Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2015

british telecoms-final round

-Η Ιλέιν αποφάσισε ότι θέλει να ηρεμήσει λίγο και άφησε σύξυλο τον Μαξ. Δεν είναι αδερφή αυτή. Είναι οι 10 πληγές της Αιγύπτου. Εγώ όμως δε φταίω τίποτα. Οι γονείς μου θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να τη συνετίσω. Να έχω από τη μία εσένα και από την άλλη την αδερφή μου. Εσύ ξέρεις πού είναι;
-Με παίρνει καθημερινά σχεδόν. Ξέρω ότι έφυγε και της είπα να γυρίσει αλλά δεν μου είπε πού είναι. Μάλλον ήξερε ότι θα την ψάξεις.
-Δεν την νοιάζει που ανησυχούμε; Μα τι κακομαθημένη που είναι!
-Κάτι θα της έκανε. Δεν ξέρεις.
-Α, μάλιστα! Κρίνεις εξ’ ιδίων;
-Όχι, απλώς κάθε σχέση είναι μοναδική. Η Ιλέιν έχει φλογερό ταμπεραμέντο αλλά δεν είναι παράλογη. Δεν μπορεί να έφυγε έτσι απλά. Τη ρώτησες; Άκουσες την πλευρά της;
-Μου είπε ότι θέλει να βρει τον εαυτό της. Άκου βλακείες. Να βρει τον εαυτό της. Λες και ο εαυτός σου είναι τα κλειδιά σου και μπορείς να τον χάσεις.
-Είσαι λίγο αυστηρός μαζί της. Επειδή είσαι μεγαλύτερος δε σημαίνει ότι τα ξέρεις και όλα. Εμείς οι γυναίκες λειτουργούμε λίγο διαφορετικά. Πιο απρόβλεπτα.
-Έχει αναλάβει μια δουλειά. Δεν μπορεί να φεύγει όποτε της καπνίσει.
-Είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι. Μπορεί να φύγει όποτε θέλει και από όπου θέλει αν δεν περνάει καλά.
-Εσύ πότε θα γυρίσεις;
-Άντε πάλι…
-Λείπεις τόσες μέρες. Χθες δε σε ρώτησα καθόλου.
-Σταμάτα. Θα έρθω σου είπα.
-Υπάρχει άλλος;
-Χαχαχχαχαχα.
-Δεν είναι αστείο.
-Ο τρόπος που σκέφτεσαι είναι αστείος. Και αν θες να ξέρεις, γελάω για να μη σε βρίσω.
-Γιατί να με βρίσεις; Ακόμα δεν απάντησες.
-Άσε με, Ντέιβιντ.
-Έχεις βρει άλλον;
-Τώρα εσύ κρίνεις εξ’ ιδίων τα αλλότρια;
-Μια φωτογραφία ήταν! Με πλησίασε σε μια δεξίωση που παρέθεσε ο εμίρης και τη φίλησα στο μάγουλο. Είμαστε φίλοι. Σπουδάζαμε μαζί. Η Κάρλα είναι πολύ φιλική με όλους και το παρουσιαστικό της την κάνει να παρεξηγείται εύκολα. Στα περιοδικά το έκαναν να φαίνεται πονηρό χωρίς να είναι.
-Η σχέση μας είναι ξεκάθαρη. Μπορούμε να έχουμε εραστές και ερωμένες αρκεί να είμαστε διακριτικοί. Απλώς εσύ δεν ήσουν.
-Δεν ήμουν γιατί δεν είναι ερωμένη μου.
-Καλά, εντάξει. Μην το κάνουμε θέμα.
-Σε ρωτάω τι φταίει και δεν απαντάς. Λες ότι δεν υπάρχει άλλος. Λες ότι δε σε πείραξε η φωτογραφία, ούτε που δεν πρόλαβα τα γενέθλιά σου. Αλλά δε σε πιστεύω.
-Ούτε εγώ σε πιστεύω.
-Μα δεν έκανα τίποτα. Σου το ορκίζομαι.
-Θα κάνεις αργά ή γρήγορα.
-Μιλάς λες και ζηλεύεις, αλλά δε ζηλεύεις. Έτσι λες τουλάχιστον. Αν με ήθελες μπορούσες να με έχεις. Δε με αποζητάς όμως. Οπότε τι μου προσάπτεις ακριβώς; Αυτή είναι μακράν η πιο τρελή συζήτηση που έχω κάνει ποτέ.
-Με λες και τρελή τώρα;
-Όχι εσένα! Τη συζήτηση! Τι έχεις πάθει, κορίτσι μου; Σεβάστηκα την επιθυμία σου να μείνεις μόνη και να δεις τη μητέρα σου. Αλλά νομίζω ότι έχεις αρχίσει να το χάνεις.
-Μπορεί να είναι και έτσι.
-Δε θέλω να σε αναγκάσω να γυρίσεις με νομικά τερτίπια. Θέλω να γυρίσεις. Τι άλλο πρέπει να πω; Ορίστε. Το είπα. Θέλω. Όχι πρέπει. Θ-έ-λ-ω.
-Ντέιβιντ, ίσως αν για μερικές μέρες δε με έπαιρνες τηλέφωνο... Με αναστατώνεις λιγάκι. Παίρνεις συχνά και κυρίως φωνάζεις και απειλείς.
-Λυπάμαι αν σε φόβισα αλλά τα έχω δοκιμάσει όλα. Τα έχω χαμένα.
-….
-Ελιζαμπέτα, κλαις;
-Όχι, όχι.

-Ελιζαμπέτα, νομίζω αρκετά περίμενα. Έρχομαι.

13 σχόλια:

  1. πω πω πω αντε να παει και πολυ το αργησε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ρωτησω κατι ειναι το κεφαλαιο της ημερας μονο αυτο για σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντε επιτελους καιρος ηταν να σηκωση το κολω του να παει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτέλους μωρό μου!..... Εύχομαι να πάρουν φωτιά τα σεντόνια...... ;-) επίσης εύχομαι να πουν ξεκάθαρα τι νιώθουν ο ένας για τον άλλον κ να αφήσουν τα παιδιαρίσματα.... αντε γιατί......... αντε! ♥♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναιιιιιι!!! Επιτελους!!!! Αντε να την παρει,να την παει σπιτι και να τις δειξει πιο ειναι το αφεντικο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποσο ομορφες θα ηταν αυτες οι ιστοριες εαν γυρίζονταν σε αισθηματικες ταινιες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο δίκιο έχεις..... θα ήταν όντως υπέροχες! Κι αν είχαν και τους κατάλληλους πρωταγωνιστες θα γινόταν χαμός! ♥

      Διαγραφή
    2. Paidia ti fifty shades kai m@@ies an girizotan se tainia auti i istoria tha ekane mpam ta exi ola apo romantismo apo kaugades apo zilia..apla RESPECT stin siggrafea

      Διαγραφή
  7. Ισχύει! είναι θεά η συγγραφέας της καρδιάς μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. KALH MOU SIGRAFEA THELO ENA KEFALEAKI ME ANALYTIKH PERIGRAFI OTAN THA KANOUN EROTA. MAS EXEIS KALOMATHEI VLEPEIS. XAXXXA!! KALHNYXTA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Geia sas kalo mhna tha anevei shmera kefalaio

    ΑπάντησηΔιαγραφή