Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2015

κεφάλαιο 75-ακούγονται γαμήλιες καμπάνες

«Τι έπαθες; Είναι σαν να είδες φάντασμα» μου λέει και κοιτάει προς την άκρη της παραλίας, εκεί όπου έχει καρφωθεί το βλέμμα μου.
«Τίποτα, τίποτα» γελάω. «Ήταν μια κοπέλα εκεί μακριά και μου θύμισε την Έρικα».
«Μπορεί να της έμοιαζε. Μήπως σου λείπει η ζωή πίσω στο Λονδίνο και θες να γυρίσουμε;» ρωτάει όλο ενδιαφέρον και με χαϊδεύει τρυφερά.
«Όσο είμαι μαζί σου δεν μου λείπει τίποτα» απαντάω με σιγουριά και το εννοώ.
«Αυτή είναι η σωστή απάντηση» χαμογελάει αυτάρεσκα και ξαπλώνει στην σεζ λονγκ δίπλα μου. Έχουμε χαλαρώσει και οι δύο πάρα πολύ και χθες το βράδυ συζητούσαμε πώς θα γυρίσουμε στους ρυθμούς του Λονδίνου μετά από αυτό. Φοράμε τα μαγιό μας και σπάνια αλλάζουμε για να πάμε στην πόλη ή να πιούμε ένα ποτό στο μπαρ του ξενοδοχείου.
«Είμαι καλή μαθήτρια» τον πειράζω και τον βλέπω να τινάζει την άμμο από τα πόδια του. Ρίχνει μια ματιά στο τάμπλετ του και στέλνει μερικά μέιλ. Για μισή ώρα δε μιλάμε. Τον βλέπω μόνο να πληκτρολογεί συνοφρυωμένος.
«Όλα καλά;» ρωτάω.
«Ναι, ναι» λέει εκείνος. «Απλώς προσπαθώ να οργανώσω κάτι και προκύπτουν ένα σωρό αναποδιές» γελάει και χαλαρώνω.
«Τώρα που θα γυρίσω στη δουλειά δε θα υπάρχουν αναποδιές» του λέω με σιγουριά.
«Μόνο λάθος γραμματοσειρές» με πειράζει και γελάμε. Κάνει νόημα στον μπάτλερ που έχει η καμπάνα μας και παραγγέλνει το μεσημεριανό μας. Ο ήλιος είναι καυτός αλλά μας προστατεύει μια τέντα από καλάμια. Ο Ντέιβιντ διαλέγει φρέσκο ψάρι, ριζότο και λευκό κρασί. Για γλυκό επιλέγει μους λεμόνι. «Θα παίξουμε κάτι;» με ρωτάει και του κλείνω το μάτι όλο νόημα. «Επιτραπέζιο, αχόρταγη γυναίκα. Είμαι και κάποιας ηλικίας».
«Επιτραπέζιο; Ε καλά…» λέω και ανασηκώνω τους ώμους δραματικά. «Ας παίξουμε monopoly. Αλλά όχι, εσύ παίζεις Monopoly και στη ζωή σου! Ας παίξουμε…jenga».
«Τι λες για scrabble; Λείπει ένα πλακίδιο από το jenga» λέει και σηκώνεται για να φέρει το παιχνίδι από το δωμάτιό μας. Γνέφω θετικά. Δεν έχω παίξει πολλές φορές αλλά δεν είναι δύσκολο. Διαλέγεις στην τύχη μερικά γράμματα και πρέπει να φτιάξεις λέξεις πάνω σε ένα ταμπλό. Θα τον κερδίσω! Θα τον συντρίψω!

Το φαγητό μας θα έρθει σε περίπου σαράντα λεπτά και στρωνόμαστε αμέσως στο παιχνίδι.
«Είναι το αγαπημένο μου παιχνίδι» μου λέει. «Είναι το παιχνίδι που παίζουμε με την Ιλέιν και τους γονείς μου όταν είμαστε μαζί και έχω συμμετάσχει και σε τουρνουά στο πανεπιστήμιο».
«Θεέ μου, αυτό έκανες στα φοιτητικά σου χρόνια;» γελάω ενώ τον βλέπω να  ανοίγει το ταμπλό και να στήνει το παιχνίδι.
«Όχι μόνο» με κοιτάει. «Ήμουν πολύ καλός και σε άλλες δραστηριότητες, αλλά είμαι κύριος και δε θέλω να επεκταθώ» χαμογελάει με ένα σέξι τρόπο και κοκκινίζω λιγάκι.
«Διαλέγω πρώτη» λέω τελικά και μου θυμίζει ότι πρέπει να διαλέξω εφτά γράμματα μόνο. Διαλέγει και ο ίδιος εφτά γράμματα από το υφασμάτινο πουγκί και σχηματίζω την πρώτη λέξη. Την τοποθετώ στο κέντρο και σημειώνω τις πόντους.

Για λίγη ώρα παίζουμε χωρίς να μιλάμε. Ο Ντέιβιντ φτιάχνει σύνθετες λέξεις και με κερδίζει κατά κράτος αλλά διασκεδάζω πολύ, κυρίως διαφωνώντας με τον Ντέιβιντ για το αν η «τσιριμόνια» είναι λέξη ή όχι. Κατεβάζω τη λέξη «αγάπη» και τον κοιτάω με νόημα και εκείνος βασίζεται στο α και κατεβάζει μια άλλη λέξη. Διαβάζω και τον κοιτάω. «Γάμος» γράφει. Εκείνος τραβιέται πίσω στην καρέκλα του και αφήνει τα γράμματα μπροστά. Με κοιτάει διερευνητικά. Νιώθω ότι περιμένει. Τα μάτια του με ρωτάνε, η στάση του σώματός του δείχνει ότι έχει άγχος. Πιάνει το πουγκί με τα γράμματα και κατεβάζει μια φράση. Σε παρακαλώ, διαβάζω.
«Σε παρακαλώ, παντρέψου με ξανά. Αυτή τη φορά για πάντα» μου λέει βραχνά και δεν αντιδράω. Δεν το περίμενα. Τόσο σύντομα και τόσο…ρομαντικά. Γνέφω θετικά και δάκρυα κυλάνε από τα μάτια μου. Σηκώνεται και με αρπάζει στην αγκαλιά του και από την τσέπη του πουκαμίσου του βγάζει το μονόπετρό μου και το περνάει στο δάχτυλό μου. Είναι ελάχιστα διαφορετικό. Έχει μια ακόμη σειρά μικρά διαμαντάκια. Ο συμβολισμός είναι εμφανής. Είναι το ίδιο δαχτυλίδι με μια διαφορά. Όπως και η σχέση μας, η αγάπη μας, ο γάμος. Τα ίδια, αλλά αυτή τη φορά είμαστε και οι δύο πιο ώριμοι.
«Με κάνεις πολύ ευτυχισμένο» μου λέει συγκινημένος.
«Δεν πίστευα ότι άξιζα δεύτερη ευκαιρία» του παραδέχομαι και με σφίγγει πάνω του.
«Αξίζεις τα πάντα» με διαβεβαιώνει και μετά από μερικά ατελείωτα φιλιά, με αφήνει πάλι κάτω.

Με αγαπάει. Στ’ αλήθεια με αγαπάει. Το βλέπω στον τρόπο που με κοιτάει, που με φιλάει. Κάθε του κίνηση είναι ποτισμένη από αγάπη. Ελπίζω να έχει καταλάβει ότι τον αγαπώ κι εγώ όσο εκείνος. Θέλω κι εκείνος να νιώσει αυτή την ευδαιμονία, αυτή την απόλυτη ηρεμία και σιγουριά που νιώθω. Να μην έχει ανασφάλειες, να πατάει γερά στα πόδια του, να έχει την αγάπη μου σαν όπλο και να νιώθει δυνατός.

Γευματίζουμε το υπέροχο φαγητό που παρήγγειλε χωρίς να μιλάμε πολύ. Μόνο χαμογελάμε και οι δύο σαν να μοιραζόμαστε ένα μυστικό. Κάπου το απογευματάκι, και αφού έχουμε χορτάσει τις αισθήσεις μας με κάθε τρόπο, τον βλέπω να τηλεφωνεί ξανά κάπου για δέκατη φορά σήμερα και να δίνει οδηγίες.
«Τι είναι πάλι;» τον ρωτάω.
«Τίποτα, τίποτα» μου λέει και με φιλάει. Θα τον ξαναρωτήσω το βράδυ σκέφτομαι. Δε θέλω να έχουν σκιές ανάμεσά μας.



8 σχόλια:

  1. αχ! δεν θελω να τελιωσει αυτη ιστορια ειναι φανταστηκη <3
    ειναι τοσο τελειος που ετοιμαζει τον γαμο τους απο την αρχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi girlsss... δεν μπορούσα να μην το μοιραστώ μαζί σας, διοτι ο αγαπημένος μας προς τα εκεί βαδίζει και στην πραγματική ζωη με την αγαπητή Σόφη ....και τέλος παντων ποτε βγαίνει αυτο το Magic mike xxl που θα πρωταγωνιστήσει;

    http://www.peoplegreece.com/article/joe-manganiello-apokalipti-pos-ekane-diki-tou-ti-sofia-vergara/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Agapiti nicole exi idi vgi t magic mike to ida kai apla eliwsa ine fantastiko:):):)
    Gewrgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι το ξερω :) εγω λεω για το Magic Mike Xxl.. δηλαδή το δεύτερο μερος!

      Διαγραφή
  4. Ne nee to kserw kali m kikloforise sts 4 iouliou to ida tn proigoumeni vdomada kai ine to kati allo:):):)
    Gewrgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ne nee to kserw kali m kikloforise sts 4 iouliou to ida tn proigoumeni vdomada kai ine to kati allo:):):)
    Gewrgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααα οκ θα το ψαξω. Σ ευχαριστώ πολυ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή