Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

Παράκληση

Να γυρνάω σπίτι 23:30, να έχω τα προβλήματά μου, να έχω τα μέιλ σας "θα ανέβει σήμερα κεφάλαιο" και να κάθομαι σαν τον Δράκουλα να γράφω κεφάλαιο με το ζόρι, συγγνώμη κιόλας αλλά δεν το θέλει ούτε ο Θεός.
Λίγη φειδώ στα μηνύματα, γιατί έχω αρχίσει και πιέζομαι πολύ.

Πωλίνα

7 σχόλια:

  1. δικιο εχει ρε κοριτσια μας ειχε ζητησει λιγο χρονο η κοπελα και κανενας δεν την σεβεται μας ειχε ξεκαραθισει οτι δεν μπορει να βαζει καθε μερα κεφαλαιο και πρεπει να ηρεμησουμε και εγω αγωνια αλλα ξερω οτι αμα πιεζεσαι δεν βγαζει καλο αποτελεσμα οποτε πιστευω οτι πρεπει να κοψουμε τα μηνυματα του στυλ ''ποτε θα ανεβασεις'' και την αφησουμε να ηρεμησεις αυτο το κανει απο χομπι οχι απο εργρασια οποτε δεν ειναι κριμα να την πιεζουμε να κανει το χομπι της θα σας αρεσε σας αυτο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μενα μου την σπαει αυτο λιγο, το χει πει 100 φορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κοριτσια εχει δικιο και εγω περιμενω πως και πως κεφαλαιο αλλα δεν κανω ετσι!εκατσα χθες απο τις 12 μεχρι τις 3 το βραδυ και διαβασα την ιστορια με τον Ιαν και την Βαλερια συγχαρητηρια ηταν υπεροχη ισρορια εξαιρετικα γραμμενη θα ηταν τελεια και σαν ταινια!!!αυτος ο Ιαν με πεθαναι με τις ατακες του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δικιο εχει η κοπελα!!! Καθομαι και διαβαζω αυτα που γραφετε καθε φορά και δεν μιλαω.. λεω θα σταματησουν, το ιδιο πραγμα καθε φορά (ποτε θα μπει το επομενο; αχ βαλε κι αλλο σημερα, μην μας ξεχνας, εχεις πολύ καιρό να βαλεις κτλ.)... μεγαλα παιδια ειμαστε πρεπει να κατανοούμε καποια πραγματα. Καλό θα ηταν να μην την πιεζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγγραφεα μας νομιζω οι περισσοτερες σε καταλαβαινουμε και απλα κανουμε συνεχως ανανεωσεις για να δουμε αν εχει ανεβει νεο κεφαλαιο...υπαρχουν ομως και τα κοριτσια που συνεχιζουν και ρωτανε σε καθε κεφαλαιο...ελπιζω και φανταζομαι πως με αυτη σου την αναρτηση θα σταματησουν καθως με τα σχολια μου σε δυο κεφαλαια που απο οτι καταλαβαινω αντιπροσωπευουν την πλειονοτητα των κοριτσιων που σε διαβαζουμε δεν σταματησαν...σε ευχαριστουμε για τις ομορφες ιστοριες που μας χαριζεις...φιλια πολλα..Αντωνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή