Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015

κεφάλαιο 61-κερασμένα στην κυρία από μένα



Η ανάσα μου κόβεται και κοιτάω τριγύρω μου νευρικά πριν προλάβω να σκεφτώ ότι δείχνω πολύ απεγνωσμένη. «Εκεί» μου λέει η Ερικα στο αφτί και μου δείχνει ένα μικρό σεπαρέ στην άλλη άκρη της παμπ. Είναι όντως εκείνος, παρέα με τον Μαξ και δείχνουν να μιλάνε σοβαρά για κάτι. Τα βλέμματά μας διασταυρώνονται αλλά δε με χαιρετάει. Είναι απαράδεκτο όλο αυτό, σκέφτομαι.  Μπορεί να νιώθω όπως νιώθω αλλά ένα γεια νομίζω  ότι μπορούμε να το πούμε. Αυτό που με εκνευρίζει τελείως δε, είναι ότι δείχνει και θιγμένος.
«Ελπίζω να μην μας είδε να αγκαλιαζόμαστε» μονολογώ και η Ερικα κάνει μια παράξενη γκριμάτσα που δείχνει ότι πολύ αμφιβάλλει για αυτό.
«Δεν έχεις κάτι για να ντρέπεσαι» λέει με στόμφο ο Κρις και συμφωνώ. Γιατί να μη με δει; Τι τον νοιάζει άλλωστε; Δείχνει απορροφημένος στη συζήτηση με τον Μαξ. Φοράνε και οι δύο τζιν αλλά ο Ντέιβιντ έχει συνδυάσει το δικό του με ένα πράσινο σκούρο πουλόβερ που θυμάμαι ότι του είχα διαλέξει εγώ από ένα κατάστημα που κατά τη γνώμη του ήταν για νέους. Θυμάμαι να του λέω ότι είναι πολύ πιο ωραίος από όλους τους νέους εκεί έξω και εκείνον να με φιλάει τρυφερά στη μύτη και να μου λέει ότι τρέμει τη στιγμή που θα τον βαρεθώ επειδή είναι γέρος. Ποτέ, σκεφτόμουν τότε. Ποτέ, σκέφτομαι και τώρα.  Ήταν ο πιο συναρπαστικός άντρας που έχω γνωρίσει, γεμάτος ενέργεια και ενδιαφέροντα. Χίλιες φορές καλύτερος από κάθε συνομήλικό μου. Αλλά και χίλιες φορές πιο ύπουλος.
«Λοιπόν, τι θα κάνεις; Θα πας στου Κρις;» με ρωτάει η Ερικα και διαλύει τις σκέψεις μου.  Ο Κρις με κοιτάει διερευνητικά. 
«Θα το σκεφτώ» λέω και δαγκώνω το κάτω χείλος μου κοιτώντας ξανά προς το μέρος του. Η σερβιτόρα γελάει με κάτι που της είπε και κάθεται δίπλα του. Μα καλά, επιτρέπεται αυτό; Αναρωτιέμαι.
«Πολλά σου έπεσαν όμως, βρε παιδί μου» λέει η Ερικα με ειλικρινή ανησυχία. «Έχασες σπίτι δουλειά και αυτοκίνητο» σε ελάχιστες μέρες. Μεγάλη ατυχία» συμπληρώνει και γυρίζω την προσοχή μου προς τη φίλη μου. Απέχουμε μερικά μέτρα. Θέλω να τον πλησιάσω αλλά φοβάμαι τις αντιδράσεις μου. Το σώμα μου θέλει να τον νιώσει αλλά το μυαλό μου ξέρει ότι κάτι τέτοιο θα ήταν ολέθριο.
«Μπορεί και όχι» πετάει ο Κρις και τον κοιτάμε με απορία. Τι εννοεί;
«Μπορείς να μας πεις λίγο περισσότερα, Πυθία;» γελάει η Ερικα σε μια προσπάθεια να αλαφρύνει το κλίμα. Αλλά είναι αδύνατο. Πίνει το ποτό του τώρα, αργά και απολαυστικά. Σαν να κάνει έρωτα με το ποτήρι. Σχεδόν ζηλεύω. Η σερβιτόρα πηγαινοέρχεται και αυτός την κοιτάει γελαστός. Εμένα ούτε βλέμμα.
«Σκέφτομαι ότι μπορεί να μην είναι τυχαία όλα αυτά» λέει τελικά ο Κρις. «Ο Ντέιβιντ έχει τη δύναμη να πιέσει καταστάσεις. Μπορεί αυτός να κανόνισε να απολυθείς και να χάσεις το σπίτι σου. Οσο για το αμάξι…δεν το έκρυψε ότι το πήρε πίσω. Είμαι σίγουρος ότι έχει μπει σε λειτουργία εκδίκησης» λέει και παγώνω. Είναι δυνατόν; Αναρωτιέμαι. Μπορεί να είναι τόσο μεγάλο κάθαρμα; Δεν του έφτανε το κακό που μου έκανε; Ήθελε να με αποτελειώσει;
«Ας μην υπερβάλλουμε…» προτείνει η Ερικα αλλά την αγνοούμε. Αναλύουμε τα σημάδια και τις ενδείξεις. Όλα συνέβησαν αφότου χωρίσαμε και με μεγάλη ταχύτητα. Αυτός είναι πίσω από όλο αυτό; Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα. Ένα κύμα αηδίας με πλημμυρίζει. Κατευθύνομαι προς την τουαλέτα για να ρίξω λίγο παγωμένο νερό στο πρόσωπό μου. Ξαφνικά μου μοιάζει αφόρητο να είμαστε στον ίδιο χώρο.
Επιστρέφω στο τραπέζι μετά από λίγο. Μας περιμένουν 3 ποτά: δύο φρουτένια κοκτέιλ για εμάς και ένα πεπαλαιωμένο μπράντι για τον Κρις .
«Κερασμένα» λέει η Ερικα και μου δείχνει το τραπέζι του. Γυρνάω προς τα εκεί. Ο Μαξ με χαιρετάει με συγκρατημένο ενθουσιασμένο και ο Ντέιβιντ σηκώνει το ποτήρι του προς το μέρος μας. Ευχαριστούμε από μακριά, αλλά δεν αγγίζω το ποτό μου. Δε θέλω τίποτα δικό του.
«Είναι ευγενικός πάντως» λέει η Ερικα η οποία προσπαθεί να βρει κάτι καλό σε όλη αυτή την τρέλα. Και πολύ όμορφος, σκέφτομαι άθελά μου, παρόλο που με εξοργίζει η ιδέα ότι μπορεί να με εκδικείται τόσο αισχρά. Δείχνει λίγο πιο κουρασμένος, αλλά παραμένει εντυπωσιακός. Όλες οι γυναίκες τον κοιτάνε, η σερβιτόρα έχει πάθει πανικό. Θυμίζει κυψέλη και οι μέλισσες βουίζουν τριγύρω του.
Ο Κρις πληρώνει για όλους μας παρά τις διαμαρτυρίες μας. Φορώ το παλτό μου με τη βοήθειά του και η Ερικα κλείνει το μάτι στον μπάρμαν. Φευγαλέα γυρίζω προς το μέρος του Ντέιβιντ. Δε με κοιτάει. Φεύγω, σκέφτομαι. Φεύγω και δε γυρίζει ούτε καν να με κοιτάξει. Υπό το φως των νέων εξελίξεων, με τρομάζει η θλίψη μου σχετικά με αυτό.






11 σχόλια:

  1. Ελπίζω να ζήλεψε λίγο με τον Κρις γιατί πολύ της δυσκόλεψε την ζωή μέχρι τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αραγε να ζηλεψε καθολου τον κρις ? Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο ψυχρος απεναντι της απλα το παιζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. tora ola tha arxisoyn ton katalabe erxetai h ora soy kyrie arketa thn talaiporhses se kanenan den aksizei kati tetoio . ante tora team elizampeth. filia kalo mhna teleio kefalaio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aaaxxxx!!!!! Pou brisketai autin I pub???? Thelw kai egw.....(ntropi sou suggrafea mas kaneis na zileuoume) opws zilepse kai o David...nai nai...zilepse o diavolakos kai eipe na to riksei sto kerasma.....wraia sunexizoume. Kalos o David alla ws gunaikes stirizoume to gunaikeio fulo kai omologw oti tin lupamai ligoulaki....(prepei na ton kanei na zilepsei ligo perissotero)!!!°°°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σιγουρα την παρακολουθει ελπιζω να μαλακωσει λιγο γιατι την εχει τρελανει την κοπελα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συμφωνω απολυτα κοριτσια! εχετε δικιο πρεπει να χαλαρωσει.. χαλαρα ελιζαμπετα, χαλαρααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. na rothso kati giati exo mia aporia , otan teleiosei h istoria mas poy den thelo , tha arxisei kateythian mia kainoyrgia h tha ksekoyrastei h syggrafeas mas gia kalokairi , parepiptontos teleio kefalaio anypomono gia thn synexeia filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Logika, egw stin thesi tis tha ksekourazomoun toulaxiston gia mia ebdomada, oxi perissotero. ...elpizw omws I suggrafeas mas na ksekourastei oso prepei.....giati uparxoun kai oi lussasmenes anagnwstries(san emena kalli wra, pou mono simera exw mpei 5 fores gia na dw an exei anebasei kefalaio) Telws pantwn, kai egw tous teleutaious 4 mines diavazw tis ''perfect''istories.....ara den nomizw oti se fwtisa...swsta??? Alla pisteuw oti den tha ksekinisei kateuthian kainouria istoria. ....Elpizw na se boithisa ligaki...♡♡♡

      Διαγραφή
    2. σε νιωθω απολυτα little angel και ανηκω στης λυσσασμενες αναγνωστριες σημερα μονο εχω μπει 8 φορες :p

      Διαγραφή
  8. Αχ να μαι και γω...Ωραια κυλαει η ιστορια....!Μ αρεσει!Δεν θελω να τελιωσει, γιατι μου το θυμισατε? !Αρκετα δεν εμειναν χωρια?Ας την παρει από πισω τωρα να δει αν περασει το βραδυ της με τον Κρις...και αν μετακομισει τελικα στο διαμερισμα του?Χαμος θα γινει...Σαν να ακουω το γνωστο ομοτιτλο ελληνικο τραγουδι...Ανυπομονω!!
    Ομαδα Ντειβιντ...
    Καλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή