Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015

κεφάλαιο 77-N+E=L.F.E.

Ο γάμος έγινε δύο μέρες μετά στις έξι το απόγευμα. Η Ελίζαμπεθ φόρεσε ένα κοντό φόρεμα και σανδάλια για να περπατάει άνετα στην άμμο και ο Ντέιβιντ ένα λινό παντελόνι και μπλε σκούρο πουκάμισο. Κουμπάρος ήταν ο Μαξ και η Ιλέιν παράνυμφος της Ελίζαμπεθ.

Η τελετή διήρκησε λίγο, αλλά το πάρτυ κράτησε μέχρι τα ξημερώματα. Κανείς δεν ήθελε να εγκαταλείψει την πίστα. Νέοι και μεγάλοι χόρεψαν με την ψυχή τους και ευχαρίστησαν το ζευγάρι για την υπέροχη έκπληξη και την ευκαιρία να ταξιδέψουν για ένα τόσο όμορφο σκοπό. Ο Ντέιβιντ τα είχε οργανώσει όλα τέλεια και η Ελίζαμπεθ βεβαιώθηκε, αν είχε τις όποιες ελάχιστες αμφιβολίες, ότι ο άντρας της θα κινούσε ακόμα και βουνά για να την κάνει ευτυχισμένη.

«Περάσαμε τόσα πολλά…» του είπε η Ελίζαμπεθ όταν πια έμειναν μόνοι, να χορεύουν κάτω από το σεληνόφως, ενώ οι καλεσμένοι είχαν αποσυρθεί στα δωμάτιά τους, χορτασμένοι από διασκέδαση και το υπέροχο φαγητό που είχαν προετοιμάσει οι σεφ του ξενοδοχείου.
«Και γίναμε πιο δυνατοί» της είπε εκείνος και την έσφιξε λίγο πιο πολύ πάνω του. Η Ελίζαμπεθ αναστέναξε. «Από εδώ και στο εξής δε θα αφήσω τίποτα να μπει ανάμεσά μας» είπε με σιγουριά.
«Σε πιστεύω, αγάπη μου» απάντησε η Ελίζαμπεθ, με όλο της το είναι. «Σε πιστεύω και δε θα αμφισβητήσω ποτέ τις προθέσεις σου».
«Δεν ξέρω αν θα το αντέξω να είσαι τόσο…συνεργάσιμη!» γέλασε εκείνος και το πλούσιο γέλιο του την παρέσυρε.
«Συνεργάσιμη, ποτέ!» του είπε με πάθος. «Απλώς…καλοπροαίρετη!» διευκρίνισε. Ο Ντέιβιντ ξεφύσησε ανακουφισμένος και η Ελίζαμπεθ γέλασε ξανά. Οι δάδες που φώτιζαν λίγο τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο για το γάμο είχαν αρχίσει να σβήνουν και μόνο το φεγγάρι φώτιζε τα πρόσωπά τους. Αλλά και οι δύο έλαμπαν από ευτυχία.
«Νιώθω σαν να ξεκίνησε η ζωή μου τη μέρα που μπήκες στο γραφείο μου και με ρώτησες όλο ύφος ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου» της είπε εύθυμα.
«Θυμάσαι; Είχα έρθει τρομαγμένη από αυτά που είχα ακούσει για τη συμπεριφορά σου στις άλλες βοηθούς σου και σκέφτηκα ότι η επίθεση είναι η καλύτερη άμυνα» παραδέχτηκε.
«Αν θυμάμαι λέει; Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι θα έπρεπε να δείξω μεγάλη αυτοσυγκράτηση για να μη σου δείξω τι αρμοδιότητες θα ήθελα πραγματικά να έχεις!».
«Πρόστυχε!» τον τσίμπησε τρυφερά στα πλευρά και εκείνος γέλασε.
«Αλλά ήσουν μικρή και τόσο εργατική…ένιωθα σαν τον κακό λύκο».
«Κακός λύκος, αλλά τόσο σέξι» γουργούρισε στο αφτί του και εκείνος σφίχτηκε.
«Και εσύ δεν πας πίσω» ανταπέδωσε το κομπλιμέντο και το χέρι του χάιδεψε τον ώμο της. Μια απλή κίνηση και το αίμα και των δυο άρχισε να βράζει.
«Σε αγαπάω τόσο πολύ που τρομάζω, Ντέιβιντ» του είπε εκείνη με κομμένη την ανάσα. Και ήταν η αλήθεια.

«Και εγώ σε αγαπώ, Ελιζαμπέτα μου. Και θα φροντίσω να είσαι πάντα ευτυχισμένη γιατί γέμισες τη ζωή μου φως»  της είπε και τη σήκωσε στην αγκαλιά του με μια επιδέξια κίνηση. Προχώρησε αργά μέχρι την καμπάνα τους και την ακούμπησε στο κρεβάτι. Την έγδυσε και ξάπλωσαν μαζί και σφράγισαν την αγάπη τους με το πιο ουσιαστικό, το πιο βαθύ σμίξιμο που μπορεί να έχει ένα ερωτευμένο ζευγάρι… 




20 σχόλια:

  1. Αυτα ειναι! <3 Υπεροχο κεφαλαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φανταστικο κεφαλαιο ειναι τοσο ευτιχισμενη και η δυο <3 αντε και στα δικα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣυγχαρητηριΑ!τελεια ιστορία τελειωσε ετσι;;??
    Αχχ σε παρακαλώ ξεκινα συμτομα την επομενυ γτ καθε βραδυ περιμενω το κεφαλαιο σου για να κοιμηθω πως θα μ κολλησει υπνος μετα???χαχαχα. . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ηταν η πιο ωραια ιστορια!Γιατι αργει η καινουρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι είμαι πολύ κουρασμένη κ χρειάζομαι διακοπές...

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  5. Προετοιμασε μας τουλαχιστον για την καινουρια!please!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οκ..να μας ξεκουραστεις απλα ποτε θα γυρισεις??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω φυγει, σπιτι μου ειμαι ακομα αλλά ειμαι πολύ κουρασμενη κ δεν εχω έμπνευση. Επαθα burnout. Υπομονή

      Διαγραφή
    2. Δεν εχω φυγει, σπιτι μου ειμαι ακομα αλλά ειμαι πολύ κουρασμενη κ δεν εχω έμπνευση. Επαθα burnout. Υπομονή

      Διαγραφή
    3. Δεν εχω φυγει, σπιτι μου ειμαι ακομα αλλά ειμαι πολύ κουρασμενη κ δεν εχω έμπνευση. Επαθα burnout. Υπομονή

      Διαγραφή
  7. Ενταξει δςν πειραζει τοτε...ξεκουρασου για να επιστρεψεις δριμυτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά υπέροχη ιστορία...! Διάβασα όλα τα κεφάλαια μέσα σε λίγες ώρες! Έχεις ταλεντο. Συνέχισε!!!!
    Καλό καλοκαίρι και καλη ξεκουραση. Περιμενω με αγωνία την επόμενη ιστορία σου...
    Μαριαλενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλά Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!!

    -Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το μόνο που μου φτιάχνει τη διάθεση μετά από μια " τρελή" μερα με δουλεια, παιδια, σπίτι , είναι να ξαπλώσω κ να διαβάσω τις ιστορίες σου! Αυτό το λες κι επιτυχία έτσι δεν είναι;; Συγχαρητήρια! Συνέχισε να γράφεις, είσαι καταπληκτική! Η μια ιστορία είναι καλύτερη από την άλλη. Δε θέλω να τελειώσουν! Φιλιά, Georgia. *εχεις προφιλ στο fb? ( εκτός του προσωπικού σου εννοώ φυσικά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς οχι... το κανω χομπιστικα κ δεν το κυνηγαω πολύ😚

      Διαγραφή
    2. Επισης, χιλια ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!

      Διαγραφή
  11. Τα αξίζεις! ❤️❤️❤️
    Georgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή