Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2015

κεφάλαιο 63-μπουμ!

Η Ζόι Μπέιλ είναι μια νεαρή δικηγόρος, όχι πολύ μεγαλύτερη από 35 χρονών. Μου τη σύστησε η Ερικα και κατάλαβα ότι είναι φίλη της μεγαλύτερης αδερφής της από τη Νομική. Αν και σχετικά νέα, έχει καλή φήμη στους νομικούς κύκλους επειδή της αρέσει να ασχολείται με μικρές, αλλά δύσκολες υποθέσεις. Πολλές μεγάλες νομικές εταιρείες την έχουν προσεγγίσει αλλά προτιμάει να δουλεύει μαζί με τον ξάδερφό της σε ένα μικρό γραφείο στο κέντρο του Λονδίνου.

Αν και έχουμε μιλήσει πολλές φορές στο τηλέφωνο και έχουμε ανταλλάξει ένα σωρό μέιλ, σήμερα τη βλέπω πρώτη φορά. Τη συναντώ έξω από το γραφείο του Ντέιβιντ, όπου θα λάβει χώρα η συνάντηση με τον δικηγόρο του. Είναι πολύ ψηλή, με αυστηρά χαρακτηριστικά και δε χαμογελάει για κανένα λόγο. Οι κοινωνικές της δεξιότητες είναι πολύ ανεπαρκείς, αλλά δε με νοιάζει καθόλου. Αυτό που με νοιάζει είναι να μπει μέσα και να τους πάρει το κεφάλι. Ο Ντέβιντ δε θα είναι εκεί, αλλά θέλω  η Ζόι να στριμώξει τον δικηγόρο του και όποιον άλλον έχει στείλει.

Ένα κύμα θλίψης με διαπερνάει μπαίνοντας στα γνώριμα μέρη. Η Κάρι με χαιρετάει ζωηρά και της κάνω μια χειρονομία ότι θα της τηλεφωνήσω. Μου γνέφει θετικά. Όλο λέμε να πάμε για ποτό, αλλά το αναβάλουμε. Είναι λίγο δύσκολη η θέση μου τώρα πια. Ακούω τα τακούνια μου να κάνουν θόρυβο στο μαύρο μάρμαρο και θυμάμαι τις ατελείωτες φορές που έχω κάνει τη διαδρομή μέχρι το ασανσέρ, ανήσυχη για το τι διάθεση μπορεί να έχει το αφεντικό μου αυτή τη μέρα. Πού να ήξερα πώς θα κατέληγε όλο αυτό.

Η Κέιτλιν μάς περιμένει με κουλουράκια, καφέ, τσάι και τσουρεκάκια στην αίθουσα συνεδριάσεων.  Η Ζόι ανοίγει τον χαρτοφύλακά της, αμίλητη, και τακτοποιεί τα στυλό και τα χαρτιά της. Εγώ κάθομαι σε μια γωνία και περιμένω. Η ανάσα μου σταματάει όταν βλέπω τον κύριο Χάρντι να μπαίνει φουριόζος στην αίθουσα και να απολογείται για την καθυστέρηση.
«Κύριε Χάρντι, δεν περίμενα ότι θα έχετε αναλάβει εσείς τις υποθέσεις» του λέω φανερά απογοητευμένη. «Ήσασταν δικηγόρος του πατέρα μου» πετάω την κατηγορία αλλά ο ηλικιωμένος άντρας μετά από μια σύντομη χειραψία και με τις δυο μας δεν απαντάει κάτι.
«Ας ξεκινήσουμε» σπάει την αμηχανία η δικηγόρος μου και ρίχνει μια ματιά στα χαρτιά. «Λέω να μπουν πρώτα οι υπογραφές. Ο πελάτης σας έχει υπογράψει;» ρωτάει τον Χάρντι και εκείνος γνέφει. Το βλέμμα μου πέφτει στις υπογραφές του Ντέιβιντ πάνω στις ατελείωτες σελίδες που σκοτώνουν τον γάμο μας. Το μαύρο μελάνι, η μεγαλοπρεπής υπογραφή, τα καλλιγραφικά γράμματα… Είναι σαν να τον βλέπω να υπογράφει τα χαρτιά που του έφερνα, αποφασιστικός και δυναμικός. Για όσα είναι σίγουρος, σκέφτομαι, δε χάνει χρόνο. Ψυχρός εκτελεστής.
«Η διαδικασία έχει απλοποιηθεί πρόσφατα» μονολογεί η Ζόι και με ενημερώνει ότι πρέπει να μπουν σε μερικές βδομάδες οι δεύτερες υπογραφές και μετά οριστικοποιείται το διαζύγιο. Ανακουφίζομαι, ή έστω έτσι νομίζω.
«Υπάρχουν απαιτήσεις από την πλευρά σου;» με ρωτάει η Ζόι αν και ξέρει ότι δε θέλω τίποτα. Γνέφω αρνητικά. «Γνωρίζω ότι υπάρχει ένα προγαμιαίο συμβόλαιο, αλλά πιστεύω ότι αν θέλεις, θα βρω κάποιο παράθυρο…».
«Δε χρειάζεται» τη διακόπτω. Ο Χάρντι μάς παρακολουθεί χωρίς να μιλάει. Το φίδι.
«Το μόνο που θέλω είναι πάρω πίσω το κτήμα μου» λέω και τον κοιτάω. Πίνει τον καφέ του αργά, λες και σκέφτεται τι θα πει.
«Ο πελάτης μου έχει προβλέψει τα πάντα» λέει τελικά και η Ζόι γελάει νευρικά.
«Κύριε συνάδελφε, ο πελάτης σας έχει διαπράξει ένα μεγάλο παράπτωμα, και εσείς μαζί του» λέει και νιώθω περήφανη για την επιλογή μου. Δε θα του χαριστεί και χαίρομαι.
«Ο πελάτης μου δεν επιθυμεί να εμπλακώ σε τέτοιες συζητήσεις μαζί σας» απαντάει ξερά ο Χάρντι και ξεφυσάω. Έχουν και γραμμή τα καθάρματα.
«Η πελάτισσά μου έπεσε θύμα απάτης. Το κτήμα τής ανήκει» επιμένει η Ζόι. Ο Χάρντι δεν φαίνεται να καταλαβαίνει.
«Ποιος είπε tο αντίθετο;»
«Ο πελάτης σας!» λέει η Ζόι και τους παρακολουθώ απαθής να τσακώνονται για χάρη μου.
«Ο πελάτης μου είχε και έχει τις καλύτερες των προθέσεων για την Ελίζαμπεθ» λέει νευριασμένος. «Τώρα αν η κρίση σας έχει θολώσει, εμείς δεν…»
«Συγγνώμη, τώρα τι κάνουμε; Τσακωνόμαστε ανά ζευγάρια;» τους διακόπτω. «Εγώ υπέγραψα και φροντίστε να βγει το διαζύγιο τάχιστα. Όσο για το κτήμα, η δικηγόρος μου θα διεκδικήσει το μερίδιό μου και θα φροντίσω να μαθευτεί στον δικηγορικό κύκλο η ανάμειξή σας σε αυτό» τον προκαλώ. Κοκκινίζει και τελικά σηκώνεται. Ψάχνει στο χαρτοφύλακά του και πετάει προς το μέρος μου ένα πακέτο χαρτιά.
«Αν το μάθει, θα με σκοτώσει» μου λέει κοιτώντας με σταθερά στα μάτια. «Εμένα η δουλειά μου τελείωσε εδώ» λέει. «Δε θα κάτσω να ακούω απειλές επειδή βοήθησα έναν ερωτευμένο άνθρωπο να κερδίσει μια…τρελή» λέει και φεύγει από το δωμάτιο φανερά εκνευρισμένος. Η Ζόι πιάνει τα χαρτιά στα χέρια της και τα ξεφυλλίζει γρήγορα.
«Τι…τι είναι;» ρωτάω, μουδιασμένη ακόμα από την αντίδραση του Χάρντι. Δεν απαντάει αμέσως. Πίνει μια γουλιά καφέ και με κοιτάει.
«Είναι…μια πράξη μεταβίβασης του μεριδίου του Ντέιβιντ Ρεντ σε σένα» μου λέει και νιώθω ένα σφίξιμο στην καρδιά.
«Μα δεν…» ψελλίζω.

«Η ημερομηνία δείχνει ότι το έχει κάνει εδώ και 3 μήνες και έχεις υπογράψει. Το κτήμα είναι όλο δικό σου» μου λέει. Κοιτιόμαστε και οι δύο συνοφρυωμένες, πιο μπερδεμένες από ποτέ.





Max and David


6 σχόλια:

  1. αν και δεν της αξιζει επιτελους καποιος της ανοιξε τα ματια !!!!!!!!!! τωρα να δω τι θα κανει η κυρια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα μας και τα περιμενα, μην λεω και ψεμματα...
    Τωρα Ελιζαμπετα?
    Κλαψτα Ελιζαμπετα...σου μεινε το κτημα καημενη,,,
    Θεος ο Ντειβιντ...!
    Καλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ante epitelous....katalabes ''mari'' ti lathos ekanes? Xtupa to kefali sou ston toixo twra...exases ton theo.... (uperoxo kefalaio)♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ante mpravo na mpainoun ta pragmata sti thesi tous tora parton thlephono h sinantiseton kai zhta tou na se syxoresei teleio kefalaio team David . exo porothei anypomono gia to epomeno filiaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωστε αυτο ηταν το χαρτι που ειχε υπογραψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι ηλίθια Θεέ μου. Δεν κοιτάει πρώτον τι υπογράφει και μας στεναχωρει και τον David μας χωρίς λόγο. Αστο καλό της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή