Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

κεφάλαιο 48-ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

Η δεξίωση στην πρεσβεία της Γαλλίας είναι ένα γεγονός που δε χάνω ποτέ. Εδώ μέσα έχω κλείσει όσες συμφωνίες δεν έχω κλείσει σε τραπέζια συνεδριάσεων, γήπεδα γκολφ και επαγγελματικά δείπνα. Οι άνθρωποι που έρχονται συνήθως είναι νεαροί επιχειρηματίες αλλά και μεσίτες, πολιτικοί και διανοούμενοι. Όλοι χρειάζονται κάτι από μένα. Είτε αυτό είναι ένα καινούργιο σπίτι είτε μια ανακαίνιση σε ένα επαγγελματικό κτίριο είτε μια επένδυση σε γη.

Απόψε έχω ήδη μιλήσει με δύο άτομα που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον να συνεργαστούμε. Οι δουλειές μου πάνε πολύ καλά. Ο πατέρας μου έχει σχεδόν σταματήσει να γκρινιάζει που άφησα την επιχείρησή του για να ασχοληθώ με κάτι δικό μου. Από τη μία ένα αφιέρωμα στο Forbes και από την άλλη το άνοιγμά μου στην Ανατολή μάλλον τον έπεισαν ότι είμαι πιο ικανός από αυτό που πίστευε. Δε θέλω να είμαι αχάριστος όμως. Πέρα από τον αδιάκοπο αγώνα μου για να πετύχω, τη δίψα για την επιτυχία και την αναγνώριση, η Ελίζαμπεθ στάθηκε δίπλα μου σε όλο αυτό με έναν τρόπο καταλυτικό. Πρώτα ως γραμματέας μου και τώρα ως σύζυγος και συμβουλάτοράς μου. Πολύ συχνά τα βράδια αναλύουμε μαζί τις επιχειρηματικές μου ιδέες και οι συμβουλές της είναι πάντα πολύτιμες. Βλέπει τα πράγματα με ένα φρέσκο, πιο τολμηρό τρόπο και αυτό με βοηθάει να αποτινάξω τις συντηρητικές ιδέες μου. Είναι φοβερή. Όταν δούλευε για μένα δεν εκτιμούσα το τεράστιο ταλέντο της, μάλλον επειδή με αποσπούσε η ομορφιά της, αλλά τώρα που τη θέση της έχει πάρει η Κέιτλιν, μπορώ να συγκρίνω. Η γυναίκα μου ήταν και είναι η πιο άξια συνεργάτιδα που είχα ποτέ.

Η γυναίκα μου…Επαναλαμβάνω τη λέξω μέσα μου και η καρδιά μου φουσκώνει από περηφάνια. Όταν περάσαμε το κατώφλι της πρεσβείας απόψε, συνειδητοποίησα ότι έρχομαι πρώτη φορά σε αυτό το γεγονός συνοδευόμενος από μια γυναίκα. Αλλά άξιζε η αναμονή. Όλες οι γυναίκες εδώ μέσα είναι τόσο άχρωμες. Κοιτάω τριγύρω μου και αναρωτιέμαι πώς παλιά κοιμόμουν τόσο εύκολα και με τόσες πολλές. Τι τους έβρισκα; Γιατί τώρα όλες μου φαίνονται ίδιες. Έχουν όλες ξανθά μαλλιά ή ακόμα και καστανά, αλλά τα προβλέψιμα σινιόν τους ή το έντονο μακιγιάζ, οι ακριβές τουαλέτες που είναι τόσο περίτεχνες που δείχνουν φτηνές, ο τρόπος που κοιτάνε τριγύρω προσπαθώντας να πετύχουν τον καλό γαμπρό ή να τραβήξουν την προσοχή μού φέρνει αηδία. Η γυναίκα μου, αυτό το τροπικό λουλούδι, διάλεξε ένα γκρι φόρεμα χωρίς πολλά σχέδια και περίεργα κοψίματα και μάζεψε τα μαλλιά της σε ένα απλό πιάσιμο. Το μακιγιάζ της λιτό και απέριττο όπως η ίδια ανέδειξε τα υπέροχα χαρακτηριστικά της. Όταν κατέβηκε στο ισόγειο για να τη βοηθήσω να κουμπώσει το βραχιόλι της ειλικρινά μου κόπηκε η ανάσα. Μου θύμισε ιταλίδα σταρ, τη Σοφία Λόρεν στα νιάτα της, με τα μεσογειακά χαρακτηριστικά και τα σοκολατένια μάτια της. Το να μην τη γδύσω και χάσουμε τη δεξίωση ήταν από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχω κάνει.

Της γνέφω από μακριά γιατί μιλάει με μια κοπέλα που γνώρισε απόψε. Εγώ είμαι απασχολημένος γιατί είμαι χορηγός απόψε και πρέπει να υπογράψω κάτι χαρτιά. Κοιτάω τριγύρω μου και βλέπω τον τρόπο που την παρατηρούν όλοι με θαυμασμό. Τη βλέπω να μιλάει άνετα, να γελάει, να χαιρετάει, να συστήνεται. Είναι τόσο όμορφη… Είμαι πολύ περήφανος που είναι γυναίκα μου. Ειλικρινά νιώθω ο πιο τυχερός άντρας στον κόσμο. Είναι τόσο διαφορετική, τόσο ελκυστική. Πώς έχασα τόσο χρόνο; Γιατί δεν ήρθαμε πιο νωρίς πιο κοντά; Χάσαμε πολύ χρόνο. Δεν ξέρω αν με ήθελε κι αυτή, αλλά εγώ…νομίζω πως ναι. Αναψηλαφώ τα συναισθήματα μου και δεν ξέρω πώς ένιωθα τότε, αλλά δεν είναι λογικό να πέρασα  από την απόλυτη αντιπάθεια στην απόλυτη λατρεία. Γιατί αυτό νιώθω. Τη θαυμάζω, τόσο με το σώμα όσο και με το μυαλό μου. Άραγε νιώθουν και οι άλλοι άντρες έτσι για τις γυναίκες τους; Άραγε νιώθει και αυτή έτσι για μένα;

Υπογράφω γρήγορα τα τελευταία χαρτιά και σπεύδω δίπλα της. Μου χαμογελάει και τα καστανά μάτια της σχεδόν γελάνε. Καλό σημάδι αυτό. Μάλλον νιώθει κι αυτή όπως εγώ. Ελπίζω δηλαδή. Ποτέ δεν είχα αναρωτηθεί κάτι τέτοιο. Ποτέ δε με ενδιέφερε μια γυναίκα τόσο πολύ ώστε να αποζητώ το ενδιαφέρον της.

«Κυρία Ρεντ, έχετε κλέψει καρδιές απόψε» της λέω και της δείχνω φευγαλέα τον κόσμο γύρω. Κάποιοι μας κοιτούν. Την έχω στην αγκαλιά μου και λικνιζόμαστε αργά στον ήχο ενός μπλουζ.
«Δε με νοιάζουν οι άλλες καρδιές» μου ψιθυρίζει. «Μόνο η δικιά σου».
«Θυμάσαι που έλεγες ότι είμαι ένα άκαρδο κάθαρμα;» της λέω χιουμοριστικά. Σφίγγεται πάνω μου.
«Το ξέρεις ότι αυτή η ηλίθια με το μπλε φόρεμα σε κοιτάει εδώ και μισή ώρα;» μου λέει εκνευρισμένη. Α ώστε γι’ αυτό έχει κολλήσει πάνω μου, σκέφτομαι και χαμογελώ. Με διεκδικεί.
«Ζηλεύεις, καρδιά μου;» την πειράζω. Δεν απαντάει. «Ποιος άντρας θα είχε μάτια για άλλη γυναίκα αν ήταν παντρεμένος με σένα;»
«Μπορεί όχι τώρα, αλλά αν με βαρεθείς…» ψελλίζει. Ανασφάλεια; Η Ελίζαμπεθ;
«Ελιζαμπέτα, είμαι τυφλός. Δε βλέπω γυναίκες. Βλέπω μόνο εσένα» την κοιτάω βαθιά και ελπίζω να την πείθω. Δε θέλω να φοβάται.
«Κι αυτός εκεί με το παπιγιόν σε κοιτάει» σουφρώνει τα χείλη. Έχει πλάκα η γυναίκα μου.
«Α εντάξει, για αυτόν θα κάνω μια εξαίρεση» της λέω και γελάμε μαζί. Ο κόσμος μας κοιτάει ξανά.
«Ξέρεις κάτι;» τη ρωτάω και γέρνει το κεφάλι της προς τα πίσω ώστε να με κοιτάει καλύτερα. «Τρελαίνομαι που έχεις το όνομά μου. Με τιμάει απίστευτα» της εξομολογούμαι και μου γουργουρίζει στο αφτί ερωτόλογα. Το κορμί μου ανταποκρίνεται άμεσα. Μου ανήκει 100%. Η κτητικότητά μου με τρομάζει. Θέλω να είναι δική μου πάντα.
«Να δω πώς θα ξεκολλήσουμε τώρα» την ακούω να γελάει…





9 σχόλια:

  1. Ιιιιιιι απλα τελειο!!! Τρελαινομαι οταν οι αντρες εξωτερικευουν τις σκεψεις και τα συναισθηματα τους. Αααχχχχ!!! Ειναι τοσο διαφορετικη αυτη η ιστορια. Πολλα μπραβω!!!παντα τετοια! Ανυπομωνω να δω τι θα γινει με τον γαμο τους τελικα. Αλλα καλυτερα ας απολαυσω αυτο το μεγαλειο τωρα.
    Καληνυχτα,πολλα φιλια Καλλιόπη
    Υ.Γ. με τις ιστοριες σου τυφλα να εχει η λενα μαντα. Χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια Μαντα αυτη την εχεις ξεπερασει :) εχει φτασει σε σημειο να γραφει καλυτερα και απο την Οικονομου <3

      Διαγραφή
  2. απο τα καλυτερα κεφαλαιο μεχρι στιγμης τρελενομαι οταν γραφεις απο την πλευρα του διαβολακου μας αν και ποια η ελιζαμπετα τον εχει κανει αρνακι :p χααχαχαχαχαχαχ Ειναι φουλ ερωτευμενος μαζι της δεν νομιζω οτι παει αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Re seis sory kai gia tin ora alla pos lene kanonika ton diavolako mas??? Otan to deite apantiste an sas einai eukolo☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απλά τέλειο κεφάλαιο επιτέλους μάθαμε και τα συναισθήματα του πανέμορφου διαβολάκου μας!!!!!!!!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ μωρέ ο έρωτας κι ο βήχας αγαπημένε Ντέιβιντ δεν κρύβονται!!! ♥ πόσο μου αρέσει αυτή η ιστορία... Δεν μπορώ να προβλέψω τις κινήσεις ή τις αποφάσεις τους.... αυτα που κρύβουν κλπ κλπ! ... κι αυτό είναι που κάνει την ιστορία αυτή μοναδική!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή