Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 14 Μαΐου 2015

κεφάλαιο 31-κοινο-κτημοσύνη


«Ε ωραία, και γιατί ήταν τόσο φοβερό όλο αυτό;» ρωτάω τον κύριο Χάρντι. Έχουμε ραντεβού στην αίθουσα συσκέψεων στην εταιρεία. Σήμερα το πρωί, την πρώτη μέρα που γύρισε ο Ντέιβιντ από τις διακοπές μας, μας υποδέχτηκε όλο το προσωπικό με μια τεράστια ανθοδέσμη και ένα υπέροχο δώρο: μια χρυσή κορνίζα με χαραγμένα τα αρχικά μας κάτω δεξιά. Ευχαρίστησα τους πάντες προσωπικά ενώ ο Ντέιβιντ δεχόταν χειραψίες και πειράγματα. Του ψιθύρισα γελώντας ότι πρέπει και η επόμενη γυναίκα του να έχει όνομα που να αρχίζει από Ε για να μην πάει χαμένη η κορνίζα. Εκείνος μου είπε ότι μπορώ να την κρατήσω εγώ και να βρω έναν σύζυγό που να τον λένε Ντάριους. ‘Η Ντικ*.

Η Κάρι ήταν η μόνη που δε χαμογελούσε τόσο έντονα. Ίσως την πείραξε που δεν ήξερε τίποτα για την σχέση μου με τον Ντέιβιντ. Αλλά πώς να ήξερε; Αφού δεν υπήρχε. Είμαι σίγουρη ότι το μυαλό της βασανίζει η ιδέα ότι θα του πω όσα λέγαμε μεταξύ μας, τα αστεία που κάναμε εις βάρος του. Την πλησίασα και την εξήγησα ότι ήταν κεραυνοβόλος έρωτας και ότι δεν θέλω να αλλάξει η σχέση μας, αλλά εκείνη κοκκίνισε! Δεν μπορούσα να το φανταστώ ότι η Κάρι, που μέχρι χθες γελούσαμε πίσω από την πλάτη του Διαβόλου για τα ανεξήγητα νεύρα του, με θεωρεί κυρία Ρεντ, άρα…γυναίκα του Διαβόλου! Είμαι μια διαβολογυναίκα!

«Δεν λέω ότι είναι φοβερό» λέει ο κύριος Χάρντι και βλέπω ότι τον εκνευρίζει ο ανάλαφρος τόνος μου. Ο Ντέιβιντ κάθεται δίπλα μου, ανέκφραστος και άκαμπτος. Δε μιλάει καθόλου. Απλώς είναι εκεί. Και αναπνέει. Αν και γι αυτό το τελευταίο δεν είμαι σίγουρη. «Απλώς σας ανακοινώνω ότι ο πατέρας σας σας είχε αφήσει αυτή την έκταση με τον όρο να σας ενημερώσω μόνο μετά το γάμο σας» λέει ξερά. Αυτός ο άνθρωπος δε χαμογελάει ποτέ, σκέφτομαι.
«Έχετε ετοιμάσει τα χαρτιά για να υπογράψει ή πρέπει να γίνει άλλη μέρα;» ρωτάει ο Ντέιβιντ. Είναι προφανές ότι βαριέται και θέλει να πιάσει δουλειά. Σίγουρα θα υπάρχουν εκκρεμότητες. Λείπαμε ένα σωρό μέρες. Και παρόλο που χθες βράδυ γυρίσαμε κομμάτια, σήμερα επέμεινε να έρθει γραφείο. Ήταν καλή ευκαιρία να δούμε μαζί τον δικηγόρο αφού επέμενε να είμαστε παρόντες αμφότεροι.
«Φυσικά και έχω φέρει συμβόλαια και για τους δυο σας» λέει ο ασπρομάλλης άντρας και βγάζει δύο αντίτυπα. Κοιτιόμαστε με τον Ντέιβιντ απορημένοι.
«Γιατί δύο;» ρωτάω και ο κύριος Χάρντι χαμογελάει.
«Λυπάμαι αν δεν το καταλάβατε» λέει σχεδόν ειρωνικά «αλλά η έκταση που σας άφησε ο πατέρας σας ορίζεται ότι θα ανήκει τόσο σε εσάς όσο και στον άντρα σας»
«Μα αυτό είναι τρελό!» ακούω τον Ντέιβιντ να λέει απότομα. «Και αν δεν είχε παντρευτεί; Δε θα το μάθαινε ποτέ;». Εγώ δε λέω τίποτα. Έχω μείνει κάγκελο. Ο πατέρας μου με λάτρευε, αλλά ήταν παλαιών αρχών. Με μεγάλωσε με την ιδέα ότι χρειάζομαι έναν άντρα να με στηρίζει και ότι μια γυναίκα δεν μπορεί να διαχειριστεί μόνη της ούτε τον μισθό της. Αλλά αυτό; Να μου αφήσει κάτι εξ’ αδιαιρέτου με έναν…ξένο; Αυτό παραπάει.
«Υπάρχει ένας όρος που λέει ότι αν δεν παντρευόταν ως την ηλικία των 40 θα περνούσε εξ ολοκλήρου σε αυτή. Αλλά σε κάθε περίπτωση δεν θα κρίνω εγώ την απόφαση του πελάτη μου, και μάλιστα όταν αυτός έχει συγχωρεθεί» λέει αυστηρά ο κύριος Χάρντι και ξαφνικά με πλημμυρίζει ένα αίσθημα ντροπής. Έχει δίκιο. Μας άφησε ένα δώρο. Δεν πρέπει να είμαστε αχάριστοι. «Ο όρος είναι να το έχετε μαζί ως ζευγάρι, και όχι μόνο η Ελίζαμπεθ. Γι’ αυτό υπογράψτε» μας παροτρύνει. Ο Ντέιβιντ με κοιτάει κρατώντας το στυλό του.
«Μην ανησυχείς» του λέω καθησυχαστικά. «Το ξέρω το μέρος. Είναι κάπου στην Κορνουάλη, αλλά είναι τελείως άγονο. Δεν είναι μεγάλης αξίας. Υπόγραψε».
«Μα εμείς δεν έχουμε προγαμιαίο. Εσύ είσαι ακάλυπτη κι εγώ βγαίνω κερδισμένος» μου λέει με ειλικρίνεια αλλά το βλέμμα του είναι κενό.
«Αλήθεια δεν υπάρχει πρόβλημα. Σε εμπιστεύομαι» λέω και υπογράφω τις ατέλειωτες σελίδες. «Και αν θες, πάμε καμιά μέρα να δεις την προίκα μου». Γελάει.
«Αν το ήξερα νωρίτερα…» μονολογώ. Ο κύριος Χάρντι δεν ξέρει τι εννοώ αλλά ο Ντέιβιντ καταλαβαίνει. Με αγριοκοιτάζει λιγάκι.
Ο δικηγόρος φεύγει αφού μας ενημερώνει για μερικές διαδικασίες που εκκρεμούν. Όταν μένουμε μόνοι, εκείνος ξεφυσάει.
«Είναι αστείο όλο αυτό. Εμείς οι δύο είμαστε ξένοι και ξαφνικά βρισκόμαστε παντρεμένοι και με κοινή περιουσία» λέω. Ξεφυσάει πάλι.
«Ε καλά, δεν είμαστε δα και τόσο ξένοι» λέει εκείνος τελικά. «Δύο χρόνια δουλεύουμε μαζί και είμαστε και οικογενειακοί φίλοι! Σε έχω δει με πάνες! Δεν είναι να πεις ότι δεν ξέρω πώς πίνεις τον καφέ σου!». Καμιά φορά ξεχνάω ότι με ξέρει τόσα χρόνια, ότι έχει γνωρίσει τον πατέρα μου, ότι έχει περάσει χρόνο σπίτι μου.
«Πώς τον πίνω;» τον ρωτάω ξερά. Δεν απαντάει. Γελάω με το απορημένο βλέμμα του. Σχεδόν βλέπω τα γρανάζια του μυαλού του να γυρίζουν.
«Δύο ζάχαρη και ένα γαλατάκι» τον διαφωτίζω.
«Μπορείς να μείνεις να με βοηθήσεις λιγάκι;» μου λέει και κάθεται στο γραφείο του. Φοράει την αγαπημένη μου γραβάτα. Τον πέτυχα την ώρα που διάλεγε και του είπα ότι ταιριάζει η μωβ. Ακολούθησε τη συμβουλή μου ευτυχώς. Έχει φοβερό γούστο στα κοστούμια και στα πουκάμισα, αλλά στις γραβάτες είναι τελείως άσχετος.
«Φυσικά» λέω ήρεμα. Νιώθω ένοχη που έλειψε τόσο καιρό. Πρώτα για τη μητέρα μου και μετά για το ταξίδι. Αν και το ταξίδι ήταν δική του επιλογή! Και ο ίδιος ο γάμος. Αλλά βγήκα κι εγώ κερδισμένη από αυτό. Ουφ, τι μπέρδεμα!
«Με τη βοήθειά σου θα τελειώσουμε πιο γρήγορα» λέει κοιτώντας τον όγκο των εγγράφων πάνω στο γραφείο του. Φάκελοι, χαρτιά και συμβόλαια περιμένουν την προσοχή του.
«Έλα πες μου» του λέω γελώντας. «Πόσο πολύ υποφέρεις που το παραδέχεσαι;»



* Κόπανος

8 σχόλια:

  1. τα ειχανε καλα σχεδιασμενα οι μπαμπαδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχαχχαχαχαχα μαλακοσε πολυ ο διαβολος :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ante pali kerdismenos tha bgei o mikros mas diavolakos...《mikros》 pou leei o logos...auti den tha kerdisei tipota ??? Ton agapame diavolako alla oikonomiki krisi exoum tha prepei na skeutomaste kai to oikonomiko.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πριν διαβασω το ντικ τι σημαινει νομιζα οτι σημαινε αλλο.... αχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαβασα εχθες ολα τα κεφαλαια κ πραγματικα ενθουσιαστηκα!Συγχαρητηρια ειναι υπεροχο!!!Ειναι τελεια ιστορια κ πραγματικα ανυπομονω να διαβασω το επομενο κεφαλαιο!Ελπιζω να αρχισει ο ερωτας τους να γινεται πιο φανερος κ πιο εντονος!Και παλι συγχαρητηρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανυπομονω για το καινουργιο κεφαλαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ανεβει καινουργιο κεφαλαιο για σημερα ανυπομωνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή