Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Σάββατο, 23 Μαΐου 2015

37-σαν τα χρόνια του Διαβόλου μας...

Το δέρμα του ακόμα πιο λείο μέσα στο νερό, το στόμα του καυτό πάνω στο δικό μου, η γλώσσα του εισβάλει με επιδεξιότητα στο στόμα μου με έναν τρόπο που δεν αφήνει πολλά στη φαντασία για το τι θα ακολουθήσει ανάμεσά μας.
«Πες μου ότι ονειρεύομαι» μου λέει εκείνος ανάμεσα στα φιλιά, πνιχτά, σφίγγοντάς με πάνω του. Του γνέφω αρνητικά. Δεν θέλω να απαντήσω για να μη χαλάσω αυτό που ζω.
«Ανοίγουμε τον ασκό του Αιόλου μωρό μου» λέει και του χαμογελάω. Με σφίγγει κι άλλο και νιώθω ότι χάνομαι. Αυτόματα τυλίγω τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και βηματίζει αργά με μένα αγκιστρωμένη γύρω του σαν δεύτερο δέρμα προς τη ρηχή μεριά της πισίνας.
«Πες μου… ότι το θες… κι εσύ» με ρωτάει συνεχίζοντας να με φιλάει. Έχει τα πιο απαλά, πιο αφράτα χείλη στον κόσμο. Τα φιλιά του με κάνουν ευτυχισμένη αλλά και ταυτόχρονα δυστυχισμένη. Πώς θα ξαναγυρίσω στα χλιαρά φιλιά εκεί έξω αν έχω φιλήσει αυτό τον άντρα; Ο Ντέιβιντ δε συνειδητοποιεί πόσο με επηρεάζει και με τα χέρια του ψηλαφεί αχόρταγα, ξεδιάντροπα το κορμί μου κάτω από νερό. Περνάει τις τεράστιες παλάμες του πάνω από τους γοφούς μου, ανάμεσα στα πόδια μου, στο στήθος μου, στους ώμους και τα μπούτια μου, αλλά φευγαλέα. Μόνο φευγαλέα. Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα είμαι έτοιμη. Για να είμαι ειλικρινής ήμουν έτοιμη από την πρώτη φορά που τον είδα. Τον αντιπάθησα ενστικτωδώς για την αυτοπεποίθησή του, για το μεγαλείο του, για όσα αντιπροσώπευε, αλλά το κορμί μου ανταποκρίθηκε αμέσως στη γοητεία του. Και δε σταμάτησε ποτέ έκτοτε. Νιώθω σαν παιδί που του έδωσαν δωρεάν εισιτήριο για τη Disneyland. Αλλά δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω. Τον αφήνω να βγει αργά από την πισίνα, ανεβαίνοντας τα σκαλοπάτια με μένα πάνω του λες και είμαι πούπουλο. Δε δείχνει να δυσκολεύεται και τον λατρεύω γι’ αυτό. Με κάνει να νιώθω θηλυκή, εύθραυστη, σέξι.
«Εδώ, στο δωμάτιό μου ή στο δωμάτιό σου; Πού;» με ρωτάει βραχνά, φιλώντας με ξανά και ξανά, με τα μάτια κλειστά, λες και φοβάται μήπως ξυπνήσει κι αυτός από κάποιο όνειρο.  Σαν να φοβάται ότι θα με χάσει.
«Και εδώ και στο δωμάτιό μου και στο δωμάτιό σου» λέω και χαϊδεύω τα βρεγμένα μαλλιά του και μετά μερικές σταγόνες που έχουν επιμείνει στο πανέμορφο πρόσωπό μου. Κλείνει τα μάτια και με στριφογυρίζει στην αγκαλιά του λες και χορεύει μαζί μου βαλς.
«Ξέρεις τι κάνεις στην αυτοπεποίθησή μου;» με ρωτάει και τον βλέπω να κοιτάει τριγύρω φευγαλέα. Αρπάζει μια πετσέτα από μια ξύλινη ντουλάπα χωρίς να με αφήσει κάτω και με σκεπάζει. Αλλά δεν κρυώνω.
«Νόμιζα ότι η αυτοπεποίθησή σου είναι ήδη μεγάλη» λέω με υπονοούμενο και του βγάζω τη γλώσσα. Βογγάει και σηκώνει τα μάτια στον ουρανό. Κάθεται σε μια σεζ λονγκ που βρίσκεται κοντά μας και με ακουμπάει πάνω στα γόνατά του. Τον χαϊδεύω. Λατρεύω την αίσθηση του κορμιού του. Είναι ζεστός, παρόλο που είναι βρεγμένος, είναι ρωμαλέος και αρρενωπός. Όλο μου το σώμα ακουμπάει το δικό του. Είναι δικός μου για την επόμενη μισή ώρα ή όλο το βράδυ αν είμαι τυχερή. Αλλά δεν τολμώ να ελπίσω κάτι περισσότερο.
«Θέλω να το θέλεις όσο κι εγώ» λέει και σκέφτομαι όσα με βασάνιζαν μέσα στην πισίνα. Αν το θέλω; Δεν έχω θελήσει ποτέ στη ζωή μου κάτι όπως τώρα. Δεν ήξερα πόσο τον ήθελα μέχρι να με πάρει στην αγκαλιά του, και να με φιλήσει σαν να είμαι η μοναδική γυναίκα για εκείνον.
«Τι θες; Να υπογράψω; Το συμβόλαιο λέει ότι πρέπει να σου το ζητήσω. Ε ορίστε! Σου το ζητάω!» λέω με πάθος και χαμογελάει.
«Με κάνεις πολύ ευτυχισμένο, το ξέρεις;» ρωτάει και βλέπω τα μάτια του να σκουραίνουν έναν τόνο. ‘Η μήπως διεστάλησαν οι κόρες του; Πρέπει να το εννοεί. Το πρόσωπό του είναι σοβαρό, η ανάσα του βγαίνει διακεκομμένα. «Σε φαντάζομαι στο κρεβάτι μου εδώ και καιρό και πάντα πίστευα, ήλπιζα, ότι…».
«Πάμε πάνω να είμαστε πιο άνετα;» τον ρωτάω ανυπόμονα. Γελάει βραχνά και με σηκώνει στην αγκαλιά του. Ντρέπομαι λιγάκι που του δείχνω πόσο τον θέλω, αλλά δεν ωφελεί να κρύβομαι. Έχω μια ζωή για να το μετανιώνω. Απόψε όμως θα ζήσω το όνειρό μου. Θα ζήσω την περιπέτεια.
«Μπορώ να περπατήσω» του λέω αλλά δε θέλω να με αφήσει. Για όσο κρατήσει, θέλω να το ζήσω. Στο φουλ. Χωρίς δεύτερες σκέψεις και φόβους.
«Πάντα τόσο όμορφη ήσουν, κυρία Ρεντ;» μου λέει κοιτώντας με στα μάτια ανεβαίνοντας τα σκαλιά. Η επιλογή προσφώνησης με κάνει λίγο να χάσω το θάρρος μου, αλλά μόνο για λίγο. Έχει ένα πονηρό χαμόγελο που μου λέει ότι θα περάσουμε καλά.
«Ναι, μάλλον» απαντάω ανάλαφρα. «Απλώς εσύ ήσουν απασχολημένος και σου διέφυγε» γελάω.
«Μπορούμε να ξεχάσουμε για ένα βράδυ το παρελθόν;» ρωτάει ξερά. Συνεχίζω να γελάω και με πετάει με φόρα στο κρεβάτι του. Το δωμάτιό του είναι υπέροχο. Μεγαλειώδες και καλόγουστο. Σαν εκείνον. Το διπλό κρεβάτι κυριαρχεί στο χώρο, τα χρώματα είναι ζεστά και η μίνιμαλ διακόσμηση δίνει μια νότα ανάλαφρη, σε κάνει να θες να γεμίσεις το χώρο με αναμνήσεις.
«Θα μπορούσα, αν το παρελθόν σου δεν είχε παρελάσει από μπροστά μου πάνω σε δεκάποντες γόβες!» του λέω, εκφράζοντας ταυτόχρονα περισσότερο παράπονο από όσα ήθελα ή σκόπευα.
«Ελιζαμπέτα, αυτή τη στιγμή είμαστε οι δυο μας. Το πρόσεξες;» με ρωτάει αυστηρά και γνέφω. «Και θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη που είμαι τόσο απόμακρος, αλλά έχουν έρθει τα πάνω κάτω με τη συγκατοίκησή μας και δεν έχω συνηθίσει και…»
«Ντέιβιντ, για όνομα!» γέρνω πίσω το κεφάλι μου και γελάω. «Δε θέλω να μιλήσουμε για τη σχέση μας!»
«Τι θες;» με ρωτάει εκείνος χαμογελώντας πονηρά.
«Εσένα, στο κρεβάτι, ΤΩΡΑ!» λέω επιτακτικά και τον τραβάω πάνω μου.

33 σχόλια:

  1. Τώρα δηλαδή πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη Δευτέρα για τη συνέχεια?
    Αδικία. Κατερίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενταξει...εχω παθει πλακα!Εισαι υπεροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πωω ο διαβολος τρελαθηκε απο ερωτα μου φαινεται.... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oh yeah!!!! Αλληλούια!.... Θέλω απλά να σου πω ότι σ αγαπω!!! Κανένα άλλο σχόλιο! Έχω μείνει...... αχ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιιιιιι νταξει τρελαινομαο συγγραφεα μου!! Εισαο φανταστικη βρε,τι ωραια που τα γραφεις!! Αααχχχχ!! Ελπιζω να υπαρχουν τετοιοι αντρες και για εμας τις μικρουλες οταν θα μεγαλωσουμε!! Ποποπο!! Ανυπομωνω για το επομενο
    Καλλιόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω , με τις ιστοριες σου στο τελος θα ψαχνουμε τον πριγκιπα του παραμυθιου ( τον οποιο παντως παντα τον ελπιζουμε να ερθει και θα τον βρουμε)

      Διαγραφή
  6. :·0
    :·0
    :·0
    :·0
    :·0 Περιμένω τον πόνο και την εγκατάλειψη... Εκτός απο το επόμενο "καυτό" δευτεριάτικο κεφάλαιο!!! Κισσιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι υπεροχο , τρελαθηκαμε ολες με αυτα που γραφεις . Τι μας εκανες
    Πως θα αντεξουμε μεχρι την Δευτερα παντως εχεις μεγαλο ταλεντο . <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατι μας βασανιζεις ετσι μας ανεβαζεις ενα τετοιο κεφαλαιο και μετα μας λες να περιμενουμε μεχρι την δευτερα ειναι αδικο :(
    ηταν καταπληκτο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο!!!!!Το διάβασα μόνο κομμένη την ανάσα!!!! Μεγάλο προβλέπεται το σαββατοκύριακο!!!!! Ανυπομονώ για το επόμενο επεισόδιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σε καποια φαση αναφερθηκε πως εχει ενα σκυλακι (στα πρωτα κεφαλαια) που ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχο!!!! θα μπορουσες να μας πεις τι χρωμα ματια εχει η Ελιζαμπεθ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καστανά ανοιχτά... Σαν την Odette Annable που είναι και το πρόσωπο της Ελίζαμπεθ!

      Διαγραφή
  12. Γεια σας!!! Λιγο ασχετο αυτο που θα ρωτησω αλλα πως σας φαινεται ο Σουηδος που κερδισε χθες την eurovision??? Αγαπημενη μου συγγραφεα προτεινω σε καποια απο τις μελοντικες σου ιστοριες,αν συμφωνουν και οι υπολοιπες, να ειναι αυτος ο πρωταγωνιστης μας.
    Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εντυπωσιακός είναι! Μου άρεσε πολύ! Αν ήταν και μελαχρινός, θα ήταν ό,τι έπρεπε!
      φιλιάαα

      Διαγραφή
    2. Αααχχχ!! Δικιο εχετε και οι δυο ειναι πολυ ωραιος εχει αυτο το κατι το ξεχωριστο που τον κανει σεξυ. Εμενα μου αρεσει παρα πολυ το χαμογελο του. Συμφωνω, μακαρι να ειναι κι αυτος πρωταγωνιστης σε μια ιστορια! Τα λεμε

      Διαγραφή
  13. Mου αρεσει , τον εχω ερωτευτει ενω το τραγουδι του ειναι υπεροχο. Ειναι γλυκας ηθελα πολυ να κερδισει . Οι αντιδρασεις του ηταν υπεροχες οταν, κερδισε. Εκλαιγε , δακρυσε. Ειναι ομορφος σεξυ και γλυκητατος. Εκπεμπει μετριοφροσυνη ταπεινοτητα θαρρος και ηθος . Σε κανει να τον συμπαθησης με.την πρωτη ματια . Απο την αλλη ειδατε τι θεση βγηκαμε μας αδικησανε μα. 19η . Ειμασταν υπεροχοι . Ευα η Εβελινα οτι θελετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραια που τα εγραψες βρε ευα μου!! Νομιζω ηταν πληρης η περιγραφη σου. Θα συμφωνισω και με μια κοπελα πιο πανω που ελεγε για το χαμογελο του. Πραγματι ειναι πολυ σεξυ. Δεν ειναι αυτο που λεμε βαρυ αρσενικο και γοητευτικος οπως ειναι ο διαβολος αλλα ειναι πολυ γλυκος και σεξυ. Αααχχχ. Ελπιζω να περνει μερος καθε χρονο. Χαχα!! Επιπλεον αλλος ενας που μου αρεσει ειναι ο Σακης Τανιμανιδης απο το world party. Axxx! Συγγραφεα μας συγγνωμη αν εχω δημιουργησει θεμα που δεν θα ηθελες να υπαρχει στο σιτε σου. Αν ειναι πες το μου θα το σεβαστω απολυτα.
      Καλλιοπη <3

      Διαγραφή
    2. Συμφωνω και εγω ο Σακης ειναι ενας απο τους πιο ομορφους αντρες της ελλαδος. Μου αρεσει να παρακολουθω το world party για αυτον . Διοτι θεωρω οτι ειναι ο αντρας που θα σε στηριξει και θα σε αγκαλιασει οταν στεναχωρηθεις η πληγωθεις . Θα βρισκεται παντα εκει για εσενα ενω η τρυφεροτητα του και η γλυκα του θα σε συντροφευουν . Ειναι « το απολυτο αρσενικο » που θελει παντα μια γυναικα ο αρχηγος αλλα ταυτοχρονα ο αντρας στηριγμα . Ειναι γλυκος και αυτο το καταλαβαινουμε απο τα λογια του . Ειναι χαρουμενος ανθρωπος αλλα εχει και κοινωνικες ευαισθησειες τον αγαπω<3. Σε ευχαριστω που σου αρεσε η προηγουμενη περιγραφη μου καλλιοπη μου . Ευα

      Διαγραφή
  14. Anipomono gia neo kefaleo!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άφωνη με τον διαβολο και την μικρή...
    Τούμπανο ο Σουηδός....
    Καλη εβδομάδα όμορφες lovetaleres....
    ΥΓ::::συγγραφέα μας το ξερεις οτι απλα σε λατρεύουμε;))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχαχαχα τουμπανο ο σουηδος!!! Πολυ μου αρεσε αυτο....χαιρομαι που αρεσει και σε εσας. Φιλιαααα
    Καλλιοπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλλιοπη σου αρεσε η περιγραφη μου για τον Σακη δεν ειναι θεος?

      Διαγραφή
    2. Καλα εισαι φοβερη μιλαμε!! Ηταν τελεια η περιγραφη σου εγραψες ακριβως αυτο που πιστευω κι εγω!!! Την ειδα χθες το βραδυ αλλα ηταν μια η ωρα και ειπα να μην σου στειλω και σε ενοχλησω βραδιατικα. Αααχχχ!!! Κολαστηκαμε και σημερα με τετοιους θεους. Να σε καλα βεε ευα μου να μας χαριζεις παντα τετοιες ομορφες περιγραφες. ( ανυπομωνω για τον επομενο. Εχεις καμοια ιδεα?) Φιλακια ευα μου!!
      Καλλιοπη <3

      Διαγραφή
    3. Ηδη εχω σκεφτει καποιον αλλο για να τον προτεινω στη συγγραφεα μας αλλα δεν ειμαι σιγουρι για το ονομα του φιλακια καλλιοπη εχουμε το ιδιο γουστο

      Διαγραφή
  17. Popopopo!! Fotia! Ante perimenoume kai to epomeno.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aaaxxx!!! Ti fotia mas evales tora. Den mporo na perimeno allo. Se parakalo anevase ena akoma kefaleaki.

      Διαγραφή
  18. Μονο εγω περιμενω σαν τρελη το σημερινο κεφαλαιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μονο εγω περιμενω σαν τρελη το σημερινο κεφαλαιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχιιι κι εγω δεν αντεχω να περιμενω αλλο!! Καλλιοπη..<3
      Υ.Γ. μην αργεις αλλο πλιζ θα πηδικτω απο το παραθυροοο

      Διαγραφή
  20. Συγγραφεα μας λεω να ανεβασεις καινουριο κεφαλειο μολις τα σχολια φτασουν τα 100..τι λες??ετσι να λυσσαξουμε κι αλλο...αχχααχαχαχ...εχουμε εθιστει στις ιστοριες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή