Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2015

Κεφάλαιο 67-αποφάσεις νούμερο 387

Πρέπει να δουλεύει γιατί αναπνέω και σκέφτομαι. Η καρδιά μου φαίνεται να είναι στη θέση της και όταν ακουμπάω τα δάχτυλά μου στο λαιμό μου, πιάνω σφυγμό. Άρα ζω. Δεν ξέρω αν χαίρομαι γι’ αυτό βέβαια. Τα λόγια του Ντέιβιντ χαράχτηκαν βαθιά μέσα στο μυαλό μου. Αν λες ότι ένιωσες κάτι, φύγε. Η κουβέντα αυτή παίζει στη σκέψη μου ξανά και ξανά σαν χασμένο γραμμόφωνο.

Είναι ο τρόπος που το είπε. Σαν να το αμφισβητούσε. Μου έδωσε να καταλάβω ότι δεν το ένιωσε ποτέ ότι τον αγαπούσα και αυτό με καταρράκωσε. Πιο πολύ ακόμα και από το κρυμμένο μήνυμα στη βέρα μου. Ένα μήνυμα που ακόμα δεν έχω αποκρυπτογραφήσει. Η ώρα είναι δέκα. Κοιμήθηκα μετά βίας τέσσερις ώρες και τώρα είμαι ξαπλωμένη στο κρεβάτι και ατενίζω το άπειρο. Ένα μήνυμα από την Ιλέιν με ενημέρωσε ότι οι γιατροί είναι λίγο πιο αισιόδοξοι για την υγεία του Λιούις μετά το κρίσιμο βράδυ. Μου είπε ότι το μεσημέρι ο Ντέιβιντ θα λείψει και ότι μπορώ να περάσω. Μάλιστα, σκέφτομαι. Άρα ξέρουν όλοι ότι τσακωθήκαμε και άρχισαν πάλι να με φυγαδεύουν. Διάολε, δε θα τελειώσει ποτέ όλο αυτό.

Έχω ένα φοβερό πονοκέφαλο και νιώθω ότι έχω κάνει ένα τεράστιο λάθος. Η αντίδρασή του σε όλο αυτό, η αναθεματισμένη ανωτερότητά του με κάνουν να αμφιβάλω για όλα. Και τα μάτια του…Δεν τον έχω ξαναδεί έτσι. Ο Ντέιβιντ κρύβει πάντα τα συναισθήματά του. Ποτέ δεν καταλαβαίνεις τι νιώθει, όσο δυνατό κι αν είναι αυτό. Ακόμα και όταν έφυγε η γιαγιά του δυσκολεύτηκα πολύ να τον κάνω να μιλήσει γι’ αυτό και όσο το έκανε έβλεπες ότι ένιωθε άβολα που ανοιγόταν σε κάποιον. Μιλώντας του σήμερα είδα κάτι που δεν είχα ξαναδεί. Έναν άντρα ειλικρινά ταλαιπωρημένο, έναν άντρα που δεν είχε κουράγιο ούτε καν να αντιδράσει. Δεν μπορώ να αντέξω ότι το έκανα εγώ όλο αυτό. Η καρδιά μου μου λέει ότι έκανα λάθος και ότι ίσως κι εκείνος…αλλά όχι. Το μυαλό μου με σταματάει πάντα και αυτά τα σενάρια μένουν στη μέση. Δεν είναι δυνατόν. Ζήτησε διαζύγιο πριν καν τελειώσει ο χρόνος. Δε με αγαπάει, όχι. Δεν είναι κάθαρμα, αλλά δε με αγαπάει κιόλας.

Ντύνομαι βιαστικά και πάω στο καφέ για τη μεσημεριανή βάρδια. Ενημερώνω την Ιλέιν ότι θα πάω το απόγευμα αργά. Δε με νοιάζει αν θα τον πετύχω. Δεν έχω κάτι να κρύψω. Θα είμαι διακριτική και θα κάτσω μία ωρίτσα. Η θέση μου είναι εκεί. Ακόμα και η μητέρα μου σκέφτηκε να έρθει αλλά την απέτρεψα γιατί κάνει πολύ κρύο αυτές τις μέρες και δε θέλω να ταλαιπωρείται. Νομίζω όμως ότι τηλεφώνησε στον Ντέιβιντ για να του ευχηθεί καλή ανάρρωση για τον πατέρα του.

Σερβίρω μια παρέα τσάι και τους δίνω τα μάφιν που παρήγγειλαν ενώ σκέφτομαι ταυτόχρονα ότι πρέπει να είμαι η πιο μπερδεμένη γυναίκα στον κόσμο. Μου είπε ότι αν ένιωσα κάτι πρέπει να φύγω. Αν το θέλει πραγματικά, και αν λάβουμε υπόψη πόσα πολλά ένιωσα, δεν πρέπει απλώς να φύγω, αλλά να εξαφανιστώ. Από την άλλη, όμως, γιατί μου αποκάλυψε το μυστικό της βέρας; Και τι εννοούσε με αυτό; Και αν υποθέσουμε ότι κι αυτός κάτι ένιωσε γιατί ζήτησε διαζύγιο; Αυτό το ρημάδι το διαζύγιο είναι ο παράγοντας που κάνει την εξίσωση πραγματικό εφιάλτη. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω και δεν ξέρω και πότε. Αυτό που συμβαίνει με τον Λιούις είναι τραγικό. Μέσα μου ξέρω ότι όλα θα πάνε καλά, αλλά δεν είναι κατάλληλη στιγμή για να μιλήσω στον Ντέιβιντ. Και θέλω τόσο πολύ να είμαι κοντά του…Εκείνος στάθηκε πλάι μου όταν η μητέρα μου ήταν στο νοσοκομείο. Και τότε δεν ήμασταν καν μαζί. Έμεινε σπίτι μας κάμποσες μέρες και με φρόντιζε παρόλο που εγώ ήμουν στριφνή και απότομη, ξεσπώντας συχνά πάνω του. Και δεν μπορώ να του το ανταποδώσω. Αλλά γιατί όχι; Ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή για να του δείξω πόσο εκτιμώ κάποια πράγματα…

Προσπαθώ να ηρεμήσω την Ιλέιν και προσεύχομαι για τον Λιούις, αλλά τον Ντέιβιντ, ποιος τον στηρίζει εντωμεταξύ;



6 σχόλια:

  1. Esu prepei na stirikseis ton David, Elisabeta mou kai mono esu koritsi mou...mono esu tou kaneis kalo alla den thelei na to katalabei....prospathise Elisabeth ma ton fereis kai pali konta sou kai emeis se stirizoume ....***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειλικρινα θελω να την δειρω αυτη την κοπελα μου σπαει τα νευρα σε τραγικο σημειο :@ τουλαχιστον πηρε μια σωστη αποφαση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσο συμφωνω μαζι σου !Καλλια

      Διαγραφή
  3. αυτος την αγαπαει ακομα, αν κανει ισως ενα βημα αυτη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πουθενα να μην παει! η θεση της ειναι εκει διπλα του κι αυτο πρεπει να του δειξει! πρεπει να τον στηριξει τωρα... την εχει πραγματικα αναγκη κι ο,τι κι αν λεει τη θελει εκει! ισως να προσπαθει ετσι να καταλαβει αν εκεινη νιωθει κατι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντε μπραβο Ε. αργησες αλλα το καταλαβες ότι η μπαλα είναι στην περιοχη σου τωρα!Παιξε ομορφα ,ισως και επιθετικα (γιατι δεν νομιζω ότι ετσι ευκολα θα δεχθεί την βοηθεια σου ο καλος μου) και ανυπομονω να δω το ματς της επανασύνδεσης!Καλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή