Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015

κεφάλαιο 27-There will be blood

«Πενήντα χιλιάδες λίρες» μου λέει και τεντώνει την παλάμη της μπροστά μου σαν παιδί που ζητάει χαρτζιλίκι. Φοράει τζιν και πουκάμισο, δείχνοντας έτσι ότι με γράφει. Δεν σχολιάζω το ντύσιμό της όμως γιατί ξέρω ότι θέλει απλώς να με προκαλέσει. Τις τελευταίες μέρες είναι τόσο νευρική και ευερέθιστη που έχω μειώσει στο ελάχιστο την επικοινωνία μαζί της. Όχι πως αυτό βοηθάει και πολύ. Γιατί όλο ξεφυσάει, όλο κοπανάει πόρτες, τρώει τα νύχια της και γενικά…δείχνει τη δυσαρέσκειά της. Δεν καταλαβαίνω το λόγο. Το συμβόλαιο ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της, η αμοιβή πολύ καλή και το τίμημα σχετικά μικρό. Άλλες θα σκότωναν απλά και για να φωτογραφηθούν μαζί μου και αυτή δε θέλει να με παντρευτεί για ένα χρόνο; Τόσο αντιπαθής τής είμαι πια; Η Λάουρα, η Βίβιαν, η Λουτσία, η Ιρίνα, η Σάρλοτ θα ήταν σίγουρα πιο ενθουσιώδεις με την ιδέα. Απλώς σίγουρα θα άρχιζαν να έχουν απαιτήσεις από μένα. Για μονογαμία και άλλα τέτοια…τρελά. Μετά θα άρχιζαν τα σχόλια του τύπου «δώδεκα μήνες είναι λίγοι» και άλλα τέτοια. Είμαι σίγουρος ότι θα γινόταν η ζωή μου κόλαση. Θέλω πολύ να ευχαριστήσω τη γιαγιά μου και να καθησυχάσω λίγο την οικογένειά μου αλλά όχι και τόσο. Όχι και να ακούω ένα ολόκληρο χρόνο ρομαντικές σαχλαμάρες.
«Δεν καταλαβαίνω» της λέω πραγματικά μπερδεμένος. Χθες έδωσα εντολή να κατατίθεται η αμοιβή της στην τράπεζα και η επέμβαση της μητέρας της αποπληρώθηκε πριν από δύο βδομάδες, τη μέρα που έγινε. Όλα πήγαν καλά και η μητέρα της αναρρώνει πολύ καλά. Γυρίσαμε προχθές Λονδίνο. Η Ελίζαμπέτα θα γυρίσει στο Μάντσεστερ για να ξαναδεί τη μητέρα της το Σαββατοκύριακο και θα τελεστεί εκεί ο γάμος μας. Οι γονείς μου και μερικοί δικοί της θα είναι οι μόνοι καλεσμένοι. Ευτυχώς οι γονείς μου ενθουσιαστήκαν με την ιδέα του μικρού γάμου. Τους φαίνεται «ρομαντικό».
«Αφού είπες στο δικηγόρο σου ότι ο γάμος μας θα είναι μούφα, δικαιούμαι 50.000 λίρες» λέει θριαμβευτικά και τεντώνει ξανά το χέρι της. Την κοιτώ και αναρωτιέμαι αν κάνει πλάκα. Φαίνεται σοβαρή, αλλά έχει εύθυμο βλέμμα. Είμαστε στο γραφείο μου. Έχει έρθει να αναλάβει καθήκοντα γραμματέως γιατί η Κέιτλιν λείπει. Είναι όπως παλιά. Νιώθω παράξενα οικεία. Σκέφτομαι να της προτείνω να δουλέψει ξανά εδώ αλλά η αλήθεια είναι ότι πιστεύω ότι πρέπει να δοκιμαστεί σε κάτι πιο απαιτητικό.
«Του το είπα πριν την υπογραφή του συμφωνητικού» της λέω και κάνει μια γκριμάτσα αποδοκιμασίας.
«Είσαι πολύ έξυπνος» μου λέει παραιτημένη. Στενοχωριέμαι καμιά φορά όταν της το κάνω αυτό. Θυμάμαι μια φορά σε ένα επαγγελματικό ταξίδι, παίξαμε σκάκι και την κέρδισα με 4 κινήσεις. Εκνευρίστηκε πολύ, αλλά δεν ήθελα να την προσβάλω αφήνοντάς την να κερδίσει. Θα το καταλάβαινε. «Με εκνευρίζει που είσαι πιο έξυπνος από μένα» παραδέχεται και της χαμογελάω. Μου αρέσει που είναι ειλικρινής.
«Πρέπει να κανονίσουμε τον γάμο» λέω τελικά πριν φύγει. Μένει ελάχιστα κοντά μου. Μου λέει ότι «μαζεύει όσο χρόνο ανεξαρτησίας μπορεί πριν τη μαύρη μέρα».
«Τι να κανονίσουμε; Θα φορέσω ένα λευκό φόρεμα, εσύ φόρα κάτι από αυτά που έχεις. Πρέπει να μου πάρεις ένα μονόπτερο. Διάλεξε κάτι ελαφρύ, μισώ τα μεγάλα δαχτυλίδια. Οι γονείς σου ξέρουν πού να έρθουν. Η μητέρα μου και ο αδερφός μου θα είναι εκεί. Τι άλλο μένει;» ρωτάει ανυπόμονα. Της είναι αφόρητο να είναι δίπλα μου. Μου μεταδίδει τον εκνευρισμό της.
«Να κλείσω εγώ χώρο να…γιορτάσουμε μετά;» τη ρωτάω.
«Κανόνισε ό,τι θες. Δε με νοιάζει» μου λέει. Θέλω να τη σκοτώσω. «Πότε θα μετακομίσω σε σένα; Σε λίγες μέρες θα έρθει η κοπέλα που θα υπενοικιάσει το διαμέρισμά μου. Μη μείνω και στο δρόμο».
«Όποτε θες» της λέω ήρεμα. Ψάχνω το βλέμμα της αλλά είναι τόσο τεταμένη η ατμόσφαιρα που φοβάμαι ότι θα με σκοτώσει με τα μάτια.
«Και τι θα πουν οι φίλες σου;» με ρωτάει μετά από μια παρατεταμένη σιωπή. Δεν απαντάω ποτέ. Χαμογελάω μόνο. Τι πρέπει να απαντήσω σε αυτό; Νόμιζα ότι το είχαμε ξεκαθαρίσει το θέμα. «Σε μισώ για αυτό που μου κάνεις» μου λέει. Είναι περίπου η δέκατη φορά που το λέει από τη στιγμή που υπέγραψε. Έκανα ό,τι ήταν δυνατόν για να την πείσω. Της είπα ότι ξέρω πόσο ανάγκη έχει τα λεφτά και καλύτερα να τα πάρει από μένα. Της είπα ότι μπορεί να πάρει το ποσό και να μη με παντρευτεί, αλλά ξέρω πόσο πολύ θέλει να δουλεύει κάθε δραχμή που της δίνω (αυτό ήταν ξεκάθαρη χειραγώγηση εκ μέρους μου), της είπα ότι η μητέρα της είναι προφανές ότι με θέλει για γαμπρό και θα πάρει τα πάνω της αν μάθει ότι είμαστε μαζί και ένα σωρό άλλα επιχειρήματα. Αλλά το τελειωτικό χτύπημα ήρθε από την ίδια την καρδιά της μητέρας της. Η επιδείνωση ήταν τόσο ραγδαία που έπρεπε να εγχειριστεί άμεσα. Εκβιαστή και τοκογλύφο με είπε, αλλά δε με ένοιαξε. Εγώ είχα καταφέρει αυτό που ήθελα.
«Με μισείς επειδή σε βοήθησα στα δύσκολα;» τη ρωτάω προσπαθώντας να ελέγξω τον θυμό μου. Και οι δυο κερδίσαμε από όλο αυτό. Ίσως αυτή λίγο περισσότερο.
«Επειδή εκμεταλλεύτηκες την υγεία της μητέρας μου» μου λέει και βουρκώνει. Κάνω να την πλησιάσω αλλά απομακρύνεται απότομα.
«Κοίτα να δεις» της λέω και σταματώ για να ελέγξω τη σκέψη μου. «Υπέγραψες πριν από δύο βδομάδες και σε λίγες μέρες παντρευόμαστε. Έχεις ακόμα χρόνο αν θες. Δε θα σε αναγκάσω για τίποτα» της λέω. Ξέρω ότι θα κάνει το σωστό όμως. Είναι ο πιο τυπικός άνθρωπος που ξέρω.
«Παίζεις εκ του ασφαλούς» με κατηγορεί.
«Με σένα ποτέ» τη διαβεβαιώνω. Δε φαίνεται να καταλαβαίνει. «Μπορείς να σταματήσεις να ξύνεις τη δερμάτινη πολυθρόνα;» τη μαλώνω.
«Α μπα; Έτσι θα μου λες και στο σπίτι;» με προκαλεί. Ξεφυσώ.
«Εσύ έχεις σκοπό να μου κάνεις τη ζωή κόλαση;» ρωτάω με ειλικρινή απορία.
«Θα δούμε!» λέει ζωηρά και βγαίνει από το γραφείο μου κουνώντας προκλητικά τους γοφούς της.

Προσπαθώ να αγνοήσω τον τρόπο που το σώμα μου ανταποκρίνεται σε εκείνη.



13 σχόλια:

  1. oooo προβλεπω να κρεμιζουν το σπιτι του ρεντ :p και δεν τον μιση ισως να τον αγαπαει αλλα αν δεν ηρεμησει δεν προκειται να το δει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτος θα ειναι ενας πολυ ζορικος γαμος! ανυπομονω να τους δω να γρεμιζουν την επαυλη Ρεντ! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημενη συγγραφέα σε ευχαριστω πολυυυ για τις φωτο..,και για το νεο κεφάλαιο που ηταν συγκλονιστικό οπως παντα(βεβαίως...βεβαίως)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eutixws pou anebases kefalaio , den adexa allo na perimenw ....itan apla uperoxo....kai sas ksanarwtaw einai kamoia apo esas noiser?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λυπησου μας καλε.....βαλε ενα κεφαλαιο σαν το 21....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Agapiti mas suggrafea exw akousei oti exeis grapsei mia istoria kai enan kathigiti kai mia foititria...mipws thimase ton titlo giati thelw opwsdipote na tin diavasw!!!An se enoxlw den peirasei min mou peis ton titlo tha psaksw na tin brw moni mou. ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πανω δεξια στην αρχικη σελιδα εχει ενα κουτί "αναζητηση. Πατα τη λεξη Πιρς. Ειναι πρωταγωνιστης.... θα σου βγάλει μερικα κεφαλαια. Ξεκινα απο το μικρότερο νουμερο κ μετα ξερεις,,,.

      Διαγραφή
    2. πανω δεξια στην αρχικη σελιδα εχει ενα κουτί "αναζητηση. Πατα τη λεξη Πιρς. Ειναι πρωταγωνιστης.... θα σου βγάλει μερικα κεφαλαια. Ξεκινα απο το μικρότερο νουμερο κ μετα ξερεις,,,.

      Διαγραφή
  7. epeisodeio shmera den tha anebaseis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως δεν θα μας ανεβασεις τη συνέχεια??? Περιμένουμε με ανυπομονησία....:-)

      Διαγραφή
  8. Se euxaristw!!! Eisai katapliktiki pou apantas se oles mas tis erwtiseis kai mas kaneis ola ta xatiria!!! Egw pantws epimenw stin epomeni istoria sou na baleis ton Ari Makri!!!!?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπάθησα να μην απαντήσω σχετικά με αυτό, γιατί δε θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά εμείς εδώ είμαστε λίγο πιο μεγάλες...τουλάχιστον έτσι ξεκίνησε το μπλογκ! Για εμάς, ο Αρης ΜΑκρης κλπ είναι απλώς...μωρό! Και γενικά οι ιστοριες που γράφω(εκτός από μία) είναι για πιο μεγάλους και αρρενωπούς άντρες...Καταλαβαίνω ότι είσαι noiser αλλά κι εγώ πρέπει να εμπνέομαι για να γράψω και έτσι διαλέγω άντρες...στην ηλικία μου! Εγώ είμαι η γριά! Εσύ δε φταις! χαχαχαχαχα
      Σόρρυ ε; Φιλάκιααααα

      Διαγραφή