Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Παρασκευή, 10 Απριλίου 2015

Koritsakia m!

Διαβάστε δύο κεφαλαιάκια από εμένα για εσάς με πολλή αγάπη!
Ελπίζω να περάσετε τέλεια τις γιορτές! Θα ξαναγράψω την Τρίτη μάλλον! 
Εκτός αν βαρεθώ αφόρητα και γράφω παράλληλα με το σούβλισμα του αρνιού!

Καλό Πάσχα, αγαπημένες μου!



ΥΓ. Πολύ μου αρέσει ο άντρας αυτής της ιστορίας!

5 σχόλια:

  1. καλο Πασχα συγγραφεα μας!
    Υ.Γ.: και σε ποια δεν αρεσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο πασχα γλυκια μου <3
    δεν νομιζω να υπαρχει καμια που να μην της αρεσει <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη Ανασταση να εχουμε! Αχ η αληθεια ειναι οτι ειναι πολυ ''καυτος'' ο ατιμος.. Ντροπη μου μεγαλη Παρασκευη! Μας κολαζεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλο Πασχα και καλη Ανασταση κοριτσια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλο Πασχα με υγεια και χαρα σε ολες μας!
    Υ.Γ. Το αγορι μας ειναι οοοολα τα λεφτα
    #Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή