Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

Κεφάλαιο 47-η επιστροφή

«Δε νομίζω ότι μπορεί να γίνει κάτι. Εκτός και αν…δεν ξέρω. Εκτός αν φυτρώσουν μερικοί κοκοφοίνικες ξαφνικά, αν η θάλασσα από κάτω μετατραπεί σε όμορφη πλαζ ως δια μαγείας και αν ο δρόμος ασφαλτοστρωθεί από μόνος του. Α! Και αν φυσικά αυξηθεί κατακόρυφα η ζήτηση για διακοπές στην Κορνουάλη» του λέω την Κυριακή το βράδυ. Καθόμαστε στον καναπέ και έχω απλωμένα τα πόδια μου πάνω στα γόνατά του. Μου κάνει απαλό μασάζ στις πονεμένες πατούσες μου. Το άγγιγμά του είναι μοναδικό. Δύο μέρες έλειψα από κοντά του και μου έλειψε τόσο πολύ που τρόμαξα.
«Μπορώ να βοηθήσω με κάποιον τρόπο;» με ρωτάει τελικά. Δεν έχει μιλήσει πολύ τόση ώρα. Απλώς με ακούει να περιγράφω το χώρο και να του λέω πώς πέρασα με την Ερικα.
«Τι τρόπο, Ντέιβιντ;» ρωτάω με τη σειρά μου. «Αν εννοείς να πετάξεις χρήματα για να το μετατρέψεις σε δεν ξέρω κι εγώ τι, η απάντηση είναι όχι» λέω αποφασιστικά. Και το εννοώ. Δε θέλω να ανακατευτεί σε όλο αυτό καθόλου.
«Δεν ξέρω τι να πω. Είναι η περιουσία σου και ίσως θέλεις λίγο σπρώξιμο. Αλλά είναι περίεργη η θέση μου. Δε θέλω να προτείνω κάτι, αλλά από την άλλη θέλω να είσαι και οικονομικά ανεξάρτητη» μου λέει. Του χαμογελάω και εκείνος ανταποδίδει. Τα κατάλευκα δόντια του λάμπουν σαν μαργαριτάρια. Δε θα χορτάσω ποτέ την ομορφιά του.
«Έχω τη δουλειά μου και αρκετά λεφτά στην τράπεζα» του θυμίζω. Το ποσό που μου κατέθεσε φτάνει και περισσεύει για να είμαι άνετα.
«Ναι, αλλά τα χρήματα είναι σαν εθισμός. Όσο πιο πολλά τόσο πιο καλά» μου λέει.
«Όχι για μένα, Ντέιβιντ» απαντάω σοβαρά. «Και δε θα έπρεπε να είναι ούτε για σένα. Υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα σε αυτή τη ζωή. Όπως αυτή η στιγμή εδώ» του θυμίζω.
«Υποτιμάς τη δύναμη του χρήματος» λέει.
«Δε μου αρέσει η τροπή αυτής της συζήτησης» προσπαθώ να ελέγξω τον θυμό μου. «Και νιώθω πολύ άβολα να μιλάμε για λεφτά. Αν για σένα είναι παιχνίδι το κυνήγι του πλούτου, οκέι, το δέχομαι. Αλλά εγώ δεν είμαι έτσι. Δε θα βγάλω από τη μύγα ξύγκι».
«Εγώ απλώς ήθελα να βοηθήσω» λέει παραιτημένος. «Αν έχεις κάποια ιδέα αργότερα, μην διστάσεις να μου το πεις. Θα ελέγξουμε αν η επένδυση αξίζει και θα την κάνουμε».
«Με τρελαίνει ο α’ πληθυντικός» λέω ξερά, αν και η καρδιά μου πεταρίζει. Μου αρέσει πολύ ότι λειτουργούμε σαν ζευγάρι κι ας είναι προσωρινό όλο αυτό.
«Λυπάμαι, αλλά εγώ έτσι σκέφτομαι» μου λέει έντονα και χαμηλώνει την ένταση της μουσικής. Ξαφνικά σοβάρεψε. «Αν θέλουμε να πετύχει η σχέση μας πρέπει να λειτουργούμε σαν ένα».
«Σε μένα το λες; Εγώ έχω ξανακάνει σχέση» πετάω και μετά δαγκώνομαι. Γιατί το είπα αυτό;
«Άργησα λιγάκι, αλλά άξιζε» μου λέει χαμογελαστός και κοκκινίζω. Ξέρει ότι με αποστόμωσε και το απολαμβάνει.
«Κόλακα…» γουργουρίζω και πεταρίζω τις βλεφαρίδες μου παιχνιδιάρικα. Τον αγαπώ. Είμαι τρελή για εκείνον.
«Οπότε για να κλείσει το θέμα εδώ, αποφασίζεις να μην ασχοληθείς;» ρωτάει ήρεμα.
«Προς το παρόν ναι. Έχω πιο σημαντικά πράγματα στο νου μου και δε σκοπεύω να επιστρέψω εκεί σύντομα» λέω.
«Σημαντικά πράγματα όπως;» με ρωτάει πονηρά και με μια απότομη κίνηση, με τραβάει κοντά του. Σε μερικά δευτερόλεπτα κάθομαι ολόκληρη πάνω στα γόνατά του με τα χέρια μου τυλιγμένα γύρω από τον λαιμό του.
«Ε να…είναι η καριέρα μου…» λέω.
«Και;» με ρωτάει με ανασηκωμένο το φρύδι.
«Και θέλω και να ξεκινήσω και γαλλικά…»
«Και τι άλλο;» επιμένει και με φιλάει απαλά στο λαιμό. Τόσο όσο για να πάρω φωτιά ολόκληρη.
«Και έλεγα να αλλάξω λίγο τη διακόσμηση εδώ μέσα γιατί τα χρώματα είναι λίγο μουντά» σουφρώνω τα χείλη μου.
«Και τι άλλο;» γελάει με τις υπεκφυγές μου.
«Ε καλά…» ξεφυσώ και τον φιλάω στα χείλη. «Θέλω να ασχοληθώ και λίγο με τον άντρα μου».

«Τώρα μιλάς σωστά» λέει και βαθαίνει το φιλί μας.


7 σχόλια:

  1. Διαβασα ολες τις ιστοριες σου..πραγματικα συγχαρητηρια..εισαι υπεροχη!!!!Να συνεχισεις ετσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που ωραιο ευχαριστουμε συγγραφεα μας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. koita eisai ekplhkthkh prepei na skefteis na to kaneis epargematika !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. eisai teleia !!!!!!!!!!!!!!!!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ωραιο κεφαλαιο, σταζουν τα μελια !!!!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη, εντωμεταξύ εγώ λατρεύω τον Matt Bomer, μπροστά αριστερά, αλλά είναι γκέι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή