Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

κεφάλαιο 39-άντρες...

Η επόμενη μέρα κύλησε κάπως παρόμοια. Ο Ντέιβιντ έφυγε για τη δουλειά κατά τις εννιά και όταν γύρισε το απόγευμα, κάναμε έρωτα στο σαλόνι. Φυσικά έπρεπε εγώ να το υποκινήσω. Εκείνος έτρωγε ήρεμα στην κουζίνα όταν τον πλησίασα και του έδωσα να καταλάβει τι θέλω από εκείνον. Λίγη ώρα και μερικά ουρλιαχτά ηδονής αργότερα, τον άκουσα να μου λέει ότι έχει μια σοβαρή υπόθεση στο Ντουμπάι και πρέπει να λείψει μερικές μέρες. Η καρδιά μου βούλιαξε στο στήθος μου αφού διαλύθηκε σε μικρά μικρά κομμάτια. Ντουμπάι; Για πόσες μέρες; Γιατί να μην πάω μαζί του; Δε με πείραξε το απρόοπτο του πράγματος, αλλά ο τρόπος που μου το ανακοίνωσε. Λες και πάει στο περίπτερο να αγοράσει εφημερίδα. Το καλό είναι ότι αφού δε θεωρεί απαραίτητο να μου το πει λίγο πιο…στρογγυλεμένα, σημαίνει ότι δεν έχει πάρει χαμπάρι για τη μεταστροφή των συναισθημάτων μου. Πώς να έχει πάρει χαμπάρι βέβαια; Αφού κι εγώ καλά καλά δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτή η αντάρα μέσα μου. Ξέρω μόνο ότι δε θέλω να φύγει.
«Είναι κάτι σοβαρό;» τον ρωτάω, αλλά δε μου αποκαλύπτει πολλά. Είναι μυστικοπαθής και πολύ εσωστρεφής από τη φύση του, αλλά νόμιζα ότι κάτι είχε αλλάξει μεταξύ μας. Όχι. Ένας αόρατος διακόπτης έχει κατέβει και είναι πάλι ο πάντα-διαθέσιμος-για-σεξ Ντέιβιντ, αλλά όχι για κάτι περισσότερο.
«Αν δεν πάω δε θα μάθουμε» λέει τελικά και με ρωτάει αν έχω δει το σακ βουαγιάζ του. Το δανείστηκα τις προάλλες για να μεταφέρω κάτι από το διαμέρισμά μου. Το έχω στο δωμάτιό μου. Του το φέρνω και τον βλέπω να βάζει μέσα μερικά ρούχα και εσώρουχα.
«Φεύγεις κιόλας;» ρωτάω απορημένη.
«Ναι, αύριο. Δε σου το είπα;» λέει εκείνος ανυπόμονα.
«Όχι, δεν είπες αύριο» λέω θαρρετά. Το πρόσωπό του ξαφνικά δείχνει πιο σοβαρό, οι γραμμές του πιο αδρές.  Τα μάτια του σκοτεινιάζουν και για μερικά δευτερόλεπτα νιώθω ότι πραγματικά δυσανασχετεί.
«Για να καταλάβω τώρα» λέει και καθαρίζει τη φωνή του με τη γροθιά του σφικτή μπροστά από τα χείλη του «γκρινιάζεις;».

Δεν απαντάω. Δεν του αξίζει απάντηση, αλλά δεν έχω και κάτι έξυπνο να πω. Δεν έχει δικαίωμα να με κάνει να δείχνω σαν γυναικούλα, ειδικά όταν οι απαιτήσεις μου είναι λογικές. Μια έγκαιρη ενημέρωση για το πρόγραμμά του και ένα ειλικρινές χαμόγελο δεν είναι πολλά. Βγαίνω από το δωμάτιο και κατευθύνομαι στο δικό μου. Κάνω στα γρήγορα ένα ντους και ξαπλώνω να διαβάσω το βιβλίο μου. Δεν περίμενα να κρατήσει 48 ώρες. Δε περίμενα να κρατήσει και μια ζωή αλλά όχι και 48 ώρες. Είναι ένας κυκλοθυμικός άκαρδος άνθρωπος και κακώς που ασχολήθηκα. Δεν είναι ότι είναι αγενής. Είναι μια αλλαγή ίσως ανεπαίσθητη για τους άλλους αλλά εγώ την καταλαβαίνω. Το μετάνιωσε; Βαρέθηκε; Χόρτασε; Ο,τι και να είναι, το στρείδι έκλεισε. Ο,τι είδατε είδατε.

Σβήνω το φως μου κατά τις έντεκα και μισή. Δεν έχω ιδέα τι κάνει εκείνος, αλλά πρέπει να συνηθίσω ίσως σε αυτό το νέο μοντέλο. Σκωτσέζικο ντους. Αυτό μου κάνει. Τη μισώ αυτή την κατάσταση. Αλλά φταίω κι εγώ που αφέθηκα.
«Δεν είσαι στο δωμάτιό μου» ακούω ξαφνικά τη φωνή του να γεμίζει το δωμάτιο και ανάβει το φως. Καλύπτω τα μάτια μου ενστικτωδώς γιατί το έντονο φως με τυφλώνει. Το βλέμμα είναι σκοτεινό, ένα δριμύ κατηγορώ πάλλεται στα χείλη του.
«Είμαι στο δικό μου» λέω, λες και δεν το έχει καταλάβει. Τι ήθελε; Τον διεκδίκησα το απόγευμα, κάναμε σεξ και μετά μου είπε άνετα ότι φεύγει για Ντουμπάι, για ποιος ξέρει πόσο καιρό. Και ξεκαθάρισε με τη στάση του ότι δεν έχω δικαίωμα να ρωτήσω περαιτέρω πληροφορίες ή να πάω μαζί του για να τον βοηθήσω ή ακόμα και για παρέα.
«Δε θα έρθεις να κοιμηθούμε μαζί; Αύριο φεύγω» μου λέει και συνεχίζει να με κοιτάει. Ανατριχιάζω. Σχεδόν φοβάμαι την επιρροή που ασκεί πάνω μου. Είναι σαν να κρατάει το τηλεκοντρόλ και να παίζει με την καρδιά μου.
«Ντέιβιντ, είμαι λίγο κουρασμένη απόψε. Προτιμώ να κοιμηθώ στο δωμάτιό μου» του λέω και χαμογελάω βεβιασμένα. Θεέ μου, πόσο θέλω να κοιμηθώ μαζί του. Ή μάλλον, να μην κοιμηθώ μαζί του.
Τον βλέπω να εξαφανίζεται από μπροστά μου εκνευρισμένος και συνειδητοποιώ ότι ακόμα και ο τσακωμός μαζί του, τα νεύρα, τα παράπονα είναι κάτι που μου δίνει χαρά, γιατί είναι μια οικειότητα που τη μοιράζονται τα αληθινά ζευγάρι και όχι δυο άνθρωποι που τους ενώνει απλός ένα ηλίθιο συμβόλαιο.
«Κάνε άκρη» τον ακούω μετά από μερικά λεπτά να λέει επιτακτικά και τον βλέπω να εισβάλει στο δωμάτιό μου κρατώντας υπό μάλης το μαξιλάρι του και ένα νεσεσέρ με μερικά πράγματα. Δεν μπορώ να πάρω ανάσα από την έκπληξη.
«Τι σημαίνει αυτό;» τον ρωτάω ενώ κάνω άκρη και του αφήνω χώρο στην αριστερή πλευρά που είναι και η αγαπημένη του.
«Σημαίνει ότι θα κοιμηθούμε μαζί» λέει και ξαπλώνει ανάσκελα. Εγώ κάθομαι οκλαδόν δίπλα του και ρουθουνίζω άκομψα.
«Μήπως να με ρωτήσεις κι εμένα;» λέω ειρωνικά. «Το συμβόλαιο λέει ότι πρέπει να κάνω εγώ το πρώτο βήμα».
«Δε θα σε πλησιάσω. Απλώς θέλω να κοιμηθούμε μαζί. Και αν θες να ξέρεις, είσαι πολύ παράλογη» λέει και ανασηκώνεται.
«Είμαι μια χαρά» λέω κάνοντας ότι δεν καταλαβαίνω πού αναφέρεται, αλλά καταλαβαίνω πολύ καλά.
«Θέλω να φεύγω για δουλειά χωρίς να δίνω λογαριασμό. Δεν έχω μάθει να λειτουργώ όπως θες. Δεν είμαι για…σχέση» λέει απολογητικά. Αλλά με σκοτώνει.
«Δε σου ζήτησα σχέση!» λέω θυμωμένη.
«Γιατί φωνάζεις;» με ρωτάει και κοκκινίζω από ντροπή. «Τα αναλύεις όλα πάρα πολύ. Πρέπει να το πάμε πιο χαλαρά. Εσύ σκέφτεσαι ακόμα και την ώρα που κοιμάσαι».
«Συγγνώμη που έχω μπερδευτεί λιγάκι!» ειρωνεύομαι.
«Γιατί έχεις μπερδευτεί; Κάνουμε σεξ και κοιμόμαστε μαζί όταν θες» λέει.
«Απ΄ ό,τι φαίνεται κοιμόμαστε μαζί και όταν δε θέλω!» του λέω και τον βλέπω να σοκάρεται.
«Δεν είχα καταλάβει…συγγνώμη…» λέει και σηκώνεται άτσαλα. Του αρπάζω το χέρι και τον παρακαλάω να μείνει.
«Αύριο φεύγεις. Κοιμήσου εδώ» του λέω.
«Τόσο δύσκολα είναι όλα στις σχέσεις;» με ρωτάει μετά από μερικά δευτερόλεπτα. Κλείνω το φως και μας καλύπτει πυκνό σκοτάδι.

«Μόνο όταν ένας από τους δύο είσαι εσύ» του λέω και το γέλιο του γεμίζει το δωμάτιο.

12 σχόλια:

  1. γιατι ολοι οι αντρες ειναι ντιπ ζωα? κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα μου ντε κατερινα αυτη ειναι μια ερωτηση χωρις απαντηση :p μηπως φταιμε εμεις που τα υπεραναλυουμε ????

      Διαγραφή
    2. Δεν θα μάθουμε ποτέ Κατερινακι!!! ♥ χαχαχαχα ας ελπίσουμε ότι θα βάλει μυαλό και θα της φέρεται όπως της αξίζει...

      Διαγραφή
  2. Αχου ο καλος μου δεν ξερει πως να συμπερθει σε μια σχεση :) ειναι τοσο γλυκουλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την μια λιωνει και την αλλη δεν ειμαι για σχεση,αντρες!
    Υ.Γ. Μαρεσει οπως εξελισσεται η ιστορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλα συγχαρητηρια συγγραφεα μας!! Πολυ τρυφερο αυτο το κεφαλαιο. Τι γλυκος που ειναι ο διαβολοσ μωρε..αν και αυτο το " κοιμομαστε μαζι,κανουμε σεξ τι αλλο θες" στυλ-κατασταση δεν μου πολυ αρεσει αλλα ελπιζω να αλλαξουν τα πραγματα. ΕΥΑ,ΕΥΑ,ΕΥΑ!!! ειδα αυτουσ που μου προτεινες νταξει ομορφοι ηταν αλλα εχουν μια βασικη διαφορα με αυτους που εχουμε περιγραψει. Αυτοι ειναι αγορια ενω αυτοι που περιγραψαμε αντρες!! Καταλαβες?? Και μετα λενε οι αντρες οτι ζηταμε πολλα. Εε οχι αγαπη μου δεν ζηταμε πολλα εναν ανδρα ζηταμε. Ομως αυτος ο ανδρας να εκπροσωπει ολο το πακετο που σημενει αυτη η λεξβ. Τεσπα ευακι σου προτεινω να δεις τους alexander koch, benedict cumbercatch. Εμενα μου αρεσει ο πρωτος γιατι ειναι γλυκουλης αλλα ο δευτεροσ εχει κατι σεξυ αλλα και παλι δεν τρελενομαι. Προτειμω τον πρωτο..φιλακια
    Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Re kallioph o protos maresei trela eno o allos einai xalia. Aporo.pos to.epathes ayto , den to perimena alla mou eipes oti den sou poli arese ok . O deyteros einai xalia . Re mou aresou aytoi pou einai mexri ta 30 ~35 den eimai toso megali na mou aresoun,oi pio megali . Exartatai omos gia paradeigma o diavolos mas.mou aresei

      Διαγραφή
    2. Κι εμενα μου αρεσει παρα πολυ ο πρωτος. Επαιζε και στη σειρα under the domn. Ειναι πολυ κουκλι κι σεξυ και μπορει να μην ειναι αντρας που χτυπαει το χερι στο τραπεζι αλλα ειναι γλυκας και πολυ ωραιος. Τον δευτερο τον επελεξα γιατι ειχε παιξει σε μια ταινια τον hawking κι ετσι ηταν λιγο σεξυ αλλα ουτε εμενα μαρεσει. Λοιπον ανυπομωνω για την περιγραφη του. Επιτελους βρηκαμε ενα κουκλι μελανουρακι. Φιλιαααα( μολις το δεις απαντα)
      Τα λεμε ευακι
      Καλλιοπη

      Διαγραφή
    3. Ρε καλλιοπη δεν εχω σημερα ορεξη για περιγραφη θες να, κανω αυριο . Αρχισε το World party το μωρο μου φιλια τα λεμε

      Διαγραφή
    4. Και βεβαια θα περιμενω!!! Πολυ κουκλι σημερα ο σακης!! Ααααχχχχχ!!!! ΣΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
      καλλιοπη,φιλια ευακι μου

      Διαγραφή
  5. Έλα μωρέ ο γλυκουλακος πήγε να κοιμηθούνε μαζί. Άλλος στην θέση του θα μουτρωνε και θα κοιμότανε στο δικό του δωμάτιο. <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή