Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2015

British telecoms vol. II

-Γιατί δεν απαντάς;
-Ντέιβιντ, μία κλήση έχασα! Με παίρνεις τρεις φορές τη μέρα. Δεν μπορώ να είμαι πάνω από το τηλέφωνο συνέχεια.
-Θέλω να ξέρω αν είσαι καλά.
-Καλά είμαι. Τι έχεις πάθει;
-Έχω ένα καλό νέο.
-Ακούω.
-Δεν ξέρω τι έχεις κάνει με την αναζήτηση δουλειάς, αλλά ένας φίλος μου θέλει να εξαγοράσει μια επιχείρηση και χρειάζεται ένα άτομο να επιβλέπει τη διαδικασία. Του μίλησα για σένα και θέλει να συναντηθείτε. Πιστεύεις ότι μπορείς να το αναλάβεις; Αν φοβάσαι την ευθύνη, μπορείς να μοιραστείς με τη φίλη σου την Ερικα τη δουλειά ή κάτι τέτοιο.
-Η Έρικα έχει καλό συμβόλαιο με την εταιρεία της και εμένα με περιμένουν στις 10 του μηνός στην Kiled.
-Πού; Γιατί δε μου είπες τίποτα; Βρήκες δουλειά;
-Ναι, έκανα μια συνέντευξη όσο έλειπες και μετά έκανα μερικά ονλάιν τεστ. Μου πρόσφεραν καλό μισθό και μπόνους. Πρέπει να είμαι εκεί στις 10 του μηνός.
-Άρα θα γυρίσεις σύντομα;
-Εντάξει, έχουμε χρόνο μέχρι τις 9.
-Ελιζαμπέτα, γιατί το κάνεις αυτό;
-Γιατί με λες Ελιζαμπέτα;
-Επειδή μου αρέσει.
-Κι εμένα επειδή μου αρέσει μένω εδώ.
-Με εκδικείσαι για κάτι; Η υπομονή μου δεν είναι απύθμενη ξέρεις.
-Το συμβόλαιό μας δε λέει πουθενά ότι πρέπει να είμαστε αυτοκόλλητοι. Το διάβασα ξανά και ξανά. Αν θες να ξέρεις, μπορώ να περάσω τους υπόλοιπους εννιά μήνες μακριά σου και να μην ανοίξει ρουθούνι.
-Μα τι λες; Πώς σου ήρθε αυτή η τρελή ιδέα; Θεωρητικά πρέπει να δίνουμε την εντύπωση ότι είμαστε αγαπημένοι. Τι θα λέμε; Ότι αγαπιόμαστε από μακριά;
-Δε χρειάζεται να δώσουμε εξηγήσεις. Οι γονείς σου δεν ξέρουν καν ότι λείπω.
-Το ξέρει η Ιλέιν και αργά ή γρήγορα θα τους το πει.
-Έχεις δίκιο σε αυτό. Θα γυρίσω λίγο και θα ξαναφύγω τότε.
-Τι συζητάμε; Γιατί δε μου λες τι σε έχει πειράξει;
-Τίποτα. Είμαι μια χαρά. Απλώς δυσκολεύομαι να συνηθίσω στην ιδέα ότι είμαστε παντρεμένοι.
-Τόσο φρικτό είναι πια; Νόμιζα ότι περνούσες καλά.
-Ναι, τέλεια.
-Ειρωνεύεσαι;
-Όχι, όχι, είμαι ευχαριστημένη από σένα.
-Μπερδεύτηκα τώρα.
-Κι εγώ είμαι μπερδεμένη, Ντέιβιντ. Καιρό τώρα.
-Μα τότε, γύρνα! Γύρνα να είμαστε μαζί μπερδεμένοι! Όχι χώρια!
-Το θέμα είναι να ξεμπερδευτούμε! Όχι να κάνουμε παρέα.
-Καλή είναι και η παρέα. Τώρα που λείπεις συνειδητοποίησα πόσο άδειο είναι το σπίτι. Ακόμα και η Φρίντα νιώθω ότι με κοιτάει με μισό μάτι λες και σε έδιωξα εγώ.
-Ποτέ δε σε συμπάθησε αυτό το σκυλί.
-Άντε πάλι! Η Φρίντα με αγαπάει πολύ. Σταμάτα να το λες αυτό.
-Ντέιβιντ, πρέπει να κλείσω. Με φωνάζει η μαμά μου.
-Λείπεις έξι μέρες.
-Καλό βράδυ, Ντέιβιντ.

-Καλό βράδυ, Ελιζαμπέτα.

7 σχόλια:

  1. Τωρα νευριασα μαζι της γιατι μωρη τα κανεις αυτα;;; Τον λυπαμαι τον αντρα μας.. Γυρνα στον Ντειβιντ εδω εμεις αν τον βλεπαμε στο δρομο θα ορμουσαμε και εσυ.. Αχ τρελη. - elenii
    (Ειμαι απο κινητο και δεν συνδεεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγα μην τον λυπηθουμε κιολασ. αυτος γιατι της φερθηκε ασχημα αρχικα? ασ τα λουστει τωρα. κατερινα

      Διαγραφή
  2. Αυτό το "λείπεις έξι μέρες" με πέθανε.... γμτ μετράει τις μέρες που είναι μακριά του!.... ΓΜΤ σου Ντέιβιντ.... γύρνα κι εσύ βρε αγάπη μου στο παιδί... λιώνει... κι εσύ βρε μωρό μου (Ντέιβιντ) πες της πως νιώθεις. Μιλα επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενταξει ειπαμε να του δωσει ενα μαθημα αλλα αυτη το εχεσε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω μπερδευτει. Δεν ξερω ποιος εχει δικιο σε αυτη την ιστορια. Νταξει ο ντειβιντ εχει κανει πολλα λαθη αλλα τωρα της ζηταει εμμεσα να γυρθσει πισω να τα βρουνε κι αυτη του το παιζει δυσκολη. Ελεος!! Καλα μαρη εχεις τετοιον αντρα και του κανεις καψωνια?? Τεσπα, μακαρι να αλλαξει γνωμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. *** πολλα φιλια σε ολες να εχετε ενα υπεροχο υπεροχο τριημερο. Τα λεμεεε, Καλλιοπη

      Διαγραφή
  5. οταν αυτος της ειπε πως ειναι διαθεσιμος για σεξ και θα βγαινει και δεν θα δινει λογαριασμο κ αυτη ηταν κλεισμενη σε ενα σπιτι να μαγειρευει και να μην ακουει ενα καλο λογο ενιωθε πολυ χειροτερα απο αυτον!ουσιαστικα δεν της εχει παραδεχτει πως ειναι ερωτευμενος μαζι της

    ΑπάντησηΔιαγραφή