Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015

κεφάλαιο 38-κορίτσια, χαλαρά....


«Ντέιβιντ» τον σκουντάω ελαφρά. Είναι τόσο ζεστός και τόσο ευάλωτος έτσι όπως κοιμάται κουλουριασμένος γύρω μου, που νιώθω την καρδιά μου να σπάει σε χίλια κομμάτια.  Κοιμάται ήσυχα και η ρυθμική αναπνοή του γαργαλάει τον ώμο μου. Δε με έχει αφήσει από την αγκαλιά του και μου αρέσει τόσο πολύ όλο αυτό που αναρωτιέμαι πώς θα αντέξω το επόμενο πρωί. Είμαι σίγουρη ότι το όνειρο δε θα κρατήσει. Αλλά είναι λογικό. Έχω κάθε επίγνωση του ποιος κοιμάται πλάι μου. Δεν είναι κάποιος απλός άνθρωπος. Δίπλα μου κοιμάται ένας μύθος, ένας διεθνής πλεϊμπόι, ο πιο όμορφος άντρας του κόσμου και ο πιο δυναμικός επιχειρηματίας κάτω των 40. Προσπαθώ να το βγάλω από το μυαλό μου, γιατί θα τρελαθώ, αλλά είναι δύσκολο. Αν δεν ήμουν τόσο μπερδεμένη συναισθηματικά, αν δε σεβόμουν τόσο βαθιά αυτό το λίγο που έχουμε, θα έβγαινα στις ειδήσεις και στα ραδιόφωνα και θα φώναζα ότι κοιμήθηκα μαζί του.
«Μμμμ, τι είναι;» με ρωτάει χωρίς να έχει καλοξυπνήσει. Κοιτάω το ρολόι στο κομοδίνο του. Η ώρα δείχνει έξι τα ξημερώματα.
«Δεν βάλαμε φαγητό στη Φρίντα χθες το βράδυ και διαμαρτύρεται» του λέω απαλά. Ο Ντέιβιντ φροντίζει την Φρίντα με μοναδική τυπικότητα, αλλά όταν λείπει το κάνω εγώ. Το σκυλί με λατρεύει. Ανέκαθεν δηλαδή με λάτρευε αλλά τώρα που τη βγάζω και βόλτες έχουμε δεθεί πιο πολύ.
«Μμμ, και;» ρωτάει και με σφίγγει πάνω του.
«Δεν μπορώ να κουνηθώ έτσι όπως με σφίγγεις» του λέω εύθυμα. «Θέλω να σηκωθώ για να της βάλω λίγη τροφή».
Παίρνει μερικά δευτερόλεπτα αλλά αντί να απαντήσει, τελικά σηκώνεται αργά από το κρεβάτι, ξεδιπλώνοντας ένα απολαυστικό θέαμα από μυς και σφικτό, λείο δέρμα στο χρώμα της καραμέλας βουτύρου.
«Θα πάω εγώ. Κοιμήσου εσύ» λέει και μου δίνει ένα ανάλαφρο φιλάκι στο μάγουλο. Λιώνω, διαλύομαι, εξαϋλώνομαι.
Γυρνάει μετά από μερικά λεπτά και χώνεται στα σκεπάσματα. Μου μουρμουρίζει κάτι και με αγκαλιάζει ξανά. Το έτρεμα αυτό. Φοβόμουν ότι όταν θα γυρίσει θα μου γυρίσει την πλάτη και θα κοιμηθεί στην μεριά του. Αλλά με πήρε ξανά αγκαλιά. Η ζωή είναι όμορφη. Δε θα κοιμηθώ λεπτό. Θα κάτσω εδώ και θα προσεύχομαι να μην ξημερώσει!
«Γιατί δεν κοιμάσαι;» ακούω τη βραχνή φωνή του στο αφτί μου μετά από μερικά λεπτά. Με αιφνιδιάζει ο τρόπος που συντονίζεται μαζί μου. Νόμιζα ότι κοιμόταν.
«Δε με παίρνει ο ύπνος» του λέω τελικά.
«Σκέφτεσαι πολύ, Ελιζαμπέτα» ψιθυρίζει και με σφίγγει πάνω του διεκδικητικά. Ναι, με σφίγγει. Τι στο καλό σημαίνει όλο αυτό, δεν καταλαβαίνω. Αλλά μου αρέσει.
«Ε κάποιος πρέπει να σκέφτεται» ψιθυρίζω τελικά.
«Μμμ…» απαντάει εκείνος ακόμα υπό την επήρεια του ύπνου.
«Ντέιβιντ…» γυρνάω προς το μέρος του και αρχίζω να τον χαϊδεύω με υπονοούμενο. Το σώμα του αντιδράει αμέσως. Χαμογελάει κι ας έχει κλειστά τα μάτια του.
«Είμαι μεγάλος άνθρωπος. Δε με λυπάσαι;» μου λέει τελικά και ανοίγει τα νυσταγμένα μάτια του.
«Έχεις ένα μύθο να υποστηρίξεις, Ντέιβιντ. Ένα όνομα να τιμήσεις» του υπενθυμίζω.
«Τρεις φορές το τίμησα» λέει γελώντας και κοκκινίζω ολόκληρη. Όντως τρεις, σκέφτομαι. Αναπολώ τις υπέροχες στιγμές που έζησα στα χέρια του. «Μπορούμε να συνεχίσουμε το πρωί;» με ρωτάει σχεδόν ντροπαλά.
«Αύριο το πρωί μπορείς να έχεις αλλάξει γνώμη» του λέω, εκφράζοντας δυνατά τον πιο μύχιο φόβο μου. Εκείνος γελάει και με φιλάει στα χείλη. Και ξανά. Και ξανά.
«Δε θα αλλάξω γνώμη, μωρό μου. Εγώ εδώ είμαι. Όποτε θες, το λέει και το συμβόλαιο, θα είμαι διαθέσιμος». Δε μου αρέσει πολύ η απάντηση, παρόλο που το μυαλό μου είναι σε καταστολή. Το χέρι του βρίσκεται στους γλουτούς μου και το χάδι του με κάνει να ξεχνάω και το όνομά μου.
«Δηλαδή όλα είναι στο χέρι μου;» ρωτάω ανάλαφρα αν και δεν είμαι τόσο ανέμελη.
«Όχι όλα» λέει τελικά εκείνος και με μια απότομη κίνηση βρίσκεται από πάνω μου. Το βάρος του πιέζει το κορμί μου με έναν τρόπο που απολαμβάνω πολύ. Μου αρέσει η αίσθηση ότι με φυλακίζει, ότι ακόμα κι αν θέλω δεν μπορώ να φύγω από εκεί.
Τα χείλη του καλύπτουν τα δικά μου. Πώς θα βρω άλλον άντρα σαν αυτόν; Πώς θα νιώσω ξανά έτσι; Τόσο αδύναμη αλλά και δυνατή ταυτόχρονα, έρμαιο των αισθήσεων αλλά και διεκδικητική;
«Σταμάτα να σκέφτεσαι» μου λέει εκείνος επιτακτικά και ακολουθώ τη διαταγή του.







23 σχόλια:

  1. ο τυπος στη φωτογραφια ειναι σκετο εγκλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααααχχχχ!! Τι μας εκανες βραδιατικα χριστιανη? Δεν μας λυπασαι?? Δεν πειραζει μην μας λυπασε καθολου θελουμε κι αλλο!!!! Εισαι φανταστικη. Τι γλυκος που ειναι ο μικρος μας διαβολος?? Και σε αυτη τη φωτο...οχ παναγια μου κολαστηκαμε κι αποψε. Καληνυχτα κοριτσαρε!! Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλλιοπη η ευα ειμαι βρηκα δυο κουκλια μπες να δεις να μου πεις την γνωμη σου . Ειναι ο Ryan Gusman kai o Bryan Hallisay . (ο πρωτος ειναι πιο ομορφος .
      Συγγραφεας μας εισαι ταλενταρα δεν παιζεσαι . Συνεχησε ετσι . Ειμαι τοσο χαρουμενη καληνυχτα

      Διαγραφή
    2. Ευα μου ειναι και οι δυο ωραιοι αλλα δεν μου κανουν αυτο το κλικ βρε αδερφε μου. προτιμω τον δευτερο αλλα γενικα σαν αντρες αν δεν λαβω υποψκν μου το γουστο μου ειναι πολυ ωραιοι. Θα ψαξω να βρω κι εγω ευακι μου. Τα λεμε πολλα φιλιαααα!!! Υ.Γ. τον δευτερο δεν τον ξερω καθολου,ποιος ειναι?

      Διαγραφή
    3. Ρε ουτε μου κανανε και εμενα αυτο κλικ οπως το λες εσυ αλλα πιο πολυ μου αρεσε το σωμα τους . Δεν συγκρινονται ομως με τους προηγουμενους που εκανα και περιγραφη . Παντως νομιζω οτι εχουμε το ιδιο γουστο βρες κανενα και πες μου . Ευα
      τον δευτερο το βρηκα στο ιντερνετ . Filakia βρες κανενα . Εχουμε το ιδιο γουστο .<3 βρες για να κανω περιγραφη φιλακια .

      Διαγραφή
  3. Βάλθηκε να τον ξετιναξει η μικρή....αλλα αυτος άξιο δείγμα ντουρου σχεδόν σαραντάρη άντρα...εύγε!!!!
    Με την φωτο παντως...αντάριασα νυχτιατικο η γυναικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν με λυπάσαι βραδιάτικα βρε αγάπη μου;; πως να κοιμηθώ μετά απ αυτό;;; επιτέλους είναι μαζί και είναι καλά.... αλλά για πόσο;;; Τι θα γίνει το πρωί; ..... ανυπομονώ να μάθω! Φιλιά πολλά!!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω!!!! σκετη φωτια ειναι αυτο το κεφαλαιο !!!!!! καλα της λεει ο διαβολακος μας δεν χρειαζεται να σκεφτεται τοσο πολυ :p οντως σε αυτην την φωτογραφια ειναι κολαση ο αντιμος <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ λέω να το φανταστούμε και λίγο πιο Ελλάδα..λίγο πιο Σαλονίκη..λίγο Σε Σάκη Τανιμανίδη!!εε;;;τι λέτε;;;προτείνω πριν το απορρίψουμε να το συζητήσουμε λιγάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμενα μου αρεσει παρα πολυ ο σακης ειναι κολαση αλλα δεν καταλαβαινω που θα τον βαλουμε σε αυτη την ιστορια?? Καλλιοπη

      Διαγραφή
    2. Παντού μπορεί να μπει!!!ας κάνει το πούλμποι που θα ξεμυαλίσει τη δικιά μας κ θα τρελαθεί ο Ντέιβιντ!!έτσι για την ίντριγκα με λίγο ελληνικο ταμπεραμέντο!!!φιλιά

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχαχαχαχχχαχαχαχαχαχαχα δεν μπορω αλλο. Νταξει εισαι φοβερη. Που τα σκεφτεσαι ολα αυτα...τα λες ομως και ωραια!! Χααχαχαχαχαχα ακομα γελαω!!! Φανταζομαι θα του κανει και πουλ πουλ πουλ για να ερθει. Χαχαχα. Να σε καλα με εκανες και γελασα. Τα λεμεε...καλλιοπη

      Διαγραφή
  7. Το διαβασα τα χαραματα απο κινητο και δεν μπορουσα να σχολιασω. Σχολιαζω τωρα: Τι ειναι αυτα που μας κανεις βραδιατικα ;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοριτσια,ουαααα!!! Ευα μου τι παθαμεεεε!! Ακουσα στην εκπομπη της στεφανιδου οτι ο τουμπανο σουηδος ειναι γυναικας και απιστος με την εννοια οτι αφησε ενα μοντελο για μια αλλη διασημη ουααα.το χειροτερο ομως ξερετε ποιο ειναι?? Οτι τωρα εχει σχεση( σιγα που δεν θα ειχε τετοιος μαναρος). Πηγαν στραφι οι ελπιδες μου να ερθει καλοκαιρι στην ελλαδα,πανω που ειχα κλεισει εισητηρια για ροδο( πλακα κανω). Κοριτσαρες θα το αντεξουμε κι αυτο το χτυπημα. Βρηκα δυο να μου πει τε αν σας αρεσουν: ο πρωτος william levy και ο δευτερος τζειμυ ντορναν. Εγω προτιμω τον δευτερο. Φιλιααα,καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο την αλλη ειδα στην ελενη το μεσημερι οτι ειναι απιστος αλλα τωρα δεν εχει σχεση ειν άρα ι εργενης το παιδι μη χανεις ελπιδες Ευα σου απαντησα πιο πανω για τα παιδια που σου προτεινα.

      Διαγραφή
    2. Να σου πω κατι , εγω θεωρω οτι ειναι ομορφοι εχουν τυπο αλλα δεν ξερω μου αρεσουν καλοι ειναι . Ο δευτερος δεν επαιζε sto 50 shades of grey. Ευα

      Διαγραφή
    3. Αααχχχ!!! Τι καλα εχω ελπιδες!!! Χαχαχαα. Αλλα βρε ευα μου δεν θελω να ειμαι απλα ενα καλοκαιρινο φλερτ,χχαχχχα!!! Καλα οτι ειχαν σωματα ειχαν αλλα δεν ειναι σαν τον σακηηηη μας!! Σου προτεινω να μου πεις γνωμη για τζειμι ντορναν, william levy. Χαιρομαι που εχουμε το ιδιο γουστο. Περιμενω με ανυπομονησια την απαντηση σου. Φιλακιααα.
      Υ.Γ. εμενα μου αρεσει πιο πολυ ο τζειμι

      Διαγραφή
    4. *** Καλλιοπη

      Διαγραφή
  9. Αχ βρε συγγραφεα μας,ποσο γλυκο και μοναδικο ειναι το καθε κεφαλαιο που δημιουργεις,νιωθω (δυστυχως)οτι με κανει να φανταζομαι εναν αντρα που ποτε δεν υπηρχε ομοιος και ποτέ δεν θα υπάρχει,που να σέβεται τοσο μια γυναίκα,που να την στηρίζει,να ειναι τρυφερός.Δεν ζητάμε δα και πολλά,και ομως αυτα τα λιγα φαινονται σπανια για να τα βρεις σε καποιον αντρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα εε, ευα θα τρελαθω. Κι εμενα δεν με ξετρελαναν αλλα δεν εβρισκα αλλους που να ηταν κλντα στα γουστα μου. Ειμαι σε πανικο,δεν μπορω να βρω μελαχρινους αντρες( ναι το ξερω μεγααααλη αδυναμια μου). Ναι αυτος επαιζε στις 50 αποχρωσεις. Πλιζ βρες καποιον αλλο κι εσυ ετσι στα γουστα μας ξερεις. Χαχχχα. Ααα!! Ενας ακομα που ειναι λιγο καλουλης( οχι σαν τους αλλους αλλα λιγο χαριτωμενος γιατι μου θυμιζει το αγορι που μου αρεσε στην α γυμν) ειναι ο γιωργος λεντζας. Για ψαξε και πες μου γνωμες. Φιλααακιαααα ευα μου, καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε δεν ξερω αμα σου αρεσουν αλλα ειναι καλουτσικοι . Δες αστον κουτσερ , τομ δαλευ , john mayer. teylor latner , zayan malik. Για δες τους παντος εχω παθει πλακα δεν βρισκω κουκλια. Φιλια ευα

      Διαγραφή
    2. Εχω απαντηση στο 39 δες και πες μου γρηγορα!! <3
      Καλλιοπη

      Διαγραφή