Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

κεφάλαιο 55-γκρι

Η πρώτη βδομάδα ήταν δύσκολη. Ίσως πιο δύσκολη από εκείνες τις μέρες που η μητέρα μου ήταν στο νοσοκομείο. Η βοήθειά του, η παρουσία του δίπλα μου ήταν καταλυτική. Τότε δεν ήξερα τι παιχνίδι έπαιζε, αλλά τουλάχιστον είχα την ψευδαίσθηση ότι με φροντίζει και ότι είναι καλός μαζί μου. Τώρα όμως είμαι μόνη μου. Κάποιος θα έλεγα ότι καλύτερα να είσαι μόνος σου και να ξέρεις τι θέλεις, παρά να περιβάλλεσαι από άτομα που δεν αξίζουν την εμπιστοσύνη σου. Συμφωνώ με αυτή τη ρήση. Μόνο με μια μικρή ένσταση. Δεν έχω πια ιδέα τι θέλω.

Καμιά φορά κατηγορούσα τις γυναίκες που μένουν σε μια σχέση βαλτωμένη, έως και καταπιεστική, ενώ δεν περνάνε καλά. Τώρα τις καταλαβαίνω. Είναι πολύ δελεαστικό να γυρνάς πίσω αν ο άλλος σε θέλει. Εμένα ο δικός μου δείχνει να με σιχαίνεται, αλλά αν επέμενε κι άλλο θα λύγιζα. Θα επέστρεφα σε μια άρρωστη κατάσταση επειδή είμαι πολύ αδύναμη, επειδή δεν μπορώ να ζήσω μακριά του. Ωραία γυναικεία χειραφέτηση. Να χαίρομαι τις φιλελεύθερες ιδέες μου, την πρωτοκλασάτη μόρφωσή μου και τους ανοιχτούς μου ορίζοντες. Όλα στάχτη μπροστά στα πόδια του. Στάχτη και οι ιδέες μου στάχτη κι εγώ.

Κάθε πρωί που ξυπνάω εκπλήσσομαι που ζω. Με ένα βουβό πόνο, με μια πέτρα στην καρδιά, αλλά ζω. Με βαριά μέλη και κομμένη ανάσα. Ζω. Ξυπνάω το πρωί στο άψυχο δωμάτιο του ξενοδοχείου και πάω στη δουλειά μου. Δουλεύω με ανεξήγητη ενέργεια και γυρνάω πίσω κομμάτια. Ταυτόχρονα ψάχνω κάπου να μείνω μιας και η κοπέλα που νοικιάζει το σπίτι μου δε θέλει συγκάτοικο. Νομίζω ότι έχω βρει κάτι, αλλά δεν έχω κουράγιο να πάω να το κλείσω. Ελπίζω μόνο να μην έχει ενοικιαστεί μέχρι να βρω την ενέργεια να πάω μέχρι εκεί.

Δέκα περίπου μέρες τώρα, δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου. Εκείνος σίγουρα όχι, ούτε οι δικοί του. Μόνο η Ιλέιν πέρασε και μου άφησε μερικά πράγματα από το σπίτι του αδερφού της. Ήταν μερικά βιβλία μου, λίγα χειμωνιάτικα ρούχα γιατί είχε χαλάσει ο καιρός και 2-3 κρέμες που είχα αφήσει στο κομοδίνο μου. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση ότι η Ιλέιν προσφέρθηκε να πάμε για ένα ποτό και έδειχνε πολύ φιλική αλλά δε με ρώτησε τίποτα. Τίποτα. Δεν ξέρω αν ήταν από λεπτότητα ή αν ο αδερφός της είχε απαγορέψει να μου μιλήσει. Πάντως ανακουφίστηκα που συγκράτησε τον αυθορμητισμό της και δε με ρώτησε τίποτα. Δεν ξέρω τι θα απαντούσα. Το μόνο που μου είπε είναι ότι ο Ντέιβιντ έχει ήδη συσκευάσει τα πράγματά μου και περιμένει μια διεύθυνση για να στείλει τους μεταφορείς. Δείχνει να βιάζεται. Θα έχει βάλει πλώρη γι αλλού, σκέφτομαι.

Δικηγόρο δεν έχω βρει ακόμα. Ξέρω τι θα έλεγε ένας ψυχολόγος αν το άκουγε αυτό. Ότι στην πραγματικότητα δε θέλω να πάρω διαζύγιο και γι’ αυτό το τρενάρω. Αλλά και να ήθελα, δεν ωφελεί. Δεν μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο. Δεν αξίζει για δύο μήνες. Αλλά πρέπει να βρω κάποιον για να διεκδικήσει το μερίδιό μου. Η αναζήτηση ενός καλού και άμεμπτου ανθρώπου είναι δύσκολη. Ο Ντέιβιντ είναι πολύ δυνατό όνομα. Μπορεί να αλλάξει καταστάσεις, να γυρίσει τις συζητήσεις προς όφελός του. Πρέπει να βρω κάποιον αδέκαστο και αυτό είναι λίγο δύσκολο, ειδικά αν δεν ξέρεις πού να ψάξεις. Περνάει ο καιρός όμως. Περνάει αλύπητα.

Μπαίνω στο ίντερνετ και ψάχνω. Δεν ντρέπομαι γι αυτό. Θέλω να δω αν έκανε τα λόγια του πράξη. Αν βγαίνει με άλλες, αν συνεχίζει από εκεί που έμεινε. Δε βρίσκω τίποτα. Αλλά και πώς να βρω; Τυπικά είμαστε ακόμα παντρεμένοι. Θα είναι διακριτικός. Τα λόγια του τρυπάνε τα αυτιά μου. «Τα βράδια που θα κοιμάμαι με άλλες, τα βράδια που θα προσπαθώ να σε ξεχάσω» ακούω μικρές φωνές να μου ψιθυρίζουν. Φωνές που παίζουν κρυφτούλι με τη λογική μου και με κάνουν να αμφιβάλλω για την απόφασή μου. Πόση επιρροή ασκεί πάνω μου; Τόση ώστε να μην είμαι σίγουρη για αυτό που είδα;

Η μητέρα μου το κατάπιε εύκολα. Δηλαδή έτσι έδειξε. Ευτυχώς ο αδερφός μου είναι ακόμα εδώ. Η δουλειά στη Νέα Υόρκη πάει καλά και έχει προσλάβει προσωπικό ώστε να μπορεί να λείπει και να μας επισκέπτεται. Στη μητέρα μου είπα ότι ήταν ένα βιαστικό λάθος και μετανιώσαμε σχεδόν ταυτόχρονα. Μου είπε ότι τέτοιον άντρα δεν τον αφήνουν να φύγει τόσο εύκολα. Της είπα ότι για μένα ο Ντέιβιντ δεν αποτελεί επένδυση. Θυμωμένη μου απάντησε ότι δεν εννοούσε αυτό που κατάλαβα. Ευτυχώς η συζήτηση κόπηκε εκεί. Νομίζω όμως ότι ελπίζει ότι θα τα ξαναβρούμε. Προσεύχομαι να μην έχει επικοινωνήσει μαζί του με σκοπό να μας τα «φτιάξει».


Βάζω ένα ποτήρι κρασί και σωριάζομαι στον καναπέ. Πόσο άσχημα νιώθω… Δεν ξέρω τι να κάνω με τον εαυτό μου, με τον ελεύθερο χρόνο μου. Δεν έχω όρεξη να φάω, να ντυθώ ωραία, να βγω μια βόλτα. Η Κάρι έχει καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά, το ίδιο και η Ερικα. Απλώς εγώ δεν επιβεβαιώνω τίποτα. Δε θέλω ακόμα να το χωνέψω. Η προδοσία και το σοκ είναι δυσβάσταχτο. Με πονάει που είμαστε χώρια. Θα ήταν καλύτερα αν δεν είχα πάρει μια γενναία γεύση από τον Παράδεισο. Έτσι ίσως ήταν πιο εύκολο να μάθω να ζω στην κόλαση….

15 σχόλια:

  1. στο επομενο θελουμε και τις σκεψεις του Ντειβιντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα τα φτιάξουν ξανά ?Σας παρακαλώ πείτε μου ότι θα τα βρούν ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο κεφαλαιο μακαρι να τα ξανα βρουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα βάλει δικηγόρο, θα δει τι έγινε πραγματικά και δεν θα τη χωράει ο τόπος μετά από όλα όσα του είπε...... θα είναι πολύ χειρότερο απ ότι τώρα..... αχ βρε Ελ μου διαβάζουμε καλά πριν τρελαθούμε!.... όντως θέλουμε να δούμε και την πλευρά του Ντέιβιντ.... τι να κάνει άραγε η αγάπη μας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. GEIAAAAAAA KAIIII PALIIIII !!!!!!!! I'M BACK!!!!!!! EPITELOUS!!!!!! KAI AYTI TI FORA EIMAI ENA XRONO MEGALYTERI GIATI TO SABBATO EIXA GENNETHLIA!!! GIA NA PW TIN ALITHEIA TWRA DIABASA 3 KEFALAIA APO TO KEFALAIO POU EIXA STAMATISEI KAI MALLON EKEI THA STAMATISW GIA APOPSE, GIATI KSEREIS KATI SYGGRAFEA???? PREPEI NA KOIMITHW GIATI EGW OTAN DIABAZW TIS ISTORIES SOY PORWNOMAI KAI META DEN MPORW NA KOIMITHW AN DEN DIABASW TIN SUNEXEIA. .....FUSIKA TWRA POY EPESTREPSA THA SYNEXISW NA SE PRIZW OPWS KAI PRIN ALLA DEN PEIRAZEI, EIMAI TOSO XAROYMENH POY DEN KSERW OYTE KAI EGW TI LEW:-D TELWS PANTWN SXOLIA THA GRAPSW AFWTOU DIAVASW OLA TA KEFALAIA......AAAAAA KAI KATI TELEYTAIO KALINYXTA SE OlOYS OSOUS DEN EXOYN KOIMITHEI AKOMA!!!! SAN EMENA KALH WRA!!!!!!:-D:-D:-D《FILAKIA SYGGRAFEA MAS!!!!》

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. διαβάζω όλες τις ιστορίες ξανά και ξανά μανιωδώς θα έλεγα :)
    υπέροχο κεφάλαιο απλά αυτό θα πω ♡
    κικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είσαι θεά! Είμαι νέα αναγνώστρια και το μόνο που θέλω να σου πω είναι συγχαρητήρια! Δεν χορταίνω να διαβάζω κεφάλαια από τις ιστορίες σου. Έχεις εκδόσει κάποιο από όλα αυτά που γράφεις; θα τα ήθελα πολύ στη συλλογή μου! Και πάλι συγχαρητήρια!
    Μαριάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. geia soy syggrafeas mas shmera exo genethlia eimai poli xaroymenh kai tha hthela na soy po ama mporeis na anevaseis kai tis skepseis toy agorioy mas . se agapame poli eva .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. na rothso kati tha anebei shmera kefalaio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eleos to exete parakshlwsei pia me ta anousia sxolia...kapote ta sxolia htane endiaferonta twra pia apla prosperniountai...
      Maria

      Διαγραφή
    2. Ναι ρε κοριτσια δικιο εχει η μαρια και εμεις θελουμε να μαθουμε την συνεχια αλλα κανουμε υπομονη δεν ρωταμε συνεχια ποτε θα ανεβασει την πιεζουμε κ την κουραζουμε ετσι δεν το καταλαβαινετε ?

      Διαγραφή
  10. Eleos re kororitsia afiste tin kopela na anapneusi kai na ksekourasti ligo mpite ligo stn thesi tis.
    Gogw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eleos re kororitsia afiste tin kopela na anapneusi kai na ksekourasti ligo mpite ligo stn thesi tis.
    Gogw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. EISAI THEA!!!! Skotseziko ntous mas kaneis....pote kruo -pote zesti ....mas kratas se agwnia kai meta perimeneis na min se prizoume zitwntas sunexws kainourio kefalaio...KAI SE RWTAW...EMEIS FTAIME??? Telws pantwn ksekourasou giana sou erthei i empneusi kai den peirazei emeis perimenoume....FILIA POLLA!!!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή