Εκείνο το βράδυ συνειδητοποίησα με έναν πολύ επίπονο και άκομψο τρόπο ότι η αδερφή του κολλητού μου, το κοριτσάκι με το οποίο έπαιζα επιτραπέζια, είχε γίνει γυναίκα. Απλώς όχι η γυναίκα που φανταζόμουν ότι θα γίνει. Όχι η γυναίκα που άξιζε να γίνει. Ευτυχώς δεν συνέχισε να αντιγράφει την άθλια μητριά της. Πέρασε στο άλλο άκρο βέβαια, αλλά αυτό διορθωνόταν. Το να γίνει ένα πανούργο θηλυκό που χρησιμοποιεί τα θέλγητρά της για να κάνει ό,τι θέλει δε θα το ανεχόταν.

Χριστέ μου, πόσο την σκέφτομαι. Τα έχω κάνει μαντάρα. Είναι το απαγορευμένο που με έλκει τόσο; Θα καώ τη φωτιά της. Όταν με κοιτάει με αυτά τα υπέροχα καταγάλανα μάτια της, όταν με ειρωνεύεται μπροστά στα μούτρα μου και αψηφά κάθε κουβέντα που λέω, θέλω να τη στραγγαλίσω και να τη φιλήσω ταυτόχρονα. Δε θα μας βγει σε καλό όλο αυτό το πάθος. Κι εκείνη έτσι νιώθει. Το βλέπω. Αλλά πρέπει να βάλω φρένο εγώ που είμαι πιο δυνατός, πιο ώριμος. Γιατί αν κάνω αυτό που θέλω, θα την κλειδώσω σε ένα δωμάτιο και θα την αφήσω να βγει μετά από πολλές, πολλές, πολλές μέρες….







12 σχόλια:

  1. Me gustas Φιλιπ...!!! <3 Ελεονωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποιος την πλήγωσε άραγε... ΑΝΤΡΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενταξει το παιδιακι ειναι απλα καθυστερημενο δεν εξηγητε διαφορετικα η σκεψης του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό που θυμάται οτι η Σοφία είχε βάλλει εκείνο το φόρεμα τότε και οτι κάτι της είπε μωρέ και άλλαξε ρούχα, αλλά που δεν θυμάται τι της είπε, με ξεπερνάει! Επιλεκτική μνήμη έχουμε Φίλιπ; Αυτά που δεν μας συμφέρουν δεν τα θυμόμαστε; Και μου αναρωτιέται κιόλας ποιος την πλήγωσε....α καλαααα...πιο ο,τι να 'ναι πεθαίνεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε εντάξει οι περισσότεροι από μας επιλεκτική μνήμη έχουμε σε κάποια θέματα οπότε εντάξει μην τον κατηγορουμε. Είναι και ερωτευμένος άνθρωπος. Χαχαχα. Λιωνεειιιιι πεθαίνειιιι για πάρτη της!!! <3

      Διαγραφή
  5. Νομίζω ότι δεν πιάσατε το νόημα των σκέψεων. Ηθελα να δείξω ότι οι άντρες δινουν πολύ λιγότερη σημασία στα πράγματα από ό,τι εμείς. Η Σοφία έχασε τόσα χρόνια από τη ζωή της να σκέφτεται κάτι που ο Φίλιπ ξέχασε, όχι επειδή είναι ζώον, αλλά επειδή είναι άντρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και να προσθεσω και κατι αλλο?ισως η συμπεριφορα του οταν την ειδε ετσι ντυμενη ισως τις εκανε και καλο γιατι ουσα και μικρο κοριτσι αν της εκανε εστω και ενα κοπλιμεντο αυτη θα συνεχιζε να ντυνεται ετσι και θα γινοταν σαν την μητρια της στο τελος!αυτο γιατι δεν το σκεφτεται κανεις?κοριτσια εγω συνεχιζω να ειμαι με τον Φιλιπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kai egw koritsia fanatika filip.emeis oi ginekes kolame se leptomeries kai ta pernoume ola katakarda.as paradeigmatistoume estw kai ligo emeis ap auti tin istoria kai na ksekolisoume ligaki.
    Gwgo katami

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να πω; Θα πω :-) εγω ούτε οτι έπρεπε να της κάνει κοπλιμέντο τοοοοτε είπα ούτε οτι η Σοφία κάνει καλά που έχει κολλήσει εκεί και τόσα χρόνια δεν μπορεί να το ξεπεράσει ενώ αυτός καλά καλά δεν το θυμάται....αλλά σκεφτείτε αυτό αν δεν της είχε μιλήσει τόσο απότομα τότε η Σοφία προφανώς και δεν θα το είχε πάρει τόσο "βαριά" ...τώρα....φαίνεται να στηρίζω φανατικά Σοφία ε; Η αλήθεια είναι πως κανέναν δεν στηρίζω...η μια κολλημένη με το παρελθόν ο άλλος να θεωρεί ανήθικο να κάνουν σχέση... πφφφ....και οι δύο λάθη κάνουν...το θέμα είναι ποιος θα ξεκολλήσει από τις "θεωρίες" του....απλά είμαι λίγο πιο πολύ με το μέρος της γιατι κατά κάποιο τρόπο καταλαβαίνω τον τρόπο σκέψης της (ίδια μυαλά έχουμε :-P) οχι οτι δεν κάνει λάθη και αυτή.....αλλά και αυτός κάνει.... αυτά.......συγνωμη αν σας ζαλισά και αν δεν βγάζει νόημα αυτό το κατεβατό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ μπερδεμένος είναι... Τη σκέφτεται...Πάντως δεν το περίμενα να έχει τόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση (" θα με βαριέται"). Ουφ μαντάρα τα έχει κάνει!!!!!!
    Παρατήρηση: Αφού δεν είναι για πολλά πολλά και δεν γουστάρει τις δεσμεύσεις γιατί τα έχει με την Κριστινα??????!!!!
    -Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ρε κοριτσια σιγουρα κατι παιζει που ο Φιλιπ φαιρεται ετσι και δεν ειναι ωρα να το μαθουμε ακομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή