Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2015

κεφάλαιο 44-i'm gonna love ya...

«Μάγια του έχεις κάνει;» μου λέει η Ιλέιν ψιθυριστά στο αφτί. Δεν καταλαβαίνω αμέσως τι εννοεί αλλά με το βλέμμα της μου δείχνει τον Ντέιβιντ. Είναι στην άλλη γωνία του σαλονιού, στηριγμένος στο πανύψηλο μαρμάρινο τζάκι των γονιών του και πίνει ένα ακριβό μπέρμπον. Αντί να κοιτάει τον Μαξ όμως, με τον οποίο μιλάει, κοιτάει εμένα. Του χαμογελώ και σηκώνει το ποτήρι του προς το μέρος μου σε μια γλυκιά πρόποση χωρίς λόγια.
«Είμαστε…καλά» παραδέχομαι ντροπαλά στην αδερφή του. Και είναι αλήθεια. Είμαστε πολύ καλά. Οι τελευταίες μέρες είναι σαν όνειρο. Ο Ντέιβιντ είναι πολύ τρυφερός μαζί μου, με φροντίζει και με περιποιείται με κάθε τρόπο. Η καινούργια δουλειά μου είναι πολύ ενδιαφέρουσα και ευτυχώς στο γραφείο είμαστε μόνο νέοι άνθρωποι και περνάμε πολύ καλά παρόλο που πολλές φορές δουλεύουμε 10 ώρες τη μέρα. Ο Ντέιβιντ γκρινιάζει όταν γυρίζω σπίτι μετά από αυτόν αλλά νομίζω ότι κατά βάθος χαίρεται που είμαι καλή σε αυτό που κάνω και έχω φιλοδοξίες.
«Σε κοιτάει συνέχεια. Και όταν δε σε κοιτάει, μιλάει για σένα» γελάει η Ιλέιν και τη μιμούμαι. Αυτή η κοπέλα έχει φοβερή πλάκα. Μπορεί να είναι λίγο μπερδεμένη σχετικά με τους επαγγελματικούς και προσωπικούς της στόχους, αλλά είναι ειλικρινής και ευχάριστη. «Οι γονείς μου έχουν αρχίσει ήδη να ονειρεύονται εγγόνια» μου λέει ξαφνικά και τα φρύδια μου σμίγουν φευγαλέα μέχρι να ανακτήσω την αυτοκυριαρχία μου. Παιδιά; Αυτό δεν το είχα σκεφτεί. Κοιτάω τον Ντέιβιντ. Μιλάει με τη μητέρα του τώρα και δείχνει απορροφημένος. Ρουφάω τα όμορφα χαρακτηριστικά του και αναρωτιέμαι πώς θα ήταν το παιδί μας. Θα έμοιαζε πιο πολύ σε εκείνον ή σε μένα; Θα είχε τα ζεστά μάτια και τις πυκνές βλεφαρίδες του; Αν ήταν αγόρι θα έπαιρνε το θεληματικό πηγούνι και το αρρενωπό σωματότυπό του; Και αν κάναμε κοριτσάκι; Θα την έπαιζε και θα τη φρόντιζε όπως κάνει με μένα; Θα γινόταν άραγε χαζομπαμπάς; Τις σκέψεις μου και την επιθυμία μου ξαφνικά να μείνω μόνη και να ηρεμήσω διακόπτει ξανά η Ιλέιν.
«Το έχετε βάλει μπρος;» επιμένει και της χαμογελάω ζεστά.
«Λέμε να περιμένουμε λίγο» απαντάω αόριστα. Φυσικά και δεν έχουμε συζητήσει κάτι σχετικό. Η σχέση μας βαίνει καλώς αλλά ο γάμος…παραμένει εικονικός. Τι μπλέξιμο, Θεέ μου. Όπως και να’χει, εγγόνι θα αργήσουν να δουν. Αν δουν και ποτέ δηλαδή. Κάπως πρέπει να θολώσω τα νερά. «Ο Ντέιβιντ έχει πολλή δουλειά κι εγώ μόλις προσελήφθηκα. Ένα χρόνο τον θέλουμε σίγουρα» καταλήγω.
«Εντάξει, εντάξει, αλλά μην το αφήσετε και πολύ!» λέει η Ιλέιν και σηκώνεται από τον καναπέ. Η γιαγιά του Ντέιβιντ κάθεται στον διπλανό καναπέ και χαζεύει ένα περιοδικό. Ο Λιούις είναι δίπλα της και καπνίζει ένα πούρο. Η μητέρα του τον μαλώνει. Γελάω με το βλέμμα του Λιουις. Δείχνει να θέλει να της θυμίσει πόσων χρονών είναι και ποιος είναι αλλά δεν μπορεί! Γιατί για την Μαριλίζα Ρεντ θα είναι πάντα το παιδί της.
«Μητέρα, θέλεις να ξεκουραστείς; Φαίνεσαι καταπονημένη» λέει η μητέρα του Ντέιβιντ στην πεθερά της αλλά η ηλικιωμένη γυναίκα κουνάει αρνητικά το κεφάλι.
«Κάθε φορά που σας βλέπω όλους μαζί φοβάμαι ότι δε θα σας ξαναδώ» λέει κεφάτα αλλά όλοι ξαφνικά βουβαίνονται. Ο Ντέιβιντ με κοιτάει. Κι εγώ εκείνον. Αυτή η γυναίκα είναι ο λόγος που παντρευτήκαμε. Από τη μία μπερδεύτηκε η ζωή μου για πάντα, αλλά από την άλλη ήρθα κοντά στον Ντέιβιντ. Της χρωστάω πολλά.
«Ελπίζω να ζήσεις πολλά χρόνια ακόμα, γιαγιά» της λέει η Ιλέιν γλυκά και η Μαριλίζα καγχάζει.
« Κι εγώ, μικρή, αλλά δεν το βλέπω» λέει η γιαγιά της και όλοι κοιτιούνται μεταξύ τους νευρικά. Η αμηχανία είναι φοβερή. Δεν μπορούν να της πουν άλλα ψέματα. Έχει ήδη ξεπεράσει το χρόνο που της έδιναν οι γιατροί. Η καρδιά της είναι επιβαρυμένη και δυσκολεύεται ακόμα και να περπατήσει. Υποφέρει και αυτή και όλοι γύρω της. Αλλά κανείς δεν είναι έτοιμος να πει αντίο. Πλησιάζω τον Ντέιβιντ και ακουμπάω το χέρι μου στον ώμο του. Δείχνει λυπημένος αλλά δεν μπορεί να πει κάτι να αποσυμφορήσει τη συζήτηση. Θέλω να τον παρηγορήσω αλλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή. Στο σπίτι θα του μιλήσω λιγάκι για να τον ηρεμήσω.
«Λυπάμαι μόνο που δε θα προλάβω να δω δισέγγονα» λέει τελικά η γιαγιά κεφάτα. Γυρνάω προς το μέρος του Ντέιβιντ με γουρλωμένα μάτια και του ψιθυρίζω «ούτε να το σκέφτεσαι».


Την αμήχανη σιωπή σπάει το γάργαρο γέλιο του άντρα μου. Η γιαγιά του τον κοιτάει που γελάει αλλά δε θυμώνει. Γελάει κι αυτή. Σύντομα η ατμόσφαιρα επιστρέφει και πάλι στο φυσιολογικό. 

28 σχόλια:

  1. Αυτο θα ελειπε τωρα που ξεκιναει σχεση τους να σκεφτει να κανουν παιδι για να ευχαριαθηση την γιαγια του 😜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ δεν ξέρουν καλά καλά τι θέλουν απ τη σχέση τους, τα παιδιά τους μαραναν.... Βέβαια είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να πάρουν απόφαση για το τι θα γίνει παρακάτω! Αυτοί λειτουργούν καλύτερα υπό πίεση! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα χε φαση να επιχειρισουν το θεμα " παιδι για να χαρει η γιαγια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπορει να τους φερει πιο κοντα το παιδι αλλα πρωτα πρεπει να πουν ξεκαθαρα πως ειναι τρελα ερωτευμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεε οχι και παιδι ρε παιδια! Απο τωρα??? Εδω δεν εχουν ζησει ακομα το απογειο του ερωτα τους θα αποκτησουν και παιδι. Παντως συγγραφεα μου απο αποψη σεναριου αυτη σου η ιστορια ειναι νομιζω η καλυτερη!! Φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πρωταγωνιστριες μου δεν μενουν ποτε επιτηδες έγκυος. Δεν ειναι εωστα πραγματα αυτά...

      Διαγραφή
    2. Na rothso kati tha anebei shmera,kefalaio

      Διαγραφή
    3. Εεμμ,σορυ αν ενοχλω δεν θελω να γινω σπαστικια αλλα θα ανεβει σημερα κεφαλαιο?? Ευχαριστω♥

      Διαγραφή
  7. MPRAVO TELEIO!PERIMENOUME TO EPOMENO. ALITHIA POTE ANEBENEI?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγγραφεα μου συγγνωμη που επεμβαινω αλλα επειδη ειχα διαβασει το σχολιο της maria vithoulka νομιζω οτι εννουσε οτι θα μεινει εγγυος χωρις να πρισπαθησει,χωρις να το θελει. Εγω ετσι καταλαβα το "κατα λαθος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όχι,οχι,οχι μωρο ακομα...θελω κι άλλες σκηνες ερωτα, κι άλλες σκηνες με ζηλεια , κι αλλους τσακωμους , κι άλλο σασπένς..ολα αυτά βεβαια εγω τα θελω ..!Ότι όμως και να γινει θα είναι σιγουρα υπεροχο.Καλο Σαβ/κο.Φιλια από την συνεφιασμενη Κρητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ti tyxerh pou meneis krhth kai ego tha hthela . <3. Tha anebei kainourgio kefalaio .Kalimera apo athina

      Διαγραφή
    2. Ναι ειμαι τυχερη.το ξερω.οσο για νεο κεφαλαιο...τι να πω...μονο αν ο καλος της δει το ματς το βραδυ κσι βαρεθει και μας γραψει νεο κεφαλαιακαρι.Ειδομεν...

      Διαγραφή
    3. Το ματσάκι θα το δούμε μαζί...Κεφάλαιο από Δευτέρα. Εχω κι εγώ δικαίωμα να ξεκουραστώ.
      Φιλιά

      Διαγραφή
    4. E tote den peirazei kala na perasete emeis tha perimenoume kai anypomonoume gia tis monadikes istories sou

      Διαγραφή
  10. Εεμμμ ισως το θεμα να ειναι λιγο ασχετο αλλα θα το πω!! Συγγραφεα της καρδιας μας δεν σε ξεχασα,μου ειχες πει οτι κανονικα σε λενε καλλιοπη και σημερα που ειναι η γιορτη μας ηθελα πολυ να σου ευχηθω. Σου ευχομαι απο τα βαθη της καρδιας μου να αποκτησεις οτι ποθεις και τα ονειρα σου να τα πραγματοποιησεις. Σου ευχομαι,αν δεν τον ζεις τωρα,να ζησεις εναν μεγαλο ερωτα και μια ιστορια αγαπης ακομα πιο ομορφη απο αυτες που μας γραφεις. Να σε χαιρονται οσοι σαγαπανε. Αντε καλλιοπες να μας χαιρονται!!
    Πολλα φιλια καλλιοπη♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πρόλαβες! Χρόνια πολλά και καλά! Να είσαι κι εσύ γερή και ευτυχισμένη και μόνο χαρές εύχομαι να έχεις στη ζωή σου!
      Πολλά φιλιά και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  11. Xronia polla oti elithimeite oti thelete.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΛΕΙΟ!! ΠΕΡΚΜΕΝΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΘΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΥΣ ΔΥΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρονια πολλα και απο την βροχερη κρητη!Συνονοματη καθως ειμαι μας ευχομαι χρονια μας πολλα και ευτυχισμενα κκαι παντα να εχουμε ανθρωπους που να μας αγαπανε διπλα μας σε καθε στιγμη της ζωης μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χρονια πολλα !!!!!!!! συγγραφεα της καρδια μας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Na rothso kati den thelo na gino piestikh alla tha anebei shmera kefalaio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κεφαλαιακι??? Ελα τωρα σε παρακαλω εχουμε απο την πεμπτη να παρουμε μια δοση απο τα αριστουργηματα σου☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. KOPELIES THA ANEVEI SIMERA KEFALEO??? SYGRAFEA MHN ARGEIS HDH EXOUME KANEI TERASTIA UPOMONH. MAS TROEI H LISAAAAAA GIA KAINOURIO MHN MAS BASANIZEIW ALLO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά να χαίρεστε τα ονοματάκια σας και οι δύο οι Καλλιόπες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σορρυ κιολας αλλα αυτο που ρωτατε αν θα ανεβει καινουριο κεφαλαιο καθε φορα κατανταει πραγματικα κουραστικο...νομιζω πως οταν ανεβαζει το βλεπουμε δν ειναι κρυφο...

      Διαγραφή