Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2015

british telecoms

-Εεεε…καλημέρα, εσύ είσαι;
-Καλημέρα, στο κινητό μου δεν πήρες;
-Ελιζαμπέτα, εγώ…
-Πώς πήγε η δουλειά στο Ντουμπάι; Την έκλεισες;
-Όλα μια χαρά. Απλώς ανησύχησα. Γύρισα και δε σε βρήκα. Η μαμά σου…είναι καλά;
-Ναι, είναι πολύ καλά. Δόξα τω Θεώ.
-Τότε, γιατί…γιατί έφυγες;
-Πρέπει να υπάρχει λόγος για να επισκεφτώ τη μητέρα μου; Ήθελα να ηρεμήσω λιγάκι.
-Από τι; Έχει συμβεί κάτι; Γιατί μου μιλάς τόσο ψυχρά;
-Τι να έχει συμβεί; Όλα είναι μια χαρά.
-Δε σε πιστεύω. Ξέρω ότι μπορεί να θύμωσες που δεν ήμουν εδώ για τα γενέθλιά σου, αλλά σκόπευα να σου κάνω έκπληξη και ειλικρινά…
-Χαλάρωσε, Ντέιβιντ. Γενέθλια είχα και πέρσι και θα έχω και του χρόνου. Δεν είναι δα και τόσο μεγάλο θέμα.
-Μα πώς δεν είναι; Λυπάμαι, αλλά το αεροπλάνο είχε καθυστέρηση και έπρεπε να μείνω και για μια ακόμη δουλειά, και όλα πήγαν στραβά.
-Ντέιβιντ, αλήθεια καταλαβαίνω.
-Δεν μου ακούγεσαι καλά. Σίγουρα δεν είσαι θυμωμένη;
-Φυσικά. Πες μου για τη συμφωνία. Ξέρω πόσο σημαντικό είναι το άνοιγμα στη Μέση Ανατολή.
-Ο εμίρης φάνηκε πολύ θετικός και νομίζω ότι σε δύο μήνες θα μπορούμε να υπογράψουμε. Τον ενδιαφέρει μια έκταση λίγο πιο έξω από το Ντουμπάι για να κάνει ένα περιβαλλοντολογικό πάρκο. Αλλά αυτός έχει πολλές γνωριμίες. Αν αρχίσει δουλειά εκεί ίσως πρέπει να ανοίξω ένα υποκατάστημα. Δεν ξέρω ακόμα, έχω πολλά στο νου μου.
-Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις.
-Σε ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης.
-Ντέιβιντ, άκου, πρέπει να…
-Μην το κλείσεις ακόμα. Έχουμε τόσες μέρες να μιλήσουμε.
-Και ποιος φταίει γι’ αυτό;
-Μα εγώ σε έπαιρνα! Εσύ μιλούσες ψυχρά. Όπως και τώρα.
-Δεν καταλαβαίνω τι περιμένεις από μένα. Είμαι κουρασμένη από το ταξίδι και χθες το βράδυ ξενύχτησα, οπότε δεν έχω και πολλή όρεξη. Σόρρυ κιόλας.
-Τι έκανες για τα γενέθλιά σου τελικά;
-Κάλεσα μερικούς φίλους στο σπίτι σου.
-Γυναίκες και άντρες;
-Φυσικά.
-Μάλιστα.
-Κάναμε και ένα όργιο μετά.
-Είσαι απαράδεκτη!
-Εγώ; Εσύ ακούς τι λες και πώς το λες; Φυσικά και υπήρχαν άντρες. Αλλά μπορείς να ρωτήσεις την αδερφή σου αν τίμησα το όνομά σου. Ήταν και αυτή εκεί.
-Ήρθε και η Ιλέιν; Μπράβο που την κάλεσες. Ευχαριστώ και για την τούρτα.
-Σου άρεσε; Την έφτιαξα μόνη μου.
-Δεν έφαγα πολύ, γιατί δεν έχω όρεξη. Αλλά μου φάνηκε τέλεια. Πότε θα έρθεις;
-Δεν ξέρω. Θα μείνω καμιά βδομάδα.
-Καμιά βδομάδα;
-Γιατί φωνάζεις;
-Μα έλειπα μία βδομάδα εγώ, θα λείψεις και εσύ μία, τι στο καλό γάμος είναι αυτός; Τι θα πει ο κόσμος;
-Θα πει ότι είμαστε φυσιολογικό ζευγάρι και ότι βαριέται ο ένας τον άλλον.
-Με βαριέσαι;
-Τρόπος του λέγειν.
-Ελιζαμπέτα, σου δίνω πέντε μέρες. Μετά θα γυρίσεις.
-Ντέιβιντ, δεν είσαι αφέντης μου ξέρεις.
-Είμαι ο άντρας σου όμως.
-Μόνο στα χαρτιά.
-Αν δε σε ήξερα θα ορκιζόμουν ότι ακούω παράπονο στη φωνή σου.
-Είσαι τρελός.
-Μπορεί.
-Καλή συνέχεια, Ντέιβιντ.
-Θα σε ξαναπάρω.
-Καλώς.



5 σχόλια:

  1. ποσο τρελαινομαι για αυτη την εναλλαγη ρολων,εισαι θεαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλα τελειο!! Εισαι ταλενταρα ψυχη μου. Παντα τετοια.
    Φιλια πολλα,καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ρωτησω κατι ειναι αυτο το κεφαλαιο της πεμπτης ευα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. που να εβγαιναν εξω και να φοραγε κανενα φορεματακι σεξυ και να την φλερταραν ταυρος θα γινοταν ο ντειβιντ ισως παραδεχοταν τη νιωθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι έτσι.... να δει τι χάνει....
    και πώς να του μιλάει δλδ;; με αγάπες και λουλούδια;; αυτός της είπε ότι δεν είναι για σχέση.... αυτός έφυγε.... αυτός την εκνεύρισε.... αυτός δεν την πήρε τηλέφωνο.. σειρά της να παίξει λίγο και να τον κάνει να σκάσει και να παραδεχτεί ότι είναι φουλ ιν λαβ.....
    κοριτσαρα είσαι θεά! Γράφεις φοβερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή