Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 16 Ιουνίου 2015

Κεφάλαιο 51-λέτε ο εμίρης να είναι ο Ρεμί; αχαχαχαχαχα

Είμαι εξαντλημένη από την κούραση και ευτυχώς ο Ντέιβιντ λείπει από το σπίτι. Ενώ ευτυχώς που δεν είναι εδώ γιατί αν με έβλεπε έτσι ράκος θα γκρίνιαζε. Αλλά δυστυχώς που δεν είναι εδώ, γιατί μου λείπει πολύ. Είναι το τρίτο ταξίδι που κάνει για να τελειώσει τη συμφωνία με τον εμίρη. Μου πρότεινε φυσικά να πάω αλλά δεν μπορούσα να πάρω άδεια. Τα πράγματα στη δουλειά έχουν σφίξει πολύ. Έχει περάσει προ πολλού η περίοδος χάριτος και τώρα το αφεντικό μου απαιτεί πολλά από μένα. Δεν είναι λίγες οι φορές που δουλεύω και στο σπίτι, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα. Για τις δύο μέρες που ζήτησα άδεια για να πάμε ένα ταξιδάκι με τον Ντέιβιντ στη Βιέννη για τα Χριστούγεννα μού έκανε μούτρα και μου εξήγησε ότι είμαι απαραίτητη για τη δουλειά και ότι δεν μπορώ να φεύγω όποτε θέλω. Προς στιγμήν εκνευρίστηκα, αλλά μετά σκέφτηκα ότι είναι καλό να είσαι χρήσιμη στη δουλειά σου. Και φυσικά εκτίμησα ακόμα πιο πολύ τον Ντέιβιντ, ο οποίος με εκνεύριζε φοβερά, αλλά ήταν τυπικός με τις άδειες. Τελοσπάντων. Περίπου δηλαδή. Κι εκείνος δεν ήθελε να λείπω, αλλά υποπτεύομαι για άλλους λόγους!

Είμαι πολύ ευτυχισμένη. Νιώθω ότι τα χείλη μου έχουν κολλήσει σε ένα μόνιμο χαμόγελο. Ο επιπόλαιος τσακωμός μας για το ταξίδι στο Μπαλί/Νέα Υόρκη/Κορνουάλη κατέληξε σε έναν συμβιβασμό. Τελικά πήγαμε στη Βιέννη και περάσαμε τέλεια. Μόλις γυρίσαμε στολίσαμε το σπίτι χριστουγεννιάτικα και κάναμε μια μικρή δεξίωση για τους φίλους μας. Η ζωή μου μαζί του είναι σαν όνειρο. Νιώθω σαν νεράιδα σε παραμύθι. Δεν μπορώ να θυμηθώ πώς ήταν η ζωή πριν από αυτόν και δε θέλω να φανταστώ τη ζωή χωρίς εκείνον. Δεν είναι μόνο η άνετη ζωή που μου προσφέρει, ούτε η φροντίδα και το καταπληκτικό σεξ. Είναι αυτή η μοναδική οικειότητα, η άνεση του να μπορείς να διαβάζεις ένα βιβλίο στην αγκαλιά του ενώ εκείνος χαζεύει τηλεόραση ή πληκτρολογεί κάτι στο λάπτοπ του. Είναι το πρωινό που του ετοιμάζω κάθε πρωί για να περάσουμε λίγο χρόνο μαζί πριν φύγουμε για δουλειά, είναι τα τρυφερά μηνύματα που μου στέλνει όταν έχει κενό, είναι ο τρόπος που με κοιτάζει όταν κάνουμε έρωτα, ο τρόπος που η σκέψη του συντονίζεται με τη δική μου.

Και δεν είμαι μόνο εγώ. Κι αυτός νιώθει έτσι. Δε μιλάει πολύ για τα συναισθήματά του. Δεν έχουμε μιλήσει για την «επέκταση» της σχέσης μας μετά το πέρας του χρόνου, αλλά το βλέπω ότι είναι κι αυτός δεμένος μαζί μου. Μιλάει για το μέλλον, με ρωτάει τη γνώμη μου για τις επενδύσεις που κάνει, ζητάει τη συμβουλή μου για θέματα οικογενειακά. Μαζί διαλέξαμε ένα μικρό διαμέρισμα που αγόρασε πρόσφατα στη Νέα Υόρκη, μαζί πηγαίνουμε στις κοινωνικές υποχρεώσεις του, μαζί σε όλα και παντού. Έχω προσπαθήσει πολλές φορές διακριτικά να ανακινήσω το θέμα του γάμου μας, αλλά δεν απαντάει ποτέ κάτι συγκεκριμένο. Με τρώει το άγχος και έχω αρχίσει να φοβάμαι πολύ, αλλά από την άλλη είναι τόσο καλός μαζί μου που δεν μπορώ να φανταστώ την περίπτωση να μου ανακοινώσει ότι χωρίζουμε το πρώτο δεκαήμερο Φεβρουαρίου, ακριβώς ένα χρόνο μετά το γάμο μας.

Βγάζω τα ρούχα μου και αφού βάζω ένα ποτήρι κόκκινο κρασί και ετοιμάζω ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα, βυθίζομαι στον καναπέ και χαζεύω λίγη τηλεόραση. Ο Ντέιβιντ θα με πάρει τηλέφωνο σε μία ώρα που θα τελειώσει τη συνάντηση με τον εμίρη. Λογικά θα μου πει αν θα έρθει αύριο ή μεθαύριο. Ελπίζω αύριο, γιατί μου λείπει.

Ανοίγω το λάπτοπ μου και ετοιμάζω μια παρουσίαση για τη δουλειά. Πριν πάω στο γραφείο πρέπει να περάσω από το γραφείο του Ντέιβιντ. Έχω αφήσει ένα φάκελο με παλιές παρουσιάσεις στο πρώην γραφείο μου και θέλω να τις έχω μαζί μου. Έχω συνεννοηθεί με την Κέιτλιν και μου είπε πού να ψάξω γιατί θα πάω νωρίς και δε θα είναι εκεί. Μετά θα πάρω ένα ταξί γιατί θέλω να φτάσω νωρίς στη δουλειά μου. Στις δέκα περιμένουμε μια ομάδα από Ιάπωνες για να τους κάνουμε μια προσφορά και θέλω να είναι όλα έτοιμα.

Το τηλέφωνό μου δονείται αλλά δεν είναι ο Ντέιβιντ. Η ώρα είναι οκτώ. Είναι η Ιλέιν. Ακούω τη χαρούμενη φωνή της και χαμογελώ ασυναίσθητα. Η Ιλέιν έχει μεταδοτικό ενθουσιασμό. Μου εξηγεί με αστραπιαία ταχύτητα ότι ο Μαξ την στύβει στη δουλειά και ότι θα τον καταγγείλει στην επιθεώρηση εργασίας. Γελάω. Όλο αυτό το δράμα για μισή ώρα υπερωρία. Επειδή χρειάστηκε να ακυρώσει το ραντεβού με το κομμωτήριο! Έπρεπε να δουλέψει μία βδομάδα με τον αδερφό της για να καταλάβει τι σημαίνει ανάποδο αφεντικό. Της υπόσχομαι να μιλήσω στον Μαξ και ηρεμεί κάπως. Τι θα πω στον Μαξ, δεν έχω ιδέα, αλλά πρέπει να κάνω μια προσπάθεια. Μετά τηλεφωνώ στη μητέρα μου. Είναι πολύ καλά στην υγεία της και είναι πολύ χαρούμενη γιατί την έχει επισκεφτεί ο αδερφός μου αυτές τις μέρες. Ίσως έπρεπε να πάω κι εγώ να τους δω λιγάκι αλλά δε θέλω να χάσω δευτερόλεπτο από τον Ντέιβιντ.



Λίγο πριν ξαπλώσω χτυπάει το κινητό μου. Είναι εκείνος. Μου λέει ότι θα γυρίσει αύριο βράδυ και ότι του λείπω. Θέλω πολύ να του πω ότι τον αγαπώ αλλά κρατιέμαι. Θα το κάνω μόλις γυρίσει αλλά θέλω να είναι μπροστά μου όταν το κάνω. Θέλω να δω τα μάτια του, να προσπαθήσω να αποκρυπτογραφήσω το βλέμμα του. Να δω αν έχω ποτέ ελπίδα να ακούσω κι εγώ κάτι παρόμοιο από τα χείλη του. «Θα τα πούμε αύριο, μωρό μου» λέει βραχνά και ανατριχιάζω ολόκληρη. Σ’αγαπώ, σ’αγαπώ, σ’αγαπώ. «Ανυπομονώ!» του λέω τελικά και το κλείνουμε απρόθυμα.

12 σχόλια:

  1. δεν νομιζω οτι θα οταν κλεισουν χρονο θα της πει να χωρισουν πιστευω οτι την αγαπαει πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε Ρεμι που χαθηκες απο το καλοκαιρι εχουμε να τα πουμε! χιχι

    Ναι οντως, σκεφτομαι και εγω οτι μπορει να της πει να χωρισουν, ολα ειναι πολυ χαρουμενα και κατι δεν μου πολυ-κολλαει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ επιτέλους ένας από τους δύο θα πεί ξεκάθαρα πως νιώθει!!!! Ελπίζω ο διαβολάκος μας να μην φοβιθεί και κάνει πίσω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λες να βρει κατι οταν παει στο γραφείο του Ντειβιντ; κατι που ν εχει σχεση μ την κορνουαλη και να της το εχει κρυψει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αφου θα παει στο γραφειο του μαλλον θα βρει κατι που δεν θα της αρεσει καθολου....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ ο Ρεμι!!!!διαβασα παλι την ιστορια χθες μια απο τις αγαπημενες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ! Ρεμι ποσο μου εχεις λειψει <3 ηταν ο καλυτερο χαρακτηρας μεχρι να εμφανιστη ο διαβολακος μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρεμι και ξερο ψωμι!!Παντως εχω φοβηθει και εγω το αυριανο ψαξιμο....αστο βρε κοριτσακι μου,τι τα σκαλιζεις τωρα??Η αγωνια στα υψη!Τι θα ανακαλυψει¿???Φιλια απο κρητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλοοοο!! Διαβασα κι εγω την ιστορια με τον ρεμι απλα τελεια!!!
    Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πιστεύω πως κάτι κάνει ο Διαβολάκος μας στην Κορνουάλη, για να την αξιοποιήσει και να κάνει έκπληξη στην Ελιζαμπέτα.... ;)
    Πόσο τέλεια ιστορία... το λέω και το ξαναλέω αλλά πραγματικά έχω πωρωθεί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αχ Ρεμί Ρεμί.....μας είχε λείψει!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μην βρει μονο καμια αιτηση διαζυγιου επειδη νομιζει πως αυτο θελει αυτη και σηκωθει και τον παρατησει η ελιζαμπετα χωρις να του πει πως τον αγαπαει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοριτσια και συγγραφεα μου, χωρις ιχνος πιεσης,δυσαρεσκειας και αγανακτησης, θα ανεβει σημερα κεφαλαιο για να ξερω να κοιμηθω ή να μπενω να κοιταω. Δεν σε πιεζω αγαπητη μου απλα για να ξερω. Συγγνωμη αν γινομαι ενοχλητικη
    Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή