Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2015

κεφάλαιο 56-σκέψεις...

Μου έλεγαν να νοικοκυρευτώ. Να παρατήσω τις γκόμενες και να παντρευτώ. Να έχω μια σταθερή σχέση, να αγαπώ και να με αγαπούν, να ζήσω αυτό που οι άλλοι λένε «οικογενειακή θαλπωρή». Και κανείς δεν μπορεί να με κατηγορήσει ότι δεν προσπάθησα. Ακόμα και οι γονείς μου, οι μεγαλύτερες κριτές μου.

Τα έκανα όλα σωστά. Η έστω έτσι νόμιζα. Και μπορεί ο γάμος μας να ήταν τελείως ανορθόδοξος και όλα να ξεκίνησαν για λάθος λόγους, αλλά σύντομα κατάλαβα ότι όλο αυτό το ψέμα είχε πολλή αλήθεια από κάτω. Πολύ πολύ σύντομα μετά το γάμο. ‘Η μάλλον κατά τη διάρκεια του γάμου. Όταν την είδα με το λευκό νυφικό της να πλησιάζει προς το μέρος μου με ένα ύφος που θύμιζε ηθοποιό σε αρχαία ελληνική τραγωδία, χλωμή και διάφανη σαν πέταλο ορχιδέας, ήξερα ότι θέλω να την κάνω ευτυχισμένη.

Και προσπάθησα, μάρτυς μου ο Θεός. Είτε με υλικά αγαθά όπως δώρα και ταξίδια, είτε με φροντίδα και παθιασμένο σεξ, προσπάθησα να της δείξω ότι για μένα δεν ήταν απλά μια γυναίκα στο πλάι μου. Έκανα μαζί της όσα είχα δει στις ταινίες και τα κορόιδευα, όσα έβλεπα να κάνουν οι φίλοι μου με τις γυναίκες τους και τους έλεγα ότι τρέχουν πίσω από τα φουστάνια τους. Έγινα ο χειρότερος από όλους, ο πιο μαλθακός, ο πιο υποχωρητικός. Και ποια ήταν η επιβράβευση για όλο αυτό;

Ούτε σε ένα εκατομμύριο χρόνια δεν περίμενα να ακούσω αυτό που μου ξεστόμισε ή μάλλον αυτό που υπονόησε, γιατί δεν είχε τα κότσια να το πει ξεκάθαρα. Δεν μπορώ να το χωνέψω το πώς αυτή η γυναίκα που μέχρι πρότινος θεωρούσα έξυπνη πίστεψε ότι ήμουν ικανός για κάτι τόσο απαίσιο. Αυτό σημαίνει ότι δε με ξέρει καθόλου. Ότι όλα όσα της πρόσφερα δεν τα κατάλαβε. Ότι τόσο καιρό απέτυχα. Απέτυχα, απέτυχα, διάολε!

Έχω μαζέψει τα πράγματά της σε κούτες προσπαθώντας με αυτόν τον τρόπο να βάλω τελεία. Θα μπορούσε να το κάνει η κοπέλα που μου καθαρίζει, η Σεσίλ. Αλλά όχι. Επέλεξα να το κάνω μόνος μου για να τη βγάλω από μέσα μου. Της τα ξεχώρισα και ανά κατηγορία μάλιστα για να μην την ταλαιπωρώ. Αλλά μόλις τράβηξα και την τελευταία ταινία πάνω από τα κουτιά και το σπίτι μου άδειασε από τα συμπράγκαλά της ένα κύμα θυμού με πλημμύρισε. Ένα κύμα που ήξερα ότι θα με πνίξει και γιαυτό προσπάθησα να το αποτρέψω. Στην αρχή έπινα 2-3 ποτηράκια κάθε βράδυ για να κοιμηθώ πιο εύκολα. Τις επόμενες μέρες έβγαινα και ξενυχτούσα με αποτέλεσμα να πέφτω ξερός στο κρεβάτι και να μην μπορώ να πάω στη δουλειά. Σήμερα όμως νιώθω ότι κάποιος πάτησε ένα διακόπτη και όλα άλλαξαν μέσα μου.

Αρκετά με την αξιοπρέπεια. Αξιοπρέπεια με τους γονείς μου όταν τους ανακοίνωσα το νέο και έπεσαν να με φάνε ότι εγώ έφταιγα για όλα. Αξιοπρέπεια με την Ιλέιν που έχει λυσσάξει να μάθει τι έγινε. Αξιοπρέπεια στη δουλειά που έχουν όλοι κάτι καταλάβει, αξιοπρέπεια παντού και με όλους. Αλλά όχι πια.


Δεν άξιζε όλα όσα της έδωσα. Ήταν πολύ λίγη για μένα. Δε θα την αφήσω να συνεχίσει τη ζωούλα της ανενόχλητη, λες και ήμουν μύγα που έκατσε πάνω στο φαγητό της και με μια χειρονομία με έδιωξε. Θα την κάνω να μετανιώσει. Δεν ξέρει με ποιον έμπλεξε. Αν με έλεγε Διάβολο όταν δούλευε για μένα και πίστευε ότι είμαι αυστηρός, τώρα θα καταλάβει ότι δεν είχε δει ακόμα τίποτα. Θα την κάνω να μην έχει πού να σταθεί, να ακούει το όνομά μου και να τρέχει. Δε θέλω να την ξαναδώ ποτέ. Αλλά αν χρειαστεί να τη δω, θέλω μέσα της να ξέρει ότι κάθε έκφανση της ζωής της θα εξαρτάται από εμένα πια.

15 σχόλια:

  1. Καλα θα κανει!! Οχι καλα θα κανει!! Εγώ οτι και να συμβει ειμαι απο την πλευρά του!! Εχει απόλυτο δικιο γιατι και αυτη δεν έκατσε να τον ακούσει ή έστω να καταλάβει τι της ειπε!! Αμεσως να βγάλει εύκολα συμπεράσματα!!! Πφφφφ τι θα σας κανουμε μωρε εσάς τους δυο;; Ειμαι πάντως πολυ περίεργη να δω τι εχει βάλει στο μυαλο του ο διαβολάκος μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. της αξιζει αλλα επλιζω να μην το παρακανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ατσου εγινε εξαλλος κ με το δικιο του :@ ετσι να την κανει να τρεμη γιατι αντι να ρωτησεις εβαλε τον εγωισμο της απο επανω κ πιστεψε οτι ηθελε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοβαρα τωρα καλο ερωτα κανει,περιποιητικος ειναι και τωρα που εγινε αυτο ψαχνει εκδικηση...νομιζω ειναι σκορπιος δεν εξηγείται καποιον μου θυμιζει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχα κλαίω έχω γνωρίσει και εγώ έναν τέτοιο σκορπιό και καταλαβαίνεις..... κικη

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχαχα κλαίω έχω γνωρίσει και εγώ έναν τέτοιο σκορπιό και καταλαβαίνεις..... κικη

      Διαγραφή
    3. Το θεμα ειναι οτι ειμαι κι εγω σκορπιος ....και δεν το βαζω ευκολα κατω.

      Διαγραφή
    4. Χαχα και γω εχω γνωρισει εναν τετοιο σκορπιο...

      Διαγραφή
  5. Νομιζω οτι θα το παρατραβηξει και θα χασει το δίκιο του..ελπίζω μονο να τον συγχωρέσει όταν θα κανει τη βλακεία.
    -Βενετία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ισως ειναι και ο πιο εκδικητικος απο ολους τους αντρες μεχρι στιγμης για να δουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία εξελίσσεται η ιστορία!!!! Τι μπορεί να έχει στο μυαλό του άραγε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kai liga leei...Egw stin thesi tou oute ta rouxa den tha tis eftiaxna.....Aaaa, na ta ftiakseis moni sou kura mou!!!! Mathame twra kai bazoume tous allous na kanoun tis dikes mas aggaries...Elpizw mono min ginei alkoolikos eksaitias tis kai den mporesei na parei tin ekdikisi pou thelei....Gia na doume ti tha ginei stin sunexeia....Alla krima elpizw na ta broun gia na'xoume na diabazoume kai emeis....Anupomwnw na dw to sxedio tou Diavolakou mas.....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποπο η συνεχεια προβλεπεται ακομα πιο ενδιαφερουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι λέτε να έχει στο μυαλό του ο διαβολάκος μας;;; <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή