Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 9 Μαΐου 2015

Για τις καινούργιες...

Κορίτσια,

οι παλιές το ξέρουν και ίσως το σέβονται, αλλά έχω πει πολλές φορές το εξής: ΣΥΝΗΘΩΣ ανεβάζω κεφάλαιο κάθε μέρα αλλά όχι πάντα. Το κάνω από χόμπι και όχι επαγγελματικά. Έχω άλλη δουλειά και καμιά φορά γυρνάω σπίτι αργά και έχω το άγχος να γράψω κεφάλαιο για να μην αρχίσω να βομβαρδίζομαι με μηνύματα "γιατί δεν ανέβασες" κλπ.

Λυπηθείτε με. Έμπνευση είναι αυτή...Δεν έρχεται ποτέ αν σε πιέζει ο χρόνος ή οι αναγνώστριές σου! Καταλαβαίνω ότι διαβάσατε τις παλιές ιστορίες και τώρα βαριέστε. Ετσι παθαίνω κι εγώ με τις σειρές που βλέπω και πραγματικά ανυπομονώ να ανέβει καινούργιο επεισόδιο! Αλλά να ξεκουράζομαι και εγώ λίγο, να βλέπω τους φίλους μου, να βγαίνω με το αγόρι μου μια Παρασκευή βράδυ χωρίς να σκέφτομαι εσάς! Έχω αυτό το δικαίωμα. Όχι;

Φιλιάααααααααα

6 σχόλια:

  1. Exeis dikio sugrafea tis kardias mas alla den ftaime emeis pou oi istories sou einai toso uperoxes pou den boroume na ksekollisoume!!! Se katalabainw giati kai egw prepei na diavazw gia tis eksetaseis kai ton ligosto xrono pou brisko protimw na eimai me tous filous mou I na ksekourazome diabazontas tis istories sou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Molis twra eida oti apantises se auto pou sou eixa pei gia ton Ari Makri!!! Den peirasei afou otan diavazw tis istories sou egw auton fantazomai!!! Kai nai eimai mikri to kserw.o Aris me pairnaei 9 xronia alla einai pollu glugoulis mwle!!!! Autos einai I ebneusi mou giati eksaitias tou exw grapsei 4 istories,2 gia auton kai apo mia gia ta alla meli tou sugrotimatos oi opoioi den mou aresoun kai pollu...aplws me piezan oi files mou kai etsi...ta tetradia me tis istrories mou eginan periboita se olo to lukeio kai to gumnasio....den kserw giati se prizw me ola auta alla niwthw otj se kserw kai esena alla kai ta upoloipa koritsia!!! I LOVE YOU all♥♥♥:-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχεις δικιο! Νομιζω βασικά πως εγω το παράκανα 😅 έχω να σχολιασω πολυ καιρο οποτε κανω δυναμικο καμ μπακ με την υπέροχη ιστοριάρα σου ♡ ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η έμπνευση έχει τις στιγμές της! Συνέχισε έτσι συγγραφέα μας.
    Κ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικα εχεις απολυτο δικιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή