Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Κεφάλαιο 57-η εκδίκηση του σκορπιού

Σήμερα ήρθα στη δουλειά στις δέκα αντί στις εννιά επειδή οι μεταφορείς ήρθαν στις οκτώμισι για να αφήσουν τις κούτες που πήραν από το σπίτι του Ντέιβιντ. Σε μισή ώρα το άδειο σαλόνι του μικρού διαμερίσματος που έχω νοικιάσει έγινε σαν αποθήκη. Στις εννιά έκλεισα την πόρτα πίσω μου και στις δέκα μπήκα στο γραφείο μου έτοιμη να αδράξω τη μέρα.

Στις έντεκα και είκοσι σηκώνω το ακουστικό μου που χτυπάει. Είναι το αφεντικό μου, ο κύριος Μπερντ. Ο κύριος Μπερντ είναι μόνο 42 χρονών, ωστόσο δεν είναι του στυλ «να με λέτε με το μικρό μου όνομα». Είναι ψυχρός και απόμακρος αλλά τουλάχιστον είναι δίκαιος και μας ανταμείβει απλόχερα για τις επιτυχίες μας, με μπόνους και δώρα.
«Σε δέκα λεπτά είμαι εκεί» του λέω και προσπαθώ να τελειώσω κάτι που γράφω πριν πάω. Δεν έχω ιδέα τι με θέλει αλλά είναι ευκαιρία να συζητήσουμε κάτι που τον θέλω.
Μπαίνω στο γραφείο του μετά από 13 λεπτά σύμφωνα με το ρολόι μου. Τον βρίσκω να περπατάει νευρικά και να μιλάει στο τηλέφωνο. Δηλαδή όχι ακριβώς να μιλάει, αλλά να ακούει. Το μόνο που επαναλαμβάνει είναι μερικά «ναι, ναι». Μου γνέφει να κάτσω και ακολουθώ την εντολή του. Σκέφτομαι πώς να του πω αυτό που σκέφτομαι. Θέλω να του ζητήσω να με αλλάξει πόστο προοδευτικά ώστε να ασχοληθώ λίγο με τις επενδύσεις. Φυσικά όταν τελειώσει το πρότζεκτ αυτό. Δεν πιστεύω ότι θα μου το αρνηθεί. Δείχνει πολύ ευχαριστημένος με τη δουλειά μου και συχνά επαναλαμβάνει όταν είμαστε μόνοι μας ότι «μακάρι να είχε περισσότερους συναδέλφους σαν εμένα».
«Συγγνώμη για την καθυστέρηση» μου λέει εκείνος όταν το κλείνει και κάθεται απέναντί μου. Σήμερα δεν φαίνεται να έχει και πολύ κέφι.
«Δεν πειράζει» λέω ήπια και σταυρώνω τα χέρια μου στήθος περιμένοντας να δω τι θέλει. Με κοιτάει φευγαλέα και καθαρίζει τη φωνή του.
«Ελίζαμπεθ, ξέρεις πόσο εκτιμώ τη δουλειά σου και πιστεύω ότι είσαι μια χαρισματική επαγγελματίας» λέει σκαλίζοντας τα χαρτιά του. Χαμογελάω. Να και κάτι που πάει καλά στη ζωή μου. Τουλάχιστον επαγγελματικά προοδεύω. Γιατί η προσωπική μου ζωή είναι σωστό Βατερλό. Ο Ντέιβιντ δε τηλεφωνεί, δεν έχω νέα του, μου λείπει και σκέφτομαι ότι κοντεύω να τρελαθώ από τον πόνο που μου προκάλεσε η προδοσία του.
«Κι εγώ εκτιμώ την υποστήριξή σας» τον παροτρύνω να συνεχίσει. Το πρόσωπό του είναι ανέκφραστο και τα μάτια του με κοιτούν για μερικά δευτερόλεπτα με ένα ανεξιχνίαστο τρόπο.
«Το πρότζεκτ πλησιάζει στο τέλος του και μετά το πέρας του δε θα σε χρειαστώ άλλο» μου λέει με κομμένη την ανάσα. Τον κοιτάω, γουρλώνω τα μάτια μου, παίρνω μια βαθιά ανάσα και περιμένω. Περιμένω να γελάσει ή να μου πει ότι έκανε πλάκα. Αλλά δεν το κάνει. Συνεχίζει να ανακατεύει τα χαρτιά του ψάχνοντας κάτι που δεν δείχνει να βρίσκει. Με απολύει; Σοβαρά τώρα;
«Κύριε Μπερντ, αν άκουσα καλά, με απολύετε;» τον ρωτάω για να σιγουρευτώ. Δεν περίμενα ποτέ να τον ακούσω να λέει κάτι τέτοιο. «Έχω ένα συμβόλαιο που με προστατεύει και ένα σωρό πράγματα στη μέση. Δε γίνεται να με απολύσετε» λέω ξερά. Το στόμα μου παραμένει μισάνοιχτο παρόλο που έχω ολοκληρώσει την πρότασή μου.
Εκείνος δείχνει μπερδεμένος, σαν να μην ξέρει τι να πει. Τελικά κουνάει το κεφάλι του. «Θα πάρεις την αποζημίωση που ορίζει ο νόμος και θα ολοκληρώσεις όσα πρέπει να ολοκληρώσεις, αλλά από Δευτέρα θα ήθελα να μείνεις σπίτι σου» λέει σκληρά. Δεν το πιστεύω όλο αυτό. Ζω έναν εφιάλτη. Σε κάθε επίπεδο.
«Κύριε Μπερντ, δεν έχω επιλογή εφόσον αυτό θέλετε, αλλά περιμένω από εσάς μια αιτιολογία. Θέλω επίσημη αξιολόγηση και τι σας οδήγησε στην απόλυσή μου» λέω δυναμικά.
«Δε χρειάζομαι έξτρα προσωπικό αυτή τη στιγμή» λέει και μου ξεφεύγει ένα γέλιο.
«Χρειαζόμαστε άλλα δύο άτομα και απολύετε προσωπικό;» επιμένω. «Περιμένω μια καλύτερη απάντηση» λέω. Δεν απαντάει. Αυτό είναι εξοργιστικό. Σηκώνομαι απότομα από την καρέκλα μου. «Είναι αντιεπαγγελματική η συμπεριφορά σας και χαίρομαι που με απολύετε. Δε θα ήθελα να δουλέψω ούτε λεπτό παραπάνω εδώ μέσα» λέω.

Επιστρέφω στο γραφείο μου και κάνω ότι δουλεύω. Δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. Είμαι πολύ οργισμένη. Έχω τη σημερινή και άλλες δύο μέρες. Κανονικά θα έπρεπε να φύγω σήμερα αλλά δε θέλω να δώσω δικαιώματα. Την Παρασκευή θα αφήσω να τελειώσει η μέρα και μετά θα βγω με μερικά παιδιά από τη δουλειά για ποτό. Θα τους πω ότι δε θα τους ξαναδώ τη Δευτέρα και ελπίζω να μην πάθουν κι αυτοί το σοκ που έπαθα εγώ.

Ποιος με καταράστηκε; Τι κακό έκανα και με εκδικείται έτσι το σύμπαν; Μόλις νοίκιασα σπίτι και μένω πάλι άνεργη; Πώς θα φαίνεται αυτό στο βιογραφικό μου; Η πισινή που είχα πάντα να δουλέψω για τον Λιουις δεν υφίσταται πια. Ο τραπεζικός μου λογαριασμός έχει χρήματα αλλά δε θέλω να ξοδέψω αυτά που μου κατέθετε και συνεχίζει να καταθέτει όπως ορίζει το συμβόλαιο ο Ντέιβιντ. Πώς θα πληρώσω δικηγόρο για την υπόθεση του κτήματος; Αυτά χρειάζονται πολλά χρήματα. Ίσως 10.000 λίρες.

Γυρίζω στο σπίτι στις έξι ακριβώς. Δε χρειάζεται να κάνω πια υπερωρίες. Δεν εκτιμάει κανείς την προσπάθεια που κάνω. Βρίσκω το σαλόνι μου γεμάτο κούτες. Ανοίγω μία και βρίσκω μέσα τα βιβλία μου τακτοποιημένα με προσοχή. Σε ένα άλλο κουτί βρίσκω τα σεντόνια που αγόρασα για το δωμάτιό του, διακοσμητικά, ένα άλμπουμ με φωτογραφίες και άλλα μικροπράγματα που άφησα πίσω μου όταν έφυγα.
Όλο αυτό είναι πολύ. Πάρα πολύ. Δεν το αντέχω. Βγάζω τα παπούτσια μου και βυθίζομαι στον καναπέ, το μοναδικό έπιπλο μαζί με το κρεβάτι που έχω ξετυλίξει από το προστατευτικό σελοφάν. Αφήνω τα δάκρυά της απελπισίας να κυλήσουν αλύπητα πάνω στο πρόσωπο μου και δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα σκουπίσω.



15 σχόλια:

  1. τωρα αυτο με τη δουλεια δεν ηταν σωστο που εκανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν εμπλέκεται ο τύπος είναι απλα απαράδεκτους..για μένα έτσι έχασε κάθε δίκιο. Ηταν πολύ σκληρό αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβαμαι οτι αυτο ειναι μονο η αρχη απο την εκδικηση του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα της εκανεεεεεε!!! Team Ντειβιντ💖💖💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sumfwnw apoluta mazi sou.....kai egw me to TEAM DAVID eimai.....Kala na pathei...Eeemmm kura mou den katigoroume etsi tous anthrwpous...Par'ta twra...katse spitaki sou kai klapse.....(panta oti lew to lew me agapi)

      Διαγραφή
  5. σιγουρα αυτη ειναι μονο η αρχη θα πει το ψωμι ψωμακι η ελιζαμπεθ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οποιος εχει αγαπησει τοσο απολυτα καταλαβαινει τον Ντειβιντ...ποσο εχει πληγωθει...μεχρι και η εκδικηση φωναζει ποσο την αγαπαει..ας ελπισουμε να μην φτασει σε ακροτητες...Καλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. EXEI POLLA KENA AYTH H ISTORIA POU NOMIZV OTI PREPEI NA DIEUKRINHSTOUN APO THN SYGGRAFEA OPVS TOU TI SYNAIBEI PRAGMATIKA ME TO KTHMA.????????????? KAI MIA YPENTHYMHSH SE PROHGOUMENO EPEISODEIO DEN DVTHKAN PLHROFORIES SXETIKA ME TON TROPO POU O NTEIBINT EKDIKHTHKE AYTON POU PHGE NA PLHGVSEI THN ELIZAMPETH THELONTAS NA THN RIJEI STO KREBATI TOU.!!!!!!!!!!!!! AJIZEI NA SHMEIVTHEI OTI PREPEI NA DIEYTHETHTHOUN TETOIOU EIDOUS SHMEIA .ADHMONV PROS TH DIADAFHNHSH.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. PROS MIA DIASAFHNHSH***************

      Διαγραφή
    2. Δεν νομιζω οτι χρειαζονταν πληροφοριες για αυτον που πηραξε την ελιζαμπετα και σχετικα με το κτημα ειναι παρεξηγημενο το θεμα και απο τους δυο πρωταγωνιστες και σιγουρα θα το λυσουνε στα επομενα κεφαλαια

      Διαγραφή
  8. Συγγνώμη, τι να διευκρινίσω για το κτήμα; Αυτό θα το εξηγήσω αργότερα. Αν το εξηγήσω από τώρα, θα τελειώσει η ιστορία. Είναι λογικό να υπάρχουν κενά σε μια αφήγηση, τα οποία έχουν ως σκοπό να διατηρούν το ενδιαφέρον σας. Αν π.χ. έλεγα από την αρχή ότι ο Ντέιβιντ την αγαπάει κρυφά και εκείνη το ίδιο, τότε τι ενδιαφέρον θα είχε; Οσο για αυτόν που της την έπεσε, τι σημασία έχει τι του έκανε; Αλλωστε η Ελίζαμπεθ τού ζήτησε να μην κάνει τίποτα. Λογικά μόλις ηρέμησε, το ξέχασαν το ζήτημα. Δεν ξέρω τι να απαντήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επίσης, καλό θα είναι να εγγραφείτε στο μπλογκ και τα σχόλια να τα κάνετε επώνυμα! Ειδικά αυτά που δεν είναι και τόσο...θετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ααααα να σου πω κυριε ντειβιντ! το ξερω καλα ότι νιώθεις πληγωμενος και απαισια αλλα ο τομεας που 'χτυπας' δεν είναι ο σωστός! Η δικια μας αμφεβαλλε για την αγαπη σου και πρεπει να την "τιμωρισεις" κατά καποιο τροπο γι αυτό αλλα ποτε δεν εκανε κατι κακο οσον αφορα τα επαγγελματικα. Ωστοσο εχω ακομα μια κρυφη ελπιδα ότι καποιος άλλος ευθυνεται για την απολυση!.........ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΣ ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΕΓΩΙΣΜΟΣ! Αυτός μας εφερε σαυτα τα χαλια...........
    Καλλιοπη!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν το περίμενα αυτό με την δουλειά...αλλά είμαι πολύ περίεργη να δω πως θα συνεχιστεί!!!Ελπίζω να βρει όμως δουλειά η Ελίζαμπεθ γιατί με τον εγωισμό που έχει κι αυτή μπορεί κάποια στιγμή να του πετάξει τα λεφτά που της έδινε τόσο καιρό στην μούρη και δεν θα έχει ούτε να φάει....Συγγραφέα μας, μας ανέβασες την αγωνία στα ύψη πάλι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή