Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2015

Κεφάλαιο 53-έλλειψη επικοινωνίας (αφιερωμένο στο αγόρι μου!)

«Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. ‘Η μάλλον καταλαβαίνω, αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω πώς στάθηκα τόσο ηλίθια» του λέω και ξεχωρίζω τα φορεμένα μπλουζάκια για να τα βάλω για πλύσιμο. Λες και έχει σημασία τώρα.
«Επιμένω ότι είναι η καλύτερη λύση και για τους δυο» λέει και με πιάνει από τον καρπό. Σταματώ αυτό που κάνω και τον κοιτάω. Μου έρχεται αναγούλα.
«Έπρεπε να με ρωτήσεις πρώτα» λέω με τη σειρά μου. Άλλο λίγο και θα πω την αλήθεια.
«Να σε ρωτήσω τι; Δεν είχαμε πει ότι θα πάρουμε διαζύγιο; Ειδικά τώρα, είναι επιβεβλημένο. Εσύ δε θες;» με ρωτάει με τα φρύδια του ανασηκωμένα.
«Όχι, δεν θέλω!» ουρλιάζω με κάθε δύναμη που βρίσκω μέσα μου. Αλλά εκείνος δεν αντιδράει. Με κοιτάει εμβρόντητος.
«Ήθελες να παραμείνουμε έτσι…εντάξει, τότε…» ψελλίζει, ψάχνοντας κάτι έξυπνο να πει, αλλά δεν μπορεί. Διάολε, δεν μπορεί. Τον έχω στριμώξει. Δεν περίμενε μάλλον να παραδεχτώ ότι είχα επενδύσει στη σχέση αυτή. Ο ηλίθιος. Δεν το έβλεπε; Δεν καταλάβαινε ότι έλιωνα στα χέρια του; Ότι τον κοιτούσα και έτρεμα από αγάπη και πόθο; Τόσες πολλές γυναίκες έχει ξεγελάσει πια που έχει πάθει ανοσία στην αγάπη μας; Κάθαρμα. Απαίσιο κάθαρμα.
«Ντέιβιντ, πάψε!» του λέω και σηκώνω μια παλάμη μπροστά του. Με αφήνει και απομακρύνεται τρίβοντας το πηγούνι του.
«Δεν μπορώ να καταλάβω τι σε ενόχλησε τόσο» επιμένει στην κοροϊδία.
«Για πες μου» γελάω νευρικά. «Πόσα έδωσες στον Χάρντι για τη μεταβίβαση;» τον καρφώνω με το βλέμμα αλλά δε δείχνει να ντρέπεται. Χαμογελάει το τέρας.
«Δεν χρειάστηκε να τον πληρώσω κάτι. Συμφώνησε απόλυτα με την πρωτοβουλία μου» λέει ήρεμα. Ξεφυσώ. Όλοι στο κόλπο. Καταραμένοι δικηγόροι. Τάχαμ υπηρέτες της δικαιοσύνης.
«Συμφώνησε με τη μεταβίβαση; Πώς αντέχεις τόση αδικία;» τον ρωτάω. Συνεχίζει να χαμογελάει.
«Με ευχαρίστηση. Για μένα είναι κάπως σαν αποκατάσταση μιας αδικίας» τολμάει και ξεστομίζει. Κινούμαι προς το μέρος του απειλητικά αλλά σταματώ. Τι θα κάνω; Θα τον χτυπήσω;
«Ντέιβιντ, καταλαβαίνεις ότι θα φύγω απόψε;» του λέω τελικά και η φωνή μου σπάει. «Μετά από όσα έμαθα δε βλέπω το λόγο να μένω μαζί σου ούτε ένα λεπτό πια».
«Μα γιατί;» λέει και ανεμίζει το χέρι του στον αέρα. Κάθεται απότομα σε μια καρέκλα και χτενίζει τα μαλλιά του με τα δάχτυλά του. «Τι έμαθες; Νόμιζα ότι αυτό έπρεπε να κάνω. Θα κατηγορηθώ για τις καλές προθέσεις μου;» φωνάζει. Έχει το θράσος και φωνάζει. Ο απαίσιος.
«Τι έπρεπε να κάνεις; Το διαζύγιο και τη μεταβίβαση; Έδρασες πίσω από την πλάτη μου και για δικό σου όφελος».
«Δικό μου όφελος;» σηκώνεται σαν ελατήριο και κάνω ενστικτωδώς πίσω. «Ο,τι κάνω το κάνω για το καλό μας. Και κυρίως για το δικό σου καλό».
«Δικό μου καλό;» γελάω υστερικά. «Καταλαβαίνεις ότι φεύγω;» επαναλαμβάνω. Δεν ξέρω γιατί, αλλά μέσα μου εύχομαι να με σταματήσει. Να μου πει κάτι να μείνω. Να μου πει ότι όλο αυτό είναι ένα ψέμα. Να με τσιμπήσει να ξυπνήσω από τον άσχημο εφιάλτη που ζω.
«Καταλαβαίνω ότι κάτι άλλο τρέχει γιατί οι λόγοι που μου αναφέρεις είναι τουλάχιστον αστείοι!» λέει νευριασμένος. «Καταλαβαίνω ότι κάτι άλλο συμβαίνει, γιατί άλλη γυναίκα θα έλεγε κι ευχαριστώ!».
«Ευχαριστώ που με πρόδωσες;»
«Σε πρόδωσα πώς, Ελίζαμπεθ; Επειδή έκανα αυτό που έπρεπε;»
«Ποιος θα το κρίνει αυτό;»
«Εγώ!»
«Είσαι ένα αυταρχικό γουρούνι και θα σε πολεμήσω!» τεντώνω τον δείχτη μου.
«Πώς θα το κάνεις αυτό;» δείχνει θυμωμένος. Δεν ντρέπεται. Έχει θυμώσει! Το θράσος του είναι απίστευτο.
«Θα βάλω δικηγόρο και θα σε πάω στο δικαστήριο!»
«Θα γελάσουν μαζί σου οι δικαστές!»
«Έχω το δίκιο με το μέρος μου» επιμένω. Γελάει. Τολμάει και γελάει. «Σε σιχαίνομαι!» του φωνάζω αλλά δε σταματάει να γελάει. Ποιος είναι αυτός ο άντρας απέναντί μου;
«Τόση πρεμούρα για το δικό μου καλό, δεν το καταλαβαίνω» λέει και κάνει να με αγκαλιάσει αλλά τραβιέμαι. Κάτι μου έχει διαφύγει. Κάτι δεν καταλαβαίνω καλά.
«Δε με νοιάζει τι θα κάνεις από εδώ και πέρα. Εγώ απλώς θα διεκδικήσω την περιουσία μου» του λέω αργά με μάτια που γυαλίζουν.
«Ποια περιουσία να διεκδικήσεις; Αφού όλα είναι δικά σου» λέει εκείνος.
«Πήγες πίσω από τη ν πλάτη μου και έκλεψες το κτήμα του πατέρα μου! Γι αυτό δεν ήθελες να πάμε! Ντρεπόσουν επειδή το είχες μεταβιβάσει σε σένα!» του φωνάζω τελικά. «Τόση περιουσία έχεις, πιράνχας, αλλά ήθελες και τη δική μου; Ανθρωπάκι! Αυτό είσαι!» λέω και με μια απότομη, κοφτή κίνηση παρασύρω ένα γυάλινο βάζο που πέφτει στο πάτωμα και σπάει σε εκατομμύρια κομμάτια. Ακριβώς όπως η καρδιά μου.

«Για να καταλάβω» μου λέει εκείνος αργά, πολύ αργά, με μια βραχνή φωνή σχεδόν απόκοσμη. Ανατριχιάζω ολόκληρη όταν το βλέμμα του πέφτει πάνω μου. Καυτό και αδυσώπητο. Αυτό που διαβάζω στα μάτια του με τρομάζει. Θυμός. «Με κατηγορείς ότι σου έκλεψα το κτήμα;» λέει.
«Είσαι ύπουλος και ψεύτης. Όλο αυτό ήταν ένα ψέμα για σένα! Το ήξερες! Τώρα το συνειδητοποίησα!» λέω και χτυπάω μέτωπό μου. «Ήξερες τον πατέρα μου! Ίσως ήξερες τον όρο στη διαθήκη και γι’ αυτό με παντρεύτηκες. Τα είχες κανονίσει όλα. Και τώρα που τα κατάφερες παίρνεις και το διαζύγιο και όλα καλά. Αλλά όχι! Θα σε πολεμήσω κι ας πεθάνω προσπαθώντας να σε δω να υποφέρεις» λέω με πάθος.
«Θυμάσαι σε ποιον μιλάς;» με ρωτάει ήρεμα και γνέφω θετικά. Αυτό έχει να πει μόνο;
«Ελίζαμπεθ, φύγε» μου λέει τελικά. Σιγανά, αλλά με δυναμικό τόνο. Δεν κουνιέμαι και με κοιτάει με ένα βλέμμα σκληρό. «Από το δωμάτιο, από το σπίτι, από τη ζωή μου. ΦΥΓΕ!» ουρλιάζει και βγαίνω από το δωμάτιο.





15 σχόλια:

  1. Α, τον κακομοιρουλη!! Στεναχωρηθηκα τωρα... Καλα της έκανε. Να φύγετε κυρία μου, να πάτε άλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Also, "πιράνχας"! Μπορεί να ειναι η πιο τέλεια ατάκα της Ελιζαμπεθ, like ever!!

      Διαγραφή
  2. Τα μπερδεψε το κοριτσι μας...να δουμε πως θα λυθει τωρα αυτη η παρεξηγηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τωρα ειναι που δεν θα λυθει ποτε η παρεξηγησει μεταξυ τους :( αμα θυμωσουν και η δυο τους παει χαθηκε το παιχνιδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Αη απο εδω "κυριε" ρεντ που θα διωξεις το κοριτσι μας. Πως εισαι αντρας κυριε ενω δεν την κρατας να μεινει, να της εξηγησει.....γιατι η αληθεια ειναι οτι ακομα κι εγω εχω μεινει αφωνη. Μεταβιβαζει εξ ολοκληρου στο ονοματου την κορνουαλη κι απο την αλλη της λεει οτι το εκανε για το καλο της??? Ιιιιι θα με λωλανει αυτος αποψε....ενα υπογλωσσιο γρηγορα!!! Καλλιοπη
      Υ.Γ. σορυ για το προηγουμενο εγω το εστειλα καταλαθος

      Διαγραφή
  5. Μπερδεύτηκα...δεν κατάλαβα ακριβώς τι έγινε σε αυτά τα δύο κεφάλαια...γιατί θύμωσε ο Ντέιβιντ και γιατί η Ελίζαμπεθ και τελικά που στο καλό το μεταβίβασε το ρημάδι που για αυτό θα χαλάσουν την πανέμορφη σχέση τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mmm den poli katalava ti egine:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα γιατι θυμωνει ο ντειβιντ μια εξηγηση δεν της εδωσε αυτη του ειπε πως δεν θελει να χωρισουν και αυτος ελεγε κατι δικαιολογιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. paidia den exo poli katalabei ti exei ginei mporei kapoios na moy eksigisei th exei ginei pls filia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε παιδιά!Εκείνη νόμιζε πως μεταβιβάζει την έκταση στο ονομα του και της την κλέβει,ενώ εκείνος τη μεταβιβάζει εξ'ολοκλήρου στο ονομα της και τον εχει προσβάλει θανάσιμα.Ειναι τόσο απλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όχι κοριτσι μου μονο δεν εχεις καταλαβει τι σου γινεται αλλα του μιλας και τοσο ασχημα του γλυκουλη μου!Ποσο μα ποσο τον πλήγωσες....Αχου το παλικαρι μου!Μιας της μιας αγαπησε και κοιτα τι επαθε..Απαραδεκτη συμπεριφορα η Ε. .Πως θα τα ξαναβρουν αυτοι οι δυο αραγε?Καλα η αντιδραση του όταν καταλαβε στο τελος για τι τον κατηγορει η Ε. είναι φοβερη.Σου βγαζω το καπελο κυρια συγγραφευς!Καλλια-Κρητη..Ωχου, ανω κατω μεκαμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. στη μεταβιβαση δεν εγραφε ονομα?μαλλον ειναι και εγκυος η κοπελα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πωπω, το παρατραβηξε η Ελιζαμπετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή