Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Κεφάλαιο 24-Διάλογοι


«Εσένα τι σου είπε ο γιατρός;»
«Μπροστά ήσουν, Ελιζαμπέτα. Δεν μου είπε κάτι διαφορετικό».
«Γιατί θυμώνεις;»
«Δε θυμώνω. Απλώς προσπαθώ να σκεφτώ λιγάκι πώς μπορούμε να βοηθήσουμε. Και προς το παρόν, το μόνο που πρέπει να γίνει είναι να πας σπίτι σου να ξεκουραστείς γιατί δεν επικοινωνείς με το περιβάλλον».
«Είμαι τελείως χαμένη».
«Το βλέπω αυτό. Απλώς είμαστε εδώ πάνω από 12 ώρες. Κοντεύει να ξημερώσει. Πιστεύεις ότι θα μείνεις για πάντα ξύπνια;»
«Ο γιατρός λέει ότι πρέπει να κάνει αυτή την επέμβαση. Δεν έχουμε χρόνο».
«Θα την κάνει. Ποιο είναι το πρόβλημα;»
«Πρέπει να μεταφερθεί στην Αμερική. Αυτό είναι πολύ επικίνδυνο, αλλά ο γιατρός αυτό που είναι ο ειδικός για την περίπτωση, είναι μόνο εκεί».
«Ναι, σιγά».
«Τι σημαίνει αυτό;»
«Ότι θα έρθει εδώ και θα πει κι ένα τραγούδι».
«Και γιατί να το κάνει;»
«Για 20.000 λίρες επιπλέον, δεν πιστεύω ότι θα έχει πρόβλημα να δει λίγο και τη Γηραιά Αλβιόνα».
«Μα τι λες; Πλάκα μου κάνεις; Παίζεις με τον πόνο μου;»
«Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα».
«Δεν έχω χρήματα!»
«Μη φωνάζεις. Ηρέμησε. Είσαι σε κατάσταση σοκ»
«Πώς να μη φωνάζω; Δεν έχω λεφτά να πληρώσω την εγχείρηση, και μου λες να δώσουμε και έξτρα;».
«Πόσο κάνει η επέμβαση;»
«Κάπου 100.000 δολάρια, μαζί με την νοσηλεία και την αποθεραπεία».
«Ε ωραία. Θα σου τα δώσω εγώ».
«Πολύ εύκολα το λες».
«Μα για μένα είναι πολύ εύκολο».
«Μάλλον νομίζεις ότι έχεις να κάνεις με καμιά μετρέσα».
«Αυτό είναι το ευχαριστώ;»
«Με προσβάλεις»
«Θα σου τα δώσει ο Λιούις τότε».
«Αυτό κι αν δεν μπορώ να το δεχτώ! Έχει κάνει τόσα για μένα»
«Ε τότε εγώ!»
«Προτιμώ να πεθάνω. Με καταλαβαίνεις;»
«Είσαι εγωίστρια και ο εγωισμός σου είναι τόσο μεγάλος που βάζεις σε κίνδυνο τη ζωή της μητέρας σου».
«Δεν έχεις ιδέα πόσο σημαντική είναι η αξιοπρέπεια για μια γυναίκα. Έχεις συνηθίσει να έχεις λεφτά και δεν καταλαβαίνεις πόσο εύκολο είναι να ξεπουληθείς για αυτά».
«Πώς θα βρεις ένα τέτοιο ποσό; Για μένα είναι…πενταροδεκάρες».
«Μη με εκνευρίζεις κι άλλο».
«Δεν βοηθάς κανέναν με την άκαμπτη στάση σου. Χάνουμε πολύτιμο χρόνο. Να σε βοηθήσω θέλω».
«Και μετά θα σου είμαι μόνιμα υποχρεωμένη. Θα με κάνεις ό,τι θες».
«Και αυτό είναι τόσο δυσάρεστο;»
«Ε…δεν καταλαβαίνω τι εννοείς»
«Δεν θα επιμείνω άλλο. Αν προτιμάς να χρεωθείς, να πάρεις δάνειο, να πουλήσεις κάτι από το να σε βοηθήσω εγώ, καλώς. Θα το σεβαστώ».
«Με εκνευρίζεις πολύ».
«Χαίρομαι»
«Τι σημαίνει αυτό;»
«Ότι ξεχνάς το λόγο για τον οποίο είσαι εδώ και αυτό είναι καλό. Ξέσπασε πάνω μου».
«Αναρωτιέμαι αν το παίζεις καλός ή αν είσαι».
«Είσαι γαϊδούρα».
«Κι εσύ είσαι εξυπνάκιας».
«Δεν είμαι εξυπνάκιας. Απλώς στη δεδομένη στιγμή, τα έχεις χάσει κι εγώ τυχαίνει να είμαι πιο ψύχραιμος».
«Τι γκαντεμιά. Ακούμπησες στον τοίχο και λερώθηκες»
«Μας έχουν ματιάσει».
«Εσένα μάλλον και με πήρε κι εμένα η μπάλα».
«Και γιατί μόνο εμένα;»
«Εσύ είσαι ο ωραίος»
«Μπορεί να σταματήσει αυτό το αστείο; Εγώ είμαι ο ωραίος και εσύ η άσχημη;»
«Όχι και άσχημη, αλλά όχι και…»
«Σταμάτα αμέσως. Ας αλλάξουμε συζήτηση πριν θυμώσω. Θα προτιμούσα να με θεωρούσες άλλα πράγματα και όχι όμορφο».
«Σαν τι δηλαδή;».
«Πρέπει να πας για ύπνο. Είσαι κουρασμένη».
«Δεν μπορώ να φύγω».
«Είναι διασωληνωμένη και δεν ξέρει ότι είσαι εδώ. Θα κοιμηθείς και αύριο εννιά η ώρα θα είσαι πάλι εδώ. Και εντωμεταξύ θα αποφασίσεις πού θα βρεις τα λεφτά».
«Θα μου έρθει η φαεινή ιδέα στο κρεβάτι;»
«Μίλησες με τον αδερφό σου;»
«Ναι, φυσικά. Δεν μπορεί να έρθει άμεσα. Θα έρθει στο νοσοκομείο στις ΗΠΑ για την επέμβαση».
«Πόσο απελπισμένη είσαι για να βρεις χρήματα;»
«Πολύ».
«Αυτό είναι επικίνδυνο»
«Το ξέρω».
«Θεέ μου, είσαι μια τρελή γυναίκα».
«Ντέιβιντ, όποτε θες μπορείς να γυρίσεις».
«Έλεγα να μείνω αν δε σε πειράζει. Ο Λιούις θα με σκοτώσει αν μάθει ότι έφυγα».
«Του είπες τίποτα;»
«Όχι προς το παρόν. Θα θέλει να τα αναλάβει όλα και ξέρω ότι δεν νιώθεις άνετα».
«Ισχύει αυτό. Σε ευχαριστώ».
«Λοιπόν, να σε πάω σπίτι σου;»
«Ουφ, εντάξει».
«Και αύριο το πρωί θα περάσω να πάρω εσένα και τη Μάιρα και θα έρθουμε καρφί εδώ».
«Τι σημαίνει αυτό; Εσύ πού…θα πας;»
«Σε ένα μοτέλ εδώ κοντά. Το βρήκα στο ίντερνετ. Λέει ότι είναι πολύ καλό».
«Αυτό αποκλείεται. Θα έρθεις σπίτι. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω».
«Όχι, όχι, μην είμαι βάρος. Αλήθεια».
«Μα δεν είναι δυνατόν να πας σε μοτέλ. Έχουμε χώρο σπίτι και μπορείς να βρεις και κανένα παλιό ρούχο του αδερφού μου να αλλάξεις».
«Ο Κρις τι θα πει;»
«Έχουμε χωρίσει εδώ και μέρες. Γιατί χαμογελάς;».
«Όχι, τίποτα».
«Πιστεύεις ότι δεν τα είχαμε ποτέ; Έτσι δεν είναι;».
«Όχι, αλήθεια».
«Γιατί χαμογελάς; Πες μου»
«Σταμάτα πια».
«Καλά, θα τα πούμε σπίτι».
«Θα νιώθεις άνετα εσύ ή θα είμαι σαν εισβολέας».
«Για να σου το προτείνω, σημαίνει ότι θέλω».
«Θέλεις;»
«Ε…τελοσπάντων. Ξέρεις τι εννοώ».


8 σχόλια:

  1. Καλό μήνα κορίτσια! Αγαπητή μας συγγραφέα, σε ευχαριστούμε για το σημερινό κεφάλαιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οοοοοο πρωχωρανε τα πραγματα γρηγορα !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχει το πεδιο ελευθερο το αγορι μας τωρα που χωρισε το κοριτσι μας!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Anupomono gia tin sunexeia! Xtes arxisa na diavazw tin istoria sou kai kolisa! Pantws otan teliwsei auti I istoria na grpseis kai alli kai sou exw etoimo to scenario "oti kai kala gnwrizontai se ena party maske kai xoreuoun xwris na kserei o enas to onoma tou allonu.ksafnika I kopela feugei apo to party xwris na exoun adalaksei oute kouventa mono prwtoun xwristoun ebgalan kai oi duo tis maskes tous.......l sunexeia dikeia sou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. little angel, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και καλωσόρισες στην τρελοπαρέα μας! Την ιδέα αυτή ακριβώς μού την έχει δώσει και μια άλλη αναγνώστρια/φίλη και την έχω υπόψη! Αν και έχε στο νου σου ότι συνήθως γράφω ό,τι μου κατέβει για να μη σας απογοητεύω όταν δεν εξελίσσεται η ιστορία όπως την είχατε φανταστεί! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Ξερεις τι μου αρεσει πολυ?Ρε παιδι μου,καμια φορά διαβάζω και κανένα βιβλιο αρλεκιν,αλλα δεν ειναι το ίδιο.Εσύ εχεις μια αμεσότητα,γρήγορες εξελίξεις,χωρις να επαναλαμβανεις ξανά και ξανά γεγονότα π.χ.για τις ζωές τους που αυτά δημιουργούν τις παρεξηγήσεις και τα εκμυστηρευονται μονο στο τελος.Εχεις γενικά μια φρεσκάδα στο γράψιμο.Μπραβο σου!Εγω νομίζω πως πρεπει να πας καπου μα δειξεις δουλεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εδώ πήρα μέρος στο διαγωνισμό και έχασα! Είμαι για να τρέχω σε εκδοτικούς;; χαχαχα!
      Ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης όμως! φιλιάααααα

      Διαγραφή