Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2015

κεφάλαιο 65-ο Ντέιβιντ είναι υπεράνω

Μία βδομάδα μετά και πρέπει να αφήσω το διαμέρισμά μου. Αποφάσισα να μην πάω στο σπίτι του Κρις, αν και είναι πολύ δελεαστικό, για να μη δώσω λάθος εντυπώσεις. Όχι ότι θα τον νοιάζει και πολύ τον Ντέιβιντ τι κάνω δηλαδή, αλλά για να μην λέει ότι ψάχνω την εύκολη λύση. Έκλεισα ένα μικρό δωμάτιο σε ένα φοιτητικό διαμέρισμα και αύριο θα μεταφέρω εκεί τα πράγματά μου. Έχω κουραστεί με τόσες μετακομίσεις αλλά κάποια στιγμή θα σταθώ στα πόδια μου και θα βρω κάτι πιο αξιόλογο. Αύριο ξεκινάω δουλειά σε ένα μικρό καφέ, όχι τόσο για τα λεφτά όσο για να έχω κάτι να κάνω και να μην κλαίω τη μοίρα μου. Παρά τα μηνύματά μου, ο Ντέιβιντ δεν απαντάει. Δε δείχνει καμία επιθυμία να με δει, να του εξηγήσω και να μου εξηγήσει.

Το κινητό μου δονείται επίμονα και τρέχω πανικόβλητη να δω ποιος είναι. Δεν είναι ο Ντέιβιντ… Ένα άγνωστο νούμερο είναι. Απαντώ. Είναι ο κύριος Χάρντι. Μου μεταφέρει ψυχρά την επιθυμία του να τον συναντήσω το πρωί. Του λέω ότι δουλεύω στις 12 και μου λέει ότι μπορούμε να συναντηθούμε στις 10. Δε θα πάρει πολύ με διαβεβαιώνει. Αναρωτιέμαι τι στο καλό να θέλει και αν θα είναι μαζί του ο Ντέιβιντ.

Το επόμενο πρωί φοράω ένα τζιν, φούτερ και άνετα παπούτσια. Προβλέπω να κουραστώ πολύ στο καφέ αν θυμάμαι καλά από τα φοιτητικά μου χρόνια όπου δούλευα στην καφετέρια απέναντι από το πανεπιστήμιο. Παίρνω το μετρό και φτάνω στο γραφείο του Ντέιβιντ. Η Κέιτλιν με ενημερώνει ότι το αφεντικό της λείπει και θα γυρίσει απόψε. Ωραία, σκέφτομαι. Θα είναι πιο εύκολο να τον δω.

Ο Χάρντι με περιμένει στην αίθουσα συσκέψεων και τον χαιρετώ χαμογελαστή προσπαθώντας να σπάσω τον πάγο. Δεν ανταποδίδει. Αντρική αλληλεγγύη, σκέφτομαι. Έχουν κάνει κόμμα και με μισούν συνεταιρικά.
«Ελίζαμπεθ, θα ήθελα να σε ενημερώσω για κάτι και θα ήθελα να δείξεις ψυχραιμία» μου λέει και ανακατεύομαι. Τι άλλο θα ακούσω από αυτόν τον άνθρωπο;
«Περιμένω» του λέω και τον βλέπω να μου τείνει έναν πάκο χαρτιά. Τον κοιτάω μπερδεμένη. «Τι είναι πάλι αυτό;».
«Ο Ντέιβιντ έκανε μερικές ενέργειες όσο καιρό ήσασταν παντρεμένοι και μου ζήτησε να σου εξηγήσω τα βήματά του. Ίσως σε ενδιαφέρει αυτό που θα σου πω».
«Ελπίζω να είναι καλά τα νέα» λέω αν και αμφιβάλλω πολύ.
«Όπως το πάρει κανείς» μου λέει και χαμογελάει στεγνά. «Το σίγουρο είναι ότι δε χρειάζεται να δουλέψεις στο καφέ ή σε οποιοδήποτε καφέ τώρα ή ποτέ» λέει. Συνεχίζω να τον κοιτάω μπερδεμένη. Πίνει λίγο καφέ και συνεχίζει ακάθεκτος. «Ο Ντέιβιντ φαίνεται πως ήξερε την αξία του κτήματός σου πριν από εσένα. Ο πατέρας σου το είχε αγοράσει όταν ήσουν μικρή επειδή κάποιος ντόπιος του είχε πει τελείως επιπόλαια ότι έχει κοιτάσματα πετρελαίου. Μικρά, αλλά σημαντικά. Ο πατέρας σου το είχε πει στον Ντέιβιντ όταν ήταν πιο μικρός και εκείνος το θυμόταν. Όσο καιρό ήσασταν μαζί και μετά σε διάσταση έλαβε τα απαραίτητα μέτρα ώστε να ελέγξει κατά πόσο το κτήμα μπορεί να αποδώσει όσα νόμιζε ο πατέρας σου».
«Δηλαδή;» ρωτάω.
«Δηλαδή ο Ντέιβιντ έστειλε ομάδες χημικών μηχανικών και μεταλλειολόγων και φαίνεται ότι όντως υπάρχει ένα μικρό κοίτασμα. Μια μικρή εξέδρα και μερικές χιλιάδες λίρες επένδυση από μέρους του και συγχαρητήρια…είσαι μια πλούσια γυναίκα».
«Δεν καταλαβαίνω…» ψελλίζω. Θα με τρελάνουν αυτοί οι δύο. Είναι ένα καλά οργανωμένο σχέδιο.
«Αν πας στο κτήμα σου τώρα θα δεις μια μικρή εγκατάσταση. Τα κοιτάσματα φτάνουν για να έχεις ένα κέρδος που ανέρχεται στα πέντε εκατομμύρια λίρες και βλέπουμε. Ο Ντέιβιντ ήθελε να σε εξασφαλίσει και μου είχε ζητήσει να τα κανονίσουμε όλα και μετά να σου μεταβιβάσουμε τους τίτλους. Δεν ήθελε να…πώς να το πω…οι επιλογές σου σχετικά με την προσωπική σας ζωή να επηρεαστούν ποτέ από την οικονομική σας απόσταση»
«Ξέρετε πολλά για τη σχέση μας βλέπω» λέω ντροπιασμένη. Είναι δυνατόν ο Χάρντι να ξέρει κι άλλες λεπτομέρειες; Το λόγο πχ που παντρευτήκαμε; Μάλλον ναι. «Μου λέτε δηλαδή ότι ο Ντέιβιντ με προίκισε;» γελάω, για να κρύψω την επιθυμία μου να κλάψω.
«Σου λέω ότι ο Ντέιβιντ ήξερε από τον πατέρα σου ότι το κτήμα είχε αξία και ήθελε κρυφά να φροντίσει ώστε να κατοχυρωθείς οικονομικά. Δυστυχώς ο γάμος σας διαλύθηκε και…» δεν ολοκληρώνει ποτέ.
«Ο Ντέιβιντ έχει πολύ καλές προθέσεις αλλά και πάλι δεν καταλαβαίνω» επιμένω. Ο καφές μπροστά μου παραμένει ανέγγιχτος. «Δεν καταβαίνω πώς ένας άνθρωπος τόσο ανώτερος και, θα έλεγα αλτρουιστής, ζήτησε διαζύγιο τόσο εσπευσμένα».
«Αυτά είναι δικά σας θέματα» μου λέει στεγνά ο Χάρντι και κοιτάει τα χαρτιά του αποφεύγοντας το βλέμμα μου. «Πάντως είσαι μια πλούσια γυναίκα και μπορείς αν θες να πας στο κτήμα και να το εξακριβώσεις. Έχω αναλάβει εγώ τη διαχείριση αλλά αν θες μπορείς να την αναθέσεις στη συνάδελφο».
«Όχι, όχι, εντάξει» λέω σαν χαμένη. Θα ασχοληθώ μετά με αυτό. Δε με νοιάζει να γίνω πλούσια. Κάτι άλλο έχει προτεραιότητα.
«Α! Και κάτι άλλο» μου λέει. «Το αμάξι σου είναι στο πάρκινγκ της εταιρείας. Έγινε η αλλαγή στα φρένα και είσαι ασφαλής» λέει.

Φεύγω από το γραφείο χαιρετώντας μηχανικά τους πάντες και φυσικά δεν κατεβαίνω στο πάρκινγκ. Θέλω να περπατήσω. Σε σαράντα λεπτά πρέπει να είμαι στη δουλειά μου. Δεν μπορώ να χωνέψω όσα μου είπε. Εγώ θα πάω στο καφέ. Για να μπορέσω να ξεχαστώ. Θα με τρελάνει αυτός ο άνθρωπος. Δεν μπορώ να καταλάβω αν είναι διάβολος ή άγγελος. Πώς έκανα τόσο μεγάλο λάθος; Ο,τι νόμιζα, ό,τι υποπτεύθηκα ήταν μια βλακεία. Μια απελπισμένη προσπάθεια του εαυτού μου να προστατευτεί από τον φόβο ότι δε με θέλει. Όχι ότι με ήθελε. Το διαζύγιο το ζήτησε πριν καν περάσει ο χρόνος. Αλλά τουλάχιστον ήθελε το καλό μου.

Το βράδυ θα είμαι σπίτι. Σε περιμένω να μιλήσουμε του γράφω σε μήνυμα και περιμένω απάντηση. Δεν έρχεται ποτέ. Δε θέλει να με συναντήσει ούτε καν για να μου κάνει τον έξυπνο, να βγει από πάνω. Πόση ανωτερότητα, σκέφτομαι. Και πόση η δική μου ηλιθιότητα...




6 σχόλια:

  1. Εχω διαβασει ολες σου της ιστοριες !!!!!! Ειλικρινα πιο ηλιθια( σορρυ) πρωταγωνιστρια δεν εχεις γραψει ξανα ειχε τον αγγελο και το. Αφησε μεσα απο τα χερια της να φυγεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω διαβασει ολες σου της ιστοριες !!!!!! Ειλικρινα πιο ηλιθια( σορρυ) πρωταγωνιστρια δεν εχεις γραψει ξανα ειχε τον αγγελο και το. Αφησε μεσα απο τα χερια της να φυγεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τον εχει πληγωσει πολυ! ελπιζω να σκεφτει κατι εξυπνο για να τον φερει ξανα κοντα της και να τη συγχωρησει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τοσο υπερανω πια ο Ντειβιντ?απο τη μια θελω να της πει πως ειναι τρελος για αυτην πως την ηθελε απο την πρωτη στιγμη που την ειδε αλλα απο την αλλη πρεπει να την βασανισει λιγο να τον παρακαλεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Poso anwterotita??? Tin exei riksei oso pio xamila ginetai....Patwse I Elizabeth... kaimenoula se lupamai....pws brethikes moni sou sto kentro tis blakeias???(Eeema tis xreiazotan giati einai ontws pollu blammeni)☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπραβο, καλα κανει ο Ντειβιντ.. παμε γερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή