Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2015

κεφάλαιο 26-all star Και λευκή ρόμπα

«Έχω βαρεθεί να σε περιμένω. Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος ξέρεις» άκουσε μια αυστηρή φωνή και γύρισε προς την πόρτα. Τι έκανε εδώ ο Φίλιπ; Ωχ ναι. Το ραντεβού. Αλλά γιατί είχε έρθει τόσο νωρίς;
«Έχω πολλά να κάνω ακόμα. Και άλλωστε είναι νωρίς ακόμα. Γιατί ήρθες από τώρα;» τον ρώτησε στον ίδιο τόνο. Αφού δεν τη χαιρέτισε δε θα το έκανε ούτε κι αυτή. Είχε ακυρώσει το προχθεσινό ραντεβού τους γιατί ένιωθε άβολα υπό το φως των νέων εξελίξεων. Δεν θα έβγαινε μαζί του φορώντας τις γόβες και ό,τι άλλο τρελό της ζητούσε ενώ αυτός είχε σχέση. Δεν είχε σκοπό να κάνει μαθήματα φλερτ με έναν άντρα που έβαζε φωτιά σε κάθε μόριο του κορμιού της ακόμα και χωρίς να την αγγίζει.
«Τι εννοείς; Είναι εννιά και μισή!» σήκωσε ξανά τον τόνο της φωνής του. Η Σοφία κοίταξε το ρολόι σαστισμένη. Είχε δίκιο! Είχε κοιτάξει το ρολόι της κατά τις εφτά και υπολόγισε ότι είχε χρόνο. Πότε είχαν περάσει δυόμισι ώρες; Η Λόρα έμπαινε εκείνη τη στιγμή στο εργαστήριο και σταμάτησε τρακαρισμένη. Η ατμόσφαιρα μύριζε μπαρούτι.
«Διέκοψα κάτι; Συγγνώμη» ψέλλισε αλλά η Σοφία την παρότρυνε να περάσει μέσα.
«Είμαι σχεδόν έτοιμη και εγώ και ο Πίτερ» την ενημέρωσε η Λόρα. Η Σοφία έγνεψε. «Νομίζω ότι αν προσθέσουμε και το δικό σου κομμάτι θα είστε μια χαρά στο συνέδριο».
«Έχω κάτι να συμπληρώσω. Θα το χτενίσω εγώ το κείμενο» προσφέρθηκε η Σοφία.
«Ναι, αλλά όχι τώρα! Είναι Παρασκευή βράδυ και σε περιμένουμε για να βγούμε!» είπε η Λόρα και η Σοφία θυμήθηκε ότι τους είχε πει ότι θα βγουν μαζί απόψε. Μα τι βλακεία είχε κάνει;
«Σήμερα θα βγει μαζί μου» επενέβη ο Φίλιπ με αυστηρό ύφος, κοιτώντας σταθερά τη Σοφία. Η Λόρα κοκκίνισε.
«Φίλιπ, λυπάμαι αλλά τα έκανα θάλασσα. Είχα ξεχάσει το σημερινό και υποσχέθηκα στα παιδιά να βγούμε γιατί τελειώσαμε το πρότζεκτ και σε λίγες μέρες φεύγω με τον Πίτερ για Ρώμη».
«Νόμιζα ότι δε σου άρεσε να βγαίνεις» είπε εκείνος ανασαίνοντας αργά λες και προσπαθούσε να ηρεμήσει. Η Λόρα κοιτούσε τον Φίλιπ απορημένη. Η Σοφία το ίδιο. Τι αντίδραση ήταν αυτή;
«Προσπαθώ να συνηθίσω και καλύτερα να βγαίνω με συνομήλικούς μου» του είπε και τον είδε να χαμογελάει ξερά.
«Μπορείτε να έρθετε κι εσείς αν θέλετε!» πρότεινε η Λόρα χαρωπά και γύρισαν και οι δύο και την κοίταξαν. Η Σοφία γέλασε με το επίσημο ύφος της Λόρα. «Είναι ευκαιρία να σας κεράσουμε ένα ποτό και να σας ευχαριστήσουμε για όσα κάνετε για το τμήμα μας».

Ο Φίλιπ σταύρωσε τα χέρια στο στήθος και γύρισε προς το μέρος της Σοφία. Την κοίταξε με νόημα. Δεν είπε τίποτα αλλά η Σοφία άκουσε τις σκέψεις του. Το πρόγραμμα. Η βιωσιμότητά του είναι στα χέρια σου.

«Πάμε όλοι μαζί» είπε διαλλακτικά αλλά ο Φίλιπ έγνεψε αρνητικά.
«Μου είχες υποσχεθεί να βγούμε οι δυο μας» επέμεινε σαν μικρό παιδί. Άκουγε ένα παράπονο στη φωνή του και αυτό την μπέρδευε. Ήταν εγωιστής ή απλώς θιγμένος;
«Είμαι πολύ απασχολημένη και δεν έχω χρόνο να βγαίνω όλη την ώρα. Ας βγούμε με τα παιδιά απόψε και όταν γυρίσω από το συνέδριο πάμε για φαγητό μαζί» του είπε ήρεμα.
«Εγώ θα σας αφήσω» είπε σχεδόν ψιθυριστά η Λόρα και εξαφανίστηκε.

Ο Φίλιπ έκλεισε την πόρτα με φόρα. Έδειχνε θυμωμένος. Τσακώνονταν και δεν το είχε πάρει χαμπάρι;
«Ακύρωσα ένα σωρό πράγματα για να είμαι εδώ στις εννιά. Και εννιά και μισή, αφού σε περίμενα μισή ώρα στο πάρκινγκ, σε βρίσκω εδώ να κανονίζεις έξοδο με τους συνομήλικούς σου» επανέλαβε το ειρωνικό σχόλιό της. «Πες μας και γέρους τώρα!».
Η Σοφία δεν τον είχε ξαναδεί τόσο έξαλλο. Είχε αρχίσει να φοβάται για την υγεία του.
«Ο γιατρός είπε να μην πιέζεσαι. Σταμάτα να εκνευρίζεσαι!» του είπε αυστηρά εκείνη.
«Σταμάτα να με εκνευρίζεις τότε!» απάντησε εκείνος και κοιτάχτηκαν για μερικά δευτερόλεπτα χωρίς να λένε τίποτα. Η αναμέτρηση όμως δεν είχε νικητή.

«Δεν καταλήξαμε κάπου» είπε εκείνος λίγο πιο ήρεμα μετά από λίγο. «Θέλω να βγούμε».
«Μπορείς να έρθεις με τα παιδιά στο μπαρ» του είπε κι εκείνη λίγο πιο ήρεμα.
«Θέλω να βγούμε μόνοι μας» επέμεινε ο Φίλιπ. Η Σοφία δεν ήξερε τι να σκεφτεί για αυτή την επιμονή. Άγγιζε τα όρια της κτητικότητας.
«Εντάξει» του είπε εκείνη παραιτημένη. «Θα πω στα παιδιά ότι θα βγω αύριο μαζί τους και μπορούμε απόψε να πάμε κάπου μαζί. Έχεις δίκιο. Ήταν λάθος μου που ξέχασα το ραντεβού μας».
«Μη νιώθεις άσχημα. Δεν είσαι υποχρεωμένη να το θες» είπε εκείνος. Η Σοφία ένιωσε ένα παγωμένο αεράκι να την τυλίγει. Ουσιαστικά υπονοούσε ότι το είχε ξεχάσει επειδή ήθελε να το αποφύγει. Ίσως σε κάποιο υποσυνείδητο επίπεδο ναι. Αλλά όχι εκούσια. Ποτέ δε θα το έκανε αυτό εκούσια.
«Μόνο που είμαι λίγο πρόχειρα ντυμένη και φοράω τα γυαλιά μου και…» ξεκίνησε να του λέει αλλά τη διέκοψε.
«Μια χαρά είσαι» της είπε απαλά και η Σοφία ανασήκωσε τα φρύδια μπερδεμένη.
«Θεωρητικά θα έβαζα τις γόβες απόψε και θα έβγαζα τα γυαλιά και ένα σωρό άλλα πράγματα που έβαλες ως προαπαιτούμενα για να φάμε μια μπουκιά φαγητό» του είπε με πικρία.
«Μια χαρά είσαι» επανέλαβε κοφτά. Η Σοφία τον κοίταξε. Τα καστανά μάτια του ξαφνικά έμοιαζαν πιο σκούρα, πιο απειλητικά. Αναρωτήθηκε αν αυτός ήταν ο τρόπος του για να απολογηθεί. Το σχόλιό του δεν την κολάκευε ιδιαίτερα αλλά την ανακούφιζε που δεν ήθελε να τη δει ντυμένη σαν κούκλα για να βγουν μαζί.
«Το λέω επειδή έχεις συνηθίσει σε καλλονές» του είπε χωρίς να καταφέρει να συγκρατήσει τη γλώσσα της. Πραγματικά της είχε κοστίσει που είχε δει την Κριστίνα. Καταρχήν είχε σοκαριστεί που δεν της είχε πει ότι έχει σχέση, αλλά πιο πολύ τη σόκαρε η αψεγάδιαστη ομορφιά της Κριστίνα.

«Ισχύει αυτό» της είπε εκείνος και χαμογέλασε σατανικά. «Και δεν πρόκειται να χαλάσω απόψε το σερί μου».

10 σχόλια:

  1. Αχ! Σκατα τα εχουν κανει αυτη οι δυο δεν ξερουν τι θελουν η μαλλον ο φιλιπ σε δεν ξερει τι θελει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! Ο Φίλιπ δεν ξέρει τι του γίνεται..!

      Διαγραφή
  2. Εγω ειμαι με τον Φιλιπ!Δεν φταει ο ανθρωπος αν αυτη ειχε μια τρελη μητρια που την εκανε καρναβαλι!Απο οτι φαινεται παντα την σεβοταν ο Φιλιπ κ στο κατω κατω αυτη ποτε δεν του εδειξε τι νιωθει!Κ τωρα την παρακαλαει και αυτη τον γραφει ε οχι κοριτσακι μου δεν βρισκονται καθε μερα τετοιοι αντρες!εχω τα πηρα πολυ που ξεχασε το ραντεβου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω μπερδευτεί...ειλικρινά...
    -Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχιζει και με εκνευριζει η πρωταγωνιστρια με τα καμωματα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εμενα με εκνευριζει!!!νομιζα πως θα φοραγε τις γοβες στο ραντεβου δικιο εχει ο ΦΙπιλ σαν γεροντοκορη κανει δεν σημαινει πως αν βαλει λιγο τακουνακι και ντυθει λιγο πιο γυναικια θα γινει τσουλα....αυτος τις λεει συνεχεια πως εχει φυσικη ομορφια που δεν εκμεταλλευεται και δεν εκανε κανενα βημα να του δειξει πως της αρεσει παλια παρα μονο να ντυθει καρναβαλι και πες τοτε ηταν μικρη κ δεν το καταλαβαινε τωρα που μεγαλωσε παλι τιποτα

      Διαγραφή
  6. Ο Φίλιπ είναι τέλειος, ειδικά όταν θυμώνει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με έχουν μπερδέψει αυτοί οι δύο. Μια έτσι τα λένε μια
    αλλιώς. Ειδικά ο Φίλιπ. Και αυτό που είπε οτι δεν θα χαλάσει το σερί του φιλικό κοπλιμέντο είναι ή ένας τρόπος να της πει οτι του άρεσει;
    Άντε να δούμε τι θα γίνει στο ραντεβούδακι τους ;-)
    Θα ήθελα να ήξερα τι σκέφτονται ο ένας για τον άλλον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή