Το περιεχόμενο του Blog αποτελεί πνευματική μου ιδιοκτησία και απαγορεύεται ρητά η αναπαραγωγή του χωρίς την άδειά μου και την αναφορά του ονόματός μου.
Αν δω τίποτα στο wattpad θα κινήσω νομικές διαδικασίες.

Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

Ψιτ!

Ψιτ, μικρές μου αναγνώστριες...! Εσείς που είστε εκεί γύρω στα 20 (τυχερούλες!) βρείτε μου καμιά υποψήφια Ελίζαμπεθ! Θέλω να είναι μικρούλα, σαν αυτές που παίζουν στις σειρές με τα βαμπίρια (που λέει η ξαδέρφη μου η μικρή). Έχω ήδη μια πρόταση και το σκέφτομαι.

Φιλιάααααααα

23 σχόλια:

  1. Τι θα λεγες για την Megan Fox?Ειναι πανεμορφη!
    #Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαιρούλι, είναι οντως πολύ όμορφη, αλλά είναι λίγο...πλαστική και είναι πιο μεγάλη από αυτό που σκεφτόμουν. Θέλω κάποια κάτω από 25 και φυσική ομορφιά. Ισως όχι και τόσο όμορφη, όσο διαφορετική. Σκέψου κάτι!

      Διαγραφή
  2. Τι λες για την Barbara Palvin? είναι μοντέλο, 21 ετών και πολύ όμορφη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω επιμενω στην Odette Annable Yustman ειναι φυσικα ομορφη και μικροδειχνει παρα πολυ (ειναι 29). δεν ξερω κατι μου βγαζει αυτη η κοπελα και ξαναλεω (κατανταω κουραστικη το ξερω..) οτι μολις ξεκινησα να διαβαζω την ιστορια αυτη μου ηρθε στο μυαλο! http://ispcelebrity.com/wp-content/uploads/2014/08/Odette-Annable-Samsung-Galaxy-S-III-02.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lucy hale
    elizabeth gillies (συνονοματη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω ειμαι αναμεσα στην Barbara Palvin και την Odette Annable δεν μπορω να φανταστω αλλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Jessica Szohr!! Ειναι 30 αλλα μικρό δειχνει!! Επισεις εχει μαύρα μαλλια και μπλε ματια που πιστεύω ειναι τέλειος συνδυασμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δές την Emilia Clarke... πιστευω ταιριαζει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mπορείς να δεις και την Kaya Scodelario... επισης μ'αρεσει πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Barbara Palvin δαγκωτο! Εμπιστεύσου με και ας είμαι 30!χααχααχαχαχχαχαχαχ!!! Νάντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΗΣΤΡΙΑ ΤΟΝ 50 ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΓΚΡΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι λες για Lucy Hale?
    -Τζουλιετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν νομιζω να ταιριαζει η Lucy για αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ti lete gia Ashley Benson? Pros tin Odette prosanatolizomai...

      Διαγραφή
    2. εγω ψηφιζω Odette και Barbara που λενε τα κοριτσια, αν θες Odette, παιρνουμε Odette! :)

      Διαγραφή
  13. oxi Lucy kai Ashley!η Odette μου αρεσει αλλα η Barbara Palvin ακομα πιο πολυ (έχει περαση στις 30ρες φαινεται :P :P) αλλα να σαςπω κ εγω μια που ειδα και μου αρεσε .. Taylor Hill ... σιτεμενη κ αυτη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Super i taylor hill! Tha xairomastan polu na einai kapoia pou na min prwtagwnistei sto pretty little liars! exoun tautistei me tous ekei rolous sto mualo mas..nantia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εκτός απο την Jessica Szohr ψηφιζω Barbara Palvin <3 \0/
    / \

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Emiliaclarke πιστεύω ότι είναι τέλεια για αυτόν τον ρόλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κορίτσια, έχω ήδη βάλει την Εμμα Στόουν και την Εμίλια Κλαρκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή