Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015

Κεφάλαιο 52-να πέφτετε για ύπνο και να διαβάζετε τα κεφάλαια πρωί για να μην με πιέζετε. Γιατί ναι, με πιέζετε!

«Αγάπη μου, γύρισα!» ακούω την κελαρυστή φωνή του και κατεβαίνω στον κάτω όροφο. Τον βλέπω να κρατάει μια ανθοδέσμη με λευκά τριαντάφυλλα. Τα λουλούδια που μου προσφέρει πάντα όταν γυρίζει από κάποιο ταξίδι. Με αγκαλιάζει πριν προλάβω να αντιδράσω. Παίρνω την ανθοδέσμη και την ακουμπάω μηχανικά στο τραπέζι του σαλονιού μέσα σε ένα άδειο βάζο. Θα ασχοληθώ μετά με αυτό. Πρέπει να βάλω σε τάξη τις χαώδεις σκέψεις μου.
«Τι έχεις εσύ;» με ρωτάει ενώ ανοίγει τον χαρτοφύλακα του και μου δίνει ένα μικρό κουτί. Το ανοίγω και βρίσκω μέσα ένα λεπτό χρυσό δαχτυλίδι με έναν κόμπο σαν σχέδιο. Κόμπο ή δέσιμο. Κάτι τέτοιο. Υποθέτω ότι είναι συμβολικό αλλά δεν μπορώ να είμαι και σίγουρη. Αυτή τη στιγμή μου φαίνεται αστείο όλο αυτό.
«Τίποτα, όλα καλά» λέω ήρεμα. Παίρνω τη βαλίτσα του και την ανεβάζω στο υπνοδωμάτιο μας. Με ακολουθεί χωρίς να μιλάει. Ηλπιζα να μπορώ να συγκρατήσω τον θυμό μου αλλά σαν καταιγίδα, απειλεί να ξεσπάσει χωρίς προειδοποίηση.
«Είσαι καλά, κορίτσι μου;» με ρωτάει ξανά όταν μπαίνουμε στο δωμάτιο. Εγώ ανοίγω την βαλίτσα και αρχίζω να την αδειάζω λες και αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα στον κόσμο.
«Στην πραγματικότητα, όχι και πολύ» του λέω τελικά. Η ειλικρίνεια και η ευθύτητα είναι η καλύτερη οδός. Ακόμα και όταν η καρδιά σου έχει γίνει χίλια κομμάτια.

Λένε ότι ο άνθρωπος δεν αλλάζει κι εγώ αυτό πίστευα μέχρι σήμερα το πρωί. Αλλά μια ανακάλυψη με έκανε να χάσω τα λογικά μου. Πέρασα θαρρείς το λεπτό όριο ανάμεσα σε λογική και παραλογισμό με ένα άγριο άλμα. Τώρα νιώθω ότι με εγκατέλειψε η υπομονή, η ελπίδα, η αγάπη. Νιώθω κενή και κούφια, σαν να μην τον αγάπησα ποτέ, σαν να μην πίστεψα ποτέ ότι εμείς οι δύο θα είχαμε μέλλον.
«Πες μου. Είναι θέμα υγείας;» με κοιτάει ανήσυχος και σφίγγει τους καρπούς μου. Το βλέμμα του επιθεωρεί το πρόσωπό μου και εγώ ανίκανη να αντιδράσω αφήνομαι στο χάδι του παρόλο που αηδιάζω.
«Όχι, όχι, απλώς σήμερα πήγα στο γραφείο σου και πήρα τις παρουσιάσεις που είχα αφήσει» του είπα. Το βλέμμα του δεν αποκαλύπτει τίποτα. Δεν έχει καταλάβει. «Η Κέιτλιν δεν ήταν εκεί γιατί πήγα νωρίς. Είχαμε συνεννοηθεί ότι τα έχει μεταφέρει στο γραφείο σου».
«Λες και δεν είχε χώρο αυτή, τα φόρτωσε σε μένα. Ναι, ξέρω» μου λέει με μια γκριμάτσα αποδοκιμασίας. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ απόρησα, αλλά δεν πρόλαβα να ασχοληθώ με το θέμα μιας και μου έπεσε ο κεραυνός στο κεφάλι.
«Μου είχε πει στο δεύτερο συρτάρι σου, αλλά δεν ήταν εκεί» του λέω και σταυρώνω τα χέρια στο στήθος. Τον κοιτάω αλλά δεν αντιδράει. Πώς γίνεται να μην έχει καταλάβει αμέσως; Πόσο καλός ηθοποιός είναι; Ο άντρας που αγάπησα πιο πολύ κι από τη ζωή μου, ο άντρας που με έκανε να νιώσω γυναίκα, κάθεται και με κοροϊδεύει μπροστά στα μούτρα μου.
«Ε και;» επιμένει και ξεφυσάω. Ακόμα δεν έχω ξεσπάσει. Δεν έχω κλάψει καθόλου. Είμαι παγωμένη σαν πάνινη κούκλα, αλλά δεν έχω πει κουβέντα σε κανέναν. Το μόνο που έχω κάνει είναι να μαζέψω τα πράγματά μου. Σε λίγη ώρα θα φύγω από εδώ μέσα για τα καλά. Δεν μπορώ να ζήσω άλλο αυτή τη φαρσοκωμωδία.
«Έψαξα και τα υπόλοιπα συρτάρια και συγγνώμη γι’ αυτό» του λέω ειρωνικά επειδή ξέρω ότι του αρέσει να ψαχουλεύουν τα πράγματά του «αλλά ευτυχώς βρήκα λαβράκι».
«Τι στο καλό βρήκες;» επιμένει στο παιχνιδάκι του εκείνος, ξεσφίγγοντας τη γραβάτα του. Δείχνει να ασφυκτιά αλλά λίγο με νοιάζει αυτή τη στιγμή. Κάτι μου λέει όμως ότι έχει καταλάβει.
«Βρήκα τα χαρτιά της μεταβίβασης και την αίτηση διαζυγίου» του λέω και βάζω την παλάμη μου πάνω στο στόμα. Θα κάνω εμετό αν δεν πάρω μια βαθιά ανάσα και δεν κλείσω τα μάτια μου. Δεν υπάρχει γυρισμός στη συζήτηση αυτή. Ο Ντέιβιντ με κοιτάει εμβρόντητος, αλλά δεν απαντάει. Τα δευτερόλεπτα περνάνε αργά και βασανιστικά. Του αναγνωρίζω ότι δεν προσπαθεί να με πείσει με ψεύτικες δικαιολογίες.
«Και καλά, την αίτηση διαζυγίου την καταλαβαίνω, αλλά η πράξη της μεταβίβασης δεν είναι λίγο…προκλητική;» ρωτάω ανέκφραστη αλλά βράζω. Δεν ξέρω πώς έγινε αυτό, αλλά όλη μου η αγάπη εξαϋλώθηκε. Έγινε κάτι άλλο, πιο βαθύ και πιο σκοτεινό. Έγινε μίσος. Αφόρητο και πηκτό μίσος. Ένα μίσος που έχει πλημμυρίσει τα σωθικά μου και έχει θολώσει την κρίση μου. Μου έκλεψε το μόνο μου περιουσιακό στοιχείο, το δώρο του πατέρα μου. Αλλά κυρίως, μου έκλεψε την καρδιά μου, την έκανε κομμάτια και με κατέστησε συναισθηματικά ανάπηρη. Μετά από αυτόν, δεν πρόκειται να αγαπήσω ξανά. Η καρδιά μου δε θα αντέξει ξανά τόσο πόνο.
«Νόμιζα ότι είναι η καλύτερη λύση δεδομένης της φύσης της σχέσης μας» απαντάει τελικά. Κοιτάζω το όμορφο πρόσωπό του και σκέφτομαι ότι είναι πάλι ο Διάβολος.


10 σχόλια:

  1. Όχι όχι όχι..... γτ???? Κρίμα γμτ!.... :-( ήταν έτοιμη να του πει "σ' αγαπώ"....κι αυτός..... όχι! Βλάκα Ντέιβιντ!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι ρε γαμωτο γιατι το εκανε αυτο αφου την αγαπαει :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μεταβίβαση? Δεν κατάλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω παλι πιστευω πως το εκανε για να εχει την δυνατοτητα να κανει τις διαφορες εργασιες που γινονται στην κορνουαλη..τοσο πλουσιος τι να κανει την μικρη της περιουσια?!?! Και της απαντησε με αυτον τον τροπο γιατι πιστευε οτι δεν θα μπορουσε η ελιζαμπετα να πιστευει οτι θα της εκανε κατι τετοιο...τετοια αναλυση μονο στην ελενη του ευριπιδη εχω κανει..lol :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οχι ρε σεις γιατι τωρα αυτο??? Κριμα.....γιατι αδειασε ετσι αποτομα. Μα κι αυτος...ντιπ για ντιπ βλακας να μην καταλαβει οτι τον αγαπαει κι οτι δεν θελει να χωρισουν?? Γιατι δεν το συζητησαν??? Επειδη ομως μπερδευτηκα....ο ντειβιντ μεταβιβασε το οικοπεδο στην κορνουαλη στο ονομα του????ιιιιιιιιι!!! Τι εχεις κανει βρε???? Τς τς τς αντρες!
    Κλνχτα, Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτο με τον εμετο παντως.....μου μυριζεται εγκυμοσυνη ή κανω λαθος. Επισης με εχει μπερδεψει λιγο ο τιτλος!
    Καλλιοπη χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι έκανε... Το μεταβίβασε στο όνομα της ή στο όνομα του;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλα τα λες εσυ συγγραφεα μας.Λογω οικογενειας μονο το πρωι με τον πρωτο τον καφε μου σε διαβαζω.Κριμα που σε κανουμε να νιώθεις ετσι...Τωρα στα δικα μας, καταλαβα καλα? Μεταβιβασε στο ονομα του το οικοπεδο?Αυτο ηταν το χαρτι που της ειχε πει ότι πρεπει να υπογραψει ξανα?Πρωι ειπαμε που να δουλεψει το ερμο το μυαλο..Και γιατι παρακαλω?Εχει τοσα χρηματα αυτος, κατι άλλο παιζει βρε Ελιζαμπετα, κατσε και εσυ, πως τον αδειαζεις ετσι?Με λουλούδια και δαχτυλιδι σου ρθε.
    .Δεν μπορω να το διαχειριστω πρωι -πρωι...Θα με σκασεις!
    Εσυ δεν εισαι συγγραφεας!
    Φιλια από Κρητη.Καλλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μηπως θελει να ξαναπαντρευτουν για να το ζησουν απο την αρχη αυτη τη φορα στα αληθεια???τι να πω αλλα αυτο με το οικοπεδο ειναι καπως.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O Ρεντ παλαβωθηκε!!!! Γιατι καλε μου ανθρωπε τα κανεις αυτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή